Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Кемінь Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Кемінь Г.  
Особливості теорії навчання в зарубіжній педагогіці та шляхи її індивідуалізації / Г. Кемінь // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. - 2000. - Вип. 1(9). - С. 173-183. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні тенденції розвитку теорії навчання у зарубіжній педагогіці. Особливу увагу акцентовано на "педагогіці педоцентризму", "теорії нового виховання" та "експериментальній педагогіці". Розкрито науковий доробок відомих зарубіжних педагогів - М.Монтессорі, О.Декролі, Д.Дьюї, С.Френе, Е.Торндайка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кемінь Г.  
Теорія і практика "нового виховання" у західноєвропейській педагогіці (кінець XIX - середина XX століття) / Г. Кемінь. - Дрогобич : Коло, 2004. - 124 c. - Бібліогр.: 260 назв. - укp.

Розглянуто проблему функціонування одного із найвідоміших напрямів реформаторської педагогіки "нового виховання" на основі аналізу вітчизняних та зарубіжних джерел. Проаналізовано його вплив на розвиток зарубіжної педагогіки першої половини ХХ ст., становлення вітчизняної педагогічної науки та практики досліджуваного періоду.

Рассмотрены проблемы функционирования одного из самых известных направлений реформаторской педагогики "нового воспитания" на основе анализа отечественных и зарубежных источников. Проанализировано его влияние на развитие зарубежной педагогики первой половины ХХ века, становление отечественной педагогической науки и практики исследуемого периода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4) + Ч311.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кемінь Г. М. 
Розвиток ідей "нового виховання" у західноєвропейській педагогіці (кінець ХІХ - середина ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г. М. Кемінь; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Зроблено спробу цілісного дослідження процесу розвитку педагогіки "нового виховання", розкрито соціально-економічні та педагогічні передумови виникнення цього педагогічного напрямку. Визначено етапи розвитку теорії та практики "нового виховання", виявлено тенденції в організації навчально-виховного процесу "новими школами" у європейських країнах. Обгрунтовано вплив ідей зазначеного виховання на розвиток вітчизняної педагогіки у досліджуваний період. З'ясовано шляхи використання позитивного досвіду організації навчально-виховного процесу у "нових школах" за умов реформування шкільної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4) + Ч311.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кемінь Г. 
Особливості застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 60-64. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто проблему застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами. Проаналізовано зміст і сутність комунікативного підходу, з’ясовано вікові особливості дітей молодшого шкільного віку у процесі вивчення іноземної мови, висвітлено пріоритетні вимоги до вчителя, виділено умови, форми та методи комунікативного навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку.

Рассмотрена проблему применения коммуникативного подхода в процессе изучения иностранного языка младшими школьниками. Проанализированы содержание и сущность коммуникативного подхода. Выяснены возрастные особенности детей младшего школьного возраста в процессе изучения иностранного языка. Освещены приоритетные требования к учителю. Выделены условия, формы и методы коммуникативного обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста.

Consider the problem of the application of the communicative approach in the process of learning a foreign language younger students. Analyzed the content and nature of the communicative approach. Found age characteristics of children of primary school age in the process of learning a foreign language. lit priority requirements for teacher. Emphasis conditions, forms and methods of communicative foreign language teaching primary school children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кемінь Г. 
Формування у студентів вищих навчальних закладів комунікативної компетенції на заняттях англійської мови / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 48-52. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано зміст та сутність комунікативної компетенції, охарактеризовано вікові особливості юнацького віку. Визначено психолого-педагогічні умови, форми та методи формування такої компетенції у студентів на заняттях іноземної мови. Обгрунтовано вплив професійної підготовки викладача на рівень формування комунікативної компетенції у студентів педагогічних ВНЗ.

Проанализированы содержание и сущность коммуникативной компетенции, охарактеризованы возрастные особенности юношеского возраста. Выделены психолого-педагогические условия, формы и методы формирования такой компетенции студентов на занятиях иностранного языка. Обосновано влияние профессиональной подготовки преподавателя на уровень формирования коммуникативной компетенции у студентов педагогических ВУЗ.

The problem of formation of university students in the classroom communicative competence in English. Analyzed the content and nature of communicative competence, found age characteristics of adolescence, isolated conditions, forms and methods of communicative competence of the students in the classroom foreign language.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського