Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Давидюк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Основи юридичної психології : Навч. посіб. / уклад.: Н. М. Давидюк, І. А. Гуляс; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2004. - 60 c. - Бібліогр.: с. 56-58. - укp.

Розглянуто предмет, методи, завдання та структуру юридичної психології. Проаналізовано соціально-психологічні особливості юридичної діяльності. Висвітлено питання правової, виправної, кримінальної та психології злочинного діяння, слідчих дій, судочинства, судової промови.

Рассмотрены предмет, методы, задачи и структура юридической психологии. Проанализированы социально-психологические особенности юридической деятельности. Освещены вопросы правовой, исправительной, уголовной и психологии преступного деяния, следственных действий, судебных производства и речи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947я73

Шифр НБУВ: ВА657947 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Давидюк Н. М. 
Методика викладання психології : навч. посіб. / Н. М. Давидюк; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Технодрук, 2006. - 236 c. - Бібліогр.: с. 230-233. - укp.

Розглянуто теоретичні засади методики викладання психологічних дисциплін, особливості формування навчальної діяльності студентів. Наведено інформацію про систему ВНЗ України. Описано методи програмованого, проблемного та інтерактивного навчання, методичні питання викладання вікової, педагогічної, соціальної, медичної, юридичної психології.

Рассмотрены теоретические основы методики преподавания психологических дисциплин, особенности формирования учебной деятельности студентов. Приведена информация о системе ВУЗ Украины. Описаны методы программного, проблемного и интерактивного обучения, методические вопросы преподавания возрастной, педагогической, социальной, медицинской, юридической психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9р(4УКР)30

Шифр НБУВ: ВА690514 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Давидюк Н. Ю. 
Розвиток професійної компетентності методистів позашкільних навчальних закладів засобами проектної діяльності. (З досвіду роботи Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) : навч. посіб. / Н. Ю. Давидюк; Упр. освіти і науки Рівнен. облдержадмін., Рівнен. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Рівне : Волин. обереги, 2008. - 98 c. - Бібліогр.: с. 91-96. - укp.

Розкрито актуальні питання розвитку професійної компетентності методистів позашкільних навчальных закладів у системі післядипломної педагогічної освіти на підставі застосування методу проектів.

Раскрыты актуальные вопросы развития профессиональной компетентности внешкольных учебных заведений в системе последимпломного педагогического образования на основе применения метода проектов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч421.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Давидюк Н. О. 
Образ "Я" як регулятор подружніх взаємин : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. О. Давидюк; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено вплив образу "Я" особистості на специфіку подружніх взаємин. Описано особливості цього феномену на підставі дослідження молодих, пар, що довго перебувають у шлюбі, та тих, що розлучаються. Виявлено типи подружніх взаємин - конструктивні, неконструктивні, неузгоджені - та їх зв'язок з особистісними характеристиками партнерів: образом "Я", самостановленням, очікуванням та домаганнями у шлюбі. З'ясовано гендерні відмінності щодо особливостей самосвідомості та системи взаємовідносин у шлюбних партнерів. Проаналізовано можливості психокорекційних заходів, спрямованих на оптимізацію подружньої взаємодії шляхом розвитку самосвідомості та саморегуляції особистості. Запропоновано програму оптимізації подружніх взаємин та розроблено технологію впровадження цієї програми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю956-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Давидюк Н. М. 
Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. М. Давидюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено, що для активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів необхідне: формування змістовних мотивів навчально-пізнавальної діяльності та професійного самовизначення; використання сучасних концепцій навчання; надання навчальному матеріалу особистісного смислу, що викликає навчально-пізнавальний інтерес у студентів; створення психологічних умов та використання методів і прийомів навчання, які активізують навчальну та пізнавальну активність. Відзначено, що творча пізнавальна діяльність характеризується єдністю мотиваційних, інтелектуальних, процесуальних, емоційно-вольових процесів і формується в навчальному процесі, який є двостороннім і залежить від суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Визначено психологічні та теоретико-методологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Давидюк Н. М. 
Юридична психологія : навч. посіб. / Н. М. Давидюк; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2006. - 100 c. - укp.

Висвітлено методи, завдання та структуру юридичної психології, історію її розвитку. Проаналізовано соціально-психологічні особливості юридичної діяльності, зокрема, психологію спілкування, конфлікту, механізми психологічного впливу та психологію екстремальних умов. Особливу увагу приділено кримінальній психології, психології злочинного діяння та злочинних груп, потерпілого, масовидних форм поведінки, слідчої діяльності, психологічному консультуванню і судово-психіатричній експертизі, судочинства та виправній психології.

Освещены методы, задачи и структура юридической психологии, история её развития. Проанализированы социально-психологические особенности юридической деятельности, в частности, психология общения, конфликта, механизмы психологического влияния и психология экстремальных условий. Особое внимание уделено криминальной психологии, психологии преступного деяния и преступных групп, потерпевшего, массовидных форм поведения, следственной деятельности, психологическому консультированию и судебно-психиатрической экспертизе, судопроизводства и исправительной психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947я73

Шифр НБУВ: ВА722738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Давидюк Н. Ю. 
Модель розвитку професійної компетентності методистів позашкільних навчальних закладів / Н. Ю. Давидюк // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 56-61. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Описано модель розвитку професійної компетентності методистів позашкільних навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті, акцентовано увагу на змістовій характеристиці структурних компонентів моделі.

Описана модель развития профессиональной компетентности методистов внешкольных учреждений в последипломном педагогическом образовании, акцентировано внимание на содержательной характеристике структурных компонентов модели.

The article contains description of the model development of professional competence of methodists of extracurricular institutions in postgraduate education, focuses on the content characteristics of the structural components of the model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч421.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Давидюк Н. 
Актуальні проблеми професійного зростання працівників позашкільних навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті / Н. Давидюк // Нова пед. думка. - 2008. - № 1. - С. 79-83. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми професійного зростання педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів. Визначено шляхи оптимізації даного процесу в системі післядипломної педагогічної освіти.

Освещены актуальные проблемы профессионального роста педагогических сотрудников внешкольных учебных заведений. Определены пути оптимизации данного процесса в системе последипломного педагогического образования.

The article deals with the actual problems of professional growth of pedagogical employess of out-of-school educational institutions are covered. Ways of optimization of the given process to system afterdiplom's pedagogical education are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.387(4УКР)п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Давидюк Н. 
Модель підвищення кваліфікації керівників хореографічних колективів у післядипломній педагогічній освіті / Н. Давидюк // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 51-52. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Описано модель підвищення кваліфікації керівників хореографічних колективів у післядипломній педагогічній освіті, сучасні підходи до розвитку їх професійної компетентності. Метою розробленої моделі підвищення кваліфікації керівників хореографічних колективів є розвиток їх професійної компетентності, яку розглянуто як інтегроване поняття, до складу якого входять педагогічна та технологічна компетентності. До складу технологічної компетентності віднесено знання, вміння та навички, що стосуються сформованості танцювальної техніки.

Описаны модель повышения квалификации руководителей хореографических коллективов в последипломном педагогическом образовании, современные подходы к развитию их профессиональной компетентности. Целью разработанной модели повышения квалификации руководителей хореографических коллективов является развитие их профессиональной компетентности, которая рассмотрена как интегрированное понятие, в состав которого входят педагогическая и технологическая компетентности. К составу технологической компетентности отнесены знание, умение и навыки, которые касаются сформированности танцевальной техники.

The models of in-plant training a leader of choreographic collectives is described in pedagogical education, modern going near development of their professional competence. The purpose of the developed model of in-plant training leaders of choreographic collectives is development of their professional competence, which is considered as a computer-integrated concept in the complement of which the pedagogical enter and technological a competence. To composition of technological competence knowledge, ability and skills which touch formed of dancing technique, is attributed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Давидюк Н. Ю. 
Розвиток професійної компетентності методистів позашкільних навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Ю. Давидюк; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К., 2013. - 19 с. - укp.

Вперше розроблено та теоретично обгрунтовано модель розвитку професійної компетентності методистів позашкільних навчальних закладів (ПНЗ) у післядипломній педагогічній освіті та дидактичну складову її реалізації - комплексну програму розвитку професійної компетентності методистів позашкільних навчальних закладів. Розроблено й описано критерії, показники, рівні розвитку професійної компетентності методистів ПНЗ. Уточнено організаційно-педагогічні передумови розвитку професійної компетентності методистів ПНЗ. Розкрито поняття "професійна компетентність методиста ПНЗ", наведено її структуру. Вдосконалено зміст, форми та методи розвитку професійної компетентності методистів ПНЗ у післядипломній педагогічній освіті. Набуло подальшого розвитку зміст і форми співпраці інституту післядипломної педагогічної освіти та районних (міських) методичних кабінетів (центрів) в організації науково-методичної роботи з працівниками ПНЗ, теоретичні положення щодо розвитку професійної компетентності методичних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Давидюк Н. 
Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентості педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті / Н. Давидюк // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 16-19. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито окремі аспекти реалізації змісту науково-методичного супроводу розвитку професійної компетентності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів (ПНЗ) у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, з’ясовано зміст поняття “науково-методичний супровід”. Наведено приклади реалізації змісту науково-методичного супроводу з розвитку професійної компетентності працівників ПНЗ через сукупність організаційно-педагогічних умов у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (формування змісту інноваційної діяльності педагогів, реалізація спільних із ПНЗ науково-дослідницьких проектів, використання інформаційно-комунікаційних технологій, формування системи соціального партнерства, розробка методичного забезпечення функціонування позашкільної освіти, підвищення кваліфікації педагогів ПНЗ). Узагальнено, що такі організаційно-педагогічні умови дозволяють сформувати цілісну систему науково-методичного супроводу фахового розвитку педагогів ПНЗ Рівненської області, обгрунтувати вимоги до професійної компетентності методистів із позашкільної освіти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Раскрыты отдельные аспекты реализации содержания научно-методического сопровождения развития профессиональной компетентности педагогических работников внешкольных учебных заведений (ВУЗ) в Ровенском областном институте последипломного педагогического образования, выяснено содержание понятия “научно-методическое сопровождение”. Приведены примеры реализации содержания научно-методического сопровождения по развитию профессиональной компетентности работников ВУЗ в совокупности организационно-педагогических условий в Ровенском областном институте последипломного педагогического образования. В том числе рассмотрено формирование содержания инновационной деятельности педагогов, реализация совместных с ВУЗ научно-исследовательских проектов, использование информационно-коммуникационных технологий, формирование системы социального партнерства, разработка методического обеспечения функционирования внешкольного образования, повышение квалификации педагогов ВУЗ. Сделан вывод о том, что такие организационно-педагогические условия дают возможность сформировать целостную систему научно-методического сопровождения профессионального развития педагогов ВУЗ Ровенской области, определить требования к профессиональной компетентности методистов внешкольного образования областных институтов последипломного педагогического образования.

Opened separate aspects of implementing the content of scientific and methodological support development of professional competence of teachers-school educational institutions (TEI), Rivne Regional Institute of Postgraduate Education, clarified the meaning of “scientific and methodological support”. The examples of the content of scientific and methodological support for the development of professional competence TEI on aggregate organizational and pedagogical conditions in Rivne Regional Institute of Postgraduate Education (shaping the content of innovation teachers, implementation of joint with TEI research projects, the use of information and communication technologies, the formation system of social partnership, develop methods to ensure the functioning of non-formal education, training of teachers TEI). Generally, that such organizational and pedagogical conditions make it possible to form a complete system of scientific and methodological support for professional development of teachers TEI Rivne region, determine the requirements for professional competence of trainers of non-formal education institutions, regional postgraduate education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Давидюк Н. 
Інтеграція загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів: традиційні та інноваційні напрями розвитку / Н. Давидюк // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 181-183. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Охарактеризовано напрями інтеграції загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Окреслено підходи до формування готовності педагогів до професійної діяльності за умов інтеграції. З'ясовано зміст поняття "інтеграція загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів", традиційні та інноваційні напрями інтеграції загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Виокремлено напрями інтеграції загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Презентовано модель позаурочної та позашкільної зайнятості дітей традиційного напряму інтеграції , яка передбачає функціонування гуртків позашкільного закладу на базі загальноосвітніх шкіл, а також модель єдиного позашкільного простору в рамках функціонування шкіл повного дня, в яких відображено реальне місце позашкільної освіти в організації допрофільної підготовки тач профільного навчання старшокласників. Зазначено, що розробка методичного супроводу з означеної вище проблеми може реалізуватися декількома шляхами: по-перше, через організацію дослідно-експериментальної діяльності в рамках ТНДК, за результатами діяльності якого будуть запропоновані конкретні моделі, методики, технології, програми тощо; по-друге, через реалізацію науково-методичної роботи в системі інституту післядипломної педагогічної освіти через районний, міський методичний кабінет (центр) та навчальні заклади, які передбачатимуть діяльність творчих груп, організацію семінарів, вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи з означеної проблеми, розробку проектів, методичних рекомендацій; по-третє, розгляд проблеми на курсах підвищення кваліфікації; по-четверте, у процесі самоосвіти.

Охарактеризованы направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Определены отдельные подходы к формированию готовности педагогов к профессиональной деятельности в условиях интеграции. Выяснено содержание понятия "интеграция общеобразовательных и внешкольных учебных заведений", традиционные и инновационные направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Выделены направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Рассмотрена модель внеурочной и внешкольной занятости детей традиционного направления интеграции, которая предусматривает функционирование кружков внешкольного учреждения на базе общеобразовательных школ, а также модель единого внешкольного пространства в рамках функционирования школ продленного дня, в которых отражено реальное внешкольное образование в организации предпрофильной подготовки и профильного обучения старшеклассников. Указано, что разработка методического сопровождения по обозначенной выше проблеме может реализоваться несколькими путями: во-первых, организовывая опытно-экспериментальную деятельность в рамках ТНДК, по результатам деятельности которого будут предложены конкретные модели, методики, технологии, программы и т.п.; во-вторых, через реализацию научно-методической работы в системе института последипломного педагогического образования и внедрения в районный, городской методический кабинет (центр) и учебные заведения, предусматривающие деятельность творческих групп, организацию семинаров, изучение, обобщение и распространение опыта работы по данной проблеме, разработку проектов, методических рекомендаций; в-третьих, рассмотрение проблемы на курсах повышения квалификации; в-четвертых, в процессе самообразования.

The article characterized by the traditional and innovative directions of development of the integration process general education and post-school establishments in modern education, the indicated separate approaches are formation of readiness pedagogues to the professional activity in the conditions of such integration.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2 + Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського