Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (52)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Зязюн І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Зязюн І. А. 
Виховання естетичної культури школярів : Навч. посіб. / І. А. Зязюн, Н. Є. Миропольська, Л. О. Хлєбнікова, С. П. Свид, С. В. Коновець; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 153 c. - укp.

Розглянуті деякі аспекти виховання естетичної культури школярів засобами мистецтва слова, декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва, а також краєзнавства; роль музики і хорового співу у духовному вихованні дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 я7

Шифр НБУВ: ВА585939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи / ред.: І. А. Зязюн; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Віпол, 2000. - 636 c. - укp.

Розглянуто проблеми неперервної професійної освіти за сучасних умов, проблеми, пошуки і перспективи основних тенденцій розвитку неперервної професійної освіти та її психолого-педагогічні закономірності. Висвітлено психологічну структуру особистості як основу систематизації професійно важливих якостей фахівця, теоретико-методологічні засади професійного становлення вчителя, проблему виховання морально-правової відповідальності педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю940.3 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Закович М. М. 
Українська та зарубіжна культура : Навч. посіб. / М. М. Закович, І. А. Зязюн, О. М. Семашко, О. М. Ануфрієв, Ж. О. Безвершук, А. Є. Дорога, Г. Л. Кобко, Г. С. Мєднікова, О. Л. Шевнюк. - К. : Знання, 2000. - 622 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.

Вперше на новій методологічній основі розкрито світ української культури, широку панораму її історичного розвитку. Розглянуто походження та головні етапи розвитку світової культури, особливості первісної культури, культури Стародавнього Східу, Античного світу, Європейського середньовіччя, Ренесансу, доби абсолютизму і часів Просвітництва, а також основні течії світової культури ХХ ст., зокрема, модернізм, авангардізм, функціоналізм. Значну увагу приділено питанням розвитку культури України - з часів виникнення первісного суспільства східних слов'ян до сьогодення; шляхам та проблемам духовного відродження; детальному аналізу державної політики у сфері культури; пошукам найбільш ефективних моделей її реформування і подальшого розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(0)0-7 я73 + Т3(4УКР)0-7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зязюн І. А. 
Педагогічна майстерність : Підруч. для студ. вищ. пед. навч. закл. / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос, О. Г. Мирошник, В. А. Семиченко; ред.: Зязюн. - 2-е вид., доповн. і переробл. - К. : Вища шк., 2004. - 422 c. - укp.

Розглянуто сутність, природу і складники педагогічної майстерності, розкрито шляхи опанування її секретами. Охарактеризовано систему особистісно зорієнтованого навчання майбутнього вчителя, що становить оригінальну технологію формування готовності майбутнього педагога до професійного самовдосконалення й саморозвитку, а через нього - до продуктивної педагогічної діяльності.

Рассмотрены сущность, природа и составные части педагогического мастерства, раскрыты пути овладения его секретами. Охарактеризована система личностно ориентированного обучения будущего учителя, что представляет оригинальную технологию формирования готовности будущего педагога к профессиональному самоусовершенствованию и саморазвитию, а через него - к продуктивной педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Матеріали Всеукраїнської науково- методичної конференції "Сучасні педагогічні технології у вищих педагогічних закладах освіти" : В 2 ч. Т. 1 / ред.: І. А. Зязюн; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя, "Сучасні педагогічні технології у вищих педагогічних закладах освіти", Всеукраїнська науково-методична конференція. - Ніжин, 2001. - 194 c. - укp.

Розглянуто педагогічну систему як основу вузівської технології навчання та виховання майбутнього спеціаліста. Проаналізовано структуру елементів теоретичного змісту у взаємозв'язку з методичною системою викладання. Висвітлено проблеми підвищення ефективності навчальних занять з історії України на нефахових спеціальностях, наведено технологічні засади для невеликих груп у викладанні історії у вищій школі. Розглянуто підходи та методи навчання історії в університетах Канади. Висвітлено деякі аспекти спрямованості загальнопедагогічних курсів на професію соціального педагога та практичного психолога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51я431

Шифр НБУВ: В344712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції "Сучасні педагогічні технології у вищих педагогічних закладах освіти" : В 2 ч. Т. 2 / ред.: І. А. Зязюн; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя, "Сучасні педагогічні технології у вищих педагогічних закладах освіти", Всеукраїнська науково-методична конференція. - Ніжин, 2001. - 174 c. - укp.

Розглянуто загальні методи та сучасні технічні засоби навчання у загальноосвітній школі, розкрито лінгвоукраїнознавчий аспект вивчення пареміологічних одиниць із власними назвами. Наведено нові та традиційні комп'ютерні технології для загальноосвітньої школи. Висвітлено проблеми використання пісні та поезії у вивченні іноземної мови, а також застосування інноваційних педагогічних технологій у процесі викладання курсу "хорове аранжування". Проаналізовано розвиток творчої активності майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51я431

Шифр НБУВ: В344712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Закович М. М. 
Українська та зарубіжна культура : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Закович, І. А. Зязюн, О. М. Семашко, Ж. О. Безвершук, А. Є. Дорога, О. П. Магеря, Г. С. Мєднікова, В. П. Розумний, Г. Л. Кобко, О. М. Ануфрієв. - 2-е вид., випр. - К. : "Знання", 2001. - 550 c. - (Сер. "Вища освіта ХХІ ст."). - укp.

Наведено численні маловідомі факти, описано події та джерела з історії української культури. Проаналізовано методологічні засади розуміння національної культури. Розглянуто стан культури України сучасної доби, шляхи та проблеми духовного відродження, державну політику у галузі культури, найбільш ефективні моделі її реформування та подальшого розвитку. Охарактеризовано головні етапи розвитку світової культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(0)0-7я73 + Т3(4УКР)0-7я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Діалог культур: Україна у світовому контексті: Філософія освіти : Зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: І. А. Зязюн; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Сполом, 2002. - 384 c. - укp.

Висвітлено філософсько-гуманістичні та психолого-педагогічні аспекти сучасної освіти, а також досвід діяльності Педагогічного Інституту Українського Вільного Університету в Мюнхені. Розкрито педагогічні засади ліцензування професійно-технічних навчальних закладів, а також світоглядно-педагогічні аспекти взаємозв'язку культури та техніки. У контексті соціологічних концепцій проаналізовано особливості формування польського та українського етносів. Визначено роль педагогічної спадщини П.Ф.Лесгафта у розвитку освіти дорослих.

Освещены философско-гуманистические и психолого-педагогические аспекты современного образования, а также опыт деятельности Педагогического Института Украинского Свободного Университета в Мюнхене. Раскрыты педагогические основы лицензирования профессионально-технических учебных заведений, а также мирровозренческо-педагогические аспекты взаимосвязи культуры и техники. В контексте социологических концепций проанализированы особенности формирования польского и украинского этносов. Определена роль педагогического наследия П.Ф.Лесгафта в развитии образования взрослых.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пєхота О. М. 
Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій : Навч. посіб. / О. М. Пєхота, В. Д. Будак, А. М. Старева, К. Ф. Нор, В. І. Шуляр; ред.: І. А. Зязюн. - К. : Вид-во А.С.К., 2003. - 239 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій під час педагогічної практики та у майбутній професійній діяльності. На підставі аналізу результатів дослідження, наукових джерел і сучасних освітніх документів висвітлено тенденції та перспективи розвитку сучасної педагогічної підготовки вчителя в університеті, її закономірності.

Рассмотрена проблема подготовки будущего учителя к внедрению педагогических технологий во время педагогической практики и в будущей профессиональной деятельности. На основании анализа результатов исследования, научных источников современных образовательных документов освещены тенденции и перспективы развития современной педагогической подготовки учителя в университете, ее закономерности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ва641216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Професійно-художня освіта України : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: І. А. Зязюн; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Черкас. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників. - К.; Черкаси, 2002. - 207 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні проблеми професійно-художньої освіти, її історичні та порівняльно-педагогічні аспекти, дидактику, розкрито методичні засади освітньо-художньої діяльності. Проаналізовано формування соціально-психологічної культури майбутнього вчителя. Розглянуто художню культуру як особистісну цінність педагога, естетику як культуротвірний чинник формування особистості митця. Викладено естетичні аспекти соціалізації особистості. Охарактеризовано соціально-гармонізуючу роль музики в духовному становленні людини. Значну увагу приділено проблемі реалізації положень концепції професійно-художньої освіти. Описано принципи відбору та структурування змісту ступеневої професійно-художньої освіти, мистецькі педагогічні технології як засіб підготовки вчителів до реалізації особистісно-орієнтованої освітньої системи. Висвітлено роль мистецтва в професійній підготовці бакалаврів образотворчого мистецтва. Розкрито роль засобів аудіоінформації в художньо-естетичному вихованні учнівської молоді.

Освещены теоретико-методологические проблемы профессионально-художественного образования, его исторические и сравнительно-педагогические аспекты, дидактика, раскрыты методические основы образовательно-художественной деятельности. Проанализировано формирование социально-психологической культуры будущего учителя. Рассмотрены художественная культура как личностная ценность педагога, эстетика как культурообразовательный фактор формирования художника. Изложены эстетические аспекты социализации личности. Охарактеризована социально-гармонизирующая роль музыки в духовном становлении человека. Значительное внимание уделено проблеме реализации положений концепции профессионально-художественного образования. Описаны принципы отбора и структурирования содержания уровневого профессионально-художественного образования, художественные педагогические технологии как средство подготовки учителей к реализации личностно-ориентированной образовательной системы. Освещена роль искусства в профессиональной подготовке бакалавров изобразительного искусства. Раскрыта роль средств аудиоинформации в художественно-эстетическом воспитании ученической молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р(4Укр)3 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Професійно-художня освіта України : Зб. наук. пр. Вип. 1. Присвяч. 10-річчю Академії педагогічних наук України / ред.: І. А. Зязюн; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К.; Черкаси : Черкаський ЦНТЕІ, 2002. - 205 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні проблеми професійно-художньої освіти. Проаналізовано особливості художнього професійного навчання жінок на Київських рукодільних курсах Ольги та Серафими Курдюмових (1817 - 1915 рр.), а також в закладах України кінця ХІХ - початку ХХ ст. Розглянуто особливості формування соціально-психологічної культури майбутнього вчителя. Охарактеризовано художню культуру як особистісну цінність педагога, а також естетику як культуротворчий чинник формування митця. Висвітлено естетичні аспекти соціалізації особистості. Показано соціально-гармонізуючу роль музики в духовному становленні людини. Проаналізовано образотворчу спадщину в сучасній художній освіті. Розглянуто взаємодію навчальних закладів у формуванні творчої особистості робітника.

Освещены теретико-методологические проблемы профессионально-художественного образования. Проанализированы особенности художественного профессионального обучения женщин на Киевских рукодельных курсах Ольги и Серафимы Курдюмовых (1817 - 1915 гг.), а также в заведениях Украины конца ХІХ - начала ХХ ст. Рассмотрены особенности формирования социально-психологической культуры будущего учителя. Охарактеризованы художественная культура как личностная ценность педагога, а также естетика как культуротворческий фактор формирования художника. Освещены эстетические аспекты социализации личности. Показана социально-гармонизирующая роль музыки в духовном становлении человека. Проанализировано изобразительное наследие в современном художественном образовании. Раскрыто взаимодействие учебных заведений в формировании творческой личности работника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р(4Укр)я43

Шифр НБУВ: Ж72026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Закович М. М. 
Українська та зарубіжна культура : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. / М. М. Закович, І. А. Зязюн, О. М. Семашко, Ж. О. Безвершук, А. Є. Дорога, Г. С. Мєднікова, В. П. Розумний, В. В. Чуприна, Г. Л. Кобко, О. Л. Шевнюк. - 3-є вид., виправл. і доповн. - К. : Знання, 2002. - 557 c. - (Сер. "Вища освіта XXI ст."). - укp.

Проаналізовано особливості української культури, висвітлено панораму її історичного розвитку в контексті світової культури. Особливу увагу приділено культурі Київської Русі та козацької доби, описано розвиток української культури XVIII - початку ХХ ст. - період титанічної боротьби за збереження та збагачення української культури. Розглянуто стан культури України сучасної доби, шляхи і проблеми духовного відродження.

Проанализированы особенности украинской культуры, освещена панорама ее исторического развития в контексте мировой культуры. Особое внимание уделено культуре Киевской Руси и казаческой эпохи, описан период развития украинской культуры XVIII - начала ХХ вв. - период титанической борьбы за сохранение и обогащение украинской культуры. Рассмотрена культура Украины современной эпохи, пути и проблемы духовного возрождения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(0)0-7я73 + Т3(4УКР)0-7я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи : Зб. наук. пр. / ред.: І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 2003. - 679 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми педагогіки та психології професійної освіти, а також зарубіжний і вітчизняний досвід розвитку освітніх систем у контексті загальноцивілізаційних трансформацій і модернізації національної системи освіти. Розглянуто питання історії та філософії професійної освіти, проблеми професійної педагогіки, розвитку особистості в даній системі, а також теорії та практичної діяльності педагогічної майстерності. Наведено моделі профнавчання фахівців художнього профілю в закладах професійно-технічної освіти України.

Освещены теоретико-методологические и методические проблемы педагогики и психологии профессионального образования, а также зарубежный и отечественный опыт развития образовательных систем в контексте общецивилизационных трансформаций и модернизации национальной системы образования. Рассмотрены вопросы истории и философии профессионального образования, проблемы профессиональной педагогики и развития личности в данной системе, а также теории и практической деятельности педагогического мастерства. Приведены модели профобучения специалистов художественного профиля в заведениях профессионально-технического образования Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451 я43 + Ч489.511 я43 + Ю941.19-734 я43 + Ю984.03 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Професійно-художня освіта України : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: І. А. Зязюн, В. О. Радкевич, Р. Т. Шмагало; Акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Черкас. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників. - К.; Черкаси, 2003. - 316 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні проблеми професійно-художньої освіти, її історичні та порівняльно-педагогічні аспекти, дидактику, методичні засади освітньо-художньої діяльності. Розглянуто проблему естетичного виховання української молоді у педагогічній спадщині визначного українського педагога Г.Ващенка. Описано соціально-педагогічні складові культурного розвитку особистості. Розкрито витоки і проаналізовано становлення морального виховання особистості в Україні, роль екологічного виховання у підготовці майбутніх фахівців художнього профілю, формування естетичних смаків учнів та студентів на заняттях з художньої обробки матеріалів.

Освещены теоретико-методологические проблемы профессионально-художественного образования, его исторические и сравнительно-педагогические аспекты, дидактика, методические основы образовательно-художественной деятельности. Рассмотрена проблема эстетического воспитания украинской молодежи в педагогическом наследии видного украинского педагога. Г.Ващенка. Описаны социально-педагогические составные культурного развития личности. Раскрыты истоки и проанализированы становление морального воспитания личности в Украине, роль экологического воспитания в подготовке будущих специалистов художественного профиля, формирование эстетических вкусов учеников и студентов на занятиях по художественной обработке материалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р(4Укр) + Щ31р(4Укр) + Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж72026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бібліографічний покажчик праць науковців Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України (1993 - 2003 рр.) / ред.: І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало, Л. Н. Штома; Ін-т педагогіки і психології. - Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П.Могили, 2005. - 224 c. - укp.

Наведено бібліографію наукових праць науковців Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, зокрема, монографій, підручників, навчально-методичних посібників, методичних рекомендацій, матеріалів і тез науково-практичних конференцій, словників, періодичних видань, а також перелік дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора, кандидата педагогічних і психологічних наук, захищених у спеціалізованій вченій раді ВНЗ.

Приведена библиография научных трудов ученых Института педагогики и психологии профессионального образования АПН Украины, в частности, монографий, учебников, учебно-методических пособий, методических рекомендаций, материалов и тезисов научно-практических конференций, словарей, периодических изданий, а также перечень диссертаций на соискание научной степени доктора, кандидата педагогических и психологических наук, защищенных в специализированном ученом совете ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я1 + Ю9я1

Шифр НБУВ: СО26616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Закович М. М. 
Культурологія: українська та зарубіжна культура : Навч. посіб. / М. М. Закович, І. А. Зязюн, О. М. Семашко, Ж. О. Безвершук, А. Є. Дорога, О. П. Магеря, Г. С. Мєднікова, В. В. Чуприна, Г. Л. Кобко, О. Л. Шевнюк. - 3-є вид., стер. - К. : Знання, 2007. - 567 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.

Проаналізовано закономірності та особливості розвитку української і зарубіжної культури. Висвітлено методологічні засади культури, проблему антропосоціогенезу, сутність культурної еволюції та її відмінність від біологічної, генезис та етапи культурної еволюції. Розглянуто питання розвитку первісної, античної культури, а також культури стародавніх цивілізацій, європейського середньовіччя, Ренесансу, бароко, доби абсолютизму і Просвітництва, романтизму, реалізму, модерну, гуманізму. Визначено періодизацію розвитку української культури, зокрема, стародавньої культури східних слов'ян, періодів Київської Русі, феодальної роздробленості, козацької доби, формування української національної самосвідомості наприкінці XVIII - на початку ХІХ ст. Проаналізовано роль творчості Т.Г.Шевченка у становленні української культури, взаємовідносини особистості і світу в українському експресіонізмі в 1890 - 1910 рр., національно-культурний розвиток у 1920-х рр., українську культуру другої половини ХХ ст., а також за умов зростання національно-культурної ідентичності у сучасний період.

Проанализированы закономерности и особенности развития украинской и зарубежной культуры. Освещены методологические основы культуры, проблема антропосоциогенеза, сущность культурной эволюции и её отличие от биологической, генезис и этапы культурной эволюции. Рассмотрены вопросы развития первобытной, античной культуры, а также культуры древних цивилизаций, европейского средневековья, Ренессанса, барокко, эпохи абсолютизма и Просветительства, романтизма, реализма, модерна, гуманизма. Определена периодизация развития украинской культуры, в частности, древней культуры восточных славян, периодов Киевской Руси, феодальной раздробленности, периода казачества, формирования украинского национального самосознания в конце XVIII - начале ХІХ ст. Проанализированы роль творчества Т.Г.Шевченка в становлении украинской культуры, взаимоотношения личности и мира в украинском экспрессионизме в 1890 - 1910 гг., национально-культурное развитие в 1920-х гг., украинская культура второй половины ХХ ст., а также в условиях роста национально-культурной идентичности в современный период.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(0)0-7я73 + Т3(4Укр)0-7я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Науковий вісник університету "Львівський ставропігіон" / ред.: І. А. Зязюн. - Л., 2005. - 251 с. - (Сер. психол.-пед.; Вип. 1). - укp.

Висвітлено філософський та психологічний аспекти гуманізму освіти ХХІ ст. Розглянуто питання актуалізації суб'єктних цінностей музично обдарованої особистості, психокорекції особистості важких підлітків, конфлікту та гармонії в саморозвитку особистості. Проаналізовано психологічні механізми формування професійно спрямованої особистості, досвід застосування сучасних терапевтичних арт-технологій у формуванні особистості фахівця-лікаря.

Освещены философский и психологический аспекты гуманизма образования ХХІ ст. Рассмотрены вопросы актуализации субъектных ценностей музыкально одаренной личности, психокоррекции личности тяжелых подростков, конфликта и гармонии в саморазвитии личности. Проанализированы психологические механизмы формирования профессионально направленной личности, опыт применения современных терапевтических арт-технологий в формировании личности специалиста-врача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр) + Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж73026/психол.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Науковий вісник університету "Львівський ставропігіон" / ред.: І. А. Зязюн. - Л., 2006. - 261 с. - (Сер. психол.-пед.; Вип. 2). - укp.

Розглянуто питання підготовки психологів-практиків за умов реформування психологічної освіти України. Наведено теоретичний аналіз структурних складових дезадаптації особистості. Визначено соціально-психологічний тренінг як складову соціальної роботи з різними категоріями населення, соціалізацію студентської молоді як інтегративний процес. Розкрито психолого-педагогічні засади становлення особистості лікаря-психолога у ВНЗ. Висвітлено інтеграційні тенденції європейського простору вищої освіти.

Рассмотрены вопросы подготовки психологов-практиков в условиях реформирования психологического образования Украины. Приведен теоретический анализ структурных составных дезадаптации личности. Определены социально-психологический тренинг как составная социальной работы с разными категориями населения, социализация студенческой молодежи как интегративный процесс. Раскрыты психолого-педагогические основы становления личности врача-психолога в ВУЗ. Освещены интеграционные тенденции европейского пространства высшего образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73026/психол.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Науковий вісник університету "Львівський ставропігіон" / ред.: І. А. Зязюн. - Л., 2007. - 219 с. - (Сер. психол.-пед.; Вип. 3). - укp.

Розкрито глибинно-психологічну сутність феномену переживання. Висвітлено аспекти проблеми цінностей у психології. Проаналізовано особливості взаємозв'язку статичних і динамічних характеристик психіки, методи корекції психічних станів особистості. Визначено консультування як напрям практичної психології в соціальній роботі. Розглянуто питання розвитку універсальних здібностей студентської молоді до творчо-трудової діяльності. Вивчено вплив естетико-філософських ідей І.Франка на формування психоаналітичної герменевтики в Україні.

Раскрыта глубинно-психологическая сущность феномена переживания. Освещены аспекты проблемы ценностей в психологии. Проанализированы особенности взаимосвязи статических и динамических характеристик психики, методы коррекции психических состояний личности. Определено консультирование как направление практической психологии в социальной работе. Рассмотрены вопросы развития универсальных способностей студенческой молодежи к творческо-трудовой деятельности. Изучено влияние эстетико-философских идей И.Франка на формирование психоаналитической герменевтики в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73026/псих.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Андрющенко В. П. 
Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз : Моногр. / В. П. Андрющенко, І. А. Зязюн, В. Г. Кремень, С. Д. Максименко, Н. Г. Ничкало, С. О. Сисоєва, Я. В. Цехмістер, О. В. Чалий; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. думка, 2003. - 852 c. - Бібліогр.: 344 назв. - укp.

Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід розвитку неперервної професійної освіти, процеси модернізації національної системи освіти в контексті загальноцивілізаційних трансформацій. Висвітлено проблеми філософії неперервної професійної освіти, розглянуто питання застосування синергетики як сучасної методології вивчення соціально-педагогічних систем. Описано педагогічні технології у неперервній професійній освіті, особливості допрофесійної підготовки учнівської молоді. Визначено психологічні засади взаємозв'язку професійного навчання та розвитку особистості майбутніх фахівців.

Проанализированы зарубежный и отечественный опыт развития непрерывного профессионального образования, процессы модернизации национальной системы образования в контексте общецивилизационных трансформаций. Освещены проблемы философии непрерывного профессионального образования, рассмотрены вопросы применения синергетики как современной методологии изучения социально-педагогических систем. Описаны педагогические технологии в непрерывном профессиональном образовании, особенности допрофессиональной подготовки ученической молодежи. Определены психологические основы взаимосвязи профессионального обучения и развития личности будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ч34(4УКР)4 + Ю940.3 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27262 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського