Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Грубель М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Грубель М. Г. 
Багатофакторне нормування витрат палива повнопривідних автомобілів / М. Г. Грубель // Системи озброєння і військ. техніка. - 2007. - Вип. 3. - С. 21-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто кількісну оцінку витрати палива залежно від типу і стану дороги, швидкості руху, завантаження автомобіля за допомогою методу дорожніх випробувань двох типових військових автомобілів на різних типах доріг та комп'ютерного моделювання руху автомобіля для даних типів доріг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-320.7 + Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грубель М. Г. 
Багатофакторна оцінка та нормування паливної економічності вантажних автомобілів : автореф. дис... канд. техн. наук / М. Г. Грубель; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2008. - 20 c. - укp.

Розроблено методологію багатофакторного оцінювання залежності паливної економічності (лінійних витрат палива) вантажних автомобілів від основних визначальних факторів, тобто типу та стану дороги, швидкості руху та завантаження автомобіля. Для кількісного оцінювання та побудови регресійних моделей опису використано методи нелінійного трифакторного планування експерименту, комп'ютерне моделювання руху автомобілів, зокрема, повноприводних, на дорогах з поверхнями, що деформуються (грунтових, піщаних). Запропоновано практичні методики спрощеного диференційованого нормування витрат палива у табличній чи графічній формах. Проведено дорожні випробування 4-х моделей автомобілів (ГАЗ-3307, ЗИЛ-4333, КамАЗ-4310, HMMWV M998 A2) на дорогах 4-х типів. Для доріг, що деформуються (грунтових, піщаних), апробовано використання безконтактного доплерівського комплексу вимірювальної апаратури, що дозволяє з високою точністю визначати фактичну швидкість і пройдений шлях, зокрема за умов бездоріжжя (з урахуванням пробуксовування коліс).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бударецкий Ю. І. 
Конструктивні особливості та алгоритми роботи комплексу оцінки ходових характеристик ДТЗ / Ю. І. Бударецкий, М. Г. Грубель, Н. В. Кулько, С. М. Назаркевич // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2008. - Вып. 23. - С. 21-25. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто конструктивні особливості й алгоритми роботи автоматизованого контрольно-випробувального комплексу у разі дорожніх випробувань ДТЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бударецький Ю. І. 
Особливості конструкції ППМ автоматизованого контрольно-випробувального комплексу ДТЗ / Ю. І. Бударецький, М. О. Наумець, М. Г. Грубель // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2008. - № 2. - С. 4-12. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості побудови приймально-передавального модуля автоматизованого контрольно-випробувального комплексу, що забезпечує точну фіксацію фактичної швидкості руху та пройденого шляху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зінько Р. В. 
Стенд для експериментального дослідження шин військових автомобілів / Р. В. Зінько, О. Д. Бойко, М. Г. Грубель, О. В. Ціхоцький, С. М. Васьків // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2010. - № 3. - С. 92-96. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запроектовано і створено стенд для експериментального дослідження шин військових автомобілів. Стенд дозволяє дослідити низку експлуатаційних властивостей як звичайних шин автомобілів, так і спеціальних шин військових колісних машин.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-071/079 + Ц621.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Грубель М. Г. 
Резонансні коливання підресореної частини колісних транспортних засобів під час руху вздовж впорядкованої системи нерівностей / М. Г. Грубель, Р. А. Наніввський, М. Б. Сокіл // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2015. - № 1. - С. 155-161. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Одержано умови існування та залежність резонансної амплітуди нелінійних вертикальних коливань підресореної частини колісних транспортних засобів від динамічних характеристик підвіски. Встановлено, що для жорсткіших характеристик пружних амортизаторів резонансне значення амплітуди є меншим.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Крайник Л. В. 
Концепція самохідних артилерійських систем нової генерації / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2017. - Вип. 1. - С. 74-80. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

На основі досвіду збройних конфліктів останніх десятиліть проаналізовано основні напрямки розвитку колісних самохідних артилерійських установок та їх технічні характеристики, що застосовуються у сучасних арміях. На основі проведеного аналізу сформовано технічну концепцію та визначено необхідність організації власного виробництва із залученням машинобудівного потенціалу економіки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц531.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Крайник Л. В. 
Аналіз розвитку та формування концепції створення спеціальних ударних автомобілів / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель, М. В. Дубно // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2017. - Вип. 5. - С. 140-145. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто питання забезпечення Збройних Сил (ЗС) України спеціальними ударними автомобілями. Проведено аналіз технічних характеристик, конструктивних особливостей, способів застосування спеціальних ударних автомобілів (СУА), які розроблені розвинутими державами і успішно застосовуються у збройних конфліктах останніх десятиліть та антитерористичній операції. Це надало змогу сформувати концепцію створення та розвитку СУА для ЗС України. Отримані результати є визначальними при обгрунтуванні необхідності розроблення та створення автомобілів такого класу для ЗС України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц531.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Крайник Л. В. 
Основні напрями розвитку середньотоннажних військових автомобілів / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель // Автомоб. трансп.. - 2017. - Вып. 40. - С. 56-64. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано основні напрями розвитку середньотоннажних військових автомобілів сучасних армій, їх технічні характеристики. На основі проведеного аналізу визначено необхідність організації власного виробництва із залученням машинобудівного потенціалу економіки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц80(4УКР)-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Крайник Л. В. 
Аналіз розвитку сучасних бойових колісних машин / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель, О. Д. Яльницький // Системи озброєння і військ. техніка. - 2017. - № 1. - С. 126-131. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто особливості створення та модернізації бойових колісних машин, враховуючи сучасні умови їх застосування. Проведено аналіз технічних характеристик існуючих зразків бойових колісних машин та на його основі визначено основні тенденції їх розвитку. Визначено, що підвищення можливостей БКМ, як правило, здійснюється за рахунок підвищення рухомості, вогневої потужності та бронезахисту. Це передбачає реалізацію принципу модульності при створенні корпусів, використанні нових матеріалів для забезпечення захищеності, різноманітності застосування бойових модулів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Крайник Л. В. 
Проблема оновлення автопарку Збройних сил України та формування перспективного типажу військової автомобільної техніки в аспекті сучасних тенденцій / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель // Озброєння та військ. техніка. - 2018. - № 1. - С. 24-31. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан парку автомобілів та військової автомобільної техніки (ВАТ) Збройних сил (ЗС) України. З аналізу тенденцій розвитку ВАТ в арміях НАТО та необхідності оновлення застарілого парку автомобілів ЗС України сформовано перспективний типаж повнопривідної ВАТ та агрегатно уніфікованих бойових і спеціальних колісних машин з врахуванням потенціалу вітчизняного машинобудування та критичного імпорту агрегатів і вузлів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Грубель М. Г. 
Дослідження конструктивних особливостей та тактико-технічних характеристик бойових броньованих машин типу MRAP / М. Г. Грубель, Л. В. Крайник, В. П. Хоменко // Системи озброєння і військ. техніка. - 2018. - № 1. - С. 7-19. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Обгрунтована актуальність дослідження конструктивних особливостей бойових броньованих машин (ББМ) типу MRAP, військово-наукового і науково-технічного супроводження робіт з підвищення захищеності військової автомобільної техніки (ВАТ). Проведено аналіз науково-методичної бази таких робіт та інформаційних джерел. Розглянуто основні конструктивні відмінності ББМ щодо забезпечення протимінного захисту; аналіз впливу бронювання ВАТ на тягово-швидкісні властивості ББМ; основні критерії щодо розробки ББМ, які враховують досвід ведення бойових дій, роль і місце у них сучасних ББМ типу MRAP, розроблення концепції виготовлення, компонувальних схем, тактико-технічних характеристик, можливості щодо розвитку ББМ виробничими підрозділами військово-промислового комплексу (ВПК), вітчизняні розробки та досягнення у галузі броньованого захисту легкоброньованих машин (ЛБМ), де проаналізовано методики бронювання, визначено кращі серед них за результатами удосконалення; основні параметри бронекорпусів ББМ типу MRAP та визначено їх класифікацію за масою та габаритами; особливості підходу до забезпечення протимінного захисту ББМ типу MRAP; класифікацію рівнів захисту броні відповідно використовуваних стандартів та їх основні характеристики; основні тактико-технічні характеристики ББМ типу MRAP, їх конструктивні особливості, способи застосування, використовуване озброєння та шляхи їх подальшого вдосконалення та розвитку. Запропоновано при розширенні номенклатури ББМ типу MRAP для забезпечення ЗС України, використовувати набутий досвід ПАР, країнами-членами НАТО, Росії, Казахстану для виготовлення нових зразків, що відповідають, з одного боку, вимогам щодо броньованого захисту, тягово-швидкісним властивостям та з іншого - стандартам НАТО, враховуючи вітчизняні наукові розробки та набутий практичний досвід щодо бронювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц531.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Грубель М. Г. 
Теоретичні основи моделювання взаємодії пневматичної шини автомобіля з бездоріжжям / М. Г. Грубель // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2019. - Вип. 3. - С. 112-121. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Розглянуто формування математичних моделей взаємодії пневматичної шини автомобіля, при прямолінійному русі, з характерними типами опорних поверхонь, що деформуються: зв'язними (глина, суглинок), сипучими (пісок, супісок) та снігом. Виконаний порівняльний аналіз відомих досліджень щодо формування прохідності колісної військової автомобільної техніки (ВАТ) та актуальних результатів дорожніх випробувань і адекватності застосованих математичних моделей на опорних поверхнях дозволяє констатувати принципову відмінність у формуванні останніх в наукових школах Росії, США та інших країнах блоку НАТО. Для наукової школи США та інших країн НАТО характерним є більш прогностичний підхід із акцентом на оперативну оцінку прохідності місцевості і потенційної швидкості руху, а у науковій школі Росії натомість більш детально опрацьована террамеханіка взаємодії пневматичної шини з різними типами опорних поверхонь і відповідними емпіричними залежностями, як від параметрів опорної поверхні так і зразка ВАТ. Практично метою аналітичної оцінки взаємодії пневматичної шини з опорною поверхнею, що деформується, є кількісна оцінка сумарного опору рухові, а відповідно і необхідного тягового зусилля - параметрів і характеристик силового приводу, з одного боку і сил зчеплення шини з поверхнею, як граничної межі реалізації можливості руху та потенційної швидкості у випадку більшого значення відносно коефіцієнта сумарного опору рухові у з іншого боку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-011.2 + Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Грубель М. Г. 
Оцінка тягово-швидкісних характеристик військової автомобільної техніки за умов руху бездоріжжям методами імітаційного моделювання / М. Г. Грубель, Л. В. Крайник, М. Ф. Боднар // Озброєння та військ. техніка. - 2019. - № 3. - С. 46-52. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проведено аналіз відомих досліджень і методик комп'ютерного моделювання руху та оцінки прохідності повноприводних автомобілів в умовах бездоріжжя. Відомі теоретичні дослідження базуються на одержаних емпіричних характеристиках різних типів опорної поверхні за різних ступенях насиченості грунту вологою - модуля деформації. У країнах НАТО аналогічні дослідження та оцінка прохідності ВАТ базуються на оцінці несних властивостей опорної поверхні на основі емпіричного визначення т. зв. конусного індексу VCI (Vehicle Cone Index). Враховуючи методичні відмінності в оцінці прохідності радянською і західною науковими школами, акцентовано увагу на необхідності оцінки даного аспекту за допомогою комп'ютерного моделювання. Опрацьовано алгоритм оцінки прохідності - моделювання руху у середовищі імітаційного моделювання динамічних систем Simulink програмного комплексу MATLAB.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц62(4Укр)-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Грубель М. Г. 
Методологія оцінки опорної прохідності колісної військової автомобільної техніки / М. Г. Грубель, Л. В. Крайник, О. М. Купріненко // Озброєння та військ. техніка. - 2019. - № 4. - С. 22-31. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз відомих досліджень і підходів до оцінки прохідності повноприводних автомобілів в умовах бездоріжжя. За результатами аналізу визначено, що вітчизняні підходи базуються на традиційних з часів СРСР принципах, що за показниками і критеріями оцінки відрізняються від прийнятих у країнах НАТО. Поряд з тим базові принципи теорії руху автомобіля для зазначених підходів є подібними. Суттєві відмінності підходів полягають у використанні різних показників опорно-зчіпних характеристик поверхні руху. Встановлено, що у методиці оцінки прохідності військової автомобільної техніки (ВАТ) із застосуванням модуля деформації грунту відсутня пряма або непряма оцінка прохідності з відомими навантаженнями на осі. Крім того, вона передбачає також визначення ще ряду параметрів опорної поверхні - коефіцієнта зчеплення, кута внутрішнього тертя в грунті та модуля зсуву при утворенні колії, що робить її значно складнішою у порівнянні із методиками, що використовуються у країнах НАТО. У країнах НАТО застосовується методика експериментальної оцінки несної здатності відповідних поверхонь, що грунтується на використанні конусного індексу CI (англ. Cone index). Вона враховує вологість грунту, характеристики поверхні театру бойових дій та дозволяє за допомогою стандартизованого програмного комп'ютерного забезпечення визначати найбільш раціональні маршрути і орієнтовні швидкості руху (витрати часу) на відповідні переміщення ВАТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Грубель М. Г. 
Методологія оцінки опорної прохідності колісної військової автомобільної техніки / М. Г. Грубель, Л. В. Крайник, О. М. Купріненко // Озброєння та військ. техніка. - 2019. - № 4. - С. 22-31. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз відомих досліджень і підходів до оцінки прохідності повноприводних автомобілів в умовах бездоріжжя. За результатами аналізу визначено, що вітчизняні підходи базуються на традиційних з часів СРСР принципах, що за показниками і критеріями оцінки відрізняються від прийнятих у країнах НАТО. Поряд з тим базові принципи теорії руху автомобіля для зазначених підходів є подібними. Суттєві відмінності підходів полягають у використанні різних показників опорно-зчіпних характеристик поверхні руху. Встановлено, що у методиці оцінки прохідності військової автомобільної техніки (ВАТ) із застосуванням модуля деформації грунту відсутня пряма або непряма оцінка прохідності з відомими навантаженнями на осі. Крім того, вона передбачає також визначення ще ряду параметрів опорної поверхні - коефіцієнта зчеплення, кута внутрішнього тертя в грунті та модуля зсуву при утворенні колії, що робить її значно складнішою у порівнянні із методиками, що використовуються у країнах НАТО. У країнах НАТО застосовується методика експериментальної оцінки несної здатності відповідних поверхонь, що грунтується на використанні конусного індексу CI (англ. Cone index). Вона враховує вологість грунту, характеристики поверхні театру бойових дій та дозволяє за допомогою стандартизованого програмного комп'ютерного забезпечення визначати найбільш раціональні маршрути і орієнтовні швидкості руху (витрати часу) на відповідні переміщення ВАТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Грубель М. Г. 
Експериментальні дослідження параметрів опорної прохідності зразків колісної військової автомобільної техніки / М. Г. Грубель, Ю. О. Фтемов, В. В. Хома // Системи озброєння і військ. техніка. - 2019. - № 4. - С. 7-15. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Виконано порівняльний аналіз відомих досліджень і підходів до оцінки прохідності повнопривідних автомобілів в умовах бездоріжжя. Встановлено, що у країнах НАТО застосовується методика експериментальної оцінки несної здатності відповідних поверхонь, що грунтується на використанні конусного індексу СI (англ. Сone Index) та, на відміну від характерного для України "радянського підходу", враховує вологість грунту, характеристики опорної поверхні (ОП) театру бойових дій та дозволяє за допомогою стандартизованого програмного комп'ютерного забезпечення визначати найбільш раціональні маршрути і орієнтовні швидкості руху (витрати часу) на відповідні переміщення військової автомобільної техніки (ВАТ). Запропоновано методологію оцінки прохідності колісної ВАТ, яка враховує досягнення наукових шкіл країн, що входили до складу колишнього СРСР та блоку НАТО. За класифікацією типів бездоріжжя, що визначено у фаховій літературі, з тими чи іншими відхиленнями числових значень характерних параметрів, були підібрані мірні ділянки, що відповідають основним типам бездоріжжя. Виконано експериментальні дослідження з метою отримання експериментальних швидкостей руху зразків колісної ВАТ для перевірки адекватності розробленої у програмному середовищі MATLAB Simulink моделі їх руху. За результатами експериментальних досліджень отримані максимально можливі швидкості руху для зразків колісної ВАТ КамАЗ-4310 та КрАЗ-5233 розповсюдженими на території України типовими опорними поверхнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Грубель М. Г. 
Основи формування національної нормативної бази щодо прохідності колісної військової автомобільної техніки / М. Г. Грубель, Л. В. Крайник, А. М. Андрієнко // Системи озброєння і військ. техніка. - 2020. - № 2. - С. 7-17. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Виконано порівняльний аналіз нормативних законодавчих баз країн НАТО та Росії щодо прохідності колісної військової автомобільної техніки (ВАТ) вимог та методів оцінки. Встановлено, що у країнах НАТО чинними є стандарти, які для експериментальної оцінки несної здатності опорних поверхонь (ОП) руху, грунтується на використанні конусного індексу CI (англ. Cone index), який на відміну від характерного для України "радянського підходу", комплексно враховує вологість грунту, характеристики ОП театру бойових дій та дозволяє за допомогою стандартизованого програмного комп'ютерного забезпечення визначати найбільш раціональні маршрути і орієнтовні швидкості руху відповідних переміщень колісної ВАТ. Сформовано порогові значення показників опорної і профільної прохідності залежно від категорії та класу колісної ВАТ. Сформовано класифікацію ВАТ за прохідністю, яка дозволила розмежовувати класи за повною масою перспективних зразків колісної ВАТ та визначити порогові значення регламентованих показників профільної прохідності, при яких забезпечується рух зразків колісної ВАТ: глибину броду, максимальні кути підйому та косогору, висоту порогової перешкоди, ширина рову (окопу). Опрацьовано методичні засади експериментальної оцінки опорної прохідності та визначення максимальних швидкостей руху ВАТ для найбільш характерних типів ОП. З метою визначення прохідності зразків колісної ВАТ за показником ММР (англ. Mean measure presure) методику його визначення удосконалено для врахування особливостей компоновки зразків колісної ВАТ. Сформовано основи національного стандарту ДСТУ-В "Військова автомобільна техніка. Прохідність та методи оцінки".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Грубель М. Г. 
Проблеми застосування бойових броньованих машин у складі розвідувально-вогневих систем та шляхи їх вирішення / М. Г. Грубель, М. О. Манзяк, В. Ф. Кохан, М. Я. Волощук // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2022. - Вип. 3. - С. 70-77. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проведено аналіз сучасних умов бойового застосування бойових броньованих машин. Встановлено, що вони суттєво відрізняються від умов, для яких були створені існуючі типи бойових броньованих машин. Невідповідність існуючих типів полягає в недостатній пристосованості до високоманеврених автономних дій у складі розосереджених підрозділів (бойових груп), обмежених можливостях ураження об'єктів противника за межами прямої видимості. Запропоновано шлях створення перспективних типів бойових броньованих машин, який полягає не в нарощуванні тактико-технічних характеристик існуючих типів, а в максимальному використанні резервів системної побудови перспективних типів, розширенні можливостей створення типів бойових броньованих машин технологічно спрощеного виконання, що дозволяє досягати нових властивостей за рахунок перерозподілу бойових завдань. На відміну від існуючих, запропоновані типи бойових броньованих машин характеризуються іншим поєднанням бойових властивостей та зміненими способами бойового застосування, скороченим складом екіпажу, відсутністю десанту, модульністю побудови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц531.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Крайник Л. В. 
Концептуальні основи формування перспективних типажу і структури парку колісної автомобільної техніки Збройних сил: Ч. 1. Аналіз парків та тенденцій розвитку автомобільної техніки Збройних сил України, російської федерації та країн НАТО / Л. В. Крайник, О. М. Гребеник, М. Г. Грубель, В. Ф. Кохан // Озброєння та військ. техніка. - 2023. - № 1. - С. 31-39. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

У дослідженні проведено аналіз типажів і структури парків колісної військової автомобільної техніки Збройних сил України, російської федерації і армій країн НАТО. Окреслено відмінності і недоліки. Виявлено зміни і сучасні тенденції розвитку формування типажів і структури парків, в тому числі з урахуванням досвіду ведення бойових дій з відбиття збройної агресії російської федерації проти України та сучасних мобільних збройних конфліктів й появи нових категорій і класів військової автомобільної техніки. За результатами проведеного дослідження розроблено пропозиції з основ формування та реалізації типажу і структури парку колісної військової автомобільної техніки Збройних сил України у світлі сучасних змін і тенденцій та можливостей підприємств України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського