Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (62)
Пошуковий запит: (<.>A=Гущина Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Гущина Н. І. 
Необхідність підготовки вчителів до формування навичок безпечної поведінки при використанні інформаційно-комп'ютерних технологій в учнів початкових класів / Н. І. Гущина // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 2. - С. 133-137. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблеми захисту дітей від негативних інформаційних впливів, проаналізовано світові та українські дослідження з використання Інтернету дітьми. Проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу і традиційну практику перепідготовки вчителів у галузі інформаційно-комунікаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Підготовка майбутніх педагогів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності : [колект.] монографія / В. А. Мізюк, С. В. Петренко, Р. М. Горбатюк, В. В. Кабак, Н. М. Гнедко, Г. О. Шліхта, І. С. Войтович, П. М. Малежик, В. В. Пономаренко, К. П. Музичук, Н. І. Крутова, О. О. Стрижак, Т. С. Шроль, М. М. Козяр, О. В. Парфенюк, Н. С. Павлова, Н. О. Остапчук, Н. В. Полюхович, Н. В. Шинкарчук, А. М. Ваколюк, О. Б. Гірна, О. Я. Кобилюх, Ю. В. Фещук, Н. І. Гущина, Г. А. Коломоєць, О. О. Дячук; ред.: , І. С. Войтович; Рівненський державний гуманітарний університет. - Луцьк : Гадяк Ж. В. : Волиньполіграф, 2020. - 277 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розглянуто питання формування ІКТ-компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних спеціальностей у закладах вищої освіти. Увагу приділено підготовці майбутнього вчителя до професійної діяльності за допомогою хмаринних технологій у закладах вищої освіти. Запропоновано шляхи підвищення мотивації майбутніх фахівців з інформаційних технологій до вивчення фахових дисциплін. Розглянуто змішане навчання як основу формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики. Увагу приділено також відкритим операційним системам і вільному програмному забезпеченню як платформі викладання інформаційних технологій у навчальних закладах України. Розглянуто термінологічні аспекти підготовки фахівців з логістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 с51 + З970.4 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847911 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гущина Н. І. 
Нова українська школа: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти : навч.-метод. посіб. / Н. І. Гущина. - Київ : Освіта, 2020. - 111 c. - Бібліогр. в знесках - укp.

Охарактеризовано сучасне навчально-методичне забезпечення, яке допоможе оволодіти теоретичними основами інновацій Нової української школи та усвідомити особливості інноваційних змін у початковій школі та сучасних методик навчання певних предметів у 3 - 4 класах Нової української школи з урахуванням особливостей другого циклу початкової освіти. Подано алгоритми роботи з сучасними онлайн-ресурсами, ідеї та рекомендації для їх використання в освітньому процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч424(4УКР)714.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Завалевський Ю. І. 
Створення педагогічних умов для впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STEM-технологій в закладах загальної середньої освіти / Ю. І. Завалевський, Н. І. Гущина, І. П. Василашко, О. В. Коршунова, О. О. Патрикеєва // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2021. - № 2/3. - С. 50-61. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано досвід впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STEM-технологій у закладах загальної середньої освіти на основі реалізації всеукраїнського інноваційного проєкту "Я - дослідник". Розглядаються поняття навчально-дослідницької діяльності, готовності до її здійснення та різні аспекти організації такої діяльності в освітньому процесі. Визначено теоретико-методологічні складники (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практично-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний) готовності: учнів - до здійснення навчально-дослідницької діяльності та вчителів - до організації такої діяльності. Охарактеризовано рівні готовності до дослідницької діяльності: високий, достатній та базовий. Представлено результати досліджень стану готовності до дослідницької діяльності здобувачів освіти з використанням ІТ- та STEM-технологій за визначеними складниками, показниками та рівнями. Подано опис педагогічних умов впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STEM-технологій у закладах загальної середньої освіти, як-от: удосконалення змісту навчального забезпечення та створення сучасного навчального контенту на основі дослідницького методу навчання та STEM-підходів; розроблення й реалізація комплексу управлінських рішень в експериментальних закладах на основі партнерської взаємодії не лише всіх учасників освітнього процесу, а й місцевої влади, роботодавців, представників бізнесу та інших стейкхолдерів; створення науково-методичного супроводу для підготовки вчителів та набуття ними практичного досвіду з розвитку дослідницької компетентності здобувачів освіти на основі STEM- та ІТ-підходів; участь команд шкіл у різноманітних фестивалях, конкурсах, змаганнях, інших мотиваційних заходах STEM та дослідницького напрямів. Представлено комплекс інноваційних освітніх продуктів, до якого увійшли навчальні та навчально-методичні посібники серії "Я - дослідник" для середньої ланки освіти, дидактична система природничо-математичної початкової освіти "Я - дослідник 2.0" у першому циклі початкової школи. Висвітлено перспективні тенденції подальшого впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STEM-технологій у закладах загальної середньої освіти на основі дидактичної системи природничо-математичної початкової освіти "Я - дослідник 2.0".



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гущина Н. І. 
Розвиток цифрової компетентності вчителів початкових класів в умовах проектної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. І. Гущина; Національна академія педагогічних наук України, Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти". - Київ, 2019. - 20 c. - укp.

Дослідження присвячено проблемі розвитку цифрової компетентності вчителів початкових класів в умовах проектної діяльності. Проаналізовано стан розробленості проблеми у наукових джерелах, уточнено зміст основних дефініцій дослідження. Вперше визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови розвитку цифрової компетентності вчителів початкових класів в умовах проектної діяльності. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено технологію розвитку цифрової компетентності вчителів початкових класів в умовах проектної діяльності, що представлено як складник системи професійного розвитку вчителів початкових класів, основою якої є процес конструювання та реалізації проектів в інформаційному освітньому середовищі. Структурними складниками технології є методологічні підходи та теоретичні основи технології, змістово-процесуальні основи, діагностика результатів, що розглядаються у взаємозв’язку і нерозривній єдності. Розроблено та обґрунтовано критерії розвитку цифрової компетентності вчителів початкових класів, а саме: мотиваційно-ціннісний; когнітивний; операційно-діяльнісний; рефлексійий. Здійснена дослідно-експериментальна робота з упровадження педагогічних умов розвитку цифрової компетентності вчителів початкових класів в умовах проектної діяльності та аналіз отриманих результатів за визначеними критеріями засвідчили наявну значну динаміку основних характеристик цифрової компетентності вчителів початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 в2:З

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439167 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського