Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Кардашов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Афанасьєва Л. В. 
З історії українського мистецтва : Навч. посіб. для студ. вищ. мист. закл. освіти України і вчителів шк. різного типу / Л. В. Афанасьєва, В. В. Гудзь, В. М. Александров, Г. І. Александрова, І. В. Букреєва, Л. Ф. Глинська, В. М. Кардашов, Т. В. Мартинюк, О. О. Мельник, М. М. Окса; Мелітоп. держ. пед. ун-т. - Мелітополь : Аквілон, 2000. - 180 c. - укp.

Розглянуто основні напрямки розвитку українського мистецтва з давніх часів до ХХ ст.: мистецтво дохристиянської доби та Київської Русі, галицько-волинське мистецтво, мистецтво польсько-литовської доби, козацьких часів та національного відродження, мистецтво ХХ ст. Висвітлено гуманістичну спрямованість українського мистецтва. Охарактеризовано його значення для процесу виховання активної та творчої особистості, свідомого громадянина України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кардашов В. Н. 
Теоретические и методические основы художественно-творческого развития школьников / В. Н. Кардашов; ред.: Н. А. Кушаев. - Бердянск : Дом техники плюс, 2000. - 160 c. - Библиогр.: 258 назв. - рус.

Рассмотрены проблема педагогического руководства художественно-творческим развитием детей в условиях общеобразовательной школы, возрастные характеристики художественно-творческого развития личности в разные периоды человеческой жизни. Проанализирована тождественность процессов продуктивной художественно-творческой активности и художественного восприятия детей. Представлены теоретическая модель и методические основы художественно-творческого развития школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.35 + Щ10 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кардашов В. Н. 
Искусствоведческое исследование Каменной Могилы - методологическое построение модели художественно-творческого развития личности / В. Н. Кардашов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 6. - С. 97-119. - Библиогр.: 33 назв. - рус.

Проведено дослідження наскальних малюнків Кам'яної Могили в контексті мистецтвознавчої науки, визначено їх місце в історії: за часом і характером зображення. Як філогенетичну основу використовано матеріал в побудові педагогічної моделі художньо-творчого розвитку особистості.

Проведено исследование наскальных рисунков Каменной Могилы в контексте искусствоведческой науки, определено их место в истории: по времени и по характеру изображения. Как филогенетическая основа использован материал в построении педагогической модели художественно-творческого развития личности.

In the article autor the investigate of figures on rocks of Kamenna Mogila for creative development in the world art-conducting science. He uses this material for construction the pedagogical model of creative development.


Ключ. слова: наскальные рисунки, филогенез, онтогенез, художественно-творческое развитие личности
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(0)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кардашов В. М. 
Деякі аспекти розвитку дизайнерської освіти XXI ст. в центральному регіоні України / В. М. Кардашов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 52-56. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто інтеграцію дизайн-освіти і виробництва на високому професійному рівні, архетип українського мистецтва.

Рассмотрены интеграция дизайн-образования и производства на высоком профессиональном уровне,архетип украинского искусства.

Design-education Integration and production on high professional level. Type of ukrainian art.


Ключ. слова: дизайнерська освіта. Український архетип
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129р(4Укр)64 + Ж182р(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кардашов В. М. 
Вікові характеристики та художньо-творчий розвиток особистості засобами образотворчого мистецтва / В. М. Кардашов, Т. К. Володько, Г. Ю. Крєпкіх, О. В. Кардашов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 4. - С. 38-49. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто вікову періодизацію художньо-творчого розвитку учнів.

В статье рассматривается возрастная периодизация художественно-творческого развития учеников.

In article the brief characteristic of the historical period of development the fine art pupils is given.


Ключ. слова: образотворче мистецтво, художньо-творчий розвиток особистості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кардашов В. М. 
Опис гравітаційного потенціалу тіл обертання / В. М. Кардашов, Г. Ю. Крєпкіх // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 5. - С. 101-107. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено роль образотворчої діяльності у формуванні якостей творчої особистості молодшого школяра та дизайнера, зокрема, креативної уяви.

В статье определяется роль изобразительной деятельности в формировании творческой личности младшего школьника и дизайнера, а также креативного воображения.

The authors analyzed role of art activity at formation of the creative person of the younger schoolboys and designers.


Ключ. слова: образотворча діяльність, творча уява, креативність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182р(4УКР)2 + Ч421.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кардашов В. М. 
Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний та методичний вимір : монографія / В. М. Кардашов. - Мелітополь : Видав. буд. Мелітоп. міськ. друк., 2007. - 255 c. - Бібліогр.: с. 214-242. - укp.

Розкрито архетипи образотворення, які впливають на художньо-творчу активність особистості. Розглянуто художньо-творчий розвиток (ХТР) особистості як шлях до краси та духовного одужання суспільства. Визначено роль дизайну у сучасному українському суспільстві. Висвітлено особливості управління перебігом педагогічного процесу на уроці образотворчого мистецтва. Запропоновано модель ХТР школярів на цих уроках. Особливу увагу приділено розвитку особистості у результаті художнього сприймання, ХТР особистості школяра та студента.

Раскрыты архетипы создания образа, которые влияют на художественно-творческую активность личности. Рассмотрено художественно-творческое развитие (ХТР) личности как путь к красоте и духовному оздоровлению общества. Определена роль дизайна в современном украинском обществе. Освещены особенности управления течением педагогического процесса на уроке изобразительного искусства (УИИ). Предложена модель ХТР школьников на УИИ. Особое внимание уделено развитию личности в условиях художественного восприятия, ХТР личности школьника и студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р(4УКР)3-3 + Ю8,1 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кардашов В. М. 
Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний та методичний виміри : [монографія] / В. М. Кардашов. - 2-ге вид., доповн. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2009. - 263 c. - Бібліогр.: с. 214-237. - укp.

Проаналізовано проблему художньо-творчого розвитку учнівської молоді, розкрито визначальну роль дизайну в сучасному українському суспільстві. Наведено матеріали з історії естетичного виховання особистості в загальноосвітній школі. Охарактеризовано вікові періоди художньо-творчого розвитку учнів, які займаються образотворчим мистецтвом. Визначено витоки та складові художньо-творчої активності особистості, розглянуто методи розвитку даної якості у школярів. Описано процес сприймання творів мистецтва як засіб стимулювання природної художньо-творчої активності дітей, розкрито архетипи образотворення, які впливають на її розвиток. Розглянуто засоби виховання естетичного ставлення до життя, розвитку творчої уяви та художньо-образного мислення. Запропоновано методику викладання образотворчого мистецтва для різних вікових груп школярів, експериментально підтверджено її ефективність.

Проанализирована проблема художественно-творческого развития учащейся молодежи, раскрыта существенная роль дизайна в современном украинском обществе. Приведены материалы по истории эстетического воспитания личности в общеобразовательной школе. Охарактеризованы возрастные периоды художественно-творческого развития учащихся, занимающися изобразительным искусством. Определены источники и составляющие художественно-творческой активности детей, раскрыты архетипы создания образо, которые влияют на развитие данного качества. Рассмотрены средства воспитания эстетического отношения к жизни, развития творческого воображения и художественно-образного мышления. Разработана методика преподавания изобразительного искусства для различных возрастных групп школьников, экспериментально подтверждена ее эффективность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22 + Ч421.220 + Ю984.542 + Щ10 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кардашов В. М. 
Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний та методичний вимір / В. М. Кардашов. - 3-тє вид., доповн. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2011. - 287 c. - Бібліогр.: 428 назв - укp.

Висвітлено філософію й архетипи образотворення, які розкривають художньо-творчу активність особистості. Запропоновано теоретичну модель, що грунтується на органічних рисах онто- та філогенезу, а також визначає засади та гносеологічний характер образотворення дитини. Наведено концепцію викладання образотворчого мистецтва для різних вікових груп школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.542 + Щ10 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кардашов В.  
Філософія художньо-творчого розвитку особистості / В. Кардашов // Соц. психологія. - 2011. - № 5. - С. 12-21. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто умови художньо-творчого розвитку учнів, який виступає основою виховання духовності, поваги та любові до рідної культури, можливістю повноцінного інтелектуального розвитку та адаптації дітей до нових умов третього тисячоліття. Все це забезпечується головною умовою - високою професійністю художника-педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кардашов В. М. 
Проблема формоутворення та ергономіки екологічного компактного електротранспорту / В. М. Кардашов, О. В. Кашуба // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд. - 2021. - № 1. - С. 82-84. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Культурологічні та педагогічні проблеми підготовки майбутніх дизайнерів : кол. монографія / В. В. Борисов, С. В. Борисова, О. П. Гетьман, Н. В. Дяченко, В. М. Кардашов, М. В. Кардашов, О. П. Костюк, І. В. Продан, Г. Ю. Чемерис; ред.: О. П. Костюк; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, "Полтавський університет економіки і торгівлі", вищий навчальний заклад Укоопспілки. - Полтава : ПУЕТ, 2022. - 223 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ158 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860078 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського