Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Гоцинець І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Гоцинець І.  
"Ні вовкам, ні радіації..." (експресивність контрастування в мові роману В.Яворівського "Марія з полином у кінці століття") / І. Гоцинець // Культура слова. - 2006. - Вип. 66-67. - С. 24-29. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60955 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Гоцинець І.  
"Я - вогонь! Язики мого полум'я промовляють болючі слова" (образ вогонь у поезії чорнобильської тематики) / І. Гоцинець // Культура слова. - 2005. - Вип. 65. - С. 37-41. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-335 + Ш401.171

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60955 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Гоцинець І. Л. 
Асоціативно-семантичне поле "Чорнобиль" у сучасному українському художньому дискурсі : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / І. Л. Гоцинець; Ін-т укр. мови. - К., 2010. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано виокремлення чорнобильського дискурсу як самодостатнього типу мовотворчості із властивими йому диференційними рисами. Встановлено, що у поетичному та прозовому різновидах чорнобильського дискурсу основні асоціативно-семантичні групи й асоціативно-семантичні мікрогрупи змодельовані по-різному: "Чорнобиль", "аварія", "зона", "час", "трагедія" та "аварія", "зона", "відповідальність", "час" відповідно. Визначено коло тропів і стилістичних фігур, що виявляють асоціативно-семантичний розвиток ключових лексем аналізованого поля. Зафіксовано контексти розширення значень загальновживаних слів і розвиток їх конкретно-чуттєвого змісту в текстах, об'єднаних тематично, а також процеси детермінологізації спеціальної лексики, формування нових символічних значень у словах-поетизмах. Підтверджено стилістичний статус номінації Чорнобиль як константи сучасної української мовно-поетичної свідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-315.5 + Ш5(4УКР)6-357

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гоцинець І. Л. 
Мовний образ чорнобильської зони в українській хронікально-документальній прозі / І. Л. Гоцинець // Лінгвістика. - 2012. - № 1, ч. 2. - С. 45-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто асоціативно-семантичної групи "зона", що моделюється за ідіостильовими параметрами мови українських прозових творів чорнобильської тематики. Розглянуто типи асоціативно-семантичного розгортання домінант АСГ "зона", функціонально-семантичну динаміку компонентів, які реалізують відповідне концептуальне значення в конкретних прозових текстах. Виконано дослідження словесно-образних структур цієї АСГ та в її межах простежено розширення текстуальних реалізацій семантичного змісту слів зона, Чорнобиль, чорнобильський.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гоцинець І. 
Комп'ютерні технології як засіб формування автономії студента-філолога у процесі оволодіння німецькомовною комунікативною компетенцією у читанні / І. Гоцинець // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 112-116. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання комп’ютерних технологій у процесі формування німецькомовної комунікативної компетенції студентів у читанні. Наведено аналіз різних методів комп’ютерного навчання. Проаналізовано основні навчальні стратегії, якими повинні володіти студенти в процесі формування комунікативної компетенції у читанні за умов використання методів комп’ютерного навчання. Зроблено висновок, що застосування різних методів комп’ютерного навчання студентів у читанні сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, реалізації компетентнісного, особистісно орієнтованого та автономного підходів до навчання, на основі чого у студентів формується індивідуальний стиль навчання та навчальні стратегії.

Рассмотрена проблема использования компьютерных технологий в процессе формирования немецкоязычной коммуникативной компетенции студентов в чтении. Представлен анализ различных методов компьютерного обучения. Проанализированы основные учебные стратегии, которыми должны обладать студенты в процессе формирования коммуникативной компетенции в чтении при использовании методов компьютерного обучения. Сделан вывод, что применение различных методов компьютерного обучения способствует активизации познавательной деятельности студентов, реализации компетентностного, личностно ориентированного и автономного подходов к обучению, на основе чего у студентов формируется индивидуальный стиль обучения и учебные стратегии.

Сonsider the problem of using computer technology in the formation of the German language communicative competence of students in reading. Presented analysis of various methods of computer training. Analyzed the basic instructional strategies that students should have in the process of communicative competence in reading using a computer-based training methods. Inferred that the use of different methods of computer-based training helps: enhancing students' cognitive activity , implementation of the competency, personality-oriented and autonomous approaches to learning, based on what the students formed individual learning styles and learning strategies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.331 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гоцинець І. 
Формування професійно-методичної компетентності студентів у шкільному курсі німецької мови та методики її викладання. / І. Гоцинець // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 67-71. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування професійно-методичної компетентності студентів у шкільному курсі німецької мови та методики її викладання. Розкрито сутність поняття «компетентність», яка визначає значення та роль дидактичного мовлення студентів, а також проаналізовано професійно-методичні вміння студентів відповідно до тематики курсу. Проаналізовано дидактичне мовлення вчителя, яке включає володіння класно-урочною термінологією, а також мовними засобами зверненості, модальності, ситуативності та адаптивності висловлювання, що забезпечує повноцінну дидактичну форму спілкування вчителя іноземної мови у навчально-виховному процесі.

Рассмотрена проблема формирования профессионально-методической компетентности студентов в школьном курсе немецкого языка и методики его преподавания. Раскрыта сущность понятия «компетентность», которое определяет значение и роль дидактической речи студентов, а также проанализированы профессионально-методические умения студентов в соответствии с тематикой курса. Проанализирована дидактическая речь учителя, которая включает владение классно-урочной терминологией, а также языковыми средствами обращенности, модальности, ситуативности и адаптивности высказываний, что обеспечивает полноценную дидактическую форму общения учителя иностранного языка в учебно-воспитательном процессе.

Considered probleu of professionally-methodical competence of students in the school course of German language and methods of its teaching. Discloses the essence of the concept of "competence", which determines the value and role of didactic speech of students, as well as professionally analyzed and methodological skills of students in accordance with the theme of the course. Analyzed didactic speech teacher, which includes possession of class-lesson terminology and linguistic means treatment, modality, situational and adaptability statements, provide valuable didactic form of communication a foreign language teacher in the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-912.0 + Ш143.24-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського