Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Камінська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Камінська О. М. 
Засади розвитку моніторингу використання оборотного капіталу підприємства / О. М. Камінська // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2005. - Вип. 3. - С. 385-393. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052(4УКР)229.0-145.72

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Камінська О. М. 
Удосконалення системи моніторингу управління оборотним капіталом енергетичного підприємства / О. М. Камінська, О. Я. Побурко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 388-398. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто напрями удосконалення моніторингу управління оборотним капіталом енергетичного підприємства на засадах контролінгу. Подано структуру основних підсистем системи моніторингу управління оборотним капіталом. Описано склад оцінювальних показників підсистеми бюджетування виробничої діяльності підрозділів підприємства, сформульовано методику розрахунку альтернативних витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.721-572-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Камінська О. В. 
Гендерні особливості формування самоставлення в юнацькому віці : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. В. Камінська; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2008. - 22 c. - укp.

Проаналізовано результати теоретичних та емпіричних досліджень особливостей самоставлення в гендерному вимірі. Розкрито зміст, структуру та соціально-психологічні механізми формування самоставлення в юнацькому віці. Обгрунтовано стратегії подолання особистістю дезадаптивних переживань, викликаних неадекватним самоставленням, а також закономірні зміни даних механізмів формування самоставлення в юнаків. Розроблено дієву систему корекційно-розвивальних впливів, спрямованих на підвищення адекватності самоставлення, доведено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.3 + Ю937.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Камінська О. В. 
Раціональне та ірраціональне в управлінні навчальним закладом : автореф. дис ... канд. філософ. наук: 09.00.10 / О. В. Камінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено механізм взаємодії раціонального й ірраціонального в управлінні навчальним закладом. З застосуванням когнітивних заходів розглянуто раціональне й ірраціональне як процеси, що породжують специфічні продукти, а саме: систему педагогічних цінностей, в якій сконцентровані смисли, що є артефактами; інноваційні смисли, що утворюють динамічні локалізовані енергосилові поля. Разом вони утворюють егрегори, що наповнюють простір навчального закладу та визначають характер, взаємовідносини між учасниками освітянського процесу або його атмосферу, взаємозв'язок яких забезпечується смислами, наявними в управлінській інформації під час прийняття рішень. Механізм їх взаємодії відтворює саморегуляцію у межах соціального організму навчальної форми. Відповідно до ціннісно-смислового субстрату, що циркулює комунікаційними каналами, у персоналу навчального закладау формується ціннісно-стимислова мотивація, що детермінує появу культурологічної, смислової та інтегративної форм менеджменту освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366551 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Камінська О. Г. 
Еволюція нотації візантійсько-слов'янського культурного простору: від невменної системи до київського п'ятилінійного нотопису : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / О. Г. Камінська; Львів. нац. муз. акад. ім. М. В. Лисенка. - Л., 2010. - 19 c. - укp.

Розглянуто історію та теорію виникнення і подальшого розвитку візантійської нотації. Визначено рівні впливу грецької нотації на слов'яно-руську до часу виникнення лінійного нотопису - київські ноти. Описано розрізнені відомості фахової літератури з історії нотації, які видобудовують послідовний творчий процес зазначеної ділянки. Визначено зв'язок греко-візантійської літургійної музики з українською монодійною практикою. Зроблено порівняльний аналіз піснеспівів української монодії та відповідного репертуару у руському невменному записі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.59 г + Щ311.1 + Щ313(0)421 + Щ318.93(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Камінська О. В. 
Раціональне та ірраціональне в управлінні навчальним закладом : монографія / О. В. Камінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 192 c. - укp.

Вперше проаналізовано механізм взаємодії раціонального й ірраціонального в управлінні навчальним закладом. Доведено, що інтеграція цих двох складових структури особистості системно вписується у функціонування системи саморегуляції соціального цілого на корпоративному рівні та підтримує реновацію соціуму на регіональному, національному, між- та наднаціональному рівнях. Зазначено, що у відповідності до ціннісно-смислового субстрату, що циркулює по комунікативних каналах, у персоналу навчального закладу формується ціннісно-смислова мотивація, що детермінує появу культурологічної, смислової та інтегративної форм менеджменту освіти.

Впервые проанализирован механизм взаимодействия рационального и иррационального в управлении учебным заведением. Доказано, что интеграция этих двух слагаемых структуры личности системно вписывается в функционирование системы саморегуляции социального целого на корпоративном уровне и поддерживает реновацию социума на региональном, национальном, меж- и наднациональном уровнях. Отмечено, что в соответствии с ценностно-смысловым субстратом, циркулирующим по коммуникативным каналам, у персонала учебного заведения формируется ценностно-смысловая мотивация, детерминирующая появление культурологической, смысловой и интегративной форм менеджмента образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Камінська О. А. 
Історія Харково-Миколаївської залізниці (друга половина ХIХ ст.) / О. А. Камінська // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2011. - Вип. 31. - С. 88-92. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Досліджено проблеми розробки проектів та будівництво Харково-Миколаївської залізниці як складової частини майбутньої Південної магістралі, та її значення для соціально-економічного розвитку не тільки України, а й Російської імперії в цілому. Зазначено, що, вона забезпечила пряме пасажирське і вантажне сполучення з іншими залізницями Росії і зарубіжжя, доставляння вантажів середньої смуги Росії до чорноморських портів, сприяла розвитку південних губерній, спричинила піднесення експортної торгівлі через Миколаївський порт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)5-234 + О2 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Камінська О. А. 
Політика уряду Російської імперії щодо розвитку морського комерційного флоту Чорноморсько-Азовського басейну (друга половина XIX ст.) / О. А. Камінська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Іст. науки. - 2012. - № 6. - С. 109-116. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано заходи уряду, спрямовані на поліпшення функціонування торговельного флоту Чорноморсько-Азовського басейну в другій половині XIX ст. та їх наслідки. Зазначено, що царизм, для якого велике значення мали міркування морської могутності та політичного впливу, всіляко сприяв утворенню та подальшій діяльності пароплавних компаній. Однак, протекціоністська політика уряду, яка багато в чому була незваженою та до кінця не продуманою, часто взагалі мала негативні наслідки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР7)52-234

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Камінська О. 
Педагогічні умови формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів у технічних університетах / О. Камінська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 147-154. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

З метою дослідження проблеми формування професійно-ціннісних орієнтацій (ПО) студентів у навчально-виховному процесі технічного університету теоретично обгрунтовано та визначено педагогічні умови формування ПО у студентів технічних університетів (на прикладі архітектурних спеціальностей). Розглянуто кожну з наведених умов: діагностику та формування позитивної мотивації до оволодіння студентами ПО, інтеграцію різнопредметних знань як пропедевтичну основу формування ПО студентів технічних університетів конкретного профілю, формування системи ПО студентів архітектурних спеціальностей технічних університетів як важливої складової майбутньої професійної діяльності. Підкреслено доцільність комплексного застосування визначених педагогічних умов для найбільшої ефективності процесу формування ПО студентів технічних університетів. До подальших напрямів дослідження віднесено побудову моделі формування ПО студентів технічних університетів на прикладі архітектурних професій.

С целью исследования проблемы формирования профессионально-ценностных ориентаций (ПО) студентов в учебно-воспитательном процессе технического университета теоретически обоснованы и определены педагогические условия формирования ПО у студентов технических университетов (на примере архитектурных специальностей). Рассмотрено каждое условие: диагностика и формирование положительной мотивации к овладению студентами ПО, интеграция разнопредметных знаний как пропедевтическая основа формирования ПО студентов технических университетов конкретного профиля, формирование системы ПО студентов архитектурных специальностей технических университетов как важной составляющей будущей профессиональной деятельности. Подчеркнута целесообразность комплексного применения названных педагогических условий для большей эффективности процесса формирования ПО студентов технических университетов. К дальнейшим направлениям исследований отнесено построение модели формирования ПО студентов технических университетов на примере архитектурных профессий.

The article defines pedagogical conditions of the formation of professionally valuable orientations of students in the educational process of a technical university. The author grounds the expedience of the system approach in forming professionally valued orientations, defines the motivational aspect of their formations and shows possibilities of integration of knowledge in the integral system of professionally valuable orientations of students of technical universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Камінська О. 
Особливості змісту навчальних дисциплін у формуванні професійно ціннісних орієнтацій майбутніх архітекторів / О. Камінська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 79-86. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено напрям відбору змісту навчання у технічних університетах для формування професійно ціннісних орієнтацій майбутніх архітекторів. Обгрунтовано мету формування особистісних якостей майбутнього архітектора, а саме духовно-творчий розвиток особистості на основі діяльності, яка здійснюється за законами краси і передбачає власну художню творчість. Розроблено концепцію гуманітарної вищої технічної освіти. Проаналізовано напрями, за якими відбувається реалізація визначеного змісту цінності в педагогічному процесі. Розглянуто способи розвитку ціннісних орієнтацій в процесі професійної підготовки майбутніх архітекторів.

Определено направление отбора содержания обучения в технических университетах для формирования профессионально ценностных ориентаций будущих архитекторов. Обоснована цель формирования личностных качеств будущего архитектора, а именно духовно-творческое развитие личности на основе деятельности, которая осуществляется по законам красоты и предполагает собственную художественное творчество. Разработанаконцепция гуманитарного высшего технического образования. Проанализированы направления, по которым происходит реализация определенного содержания ценности в педагогическом процессе. Представлены способы развития ценностных ориентаций в процессе профессиональной подготовки будущих архитекторов.

Determined the direction of selecting the content of training in technical universities to create a professional value orientations of future architects goal of creating the personal qualities of the architect of the future, namely the spiritual and creative development of the individual on the basis of the activities carried out under the laws of beauty and suggests his own artistic creativity. The concept of humanitarian higher technical education. Analyzed the ways in which certain content is the realization of value in the pedagogical process. A method of value orientations during the training of future architects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ11 р(4УКР)3 + Ю941.194

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Камінська О. М. 
Формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів у навчально-виховному процесі технічного університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. М. Камінська; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2012. - 20 c. - укp.

Визначено загальнонаукові підходи та сформульовано основні принципи досліджуваного процесу, обгрунтовано педагогічні умови та виділено компоненти (мотиваційний, знаннєво-цільовий, емоційний, діяльнісний) сформованості професійно-ціннісних орієнтацій студентів технічного університету. Розроблено модель формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців як відкриту систему, вбудовану в контекст єдиного освітньо-виховного простору технічного університету, яка дозволила побудувати експериментальну методику, спрямовану на формування та розвиток у студентів досліджуваного феномену. Розроблено Кодекс професійних цінностей інженера, підібрано інтегрований зміст і методи, які сприяють ефективному формуванню професійно-ціннісних орієнтацій студентів технічних універсистетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Будівництво   
12.

Камінська О. 
Формування професійно ціннісних орієнтацій студентів технічного університету / О. Камінська // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 111-114. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування системи професійно ціннісних орієнтацій студентів технічних університетів та їх методична конкретизація на прикладі спеціальностей архітектурного профілю. З'ясовано, що формування ціннісних орієнтацій грунтується на єдності їх емоційної й пізнавальної діяльності, і будується за ланцюжком "знання - емоції - переконання - якості - поведінка".


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р3 + Щ11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Камінська О. 
Вплив інтернет-залежності на формування ціннісних орієнтацій молоді / О. Камінська // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 178-182. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано зміни та особистісні деформації, що виникають під впливом Інтернет-адикції. Особливу увагу приділено дослідженню ціннісних орієнтацій сучасної молоді та впливу на неї Інтернет-залежності. Останню представлено як одну з основних проблем сучасного суспільства і як таку, що призводить до виникнення адикції – патологічного потягу до чогось, що збільшує ризик розвитку психічних захворювань та пов’язане з особистими або соціальними проблемами. Зазначено, що особистості, зорієнтованій на діяльність в Інтернеті, важко вибудовувати реальні цілі, адже в неї немає чіткого уявлення про власне майбутнє. Така людина не може уявити себе поза межами мережі, а спрямована лише на віртуальну реальність, встановлення рекордів у комп’ютерних іграх, розширення кола віртуальних друзів тощо, натомість реальне життя з його труднощами та проблемами відходить на задній план. За Т. М. Вакуліч виокремлено основні типи поведінки підлітків у мережі Інтернет. Зроблено висновок, що з метою попередження чи подолання Інтернет-адикції необхідна ефективна система заходів, що сприятиме гармонізації особистості, розширенню її здатності до встановлення конструктивних стосунків з оточуючими.

Проанализированы изменения и личностные деформации, возникающие под влиянием Интернет-аддикции. Особое внимание уделено исследованию ценностных ориентаций современной молодежи и влияния на нее Интернет-зависимости. Последняя представлена как одна из основных проблем современного общества и как такая, что приводит к возникновению аддикции – патологическому влечению к чему-либо, что увеличивает риск развития психических заболеваний и связано с личными или социальными проблемами. Указано, что личности, ориентированные на деятельность в Интернете, трудно выстраивают реальные цели, поскольку у них нет четкого представления о собственном будущем. Такой человек не может представить себя вне сети и направлен только на виртуальную реальность установление рекордов в компьютерных играх, расширение круга виртуальных друзей и т. д., зато реальная жизнь с ее трудностями и проблемами отходит на задний план. По исследованию Т. М. Вакулич выделены основные типы поведения подростков в сети Интернет. Сделан вывод, что для предотвращения или преодоления Интернет-аддикции необходима эффективная система мер, способствующая гармонизации личности, расширению ее способности к установлению конструктивных отношений с окружающими.

By analyzing the domestic and foreign scientific sources to analyze the changes and personal deformation occurring under the influence of Internet addiction. Particular attention is paid to the study of the value orientations of the youth of today and the impact on her Internet addiction. Last presented as one of the major problems of modern society and as such, which can lead to addiction − the craving for anything that increases the risk of mental illness and is associated with personal or social problems. It’s indicated that the individual-oriented activities on the Internet, it is difficult to build a real purpose, because they do not have a clear idea of their own future. Such a person cannot imagine myself out of the network, and is directed only at the virtual reality, setting records in computer games, virtual expansion of the circle of friends, etc., but the real life with its difficulties and problems recedes into the background. Research T.M.Vakulich, the main types of behavior of teenagers on the Internet. It is concluded that in order to prevent or overcome Internet addiction an effective system of measures to promote the harmonization of the individual, expanding its ability to develop meaningful relationships with others.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.51 + Ч311.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Журавльова Л. П. 
Чинники та механізми Інтернет-залежності від онлайн-ігор / Л. П. Журавльова, О. В. Камінська // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 44-48. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Охарактеризовано особливості формування інтернет-залежності й описано симптоми адикції до онлайн-ігор. За результатами емпіричного дослідження виокремлено детермінанти виникнення залежності від онлайн-ігор: дисгармонійні особистісні особливості, особливості взаємодії з соціумом, наявність стресогенних факторів, неадекватне сімейне виховання, особливості інтернет-середовища. До психологічних механізмів формування залежності від комп'ютерних ігор до такої міри, коли гра стає сенсом життя людини, відносяться наслідування, емоційне зараження, навіювання через вплив ЗМІ, проекція потреб у віртуальне середовище. Корекція цього стану повинна здійснюватися з урахуванням чинників, які викликали залежність. Перспективою дослідження є продовження роботи над проблемою залежності від онлайн-ігор і розробка відповідних програм - психопрофілактичної та корекційної.

Охарактеризованы особенности формирования интернет-зависимости и описаны симптомы аддикции к онлайн-играм. По результатам эмпирического исследования выделены детерминанты возникновения зависимости от онлайн-игр: дисгармоничные личностные особенности, особенности взаимодействия с социумом, наличие стрессогенных факторов, неадекватное семейное воспитание, особенности интернет-среды. К психологическим механизмам формирования зависимости от компьютерных игр до такой степени, когда игра становится смыслом жизни человека, относятся подражание, эмоциональное заражение, внушение через влияние СМИ, проекция нужд в виртуальную среду. Коррекция этого состояния должна осуществляться с учетом факторов, которые вызвали зависимость. Перспективой исследования является продолжение работы над проблемой зависимости от онлайн-игр и разработка соответствующих программ - психопрофилактической и коррекционной.

Specific characteristics of online-games addiction are determined in the article, features of emergence and holding this form of addiction, its determinants and manifestations are analyzed as well. Online-games addiction is a real relevant problem that requires a detailed investigation. One can identify such determinants of addiction as disharmonious personal features, poor personal ability to interact with society, presence of stress factors, improper family upbringing, features of internet-environment. Addiction forming begins from the moment of getting pleasure from online games and develops to the extent, when the game becomes a basic part of human's life and everything other becomes unimportant for him. Mechanisms of online games addiction are the following: imitation, emotional emulation, influence of mass media etc. Correction of this state should be provided considering factors that caused the addiction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.79 + Ю959.49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Камінська О. В. 
Чинники інтернет-залежності сучасної молоді / О. В. Камінська // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 141-145. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі аналізу результатів констатувального етапу дослідження встановлено кореляційні зв’язки рівня залежності від комп’ютерних ігор та гендерної належності. Констатовано високий рівень інтернет-залежності у жителів обласних центрів. Простежено виникнення адикції у респондентів старшого підліткового віку та осіб з неповною середньою освітою. Узагальнено статистичні показники рівня сформованості інтернет-залежності від комп’ютерних ігор в інтернеті з урахуванням вікової динаміки, демографічних чинників і рівня освіти. Встановлено наявність сталих статистичних залежностей виникнення та розвитку адикції з урахуванням статистичних похибок під час вибору діагностичного інструментарію та формування статистично значимих зв’язків.

На основании анализа результатов констатирующего етапа эмпирического исследования проблемы интернет-зависимости установлены корреляционные связи уровня зависимости от компьютерных игр и гендерной принадлежности. Отмечен высокий уровень интернет-зависимости у жителей областных центров. Прослежено возникновение аддикции у респондентов старшего подросткового возраста и лиц с неполным средним образованием. Названы статистические показатели уровня сформированности интернет-зависимости от компьютерных игр в интернете с учетом возрастной динамики, демографических факторов и уровня образования. Констатировано наличие устойчивых статистических зависимостей возникновения и развития аддикции с учетом статистических погрешностей при выборе диагностического инструментария и формирования статистически значимых связей.

The article analyzes the results of experimental research of features of expression and manifestation of Internet addiction, presents the prevalence of computer game addiction among youth, the influence of computer game addiction on the lifestyle and level of adaptation of the individual. Definedthe specificity of difficulty of video games addiction with regard to gender, age, education.Laid the basis for the development of corrective and preventive programs based on risk and the specific characteristics of the people who are most liable to the influence of addicts. Made a detailed analysis of the psychological mechanisms that underlying in the basis of emergence of this type of Internet addiction, like addiction to computer games. Analyzes the determinants of the emergence of addiction. Gender analysis allowed to investigate the degree of addiction to computer games separately for boys and girlsthat are prone to a certain level of of addiction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Замасло О. Т. 
Особливості функціонування ПДВ в Україні / О. Т. Замасло, О. А. Камінська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 5. - С. 210-215. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено сутність та особливості функціонування податку на додану вартість (ПДВ) як провідного непрямого податку в Україні, оскільки частка його надходжень до державного бюджету є найвищою серед усіх податкових платежів. Визначено основні переваги та недоліки функціонування ПДВ у сучасних умовах господарювання. Досліджено хронологію виникнення, особливості існування ПДВ на різних етапах та еволюцію нормативно-правового забезпечення у сфері адміністрування податку. Детально розглянуто механізм обчислення ПДВ, діючі розміри ставок податку, особливості функціонування Єдиного реєстру податкових накладних, податкові звітні періоди з ПДВ. Розкрито порядок електронного адміністрування податку на додану вартість. Визначено ефективність системи електронного адміністрування ПДВ в контексті запровадження Електронного кабінету платника податків. Зроблено висновок, що вітчизняна система оподаткування потребує подальшого реформування, однак значна кількість запроваджених механізмів є позитивним кроком у сфері адміністрування ПДВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413 + Х829(4УКР)221.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Камінська О. В. 
Чинники розвитку інтернет-залежності молоді / О. В. Камінська // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 25. - С. 65-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано специфіку виникнення інтернет-залежності в молоді з урахуванням різних факторів, що впливають на цей процес. Визначено актуальність проблеми Інтернет-залежності через її швидке поширення. Розглянуто останні розвідки щодо вивчення цієї проблеми. Досліджено взаємозв'язок розвитку Інтернет-залежності з місцем проживання та рівнем освіти індивіда. Виділено основні психологічні механізми, що впливають на процес виникнення та розвиток адикції. Ступінь адикції визначався залежно від того, проживають респонденти в обласних центрах, містах обласного підпорядкування, селищах міського типу чи селах. При проведенні дослідження використовувалась шкала інтернет-залежності (Чен), авторська методика дослідження інтернет-залежності за допомогою незавершених речень, методи спостереження та бесіди. Для підтвердження значущості виявлених відмінностей використовувався такий метод математичної статистики, як критерій узгодженості Пірсона. Аналіз отриманих даних за шкалами названих методик надав змогу здійснити різнобічне дослідження особливостей формування та прояву Інтернет-залежності та психологічних механізмів, що впливають на розвиток адикції. При аналізі поширеності інтернет-залежності з урахуванням місця проживання досліджуваних встановлено, що найбільше вона поширена серед осіб, що проживають в обласних центрах, а найменше - серед мешканців сіл. Обгрунтовано соціально-психологічні чинники, що лежать в основі виявленої закономірності. Визначено, що така тенденція пояснюється специфікою побудови міжособистісних стосунків у великих містах та селах. Так, між жителями сіл виникає менша психологічна дистанція, оскільки зазвичай люди в селах знають один одного, між ними виникає певна система стосунків. При виявленні впливу рівня освіти особистості на процес виникнення Інтернет-залежності встановлено, що більшою мірою адикція притаманна особам з неповною середньою освітою, а меншою - особам з повною вищою. Висвітлено основні психологічні механізми, що впливають на процес розвитку адикції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Камінська О. В. 
Особливості психологічного консультування під час роботи з Інтернет-залежною молоддю / О. В. Камінська // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 29. - С. 81-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано особливості здійснення психоконсультативної роботи з молодими людьми, яким властиві прояви Інтернет-залежності. Розглянуто методологічні засади роботи із цим видом залежності, обгрунтовано систему психокорекційних засобів впливу на молодь, описано процес апробації та результативність стратегії психокорекції Інтернет-залежності. Установлено, що подолання Інтернет-залежності слід розглядати як процес впливу на особистість за допомогою психопрофілактичних, корекційних, розвивальних засобів для актуалізації її внутрішніх ресурсів, відповідної зміни мотиваційноціннісної, емоційно-вольової, когнітивної й конативної сфер, що забезпечує конструктивне сприймання віртуальної реальності. Зосереджено увагу на специфіці процесу психоконсультування як засобу корекції адиктивної поведінки. Визначено теоретичні підходи та психологічні напрями, що лягли в основу розроблення стратегії психологічного консультування під час роботи з Інтернет-залежними людьми. Описано основні етапи консультування, завдання, що розв'язують на кожному з них, використані техніки та результати роботи. Доведено доцільність використання методу мотиваційного інтерв'ювання, що включали в процес індивідуального консультування та використовували для забезпечення стійкої мотивації долання Інтернет-залежності. Його застосування передбачало виникнення імпульсу до зміни деструктивної поведінки, джерелом якої була мотивація самої залежної особистості, що почала чітко усвідомлювати необхідність змін. Описано процес і результат апробації розробленої стратегії психоконсультативної роботи. У ході перевірки ефективності запропонованої стратегії встановлено наявність конструктивних змін, що свідчать про зниження рівня інтернет-залежності в осіб, які утворили експериментальну групу, та з якими процес психологічного консультування проводли за запропонованою схемою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942.2

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Державні фінанси України: розвиток та управління змінами. Проблеми економічної безпеки : [колект. монографія] / О. Г. Білоус, Т. І. Єфименко, С. С. Гасанов, Р. Л. Балакін, М. В. Бариніна, В. Й. Башко, Є. В. Бичихін, І. В. Богдан, Т. А. Бондар, Г. П. Бортніков, Л. В. Гізатуліна, В. О. Головко, С. М. Голуб, А. О. Дробязко, Т. Г. Затонацька, О. М. Іваницька, С. М. Іванов, О. С. Камінська, О. І. Капленко, К. В. Клименко, Д. М. Коноваленко, В. М. Король, Т. В. Кощук, Н. М. Краус, В. П. Кудряшов, Є. Ю. Кузькін, М. В. Кучерява, М. М. Лаврентьєв, П. М. Леоненко, Л. Г. Ловінська, Л. А. Лопатинська, О. О. Любіч, Т. А. Мусатова, Л. Г. Олейнікова, Я. В. Олійник, М. В. Осипенко, Н. А. Осницька, О. Ю. Павленко, К. В. Павлюк, М. В. Савостьяненко, Х. І. Северіна, А. В. Ставицький, Н. І. Сушко, Г. М. Терещенко, І. В. Точиліна, Т. В. Троцький, Д. В. Чеберкус, І. Ю. Чумакова, Л. М. Шаблиста, Г. М. Шамрай, Т. Ю. Яра, О. І. Ястремський; ред.: Т. І. Єфименко; Держ. навч.-наук. установа "Акад. фінанс. упр.". - Київ, 2017. - 495 c. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку та управління змінами державних фінансів України в умовах їх реформування. Розглянуто механізми забезпечення стійкості державних фінансів і підтримки економічного зростання, розвиток національного фінансового сектору в умовах євроінтеграції, удосконалення адміністрування податків та зборів унаслідок реформування податкової системи, підвищення рівня транспарентності фінансів держпідприємств і впровадження концепції корпоративної соціальної відповідальності. Наголошено на гарантуванні економічної безпеки державних фінансів в умовах глобальних і внутрішніх викликів і загроз.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833247 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Актуальні проблеми фінансового управління. Глобальні тенденції і національна практика : [колект. монографія] / О. Г. Білорус, Т. І. Єфименко, В. В. Ковтунець, Р. Л. Балакін, М. В. Бариніна, І. В. Богдан, Т. А. Бондар, Г. П. Бортніков, С. С. Гасанов, Л. В. Гізатуліна, А. О. Дробязко, О. М. Іваницька, С. М. Іванов, О. С. Камінська, К. В. Клименко, Д. В. Коноваленко, Л. П. Коритник, Ю. В. Корнєєва, В. М. Король, Я. В. Котляревський, Т. В. Кощук, Ю. П. Кравченко, В. П. Кудряшов, М. В. Кучерява, Т. В. Ларікова, Л. Г. Ловінська, О. О. Любіч, О. В. Мельников, Л. Г. Олейникова, Я. В. Олійник, К. В. Павлюк, І. М. Парасій-Вергуненко, В. О. Попко, М. В. Савостьяненко, А. О. Свиридовська, А. О. Свистун, Н. І. Сушко, С. С. Теленик, Г. М. Терещенко, І. В. Точиліна, І. Ю. Чумакова, Г. М. Шамрай, О. О. Яблонько, О. І. Ястремський; ред.: Т. І. Єфименко; Держ. навч.-наук. установа "Акад. фінанс. упр.". - Київ : ДННУ "Акад. фінанс. упр.", 2018. - 495 c. - укp.

Розкрито нагальні проблеми фінансового управління в контексті світових тенденцій і розвитку національної економіки. Розглянуто напрями постіндустріальної фінансової глобалізації, посилення ризиків за умов інтернаціоналізації, досвід застосування фіскальних правил у межах ЄС. Висвітлено напрями використання фінансово-кредитного інструментарію міжнародних інституцій, діяльність державних банків, спрямовану на сприяння розвитку реального сектору. Наголос зроблено на науково-методичних засадах порівняльного аналізу системи показників досліджень і розробок (ДіР) в Україні та за кордоном, теоретико-методологічних підходах до нормування науково-дослідної праці. Окрему увагу приділено удосконаленню складання фінансової та нефінансової звітності в контексті наближення національного законодавства до вимог ЄС.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)260-21 + У9(4УКР)260-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА837776 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського