Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Желан А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Желан А. В. 
Становлення та розвиток музичної освіти в Херсонській губернії (кінець XIX початок XX століття) : автореф. дис... канд. пед. наук / А. В. Желан; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано історію становлення та розвитку музичної освіти Херсонської губернії в культурно-історичному контексті кінця XIX - початку XX ст. Визначено історичні передумови розвитку музично-педагогічного руху в Україні. Виявлено динаміку впровадження дисциплін "Співи" та "Музика" у школах різного типу та рівня. Розкрито зміст, форми та принципи загальної музичної освіти на прикладі різних освітніх закладів регіону. Доведено, що предмети музично-естетичного циклу на початку XX ст. стають невід'ємним компонентом освіти. Висвітлено характерні прогресивні тенденції та головні перешкоди розвитку загальної музичної освіти того часу. Визначено педагогічні ідеї та напрями минулого, які залишаються актуальними для сучасної практики музичної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Щ31р(4УКР-2ХЕС) + Щ313(4УКР-2ХЕС)53-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Якименко С. І. 
Становлення та розвиток музичної освіти в Херсонській губернії (кінець XIX - початок XX ст.) : монографія / С. І. Якименко, А. В. Желан. - 2-ге вид., доповн. та переробл. - К. : Слово, 2014. - 236, [1] c. - (Пед. сер. "Історичними стежинами"). - Бібліогр.: с. 216-[237] - укp.

Вивчено соціокультурні передумови розвитку музичної освіти в Україні в другій половині ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано зміст, форми і методи музичної освіти в початкових навчальних закладах. З'ясовано особливості такої освіти в середніх навчальних закладах Херсонської губернії. Досліджено становлення та розвиток професійної музичної освіти в Єлисаветграді та Херсоні. Розглянуто організацію музичної освіти в Миколаєві та Одесі наприкінці ХІХ - початку ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 г(4УКР-4ХЕС)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Желан А. В. 
Ознайомлення майбутніх учителів з ідеями Ф. В. Фребеля під час навчання у ВНЗ / А. В. Желан // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65. - С. 28-31. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено теоретико-практичну спадщину Ф. В. Фребеля та її пріоритетність для процесу гуманізації та гуманітаризації освіти на сучасному етапі. Розглянуто основні положення педагогічної теорії Ф. В. Фребеля з позицій можливостей ознайомлення з ними майбутніх учителів дошкільних навчальних закладів, учителів початкових класів під час навчання у ВНЗ.

Исследовано теоретико-практическое наследие Ф. В. Фребеля и его приоритетность для процесса гуманизации и гуманитаризации образования на современном этапе. Рассмотрены основные положения педагогической теории Ф. В. Фребеля с позиций возможностей ознакомления с ними будущих учителей дошкольных учебных заведений, преподавателей начальных классов во время обучения в ВУЗ.

A theoretical and practical inheritance ofF.V.Froebeland his priority for the process of humanizing and humanization of education is investigated.Describes the main provisions of educational theory from the standpoint of opportunities F.V.Froebel examine them for future teachers of pre-school education, primary school teachers while studying at university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Нім)51-272 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Желан А. В. 
Інтеграція педагогічної університетської освіти України до загальноєвропейського освітнього простору / А. В. Желан // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 229-236. - Бібліогр.: с. 236 (13 назв) - укp.

Системні дослідження університетської педагогічної освіти доводять, що головною перевагою багаторівневої системи є те, що вона не веде до одноманітного рівня теоретичного і практичного навчання, а спрямована на оперативне задоволення потреб системи освіти й особистісної спрямованості студентів. Наголошено, що важливою для сучасного етапу розвитку системи педагогічної освіти є тенденція відносного зменшення кількості годин педагогічної практики та зміщення акценту на оволодіння студентами методикою використання психолого-педагогічних і предметних знань. З’ясовано, що необхідне упровадження інноваційних форм і методів проведення педагогічної практики студентів, які сприяли б саморозвитку, самоосвіті і самовихованню майбутніх учителів. Доведено, що кейс-технології мають величезний освітній потенціал для нової ефективної підготовки педагогічних кадрів і можуть бути результативно використані в процесі педагогічної практики.

Системные исследования университетского педагогического образования доказывают, что главным преимуществом многоуровневой системы является то, что она не ведет к монотонному уровню теоретического и практического обучения. Она направлена на оперативное удовлетворение потребностей системы образования и личностной направленности студентов. Отмечено, что важным для современного этапа развития системы педагогического образования является тенденция относительного уменьшения количества часов педагогической практики и смещение акцента на овладение студентами методикой использования психолого-педагогических и предметных знаний. Подчеркнуто, что необходимо внедрение инновационных форм и методов проведения педагогической практики студентов, которые способствовали бы саморазвитию, самообразованию и самовоспитанию будущих учителей. Доказано, что кейс-технологии имеют огромный образовательный потенциал для новой эффективной подготовки педагогических кадров и могут быть результативно использованы в процессе педагогической практики.

It is argued, that systematic research of university pedagogical education prove, that the main advantage of multilevel system is not leading to monotonous level of theoretical and practical learning, but aiming at prompt satisfying the needs of education system and students’ personal inclinations. It is stressed, that an important trend of the current stage of pedagogical education system development is relative reduction of the number of hours of teaching practice and shifting the focus towards students’ mastering the methods of using psychological-pedagogical and subject knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського