Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Кабусь Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Кабусь Н. Д. 
Технологічний аспект організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови / Н. Д. Кабусь // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 18. - С. 279-288. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На підставі факторного аналізу виявлено педагогічні умови й обгрунтовано технологію організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови, спрямовану на розвиток творчих і гуманістичних якостей особитості, підвищення рівня іншомовної комунікативної компетентності.

На основании факторного анализа виявлены педагогические условия и обоснована технология организации учебно-творческой деятельности старшеклассников, направленная на развитие творческих и гуманистических качеств личности, повышение уровня иноязычной комуникативной компетентности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кабусь Н. Д. 
Технологія організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови / Н. Д. Кабусь // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 20. - С. 194-199. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано технологію організації навчально-творчої діяльності в процесі вивчення іноземної мови, що спрямована на підвищення рівня іншомовної комунікативної компетентності, розвиток творчих та суб'єктивних якостей особистості.

Обоснована технология организации учебно-творческой деятельности в процессе изучения иностранного языка, направленная на повышение уровня иноязычной коммуникативной компетентности, развитие творческих и субъективных качеств личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кабусь Н. Д. 
Організація навчально-творчої діяльності старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. Д. Кабусь; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 21 c. - укp.

Визначено сутність, структуру та функції навчально-творчої діяльності школярів, виявлено її особливості та розроблено інтегровану модель організації. Уточнено критерії та показники результативності даного виду роботи старшокласників. Розроблено особистісно орієнтовану технологію організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів на макро- та мікрорівнях, створено комплекс засобів її організації, які впроваджено у навчальний процес ЗНЗ (зокрема, систему творчих завдань різного рівня складності, стратегію творчої діяльності, факультативний курс). За результатами варіативної експериментальної роботи доведено, що застосування запропонованої технології сприяє підвищенню рівня навчально-творчої компетентності старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю984.51 + Ю983.402.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кабусь Н. Д. 
Система роботи з формування творчої особистості соціального педагога у вищій школі / Н. Д. Кабусь // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 116-122. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено систему роботи з формування творчої особистості студентів – майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання у ВНЗ, що передбачає організацію та управління цим процесом. Обгрунтовано зміни, які сприяють якісним змінам в професійно-творчому розвитку студентів: вони виявляють оригінальний творчий підхід до вирішення соціально-педагогічних проблем, стають здатними до самоорганізації власної діяльності, характеризуються стійким, активно-дієвим ставленням до майбутньої професії й готовністю до особистісного та професійно-творчого вдосконалення.

Освещена система работы по формированию творческой личности студентов – будущих социальных педагогов в процессе обучения в ВУЗ, которая предполагает организацию и управление данным процессом. Обоснованы изменения, которые способствуют качественным изменениям в профессионально-творческом развитии студентов: они проявляют оригинальный творческий подход к решению социально-педагогических проблем, становятся способными к самоорганизации собственной деятельности, характеризуются стойким, активно-действенным отношением к будущей профессии и готовностью к личностному и профессионально-творческому совершенствованию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.220

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кабусь Н. Д. 
Дослідження проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток студентів – майбутніх соціальних педагогів / Н. Д. Кабусь // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36. - С. 199-204. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено актуальність проблеми формування установки на професійно-творчий саморозвиток майбутніх соціальних педагогів. Обгрунтовано умови та етапи розвитку означеної якості у студентів. Розглянуто досвід діяльності з формування установки на професійно-творчий саморозвиток майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання у ВНЗ.

Отображена актуальность проблемы формирования установки на профессионально-творческое саморазвитие будущих социальных педагогов. Обоснованы условия и этапы развития данного качества у студентов. Рассмотрен опыт деятельности по формированию установки на профессионально-творческое саморазвитие будущих социальных педагогов в процессе обучения в ВУЗ.

The article presents the topicality of the problem of forming of setting for professional and creative self-development of future social teachers. The conditions and stages of this quality forming are developed. The experience of forming of setting for professional and creative self-development of future social teachers during professional training in higher educational establishments is represented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.4

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кабусь Н. Д. 
Формування соціальної відповідальності майбутніх соціальних педагогів як умова їхнього особистісного саморозвитку / Н. Д. Кабусь // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 319-323. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано, що формування соціальної відповідальності є умовою саморозвитку особистості. Визначено сутність та основні структурні компоненти соціальної відповідальності майбутніх соціальних педагогів. Виявлено умови формування означеної якості у студентів. Висвітлено досвід роботи з формування соціальної відповідальності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання у ВНЗ.

Обосновано, что формирование социальной ответственности является условием саморазвития личности. Определены сущность и основные структурные компоненты социальной ответственности будущих социальных педагогов. Выявлены условия формирования данного качества у студентов. Отображен опыт работы по формированию социальной ответственности будущих социальных педагогов в процессе обучения в высшей школе.

The article presents experience of forming social responsibility of future social teachers during professional training in higher educational establishments. The essence and main structural components of social responsibility of future social teachersare determined. The conditions of social responsibility forming are revealed. It’s proved that forming of social responsibility is the condition of personal self-development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кабусь Н. Д. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до сталого розвитку соціальних груп: теорія і практика : монографія / Н. Д. Кабусь; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2017. - 415 c. - Бібліогр.: с. 286-346 - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та практичні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів (МСП) до сталого розвитку соціальних груп (СРСГ). Розроблено й обгрунтовано цілісну систему підготовки МСП до соціально-педагогічної діяльності зі стимулювання до сталого розвитку представників різних соціальних груп, яка забезпечує поступове переведення студентів на рівень сталого розвитку та саморозвитку (духовно-морального, особистісно-соціального, професійно-творчого), набуття ними дієвої здатності реалізовувати розвивальний вектор соціально-педагогічної діяльності. Охарактеризовано педагогічні умови підготовки МСП до СРСГ. Описано досвід реалізації системи підготовки МСП до СРСГ у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30-2 + С5*148:Ч30 р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кабусь Н. Д. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до сталого розвитку соціальних груп : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. Д. Кабусь; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків, 2018. - 40 c. - укp.

Досліджено теоретико-експериментальним шляхом проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до сталого розвитку соціальних груп (СГ). Охарактеризовано суть поняття «сталий розвиток соціальної групи». Визначено суть соціально-педагогічної діяльності зі сталого розвитку СГ. Розкрито сутність, методологічні, теоретичні та методичні засади підготовки цих педагогів до сталого розвитку СГ. Визначено суть, зміст структурних компонентів, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх соціальних педагогів до сталого розвитку СГ. Теоретично обґрунтовано цілісну систему професійної підготовки цих педагогів до сталого розвитку СГ у різних видах діяльності у ВНЗ. Розроблено програмно-змістове та науково-методичне забезпечення цієї системи. Результатами варіативної експериментальної перевірки запропонованої системи доведено її ефективність і доцільність упровадження у процес професійної підготовки фахівців соціальної сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА432584 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського