Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Довга Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Науковий простір академіка Олександри Савченко / упоряд.: Я. П. Кодлюк, Т. Я. Довга, Л. М. Заліток; НАПН України, Ін-т педагогіки, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О. Сухомлинського. - К. : Богданова А.М., 2012. - 309 c. - укp.

Розглянуто життєві віхи, наукові здобудки та наукову школу відомого українського вченого, доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О. Я. Савченко. Наведено результати наукових досліджень аспірантів, докторантів і здобувачів, виконаних під її керівництвом. Вміщено алфавітний покажчик праць вченого, її підручників і навчальних посібників, праць про В. О. Сухомлинського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Савченко О.Я.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Довга Т. 
Розвивальні завдання як засіб емоційного стимулювання учнів в умовах модернізації змісту початкового навчання / Т. Довга // Рідна шк.. - 2007. - № 4. - С. 42-44. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито погляди науковців на проблему розвивального навчання, викладені у педагогічній літературі. Проаналізовано роль емоційних елементів (відгуку, настрою, стимулу) у сучасній технології навчальної діяльності. Підкреслено зв'язок емоційного стимулу з інтересом до діяльності. Досліджено етапи розвитку інтересу (за В.Оніщуком). Розкрито мету, форми та ознаки розвивальних завдань. Наведено приклад розвивального завдання "Назви три предмети" (ігрова вправа). Проаналізовано виділення видів завдань (за М.Богдановичем та Б.Друзем). Викладено рекомендації щодо використання на уроках пізнавальних завдань розвивального характеру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Довга Т. М. 
Визначення ефективності рециклінгу: економіко-екологічний аспект / Т. М. Довга // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 235-240. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто методичні підходи до визначення ефективності рециклінгу відходів побуту з урахуванням світових поглядів і розробок. Проаналізовано проблеми оцінювання ефективності переробки твердих побутових відходів. Запропоновано власний підхід до обрахунку економіко-екологічної ефективності з урахуванням різних складових і за допомогою введеного поняття "коефіцієнт рециклінгу".


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-553.84 + У9(4УКР)0-553.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Довга Т. М. 
Економіко-екологічна ефективність рециклінгу твердих побутових відходів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. М. Довга; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Узагальнено й обгрунтовано теоретико-практичні питання, пов'язані з підвищенням економіко-екологічної ефективності рециклінгу твердих побутових відходів (ТПВ). Уточнено сутність рециклінгу ТПВ та його економіко-екологічну ефективність, висвітлено підходи до класифікації побутових відходів і застосування принципів їх рециклінгу. Систематизовано показники економіко-екологічної ефективності рециклінгу й утилізації побутових відходів, проаналізовано міжнародний досвід організації та регулювання рециклінгу ТПВ. Досліджено стан поводження з ТПВ, розкрито методичні та організаційні засади оцінки економіко-екологічної ефективності їх рециклінгу на сміттєпереробних підприємствах, розроблено пропозиції щодо її удосконалення. Розглянуто специфіку екологічної статистичної звітності сміттєпереробних підприємств і показано шляхи її гармонізації відповідно до європейських стандартів. Запропоновано сучасні технології переробки побутових відходів, розроблено напрями підвищення екологічної свідомості та культури населення у поводженні з побутовими відходами для забезпечення подальшої економічної ефективності та екологічної безпеки їх рециклінгу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-553.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кондрашова Л. В. 
Теоретические основы здоровьесберегающей деятельности учителя : коллект. моногр. / Л. В. Кондрашова, А. Клим-Климашевска, А. И. Кузьминский, И. И. Казимирская, Т. Я. Довга; ред.: Л. В. Кондрашова, А. Клим-Климашевска. - Черкассы : УПХ-ЧНУ им. Б. Хмельницкого, 2014. - 314 c. - рус.

Раскрыты задачи, функции, принципы организации здоровьесберегающей деятельности учителя. Охарактеризованы педагогические условия, обеспечивающие ее результативность. Показаны возможности педагогического такта, имиджа, методической культуры в деятельности по сохранению и развитию духовно-нравственного и психического здоровья учащихся и учителя, его готовности к здоровьесберегающему обучению учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС57888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кондрашова Л. В. 
Педагогика успешности: практико-ориентированный аспект : коллект. моногр. / Л. В. Кондрашова, А. Клим-Климашевска, Т. Я. Довга, Н. И. Белоконная, Н. Н. Кондрашов; ред.: Л. В. Кондрашова, А. Клим-Климашевска. - Черкассы : ЧНУ им. Б. Хмельницкого, 2015. - 429 c. - Библиогр.: с. 409-426 - рус.

Проанализированы педагогические идеи педагогов-классиков относительно возможностей воспитания и обучения в подготовке успешного человека. Рассмотрены методологические аспекты формирования успешной личности в системе школьного образования. Изложен гуманистический аспект педагогики успешности, гуманность как базисная основа успешности личности, конкретизированы основные принципы гуманизации образовательного процесса и их роль в формировании успешной личности средствами школьного обучения. Освещены научно-методические основы работы учителя с различной степенью подготовленности к учебной деятельности и с различным опытом нравственного поведения учащихся. Обоснована методика работы учителя с учащимися различных возможностей и способностей, в которой внимание учителя акцентируется на формировании успешности как черты личности, не зависимо от возможностей и природных задатков растущего человека. Рассмотрены возможности профессиональной позиции учителя в реализации теоретических основ педагогики успешности в школьной практике. Рассмотрены воспитательные возможности гармонизации интеллектуального и эмоционального факторов обучения в формировании успешной личности. Охарактеризованы воспитательные возможности личностно-профессионального имиджа учителя как средства успешного взаимодействия с учащимися в образовательном процессе школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790288 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Довга Т. Я. 
Формування здорового способу життя учнів засобами іміджевої та фізкультурно-оздоровчої діяльності : навч.-метод. посіб. / Т. Я. Довга, В. П. Черній; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград : Лисенко В.Ф., 2016. - 183 c. - Бібліогр.: с. 132-136 - укp.

Висвітлено історико-педагогічні підходи до розуміння проблеми здоров'я та здорового способу життя. Охарактеризовано соціально-педагогічні чинники валеологізації шкільної освіти. Подано інформацію про конфлікт і взаємодію в педагогічному процесі. Приділено увагу здоров'язбережувальній спрямованості іміджу та іміджевої діяльності. Розглянуто фізкультурно-оздоровчу діяльність як засіб формування здорового способу життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Формування конкурентоспроможного фахівця в галузі дошкільної та початкової освіти : монографія / Н. М. Андросова, І. Г. Баранюк, Т. Я. Довга, Н. М. Озерна, Т. О. Прибора, О. С. Радул, О. М. Ткаченко, Т. А. Шарапова; ред.: О. М. Ткаченко. - Харків : Мачулин, 2018. - 255 c. - укp.

Розглянуто проблему розвитку літератури для дітей дошкільного віку II половини XIX - середини XX ст. Охарактеризовано види літератури для дошкільників і їх виховні можливості. Висвітлено питання виховання красою природи в педагогічній системі В. Сухомлинського, проаналізовано досвід видатного педагога в застосуванні методу написання учнями творчих робіт на тему краси природи. Обгрунтовано важливість етнопедагогічної компетентності фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти для їх конкурентоспроможності. Проаналізовано категорії конкурентноздатності та конкурентоспроможності, визначено сутність особистісно-професійного іміджу молодого фахівця з початкової освіти як інструменту його пристосування до реалій конкурентного суспільства. Доведено значення самоефективності для майбутньої педагогічної діяльності. Визначено ключові підходи до умов поєднання методів навчання у спадщині педагогів минулого та сучасних дослідників проблеми. Запропоновано авторські дидактичні умови поєднання методів навчання, що враховують чуттєво-емпіричний досвід і наявні теоретичні знання учнів, узгодження монологічності та діалогічності мовлення та мислення в навчанні молодших школярів, зовнішні зв'язки словесних методів навчання з їх внутрішньою структурою. Наведено приклади комбінування методів навчання в освітньому процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА827086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Довга Т. Я. 
Теоретичні засади і технології формування особистісно-професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. Я. Довга; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кропивницький, 2021. - 40 c. - укp.

Досліджено освітньо-професійну підготовку майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти; предмет дослідження - особистісно-професійний імідж майбутнього вчителя початкової школи. Теоретично обґрунтовано, розроблено та дослідно-експериментально перевірено педагогічну систему формування особистісно-професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи і педагогічних умов її реалізаці. Застосовано методи: аналіз, систематизація, моделювання, узагальнення; анкетування, тестування, педагогічне спостереження, вивчення досвіду. Обґрунтовано концепцію формування особистісно-професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи; розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічної системи формування особистісно-професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3.203

Шифр НБУВ: РА448731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Довга Т. Я. 
Особистісно-професійний імідж майбутнього вчителя початкової школи: теоретико-технологічний аспект : монографія / Т. Я. Довга; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Дніпро : Середняк Т. К., 2020. - 483 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Проаналізовано теоретичні засади формування особистісно-професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи, розроблено компонентну модель іміджу та розкрито її складники. Охарактеризовано інноваційні технології формування іміджу та презентовано авторську технологію формування особистісно-професійного іміджу майбутніх учителів початкової школи в освітньому процесі університету. Окреслено актуальні орієнтири формування особистісно-професійного іміджу майбутнього вчителя школи I ступеня в умовах модернізації початкової освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866453 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського