Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Дмітрієва О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Крамарєв С. О. 
Вивчення ефективності і безпечності застосування ентеросорбенту Атоксил при гострих кишкових інфекціях у дітей / С. О. Крамарєв, О. А. Дмітрієва // Перинатологія та педіатрія. - 2005. - № 1/2. - С. 69-74. - Бібліогр.: с. 74. - укp.

Обстежено 60 дітей віком від 1-го до 13-ти років, хворих на гострі і кишкові інфекції (ГКІ), 30 з яких під час комплексної терапії одержували препарат "Атоксил". Критеріями оцінки ефективності лікування визначено динаміку зменшення симптомів інтоксикації, зникнення болю в області живота, нормалізація випорожнення. Доведено, що Атоксил є ефективним засобом у процесі комплексної терапії гострих кишкових інфекцій у дітей, має добру переносимість, не викликає серйозних побічних реакцій. Атоксил рекомендовано для лікування кишкових інфекцій різної етіології.

Обследовано 60 детей возрастом от 1-го года до 13-ти лет, имеющих острые кишечные инфекции. Половина больных при комплексной терапии получали препарат "Атоксил", критериями оценки эффективности которого были динамика уменьшения симптомов интоксикации, исчезновение боли в области живота, нормализация стула. Доказано, что Атоксил является эффективным средством при комплексной терапии острых кишечных инфекций у детей, имеет хорошую переносимость, не вызывает серьезных побочных реакций. Атоксил рекомендован для лечения кишечных инфекций разной этиологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.514.1-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грищак В. З. 
Застосування гібридного ВКБ - Гальоркін методу до розв'язання деяких крайових задач механіки / В. З. Грищак, О. М. Дмітрієва // Доп. НАН України. - 1999. - № 4. - С. 63-67. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В251-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Дмітрієва О. І. 
Формування правосвідомості старшокласників зі зниженим слухом в позаурочний час : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. І. Дмітрієва; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2013. - 19 c. - укp.

Висвітлено проблему правового виховання учнів в контексті організації процесу формування правосвідомості старшокласників зі зниженим слухом у позаурочний час. Розкрито особливості формування правосвідомості учнів старших класів зі зниженим слухом. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості правосвідомості таких старшокласників. Проаналізовано проблеми організації та реалізації правового виховання у позаурочний час у системі спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. Розроблено методику формування правосвідомості, основу якої складає система педагогічного забезпечення та модель формування правосвідомості старшокласників у навчально-виховному процесі спеціального загальноосвітнього навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.243 + Ч432.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Давиденко Г. В. 
Інклюзивне навчання осіб з інвалідністю у системі вищої освіти України : колект. монографія / Г. В. Давиденко, О. І. Дмітрієва, Д. І. Говор, Т. В. Євась, О. А. Жукова; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна", Вінниц. соц.-екон. ін-т. - Вінниця : Нілан, 2015. - 138 c. - Бібліогр.: с. 127-138 - укp.

Обгрунтовано засадничі принципи інклюзивного навчання. Проаналізовано підходи до визначення основних понять інклюзивної освітньої парадигми. Розкрито психолого-педагогічні основи інклюзивного навчання осіб з інвалідністю. Визначено роль педагогічного оцінювання в соціальній та психологічній адаптації учнів з інвалідністю до інклюзивного навчання. Досліджено технології інклюзивного навчання осіб з інвалідністю за умов ВНЗ. Вивчено особливості впровадження інноваційних форм інклюзивного навчання у фахову підготовку. Вивчено теоретико-методологічні аспекти викладання дисциплін у студентів з порушенням слуху.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Миронова С. П. 
Організація та методика проведення наукових досліджень студентами спеціальності "Спеціальна освіта" : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова, М. П. Матвєєва, Т. О. Докучина, О. В. Чопік, Н. І. Коваль, О. І. Дмітрієва; ред.: С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2016. - 135, [1] c. - Бібліогр.: с. 113 - укp.

Розглянуто види студентських наукових робіт. Викладено методи наукового дослідження в корекційній педагогіці та спеціальній психології. Увагу приділено літературному оформленню наукової роботи, бібліографіному опису літературних джерел.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч431.268 я73-1

Шифр НБУВ: ВА799532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дмітрієва О. І. 
Формування правової свідомості старшокласників зі зниженим слухом під час позаурочної виховної роботи (з досвіду роботи) / О. І. Дмітрієва // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2008. - Вип. 1. - С. 85-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено досвід роботи Кам'янець-Подільського багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру з питань формування правосвідомості старшокласників зі зниженим слухом. Розкрито зміст, класифікацію та методику проведення навчально-виховних заходів. Окреслено функції вчителя та вихователя в процесі формування правової свідомості старшокласників зі зниженим слухом у школі-інтернаті. Акцентовано особливу увагу на ролі сім'ї у формуванні правил правової поведінки дітей.

Освещен опыт работы Каменец-Подольского многопрофильного учебно-реабилитационного центра по вопросам формирования правосознания старшеклассников со сниженным слухом. Раскрыто содержание, классификацию и методику проведения учебно-воспитательных мероприятий. Определены функции учителя и воспитателя в процесс формирования правового сознания старшеклассников со сниженным слухом в школе-интернате. Акцентировано внимание на роль семьи в формировании правил правового поведения детей.

The formation of the legal consciousness of senior pupils with dull hearing is a very important task for modern school, for teachers and for educators. This task is worked on in Kamyanets-Podilsky Education and Rehabilitation Centre.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дмітрієва О. І. 
Дослідження проблеми правового виховання дітей з порушенням слуху у сурдопедагогічній літературі / О. І. Дмітрієва // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 65-69. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність цілеспрямованої діяльності всіх соціальних інститутів держави в галузі правового виховання і формування правосвідомості учнівської молоді з порушеннями слуху як обов'язкової умови становлення її активної громадянської позиції та подальшої успішної правової соціалізації. Проаналізовано стан розробки даної проблеми в сурдопедагогічній літературі. Зроблено висновок, що хоча до проблеми правового виховання учнів з порушеннями слуху неодноразово зверталися видатні сурдопедагоги, проте, вивчення процесу формування їх правосвідомості, усіх взаємопов'язаних його складових, відповідне педагогічне забезпечення з використанням, передусім, можливостей позакласної виховної роботи у спеціальній школі для дітей з порушеннями слуху ще не було спеціальним предметом досліджень корекційної педагогіки.

Обоснована необходимость целенаправленной деятельности всех социальных институтов государства в области правового воспитания и формирования правосознания учащейся молодежи с нарушениями слуха как обязательного условия становления ее активной гражданской позиции и дальнейшей успешной правовой социализации. Проанализировано состояние разработки данной проблемы в сурдопедагогической литературе. Сделан вывод, что хотя к проблеме правового воспитания учащихся с нарушениями слуха неоднократно обращались выдающиеся сурдопедагоги, однако, изучение процесса формирования их правосознания, всех взаимосвязанных его составляющих, соответствующее педагогическое обеспечение с использованием, прежде всего, возможностей внеклассной воспитательной работы в специальной школе для детей с нарушениями слуха еще не было специальным предметом исследований коррекционной педагогики.

The necessity of purposeful activity of all social institutes of the state in the branch of legal education and forming of sense of justice of student's youth with violations of hearing as necessary condition of formation of its active civil position and subsequent successful legal socialization was grounded. State of development of this problem in deaf-and-dumb literature is analyzed. A conclusion is done, that although to the problem of legal education of students with violations of hearing prominent teachers of the deaf-and-mute applied repeatedly, however the study of process of forming their sense of justice, and of all its interconnected constituents, proper pedagogical providing with the use of foremost the possibilities of an extracurricular educational work at a special school for children with violations of hearing was not the special subject of researches of corrective pedagogics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.352.26

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дмітрієва О. І. 
Формування правосвідомості старшокласників з порушеннями слуху : монографія / О. І. Дмітрієва; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2018. - 171 c. - Бібліогр.: с. 133-143 - укp.

Викладено проблеми формування правосвідомості старшокласників з порушеннями слуху як складової навчально-виховного процесу учнів з порушеннями слуху. Проаналізовано теоретико-методичні підходи щодо процесу формування правосвідомості учнів старших класів. Розкрито особливості процесу формування правосвідомості старшокласників з порушеннями слуху, науково обгрунтовано педагогічне забезпечення пронесу формування правосвідомості старшокласників з порушеннями слуху у позаурочній виховній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.352.26

Шифр НБУВ: ВА836953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Психологічний супровід інклюзивної освіти : підручник / М. Г. Буйняк, О. І. Дмітрієва, Т. О. Докучина, І. П. Марціновська, М. П. Матвєєва, С. П. Миронова, С. А. Михальська, О. В. Чопік; ред.: Т. О. Докучина; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2020. - 171 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти психологічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Подано психологічну характеристику дітей різних категорій з особливими освітніми потребами. Наведено загальну характеристику організації освіти для дітей з особливими освітніми потребами в України. Розкрито специфіку діяльності психологічної служби закладу освіти в умовах інклюзивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2/.4-734 я73-1 + Ю984.030.2--7 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку : колект. монографія : [у 2 ч.]. Ч. 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні / Г. В. Барабащук, О. А. Блінов, М. Г. Буйняк, О. В. Гаяш, Н. М. Гуцуляк, О. І. Дмітрієва, М. М. Душкевич, А. В. Камбур, Т. М. Канівець, В. В. Костик, Л. Б. Костик, О. С. Лісова, Т. В. Лясковська, С. П. Миронова, Ю. А. Михальська, А. В. Михальський, О. М. Молоч, Т. В. Петренко, Л. Б. Платаш, Л. М. Потапюк, В. М. Санжаровець, Н. В. Скрипник, А. В. Сушма, І. Ф. Тімкін, Л. І. Фесік, Г. С. Фесун, О. В. Чопік; ред.: С. П. Миронова, Л. Б. Платаш, С. З. Романюк, Л. І. Тимчук, Т. Д. Федірчик, О. В. Гаврилов, Н. С. Гаврилова, З. П. Ленів. - Чернівці, 2021. - 351 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp. - англ.

Проаналізовано теоретичні та прикладні питання організації освітньої та соціальної інклюзії осіб з особливостями розвитку. Доведено про важливість якісної управлінської, організаційної діяльності, забезпечення психологічної безпеки. Окрему увагу приділено технологічному аспекту інклюзії осіб з порушеним зором і слухом, питанням розвитку фахового партнерства в інклюзії та особистісного потенціалу людини в умовах інклюзії. Висвітлено авторське бачення потенціалу доступного середовища для осіб з особливостями психофізичного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91 + Ч430.221.05 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358785/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського