Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Головенкін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Болонський процес: стан та перспективи розвитку вищої освіти в Україні : зб. тез доп. IX Всеукр. наук.-метод. конф., 18 - 19 листоп. 2010 р., Київ. Ч. 1. Секція I. Проблеми формування єдиного простору вищої освіти. Секція II. Проблеми створення стандартів вищої освіти. Секція IV. Інноваційний вимір вищої освіти / уклад.: В. П. Головенкін; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т", Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2010. - 289 c. - укp.

Проаналізовано роль ВНЗ в інтернаціоналізації вищої освіти (ВО) за сучасних умов. Висвітлено перспективи вищої інженерної освіти в Україні у контексті Болонського процесу (БП). Розкрито проблеми реформування ВНЗ системи МВС за сучасними вимогами БП, розвитку післядипломної освіти в Україні. Розглянуто питання запровадження кредитно-модульної системи (КМС) організації навчального процесу в систему підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти. Вивчено досвід нормування самостійної роботи студентів за умов КМС. Описано процеси реформування вітчизняної системи ВО в процесі євроінтеграції. Визначено пріоритети конкурентоспроможності ВНЗ після світової кризи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)я431 + Ч484(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352821/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Болонський процес: стан та перспективи розвитку вищої освіти в Україні : зб. тез доп. IX Всеукр. наук.-метод. конф., 18 - 19 листоп. 2010 р., Київ. Ч. 2. Секція III. Конкурентоспроможність вищих навчальних закладів. Секція V. Проблеми якості освіти. Секція VI. Проблеми підготовки студентів з іноземних мов / уклад.: В. П. Головенкін, І. О. Сімкова; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т", Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2010. - 262 c. - укp.

Висвітлено аспекти оцінки конкурентних переваг розвитку вищої освіти України. Проаналізовано вплив організаційних процесів на конкурентоспроможність сучасних ВНЗ Луганська. Розглянуто питання формування стратегії розвитку Луганського національного університету імені Т.Шевченка за умов упровадження Болонського процесу. Описано методику рейтингування факультетів, кафедр та науково-педагогічних працівників у Національному гірничому університеті. Викладено концепцію системи моніторингу якості освіти Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут", розкрито основні засади та практичний досвід рейтингової системи оцінювання. Визначено шляхи вдосконалення організації та змісту навчально-виховного процесу щодо впровадження кредитно-модульної системи (КМС) у Національному медичному університеті імені О.О.Богомольця, вирішення проблем щодо покращення якості медичної освіти за умов КМС навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)я431 + Ш12-913я431 + Ш12-77я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352821/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Головенкін В. 
Аналіз успішності засвоєння вищої математики студентами першого курсу / В. Головенкін // Вища шк.. - 2011. - № 7/8. - С. 52-63. - укp.

Наведено компаративну характеристику результатів вхідних випробувань з математики та фізики та підсумків першої екзаменаційної сесії з цих предметів у НТУУ "Київський політехнічний інститут" (3 928 студентів I курсу інституту) з використанням імовірнісного, кореляційного та регресійного аналізу. Констатовано, що бали сертифікатів ЗНО не відображають реального рівня знань абітурієнтів з фізики, математики, хімії. Деталізовано недоліки у використанні та заміні категорій терміносистеми у нормативно-правових актах щодо ЗНО. Рекомендовано внести зміни у Правила прийому до ВНЗ (мінімальний рівень балів ЗНО з математики та фізики не менше 165 - 170-ти балів), внести в тести прогностичну складову з відповідним ваговим коефіцієнтом, використовувати зрозумілу лінійну 100-бальну шкалу, надавати право провідним університетам проводити додаткові творчі випробування, що дозволить їм відібрати "своїх" абітурієнтів, спроможних і готових до засвоєння фундаментальних знань.

Приведена компаративная характеристика результатов вступительных экзаменов по математике и физике и итогов первой экзаменационной сессии по этим предметам в НТУУ "Киевский политехнический институт" (3 928 студентов I курса института) с использованием вероятностного, корреляционного и регрессионного анализа. Констатировано, что баллы сертификатов ВНО не отражают реального уровня знаний абитуриентов по физике, математике, химии. Детализированы недостатки в использовании и замене категорий терминосистемы в нормативно-правовых актах по ВНО. Предложены рекомендации о внесении изменений в Правила приема в ВУЗ (минимальный уровень баллов ВНО по математике и физике не менее 165 - 170-ти баллов): введение в тесты прогностической составляющей с соответствующим весовым коэффициентом; использование понятной линейной 100-балльной шкалы; предоставление права ведущим университетам проводить дополнительные творческие испытания, что позволит отобрать "своих" абитуриентов, способных и готовых к усвоению фундаментальных знаний.

The author analyses the achievements in mastering higher mathematics by the first-year students of the Kyiv Polytechnics and arrives at a conclusion that the marks in the certificates of the external independent appraising do not reflect the real level of the entrants' knowledge. The author believes that the contents of the test tasks for the external independent appraising should be revised; the activities of preparatory courses should be resumed. Leading higher educational establishments should be allowed to set the minimum level of the marks of the external independent appraising in mathematics and physics - 165 - 170 or more (according to the active system).


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Головенкін В. 
Щодо форм документів із підготовки кадрів у вищих навчальних закладах / В. Головенкін // Вища шк.. - 2013. - № 2. - С. 45-52. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто форми робочого навчального плану та програми навчальної дисципліни. В зв'язку з переходом на електронні форми документів, які є складовими програмних продуктів з організації, планування й супроводження навчального процесу, а саме "Автоматизованої системи планування навчального процесу - АСПНП", "Електронного кампусу університету", системи "Деканат", проаналізовано зміст та необхідність коригування програмного забезпечення. На думку автора статті, доцільним є уточнення категоріального апарату, зокрема понять "модуляризація", "модуль", "результати навчання". Названо принципові розбіжності у вищеназваних документах, що матимуть в навчально-методичному, інформаційно-статистичному аспектах оцінювання певні технологічні труднощі.

Рассмотрены формы рабочего учебного плана и программы учебной дисциплины. В связи с переходом на электронные формы документов, являющиеся составляющими программных продуктов организации, планирования и сопровождения учебного процесса, в частности "Автоматизированной системы планирования учебного процесса - АСПУП", "Электронного кампуса университета", системы "Деканат", проанализирована проблема корректировки содержания документов. По мнению автора статьи, есть необходимость изменения и уточнения категориального аппарата, в частности понятий "модуляризация", "модуль", "результаты обучения". Отмечены принципиальные различия в вышеназванных документах, которые имеют определенные технологические трудности в учебно-методическом, информационно-статистическом аспектах оценивания знаний.

The forms of curricula, teacher's working plans, and syllabi in individual subjects approved by the Ministry of Education, Science, Youth and Sports are being considered. Critical analyses and recommendations as to perfecting them have been furnished.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Головенкін В. 
Успішність засвоєння фізики студентами першого курсу / В. Головенкін // Вища шк.. - 2013. - № 7. - С. 92-98. - Бібліогр.: 2 назви. - укp.

Досліджено значення сучасних наукових та інженерних кадрів для інноваційного розвитку економіки в Україні через розробку конкурентоспроможних на світовому ринку техніки і товарів. Наведено результати статистичного аналізу успішності засвоєння фізики школярами України. Акцентовано увагу на її вплив на результати вхідного контролю, проміжну атестацію та екзамени студентів першого курсу. Зазначено про загострення проблеми нестачі добре підготовлених абітурієнтів для навчання на інженерних спеціальностях. Акцентовано увагу на прогностичний потенціал проміжних атестацій та їх роль у корекції навчальної діяльності студентів.

Исследовано значение современных научных и инженерных кадров для инновационного развития экономики в Украине через разработку конкурентоспособных на мировом рынке техники и товаров. Приведено результаты статистического анализа успешности усвоения физики школьниками Украины. Акцентировано внимание на ее влияние на результаты входного контроля, промежуточную аттестацию и экзамены студентов первого курса. Указано на обострение проблемы нехватки хорошо подготовленных абитуриентов для обучения на инженерных специальностях. Акцентировано внимание на прогностический потенциал промежуточных аттестаций и их роль в коррекции учебной деятельности студентов.

Investigated the importance of modern scientific and engineering personnel for innovative economic development in Ukraine through the development of competitive technology and products. Presented the results of the statistical analysis of the success of mastering physics students in Ukraine. Accented the attention to its impact on the results of the input control, an intermediate certification exams and first-year students. Indicated a worsening shortage of well-trained students for learning engineering degrees. The attention is focused on the prognostic potential intermediate attestations and their role in the correction of learning activities of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Головенкін В. 
Кваліметрія державної атестації / В. Головенкін // Вища шк.. - 2014. - № 3/4. - С. 27-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто застосування кваліметричних принципів для оцінювання якості дипломних проектів і магістерських дисертацій. Відмічено, що державна атестація випускників ВНЗ по суті є кваліметричним завданням, яке полягає у визначенні відповідності рівня підготовки випускників вимогам освітнього стандарту (Галузевого стандарту вищої освіти). Висвітлено етапи побудови кваліметричної моделі атестації. Подано таблиці рекомендацій членам державної екзаменаційної комісії з оцінювання захисту дипломних проектів і скорочений варіант такої таблиці з оцінювання захисту магістерських дисертацій. Відмічено вкрай низький рівень підготовки школярів - майбутніх інженерів, але високий бал за захист дипломів. Рекомендовано запровадити ряд заходів зі забезпечення незалежного оцінювання випускників технічних ВНЗ.

Рассмотрено применение квалиметрических принципов для оценки качества дипломных проектов и магистерских диссертаций. Отмечено, что государственная аттестация выпускников ВУЗ, по сути является квалиметрической задачей, которая заключается в определении соответствия уровня подготовки выпускников требованиям образовательного стандарта (Отраслевого стандарта высшего образования). Освещены этапы построения квалиметрической модели аттестации. Приведены таблицы рекомендаций членам государственной экзаменационной комиссии по оценке защиты дипломных проектов и сокращенный вариант такой таблицы по оценке защиты магистерских диссертаций. Отмечено крайне низкий уровень подготовки школьников - будущих инженеров, но высокий балл при защите дипломов. Рекомендуется ввести ряд мер по обеспечению независимого оценивания выпускников технических ВУЗ.

The article deals with the application of the qualimetry principles for quality assessment of diploma projects and master’s theses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Головенкін В. 
Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання / В. Головенкін // Вища шк.. - 2014. - № 9. - С. 71-84. - укp.

Означено проблеми фізико-математичної підготовки абітурієнтів до вступу в КПІ. Зроблено комплексний аналіз якості вступних екзаменів шляхом порівняння результатів випробувань з математики і фізики (з 2008 р. – результатів ЗНО). На основі результатів контент-аналізу (3 928 студентів І курсу). Зроблено детальну характеристику якості завдань ЗНО, у процесі вирішення яких (рівень складності у них різний), оцінювання було однакове. Виявлено невідповідність розподілу рейтингових балів з математики з рейтинговою. Сформовано сім пріоритетних векторів трансформації математичної підготовки абітурієнтів, базовими названо відновлення діяльності підрозділів довузівської підготовки; змістове наповнення завдань ЗНО необхідно доопрацювати і, відповідно, критерії оцінювання результатів ЗНО необхідно трансформувати, а саме використання лінійної трансформації тестових балів з певної навчальної дисципліни у стандартну шкалу проведення додаткових творчих випробувань; створення ефективної системи управління індивідуальною навчальною діяльністю студентів.

Обозначены проблемы физико-математической подготовки абитуриентов к поступлению в КПИ. Сделан комплексный анализ количественных показателей вступительных экзаменов путем сравнения результатов испытаний по математике и физике (с 2008 г. – результатов ВНО). На основе результатов контент-анализа (3 928 студентов І курса) сделана подробная характеристика качества заданий ВНО, при решении которых (уровень сложности у них разный), оценивание было одинаковое; выявлено несоответствие распределения рейтинговых баллов по математике с рейтинговой шкалой. Смоделировано семь приоритетных векторов трансформации математической подготовки абитуриентов, базовыми названы: возобновление деятельности подразделений довузовской подготовки; содержательное наполнение заданий ВНО необходимо доработать и, соответственно, трансформировать критерии оценки результатов ВНО, в частности использование линейной трансформации тестовых баллов по определенной учебной дисциплине в стандартную шкалу проведения дополнительных творческих испытаний; создание эффективной системы управления индивидуальной учебной деятельностью студентов.

A poor level of secondary education in math and physics requires an efficient system of graduate education at the engineering schools. We are evaluating the issues in relation to the quantity of seats available in the engineering schools and the quantity of applications received.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР‏)3-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Головенкін В. 
Університетська система забезпечення якості / В. Головенкін // Вища шк.. - 2014. - № 11/12. - С. 15-23. - укp.

Розглянуто рекомендації із внутрішнього забезпечення якості у ВНЗ, що запропоновані у документі "Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти". Викладено досвід зі створення та розвитку університетської системи забезпечення. Наведено статистичні дані щодо результатів оцінювання якості підготовки фахівців за окремими спеціальностями. Зазначено, що європейські стандарти забезпечення якості освіти передбачають побудову трирівневої системи забезпечення якості: внутрішнього забезпечення якості у ВНЗ; зовнішнього забезпечення якості вищої освіти; забезпечення якості вищої освіти; забезпечення якості у діяльності агенцій із зовнішнього забезпечення якості вищої освіти. Запропоновано структуру показників науково-інноваційної діяльності та структуру показників міжнародної діяльності.

Рассмотрены рекомендации по внутренней гарантии качества в ВВ‏УЗ, предложенные в документе "Стандарты и рекомендации по обеспечению качества в Европейском пространстве высшего образования". Изложен опыт по созданию и развитию университетской системы обеспечения. Приведены статистические данные о результатах оценки качества подготовки специалистов по отдельным специальностям. Указано, что европейские стандарты качества образования предусматривают построение трехуровневой системы обеспечения качества: внутреннего качества в ВУЗ; внешнего обеспечения качества высшего образования; обеспечение качества высшего образования; качества в деятельности агентств гарантии качества высшего образования. Предложена структура показателей научно-инновационной деятельности и структуру показателей международной деятельности.

The article deals with recommendations concerninghigher education quality assurance described in the document “Standards and Recommendations concerningQuality of European Higher Education”. The experience of arranging and development of university education quality assurance is presented. The statistical data concerningassessment of quality of training students in certain specialities are given. It is mentioned that European standards of higher education quality stipulate the following three-level system of quality assurance: internal assurance of quality in higher establishments; external assurance of higher educationquality; assurance of quality withinagenciesin assurance of higher education quality. The structure of indices of scientific and innovative activity and structure of indices of international activity are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського