Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Капітан О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Заславський О. М. 
Вплив температури осадження на формування структури вакуумних конденсатів хрому / О. М. Заславський, С. С. Кустовський, О. В. Капітан // Фізика і хімія твердого тіла. - 2009. - 10, № 2. - С. 307-310. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К663.030.022-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Капітан О. 
Диференційоване навчання учнів початкової школи: понятійно-категорійний аналіз / О. Капітан // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 61-63. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти диференційованого навчання учнів початкових класів з позицій психології, педагогіки, дидактико-методичного підходу. Проаналізовано суть понять "диференційоване навчання", "диференційований підхід", "диференціація навчання", показано їх взаємозв'язок.

Рассмотрены теоретические аспекты дифференцированного обучения учащихся начальных классов с позиций психологии, педагогики, дидактико-методического подхода. Проанализирована суть понятий "дифференцированное обучение", "дифференцированный подход", "дифференциация обучения", показана их взаимосвязь.

The theoretical aspects of the differentiated education of students in primary classes from the standpoint of psychology, pedagogy, didactic-methodical approach. Analyzed the essence of the concepts of "differentiated instruction", "differentiated approach", "differentiated learning", shown their relationship.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Капітан О. 
Специфіка навчально-виховного процесу загальноосвітніх установ інтернатного типу для дітей сиріт / О. Капітан, О. Капітан // Пед. пошук. - 2010. - № 1. - С. 59-62. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено необхідність функціонування загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Розкрито специфіку навчально-виховного процесу й особливості вихованців цих установ. Розглянуто значення терміна "загальноосвітня школа-інтернат". Визначено категорії дітей-сиріт. Виділено чинники, які впливають на організацію навчально-виховного процесу в інтернатних закладах. Досліджено коло завдань директора школи-інтернату та всього педагогічного колективу. Виділено головні завдання загальноосвітніх інтернатних закладів. Охарактеризовано пріоритети у роботі загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки.

Освещена необходимость функционирования общеобразовательных школ-интернатов для детей-сирот и детей, лишенных родительского попечения. Раскрыто специфику учебно-воспитательного процесса и особенности воспитанников данных учреждений. Рассмотрено значения понятия "учреждения интернатного типа". Определены категории детей-сирот. Охарактеризован круг заданий директора школы-интерната и педагогического коллектива.

The article light up the necessity of function of general-education boarding-schools for orphans and the children deprived of parents guardianship and reveals the specific features of teaching and educative process and pupils' peculiarities of the institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч424(4УКР)714.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Капітан О. 
Теоретичні аспекти дослідження проблеми формування свідомої дисципліни учнів початкової школи / О. Капітан // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 64-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто пріоритетне завдання розвитку освіти - формування особистості з демократичним світоглядом, відчуттям потреби та вмінням жити в громадянському суспільстві. Розкрито суть понять "дисципліна", "шкільна дисципліна", "дисциплінованість". З'ясовано основні показники, що характеризують дисциплінованість учнів початкової школи. Стверджено, що формування свідомої дисципліни школярів - одна з фундаментальних проблем етики, філософії, педагогіки та психології. Охарактеризовано дисципліновану людину, яка завжди, за усіх умов зуміє вибрати правильну поведінку, найкориснішу для суспільства, і знайде в собі твердість продовжувати таку поведінку, незважаючи ні на які труднощі та неприємності.

Рассмотрена приоритетная задача развития образования - формирование личности с демократическим мировоззрением, ощущением потребности и умением жить в гражданском обществе. Раскрыта суть понятий "дисциплина", "школьная дисциплина", "дисциплинированность". Выяснены основные показатели, характеризующие дисциплинированность учащихся начальной школы. Подтверждено, что формирование сознательной дисциплины школьников - одна из фундаментальных проблем этики, философии, педагогики и психологии. Охарактеризован дисциплинированный человек, который всегда, во всяких условиях сумеет выбрать правильное поведение, полезное для общества, и найдет в себе твердость продолжать такое поведение, несмотря ни на какие трудности и неприятности.

There are considered a priority of educational development - the formation of personality with a democratic outlook, a sense of need and ability to live in civil society. Is described the essence of the concepts of "discipline", "school discipline", "discipline". Elucidated the main indicators that characterize the discipline of pupils in primary schools. It is confirmed that the formation of conscious discipline pupils - one of the fundamental problems of ethics, philosophy, pedagogy and psychology.We characterize a disciplined person who always, in all circumstances be able to choose the correct behaviour, useful for society, and will have the strength to continue this behaviour, no matter what difficulties and troubles. Accentuated the ability ofthe teacher of initial classes to send the child to the realization that the behaviour and attitudes to learning - not only its own business, her duty as a citizen - in good faith to learn about behaving, do the right things and keep others from unworthyacts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.23 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Капітан О. 
Психологічні особливості дітей-сиріт молодшого шкільного віку як основа диференційованого навчання / О. Капітан // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 58-62. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

В аспекті диференційованого навчання визначено особливості психологічного розвитку молодших школярів загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Окреслено необхідність застосування даної технології, зважаючи на специфіку психологічних особливостей вихованців закладів інтернатного типу. Виокремлено біологічні (генетично зумовлене уповільнене дозрівання дитячого організму, ураження центральної нервової системи, вплив захворювань на функціонування нервової системи дитини) та соціальні (алкоголізація, наркоманія населення, безробіття, збільшення кількості проблемних сімей, відсутність моральної відповідальності батьків за виховання дітей) фактори, що спричиняють відставання в психологічному розвитку дітей-сиріт. Узагальнено, що індивідуальні особливості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки, їх природні задатки і здібності є психологічною основою в організації навчання в школах-інтернатах і визначають характер його освітнього і процесуального компонентів.

В аспекте дифференцированного обучения определены особенности психологического развития младших школьников общеобразовательных школ-интернатов для детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки. Акцентировано внимание на необходимости применения данной технологии, с учетом специфики психологических особенностей воспитанников учреждений интернатного типа. Выделен биологический фактор (генетически обусловленное замедленное созревание детского организма, поражение центральной нервной системы, влияние заболеваний на функционирование нервной системы ребенка) и социальный фактор (алкоголизация, наркомания населения, безработица, увеличение количества проблемных семей, отсутствие моральной ответственности родителей за воспитание детей), обусловливающие отставание в психологическом развитии детей-сирот. Обобщено, что индивидуальные особенности детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки, их природные задатки и способности являются психологической основой в организации обучения в школах-интернатах и определяют характер его образовательного и процессуального компонентов.

In the aspect of differentiated instruction are defined characteristics of the psychological development of junior secondary school boarding schools for orphans and children deprived of parental care. It's focused on the necessity of the technology specific psychological characteristics of students of residential care. Selected biological factors (genetically caused delayed maturation of the child's body, central nervous system, the effect of disease on the functioning of the nervous system of the child) and social factors (alcoholism, drug abuse population, the spread of unemployment, increase the number of dysfunctional families, lack of moral responsibility of parents for the upbringing of children) conditional on the lag in the psychological development of orphans. Summarized that the individual characteristics of orphans and children deprived of parental care, their natural inclinations and abilities are the psychological basis to provide training in boarding schools and determine the nature of its educational and procedural components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.331.1 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Капітан О. 
Психолого-педагогічна характеристика вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів в аспекті формування свідомої дисципліни / О. Капітан // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 54-58. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено психологічні особливості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки, молодшого шкільного віку щодо формування свідомої дисципліни. Розкрито обумовленість негативних проявів поведінки і причин недисциплінованості учнів початкових класів закладів інтернатного типу розладами психологічного розвитку дитини. Наголошено на глибокому вивченні психологічних особливостей вихованців молодшого шкільного віку закладів інтернатного типу і визначенні відповідних педагогічних умов навчання і виховання. Зроблено висновок, що поведінка дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, зумовлена розладами психологічного розвитку, вродженими особливостями нервової системи та впливом зовнішнього середовища. Прояви та співвідношення основних нервових процесів у таких дітей можуть розвиватись і зміцнюватись під дією умов життя, навчання та виховання.

Освещены психологические особенности детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки младшего школьного возраста по формированию сознательной дисциплины. Раскрыта обусловленность негативных проявлений поведения и причин недисциплинированности учащихся начальных классов учреждений интернатного типа расстройствами психологического развития ребенка. Привлечено внимание к глубокому изучению психологических особенностей воспитанников младшего школьного возраста учреждений интернатного типа и определению соответствующих педагогических условий обучения и воспитания. Сделан вывод, что поведение детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки, обусловлено расстройствами психологического развития, врожденными особенностями нервной системы и воздействиями внешней среды. Проявления и соотношение основных нервных процессов у таких детей могут развиваться и укрепляться под действием условий жизни, обучения и воспитания.

Dialed with the psychological characteristics of children-orphans and children deprived of parental care of primary school age to form a conscious discipline. Is it disclosed conditioned negative behaviors and causes indiscipline primary school students of residential care disorders of psychological development of the child. Drawn attention to the deeper study of the psychological characteristics of students of primary school-aged residential care and identify appropriate pedagogical learning environment and upbringing. It's concluded that the behavior of orphans and children deprived of parental care due to disorders of psychological development, innate characteristics of the nervous system and the external environment. Manifestations and the ratioof basic nerve processes in these children can grow and mature under the influence of living conditions, education and training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + Ч421.334 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рильський О. Ф. 
Біосорбція комплексу іонів важких металів біоплівкою IBZannichellia palustrisD / О. Ф. Рильський, К. О. Домбровський, П. І. Гвоздяк, О. О. Капітан // Доп. НАН України. - 2009. - № 3. - С. 188-191. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.104 + Н761.204.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Капітан О. І. 
Адміністративно-правове регулювання діяльності суб'єктів формування та реалізації соціальної політики України в умовах євроінтеграційних процесів : монографія / О. І. Капітан. - Київ : Людмила, 2021. - 199 c. - Бібліогр.: с. 174-199 - укp.

Висвітлено питання адміністративно-правового регулювання діяльності суб'єктів формування та реалізації соціальної політики України в умовах євроінтеграційних процесів. Розглянуто загальні концептуальні положення адміністративно-правових засад формування та реалізації соціальної політики України. Визначено теоретико-методологічні основи дослідження адміністративно-правового регулювання діяльності суб'єктів формування та реалізації соціальної політики України. Розкрито соціальну політику як основу побудови правової, соціальної держави. Проаналізовано діяльність Міністерства соціальної політики як центрального органа виконавчої влади у сфері формування та реалізації соціальної політики держави. З'ясовано особливості діяльності Міністерства соціальної політики щодо забезпечення державної політики з питань сім'ї та дітей. Охарактеризовано діяльність Міністерства соціальної політики щодо протидії торгівлі людьми. Проведено аналіз адміністративно-правового регулювання сфери пенсійного забезпечення. Розкрито особливості адміністративно-правового регулювання сфери надання соціальних послуг. Проаналізовано адміністративно-правове регулювання діяльності суб'єктів формування та реалізації соціальної сфери в зарубіжних державах. Визначено напрями удосконалення адміністративно-правового регулювання діяльності суб'єктів формування та реалізації соціальної сфери в контексті євроінтеграційних намірів України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)15

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Капітан О. 
Правові особливості державної соціальної політики у сфері захисту прав дітей / О. Капітан // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Юрид. науки. - 2021. - 8, № 3. - С. 151-159. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито правові особливості державної соціальної політики у сфері захисту прав дітей. Зазначено, що державна соціальна політика щодо питань сім'ї та дітей є одним із основних напрямів загальнодержавної політики держави, що передбачає характерологічну діяльність органів державної влади, місцевого самоврядування та суспільних інституцій стосовно формування визначальних завдань і принципів соціального захисту сім'ї та дітей. Наголошується на тому, що реалізація оперативної соціальної держави потребує формування дієвого механізму, ефективного концептуального базису державної соціальної політики щодо питань сім'ї та дітей. Втім, велика кількість нормативно-правових актів, які мають різну юридичну силу, їхня суперечність, роз'єднаність, високий рівень динамічності, постійне виникненням нових норм, які значно ускладнюють зміст та структуру правової основи, досить негативно впливають на розвиток державної соціальної політики щодо питань сім'ї та дітей. Визначено, що нині в Україні основною проблемою державної соціальної політики щодо питань сім'ї та дітей є відсутність комплексного державно-правового підходу, а також низький рівень фінансових ресурсів, що спрямовуються на реалізацію державної політики у цій сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)342.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:Юрид.науки Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського