![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Керик О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Керик О. Є. Взаємозв'язок емоційного компоненту самосвідомості з переживанням психотравмуючих ситуацій : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01 / О. Є. Керик; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2009. - 19 c. - укp.Вивчено зв'язок емоційного компонента самосвідомості з переживанням психотравмуючих ситуацій залежно від соціального змісту ситуації та емоційно-вольових властивостей особистості у зіставленні з емоційною насиченістю життєвої перспективи. Підтверджено гіпотезу, що зв'язок емоційного компонента самосвідомості з переживанням психотравмуючих ситуацій опосередковується емоційно-вольовими властивостями особистості залежно від змісту соціальної ситуації, в якій вона перебуває. Виділено чотири типи таких зв'язків, а саме: позитивно-емоційно-спрямований і негативно-вольовий типи у соціально-благополучній групі; активно-вольовий і пасивний негативно-емоційний типи у групі ув'язнених. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю935.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА362710 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Керик О. Є. Особливості емоційної насиченості життєвої перспективи особистості при переживанні психотравмуючих ситуацій / О. Є. Керик // Наука і освіта. - 2009. - № 8. - С. 63-67. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Актуалізовано вивчення життєвої перспективи особистості, яка пов'язана з оцінкою значущих життєвих подій у минулому, теперішньому та майбутньому. Виділено аспекти життєвої перспективи особистості: мотиваційний, когнітивний, емоційний, цілепокладаючий. Проаналізовано особливості емоційної насиченості життєвої перспективи особистості під час переживання психотравмувальних ситуацій. Актуализировано изучение жизненной перспективы личности, которая связана с оценкой значимых жизненных событий в прошлом, настоящем и будущем. Выделены аспекты жизненной перспективы личности: мотивационный, когнитивный, эмоциональный, целеполагающий. Проанализированы особенности эмоциональной насыщенности жизненной перспективы личности при переживании психотравмирующих ситуаций. The article discloses the concept of personal life prosрeсt, its emotional component. The author demonstrates peculiarities emotional richness of personal life prospect as an aspect of expressing personal self-attitude while experiencing psyhotraumatic situations. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.234 + Ю935.21-69
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Керик О. Використання тренінгових технологій у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Керик // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 136-140. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розкрито особливості використання тренінгових технологій у підготовці майбутніх соціальних педагогів. Розглянуто переваги тренінгових технологій, у порівнянні з традиційними методами та прийомами навчання у вищій школі. Охарактеризовано різні види тренінгових технологій, специфіку їх проведення та роль у формуванні різних аспектів професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів. Проаналізовано основні методи та прийоми тренінгових технологій, які необхідно використовувати під час навчання. Виокремлено основні характеристики найбільш відомих видів тренінгів: тренінги особистісного зростання; спілкування; соціально-психологічні; соціально-педагогічні та соціально-просвітницькі тренінги. Рассмотрены особенности использования технологий тренинга в подготовке будущих социальных педагогов. Представлены преимущества таких технологий в сравнении с традиционными методами и приемами учебы в высшей школе. Охарактеризованы разные виды технологий тренинга, специфика их проведения и роль в формировании разных аспектов профессиональной компетентности будущих социальных педагогов. Проанализированы основные методы и приемы тренинга, которые необходимо использовать во время учебы. The article deals with peculiarities of using the training technologies in training future social pedagogues. Shows the advantages the training technologies in compare with traditional methods and ways of teaching in higher school. Characterized different types of training technologies, specificity of their use and their role in formation of different aspects of professional competence of future social pedagogues. Analysis the main methods of training technologies, which are needed to use during studying. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.203
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Керик О. Розвиток ідей соціального виховання у педагогічній спадщині Бертрана Рассела / О. Керик, М. Клим // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 116-119. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано особливості розвитку ідей соціального виховання, охарактеризовано структурні компоненти цього процесу. З’ясовано, що соціальне виховання у педагогічній спадщині Б. Рассела представлено безперервним процесом, який охоплює всі етапи життєвого шляху дитини, протягом якого вона засвоює та використовує цінності культури. Важливим у соціальному вихованні є врахування соціальнопсихологічних новоутворень дитячого віку – особистісного самоутвердження, потреби у спілкуванні, інтенсифікації контактів, засвоєння цінностей і норм дитячого середовища. Проанализированы особенности развития идей социального воспитания, охарактеризованы структурные компоненты этого процесса. Выяснено, что социальное воспитание в педагогическом наследии Б. Рассела представлено в качестве непрерывного процесса, охватывающего все этапы жизненного пути ребенка, в течение которого он усваивает и использует ценности культуры. Важным в социальном воспитании является учет социальнопсихологических новообразованиий детского возраста – личностного самоутверждения, потребности в общении, интенсификации контактов, усвоения ценностей и норм детской среды. The paper analyzes the features of the development of social education ideas, the structural components of the process is characterized. It was found that social education in a pedagogical heritage of B. Russell is presented as a continuum, covering all stages of life of the child, during which he learns and uses the values of culture. An important social education is the account of the sociopsychological quality of childhood – personal affirmation, the need for communication, the intensification of contacts and assimilation of values and norms of child protection. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ВЕЛ) 6-8 Рассел Б.
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|