Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (26)
Пошуковий запит: (<.>A=Гусак Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Гусак Л. П. 
Професійна спрямованість навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. П. Гусак; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 20 c. - укp.

Вперше визначено педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості навчання математики студентів економічних спеціальностей. Обгрунтовано необхідність забезпечення узгодженості методів, прийомів та засобів навчання вищої математики з новими завданнями щодо формування професійної культури фахівця, а також використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Показано доцільність урізноманітнення форм і засобів формування й розвитку мотивів пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання. Побудовано модель реалізації професійного спрямування навчання вищої математики студентів економічних спеціальностей відповідно до нових тенденцій розвитку освіти в Україні. Доведено пріоритетне значення та необхідність розвитку прийомів розумової діяльності у процесі навчання як важливого чинника формування професійної культури майбутнього економіста. Визначено основні мотиви вивчення вищої математики. Наведено пропозиції щодо підвищення ефективності організації самостійної роботи студентів та удосконалення кредитно-модульної системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гусак Л. В. 
Бухгалтерський облік і контроль виробничих запасів: логістичний підхід : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / Л. В. Гусак; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир, 2011. - 20 c. - укp.

Уточнено економічну сутність поняття "логістика", обгрунтовано етапи її еволюції в контексті суспільних перетворень і впливу на бухгалтерський облік. Обгрунтовано міжпредметні зв'язки логістики з різними економічними дисциплінами та визначено проблемні питання теоретичного та практичного характеру її взаємозв'язку з бухгалтерським обліком. Охарактеризовано взаємозв'язок бухгалтерського обліку та логістики в системі управління запасами на основі структурованих комунікаційних зв'язків за різних форм організації бухгалтерського обліку та логістики на підприємстві. Визначено особливості формування облікової політики в контексті виробничих запасів і логістичних витрат пов'язаних з їх рухом. Розроблено методичний підхід до облікового відображення виробничих запасів і логістичних витрат пов'язаних з їх рухом. Запропоновано трирівневу систему регулювання внутрішнього контролю запасів і логістичних витрат. Встановлено методику внутрішнього контролю виробничих запасів і логістичних витрат, одним з етапів якої є оцінка ефективності логістичної системи підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)20-145.720 + У052.9(4УКР)80-145.720

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гусак Л. Є. 
Застосування методу асоціативних символів у процесі вивчення англійського лексичного матеріалу / Л. Є. Гусак // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 17. - С. 15-19. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто асоціативне засвоєння матеріалу з англійської мови, зокрема застосування методу асоціативних символів у процесі вивчення англійського лексичного матеріалу учнями початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гусак Л. Є. 
Роль образної пам'яті в процесі навчання молодших школярів іноземній мові / Л. Є. Гусак // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 8. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито роль образної пам'яті в процесі вивчення іноземної мови, визначено роль образів та образної пам'яті в мимовільному та довільному запам'ятовуванні, збереженні та відтворенні іншомовного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гусак Л. 
Професійна компетентність учителя / Л. Гусак // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 43-49. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття "професійна компетентність вчителя". На основі авторського трактування понять "компетентність", "компетенція" проаналізовано сутнісні характеристики професійної компетентності вчителя, її педагогічні особливості, а також співвідношення понять "професійна компетентність" та "готовність" до професійно-педагогічної діяльності майбутнього вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Матяш О. І. 
Місце і роль мотивів вивчення вищої математики при особистісно орієнтованому навчанні на економічних спеціальностях ВНЗ / О. І. Матяш, Л. П. Гусак // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 27-29. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано проблему навчання математики студентів економічних спеціальностей в контексті особистісно орієнтованого навчання, обгрунтовано доцільність уваги викладачів математики до мотиваційного компонента навчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гусак Л. В. 
Культурна та господарська діяльність Святогірського монастиря середини ХІХ - початку ХХ ст. : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Л. В. Гусак; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2013. - 22 c. - укp.

Вперше всебічно досліджено господарську та культурно-просвітницьку діяльність Святогірської обителі середини XIX - початку XX ст. Висвітлено багатогалузевий економічний розвиток монастиря та його вплив на загальне піднесення господарства та зростання виробництва в краї. Визначено основні напрями, форми, методи просвітницької діяльності обителі, критично проаналізовано причини занепаду монастирського комплексу після революції 1917 р. Розкрито маловідомі сторінки біографій настоятелів (Арсенія, Германа, Вассіана) та репресованих ченців обителі середини XIX - початку XX ст. До наукового обігу введено значну частину неопублікованих раніше архівних і рукописних матеріалів, які містяться в архівосховищах України (насамперед, зібрані документи з історії монастиря в державних архівах міст Києва, Харкова та історико-архітектурного заповідника Святогірська).


Індекс рубрикатора НБУВ: Э372.270.91(4УКР-4ХАР)-647,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гусак Л. Є. 
Підготовка майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи : монографія / Л. Є. Гусак; ред.: П. Гусак; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2014. - 363 c. - Бібліогр.: с. 317-361 - укp.

Викладено теоретико-методологічні основи асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів. Висвітлено концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до навчання іноземної мови учнів початкової школи. Визначено мету асоціативного навчання іноземної мови молодших школярів - формування іншомовної комунікативної компетенції та якостей, необхідних для засвоєння мінімізованого обсягу знань і вмінь. Розглянуто структуру та критерії готовності майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов таких учнів. Проаналізовано етапи формування професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, проведено експериментальне дослідження її ефективності. Зазначено, що формування професійної креативності посідає центральне місце в системі підготовки майбутніх учителів до досліджуваного виду діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.0 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гусак Л. Є. 
Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.14 / Л. Є. Гусак; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 40 c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз та узагальнення основних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів. Визначено сутність провідних понять "асоціативне навчання", "підготовка", "фахова підготовка", "спеціальна підготовка", "методична підготовка", "практична підготовка". Проаналізовано поняття "компетенція", "компетентність", "професійна компетентність", визначено їх структуру та компоненти. Результатом підготовки майбутнього вчителя до асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів визначено його готовність до окресленого виду діяльності. Установлено критерії, показники та рівні компонентів готовності. На основі аналізу створеної моделі майбутнього вчителя іноземних мов початкової школи розроблено й утілено в навчальний процес ВНЗ експериментальну систему підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.0 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гусак Л. 
Технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи / Л. Гусак // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 102-107. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи. Акцентовано увагу на адаптації інноваційних технологій у формуванні професійної компетенції таких фахівців. Розкрито технології "кейс-стаді", мікронавчання, колективних та індивідуальних проектів, створення методичного портфоліо. Відмічено організацію самостійної та індивідуальної роботи в процесі підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.0 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Абрагамович О. О. 
Особливості гормонально-метаболічного гомеостазу у чоловіків з вторинним остеопорозом, зумовленим резекцією шлунку внаслідок ускладненої виразкової хвороби / О. О. Абрагамович, А. Б. Федець, С. А. Кристопчук, Л. І. Гусак, Я. Л. Лещук // Експерим. та клініч. фізіологія і біохімія. - 2013. - № 1. - С. 74-79. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проанализированы результаты обследования 164 мужчин, преимущественно среднего и пожилого возраста. Установлено, что у абсолютного большинства оперированных в отдаленные сроки после резекции желудка в связи с осложненной язвенной болезнью имеются поражения костей, которые проявляются генерализированным остеопорозом. У них обнаружены существенные отклонения в гормонально-метаболическом гомеостазе, которые проявлялись дисгормонемией, дисэлектролитемией и диспротеинемией. Эти научные факты помогут усовершенствовать лечение и профилактику осложнений вторичного остеопороза у этой категории больных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р418.11-3 + Р457.465.204.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гусак Л. П. 
Професійна спрямованість навчання математики у системі професійної освіти економістів / Л. П. Гусак // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 30. - С. 58-61. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено роль і місце професійної спрямованості навчання математики в системі професійної освіти майбутніх економістів за умов компетентнісного підходу в освіті. Розглянуто поняття "компетентність", "математична компетентність", "математичні вміння" та розкрито їх взаємозв'язок. Проаналізовано вплив математичних знань на підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх спеціалістів.

Раскрыты роль и место профессиональной направленности обучения математике в системе профессионального образования экономистов в условиях компетентностного подхода в образовании. Рассмотрены понятия "компетентность", "математическая компетентность", "математические умения" и раскрыта их взаимосвязь. Проанализировано влияние математических знаний на повышение эффективности профессиональной подготовки будущих специалистов.

The article focuses on the role and place of professional orientation of Mathematics study in the economists' professional education system under the circumstances of the competence educational approach. The notions of "competence", "mathematics competence", "mathematics skills" have been examined and their interrelation is opened up. The work also deals with the influence of mathematic knowledge on the improvement of the prospective specialists' professional education efficiency.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р3-3

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гусак Л. 
Лінгводидактичні аспекти асоціативного навчання молодших школярів іноземних мов / Л. Гусак // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Наведено лінгводидактичні аспекти асоціативного навчання учнів початкової школи іноземних мов. Виділено 2 аспекти засвоєння мови: мовну здібність і здібність до опанування мови. Надано 2 типи здібностей: комунікативно-мовні та когнітивно-лінгвістичні, тісну взаємодію вербальної та невербальної (образної) сфер у психічній діяльності людини. Обгрунтовано 3 стадії засвоєння іншомовного матеріалу: початкову як етап нагромадження лексичного матеріалу; як засвоєння граматики, що супроводжується подальшим удосконаленням мовлення дітей; як адаптацію до подальшого навчання іноземних мов учнями основної школи за традиційними методиками навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гусак Л. 
Портфоліо: демонстрація ідеальної моделі викладача чи набутий досвід? / Л. Гусак // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 4. - С. 32-35. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки та оформлення атестаційних матеріалів педагогічних працівників. Розкрито поняття "портфоліо", яке є для педагогічних працівників способом фіксації та накопичення матеріалів, що демонструють певний рівень професіоналізму й уміння вирішувати завдання своєї професійної діяльності. Виокремлено мету та принципи створення портфоліо. Викладено рекомендації щодо правильного створення портфоліо викладачів професійно-технічних навчальних закладів. Охарактеризовано структуру портфоліо, яка складається з семи розділів: титульного аркуша, змісту, вступу обсягом 4 - 5 сторінок, візитки викладача, опису педагогічного досвіду, висновків обсягом 2 - 3 сторінки та додатків. Зосереджено увагу на змісті розділу 5 "Опис педагогічного досвіду", який має розкривати такі питання, як: навчально-методична діяльність, позаурочна робота, науково-методична робота, навчально-матеріальна база. Наголошено на ознаках ефективного портфоліо. Констатовано, що матеріали, які входять до портфоліо, допомагають показати конкретну діяльність викладача, завданням якого є: підготовка учнів до майбутньої професійної діяльності, надання необхідних знань, умінь та навичок для реалізації в життєвому просторі.

Рассмотрена проблема подготовки и оформления аттестационных материалов педагогических работников. Раскрыто понятие "портфолио", которое является для педагогов способом фиксации и накопления материалов, демонстрирующих определенный уровень профессионализма и умения решать задачи своей профессиональной деятельности. Выделены цели и принципы создания портфолио. Изложены рекомендации по правильному создания портфолио преподавателей профессионально-технических учебных заведений. Охарактеризована структура портфолио, состоящая из семи разделов: титульного листа, содержания, введения объемом 4 - 5 страниц, визитки преподавателя, описания педагогического опыта, выводов объемом 2 - 3 страницы и приложений. Сосредоточено внимание на содержании раздела 5 "Описание педагогического опыта", который раскрывает такие вопросы, как: учебно-методическая деятельность, внеурочная работа, научно-методическая работа, учебно-материальная база. Отмечены признаки эффективного портфолио. Констатировано, что материалы, которые входят в портфолио, помогают показать конкретную деятельность преподавателя, задачей которого является: подготовка учащихся к будущей профессиональной деятельности, предоставление необходимых знаний, умений и навыков для реализации в жизненном пространстве.

The problem of documents arrangement necessary for certification of teachers is considered in the article. The author gives the definition of the notion "portfolio" that means a folder of all important materials gathered by teachers concerning their teaching experience which shows a certain level of their professionalism and ability to solve professional problems. The main aim and principles of making portfolio are indicated. The recommendations for the proper arrangement of portfolio by teachers working in vocational schools are suggested. The author characterizes the structure of portfolio which consists of seven parts: title page, contents, 4 - 5 pages introduction, general information about a teacher, his teaching experience, 2 - 3 pages conclusion and supplements. The attention is paid to part 5 "Teaching experience" which gives the information about teaching and methodical activities, out-of-school activities, scientific and methodical work and teaching resource base. The peculiarities of successful portfolio are indicated. The fact is stated that portfolio materials reveal particular activities of a teacher who has to prepare pupils for future career giving them necessary knowledge, abilities and skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Марчишин С. М. 
Морфолого-анатомічне дослідження чистецю Зібольда (Stachys Sieboldii Miq.) / С. М. Марчишин, Л. В. Гусак, Л. М. Сіра // Фармацевт. журн.. - 2016. - № 3/4. - С. 61-69. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Чистец Зибольда (стахис) (Stachys Sieboldii Miq.) - многолетнее растение семейства яснотковых (Lamiaceae), в культуре выращивают как однолетнее. Стахис используют в китайской и тибетской народной медицине при лечении туберкулеза, гипертонии и как успокаивающее средство. Биологически активные вещества, содержащиеся в клубнях, влияют на углеводный и липидный обмен, снижают артериальное давление, содержание холестерина в крови. Цель исследований - изучить морфолого-анатомическое строение травы и клубней чистеца Зибольда, определить их диагностические признаки. Микроскопический анализ осуществляли с помощью микроскопа МБР-1 и МБИ-6 ЛОМО. Микрофотосъемка сделана камерой D-580 ZOOM/C-460 ZOOM/X-400. Стебли четырехгранные, опушены длинными волосками, внутри полые. Листья супротивные, короткочерешковые, опущены с верхней и нижней поверхности, целостные, овально-яйцевидные, с крупнозубчатым краем. Цветки собраны по 4 - 5 в сидячие полумутовки в пазухах верхушечных сближенных листьев. Клубни продолговатые, с последовательными утолщениями и перетяжками, цвета слоновой кости с перламутровым отливом. Установлено, что основными анатомическими диагностическими признаками клубней чистеца Зибольда являются хорошо развитая паренхима, запасающая углеводы, где преобладает тетрасахарид стахиоза, корковая часть отделена от центрального цилиндра выразительной эндодермой с большими, 4 - 6-угольными, с утолщенной оболочкой клетками и желтовато-коричневым содержимым. Верхняя эпидерма листьев с устьицами диацитного типа, большим количеством трихом. Клетки верхней эпидермы тонкие, с извилисто-волнистыми боковыми стенками; нижняя эпидерма с многочисленными устьицами, простыми 2 - 4-клеточными удлиненными волосками, с утолщенной оболочкой, с железистыми трихомами и эфирномасличными железками. Эпидерма стебля с трихомами, идентичными листовым, базисные клетки эпидермиса ребер узкие, простые волоски длинные, острые, с утолщенной базальной клеткой. Чашечка с 5-ю острыми зубцами, тонкими жилками, опушена специфическими железистыми волосками с удлиненной, двуклеточной тонкостенной ножкой, многоклеточной поднятой розеткой и двуклеточной слоистой головкой с желтым секретом. Клетки эпидермы трубки венчика узкие, продолговатые, с незначительным количеством волосков. В результате макро- и микроскопического анализа установлены основные диагностические морфологические и анатомические признаки травы и клубней чистеца Зибольда, которые будут использованы для идентификации лекарственного сырья.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гусак П. М. 
Виховання у Стародавній Греції: соціокультурний контекст : навч. посіб. для вищ. пед. навч. закл. / П. М. Гусак, Л. Є. Гусак, Л. А. Мартіросян; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2016. - 199 c. - Бібліогр.: с. 187-199 - укp.

Наведено результати комплексного історико-педагогічного дослідження виховання як соціокультурного феномену (період античності). Зауважено, що аналіз історичної еволюції виховання, здійснений в логіці цивілізаційного розвитку західноєвропейського суспільства античного періоду базується на авторському теоретико-методологічному трактуванні його сутності. Зазначено, що застосування соціокультурного підходу дозволило спроектувати узагальнену модель виховання, на основі якої розроблено конкретні моделі, що функціонували у різні історичні періоди античності у Стародавній Греції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ГРЕ)321 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Інноваційні технології навчання учнів початкових класів : монографія / П. М. Гусак, Л. Є. Гусак, О. В. Бєлкіна-Ковальчук, Т. В. Воробйова; ред.: П. М. Гусак; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2016. - 275 c. - укp.

Обгрунтовано інноваційні технології творчого навчання учнів початкових класів. Запропоновано ефективні освітні рішення для ключових предметів початкової школи. Наведено зразки конспектів уроків, низку навчальних завдань і вправ для творчого навчання учнів початкових класів. Розглянуто питання формування іншомовної комунікативної компетенції молодших школярів у процесі асоціативного навчання. Охарактеризовано технології формування креативних здібностей у теорії та практиці сучасної початкової школи. Увагу приділено проблемам формування критичного мислення молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Макро- та мікроскопічні ознаки і хімічний склад чистецю Зібольда трави та коренів бульб : (метод. рек.) (48.17/156.17) / уклад.: С. М. Марчишин, Л. В. Гусак; Укр. центр наук. мед. інформації і патент.-ліценз.роботи. - Київ, 2017. - 24 c. - Бібліогр.: с. 16-17 - укp.

Проведено комплексне фармакогностичне дослідження чистецю Зібольда (Stachys siebildii MIQ). Вивчено морфолого-анатомічні особливості будови трави та кореневих бульб досліджуваного об'єкта. Визначено основні макро- та мікроскопічні діагностичні ознаки, які можна використовувати для ідентифікації та стандартизації чистецю Зібольда. За результатами фітохімічних досліджень встановлено наявність і визначено кількісний вміст речовин фенольної природи (гідроксикоричних кислот, флавоноїдів), вуглеводів (водорозчинних полісахаридів, пектинових речовин), жирних кислот, амінокислот. Визначено елементний склад рослинної сировини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.111 чистець Зібольда

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р133618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гулівата І. О. 
Вища та прикладна математика: теорія ймовірностей : навч. посіб. / І. О. Гулівата, Л. П. Гусак, Л. М. Радзіховська; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ, 2018. - 208 c. - Бібліогр.: с. 201-202 - укp.

Наведено загальні теоретичні положення основних розділів теорії ймовірностей. Запропоновано методичний супровід використання сучасних інформаційних технологій під час розв'язування окремих задач з теорії ймовірностей, застосування яких надає можливість звільнитися від рутинних операцій та зосередити увагу на конкретних проблемах, які є основними складовими глибоких математичних теорій.


Індекс рубрикатора НБУВ: В171 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833558 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

На пошанування пам'яті професора Гусака Петра Миколайовича : меморіал. зб. / ред.: , Г. Р. Керик; упоряд.: Л. Є. Гусак,; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2020. - 188 c. - укp.

Увагу присвячено життю та творчості доктора педагогічних наук, професора Петра Миколайовича Гусака. Вміщено біографічний нарис, список наукових праць та декілька статей, які характеризують різнобічність його наукових досліджень. Увагу приділено тенденціям розвитку кредитно-модульного навчання у світлі основних положень Болонського процесу, модульному навчанню у сучасному закладі вищої освіти, дистанційному навчанню як інноваційній формі підготовки соціальних педагогів. Наведено спогади про вченого його колег, родичів і друзів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Гусак, П. М.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС68724 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського