Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кліменко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Кліменко В. З. 
Порівняльний аналіз розрахунків дерев'яних конструкцій за вітчизняними нормами та стандартами США : монографія / В. З. Кліменко, Д. В. Михайловський; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К. : Сталь, 2007. - 78 c. - укp.

Наведено результати порівняльного аналізу методів розрахунку дерев'яних конструкцій згідно вітчизняних норм і стандартів США за критеріями надійності конструкцій, витрат матеріалу на елементи, що працюють на згин і на повздовжній тиск. Увагу приділено розрахунку конструкцій з клеєної деревини з урахуванням складного напруженого стану матеріалу.

Приведены результаты сравнительного анализа методов деревянных конструкций согласно отечественным нормам и стандартами США по критериям надежности конструкций, затрат материала на элементы, работающих на сгиб и продольное давление. Уделено внимание расчету конструкций из клееной древесины с учетом сложного напряженного состояния материала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж435-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лесняков Г. Г. 
Особливості поведінки LaBV6D при бомбардуванні енергетичними іонами гелію і аргону / Г. Г. Лесняков, В. М. Кліменко, В. Ф. Першін, Е. Д. Волков // Укр. фіз. журн. - 2002. - 47, № 6. - С. 581-587. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.222

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Єфіменко Г. Г. 
Рівень металоспоживання як визначальний фактор розвитку економіки країни / Г. Г. Єфіменко, В. П. Самарай, В. А. Кліменко // НТІ. - 2005. - № 2. - С. 26-34. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто закономірності і визначено залежність головних економічних показників від питомого виробництва, питомого внутрішнього споживання сталі і сталеємності одиниці валового внутрішнього продукту (ВВП) в різних країнах. Показано, що існує достатньо чітка залежність змін величини питомого ВВП від питомого виробництва і питомого внутрішнього споживання сталі, а їх співвідношення характеризує як рівень розвитку економіки, так і рівень економічної незалежності країни. Зроблено висновок про необхідність відновлення й організації ефективної роботи базових галузей, які споживають метал.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-553 + У9(4УКР)0-961

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кліменко В. З. 
Будівельна біоніка. Закони розвитку технічних систем. Будівельні кострукції : навч. посіб. / В. З. Кліменко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К. : Сталь, 2010. - 299 c. - укp.

Висвітлено сутність й основні поняття будівельної біоніки, показано можливості використання біоструктур у будівництві. Розглянуто будівельні конструкції як антропогенні технічні системи (ТС), що нерідко запозичені з живої та рослинної природи, і еволюція яких відбувається під впливом об'єктивних законів розвитку ТС. Дію даних законів продемонстровано прикладами зі світового досвіду застосування конструкцій з цільної та клеєної деревини. Наведено інформацію про типи законів і передбачень, принцип аналогії в науковому пізнанні, біологічні та технічні контруктивні системи. Увагу приділено закономірностям розвитку конструктивних систем природи, законам підвищення динамічності та керованості ТС, еволюції деревини як конструкційного матеріалу, сучасним мостам з клеєної деревини.

Освещены сущность и основные понятия строительной бионики, показаны возможности применения биоструктур в строительстве. Рассмотрены строительные конструкции как антропогенные технические системы (ТС), которые нередко заимствованы из живой и растительной природы, и эволюция которых происходит под влиянием объективных законов развития ТС. Действие данных законов продемонстрировано примерами из мирового опыта применения конструкций из цельной и клееной древесины. Дана информация о типах законов и предвидений, принципах аналогии в научном познании, биологических и технических конструктивных системах. Уделено внимание закономерностям развития конструктивных систем природы, законам повышения динамичности и управляемости ТС, эволюции древесины как конструкционного материала, современным мостам из клееной древесины.


Індекс рубрикатора НБУВ: З818.6 я73 + Н5 я7 + Н55 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кліменко В. В. 
Мотивація діяльності управлінського персоналу промислового сектора економіки / В. В. Кліменко // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2004. - Вип. 2. - С. 336-339. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання мотивації управлінських працівників промислових підприємств. Запропоновано методику оцінки діяльності управлінських працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-645

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Продіус І. П. 
Розвиток процесів реструктуризації промислового виробництва / І. П. Продіус, В. В. Кліменко // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2005. - Вип. 1. - С. 261-265. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні соціально-економічні передумови необхідності розвитку процесів реструктуризації промислового виробництва, запропоновано джерела їх фінансування і основні напрями державної підтримки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-961-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Продіус І. П. 
Удосконалення управління інноваційною діяльністю на промислових підприємствах / І. П. Продіус, В. В. Кліменко // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2007. - Вип. 1. - С. 273-277. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основні проблеми, що перешкоджають інноваційному розвитку промислових підприємств. Запропоновано низку організаційно-економічних заходів, спрямованих на рішення проблем ефективного управління інноваційною діяльністю на промислових підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кліменко В. З. 
Дерев'яні конструкції. Арки : навч. посіб. для студ. напряму підготов. "Архітектура" / В. З. Кліменко, Д. В. Михайловський, М. С. Коваленко, І. О. Скляров; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К. : КНУБА, 2012. - 86 c. - Бібліогр.: с. 86. - укp.

Надано загальні відомості про аркові конструкції. Увагу приділено визначенню основних геометричних характеристик арок, навантажень і розрахункових зусиль. Розглянуто питання проектування арок покриття, розрахунку перерізу арки з клеєної деревини та металевої затяжки, а також конструювання опорного та гребеневого вузлів. Наведено приклад розрахунку положистої арки покриття, розглянуто статичний і конструктивний розрахунки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н559.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кліменко В. 
Нарис про гуманізацію технічних дисциплін / В. Кліменко // Вища шк.. - 2009. - № 1. - С. 76-80. - укp.

Висвітлено особистий погляд автора на гуманізацію технічних дисциплін як складову загальної гуманітаризації вищої технічної освіти. На базі досвіду з читання лекцій надано приклади гуманітаризації технічних дисциплін як джерела цікавого та повчального для студентської молоді.

Представлено личностный взгляд автора на гуманизацию технических дисциплин как составляющую общей гуманитаризации высшего технического образования. На базе опыта по чтению лекций даны примеры гуманизации технических дисциплин как источника интересного и поучительного для студенческой молодёжи.

The humanization of technical disciplines is viewed by the author as the component of general humanization of higher technical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)01 + Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кліменко В. 
Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю / В. Кліменко // Вища шк.. - 2010. - № 7/8. - С. 57-63. - укp.

Розглянуто проблему наступності як підгрунтя безперервної підготовки в системі "бакалавр - спеціаліст - магістр" і як проблему поколінь кафедри. Розкрито наступність в аспектах навчання, середовища кафедри, у навчальному та виховному процесах. Зазначено, що сталість підготовки фахівців, наступність, яка має міждисциплінарний характер, гарантує якісний рівень випускника, його швидку адаптацію в робочому середовищі. Акцентовано на обов'язковій присутності наступності для ефективного і творчого функціонування кафедр, що за значного вікового розриву (40 років і більше) налагодження наступності відбувається важко, а брак внутрішньокафедральної наступності позначається на навчальному процесі. На прикладах показано, що за останні роки навчальний процес супроводжується чи не щорічними змінами навчальних планів (обсяг лекцій за зростання інформаційної бази знизився втричі, дисципліна, що завершує тематичний цикл, читається на початку циклу, дія загальних законів діалектики у технічних ВНЗ ілюстровано далекими від фаху студентів прикладами тощо). Як застосування наступності запропоновано патріотичне виховання студентської молоді, а саме: під час викладання спеціальних дисциплін необхідно "перекинути місток" до прикладів практичного застосування, розповідати про роль вітчизняних науковців та інженерів у досягненні теоретичних чи експериментальних результатів тощо.

Проблема преемственности рассмотрена как основа непрерывной подготовки в системе "бакалавр - специалист - магистр" и как проблема поколений кафедры. Раскрыта преемственность в аспектах обучения, среды кафедры, в учебном и воспитательном процессах. Указано, что устойчивость подготовки специалистов, преемственность, которая имеет междисциплинарный характер, гарантирует качественный уровень выпускника, его быструю адаптацию в рабочей среде. Акцентировано внимание на обязательности присутствия преемственности для эффективного и творческого функционирования кафедр, что при значительном возрастном разрыве (40 лет и более) налаживание преемственности происходит трудно, а нехватка внутрикафедральной преемственности сказывается на учебном процессе. На примерах показано, что в последние годы учебный процесс сопровождается едва ли не ежегодными изменениями учебных планов (объем лекций при росте информационной базы снизился втрое, дисциплина, завершающая тематический цикл, читается в начале цикла, действие общих законов диалектики в технических вузах иллюстрировано далекими от профессии студентов примерами и т.п.). Предложено в качестве применения преемственности патриотическое воспитание студенческой молодежи, а именно: во время преподавания специальных дисциплин необходимо "перебросить мостик" к примерам практического применения, рассказывать о роли отечественных ученых и инженеров в достижении теоретических или экспериментальных результатов и т.п.

The observance of the principle of continuity, especially if it is about the methods of developing curricula and working programmes, is considered to be the basis for training modern specialists of technical type.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кліменко В. 
Професіоналізація і психологія викладача вищої школи / В. Кліменко // Вища шк.. - 2009. - № 10. - С. 106-112. - укp.

Запропоновано обов'язкове навчання майбутніх викладачів в аспірантурі, яке поєднує теоретичні та практичні складові професійного навчання. Подано графік формування професійних здібностей і професійної діяльності викладача. Виокремлено етапи професіоналізації, на яких відбувається удосконалення, поглиблення і закріплення набутих професійно важливих якостей. Висвітлено причини виникнення феномену "психічного вигорання".

Предложено обязательное обучение будущих преподавателей в аспирантуре, которое сочетает теоретические и практические составляющие профессионального обучения. Дан график формирования профессиональных способностейи профессиональной деятельности преподавателя. Выделены этапы профессионализации, на которых происходит совершенствование, углубление и закрепление приобретенных профессионально важных качеств. Освещены причины возникновения феномена "психического выгорания".

A personal reflection by the author regarding the application of psychology and considered in the part which is called the psychology of work and relate to professional development and psychological state of the individual in his professional activities. From the standpoint of our own experience the author proposes mandatory training of future teachers in graduate school, which combines theoretical and practical components of training. Filed schedule for the formation of professional abilities and professional teacher. Identifies four stages professionalization, which is improving, deepening and consolidation of acquired professionally important qualities. The fifth stage, the final is due to age, physical and psychological condition of the person due to the phenomenon of "emotional burnout". Are illuminated, the causes of this phenomenon.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю940.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кліменко В. 
Університет - факультет - кафедра - студент / В. Кліменко // Вища шк.. - 2011. - № 5/6. - С. 91-98. - укp.

Доведено, що зміна назви "інститут" на "університет" не торкнулася суті універсуму системи навчання, поняття універсаму розглядається з історичної позиції як основа гуманізації вищої освіти. Висвітлено історію виникнення перших університетів, починаючи з першого італійського університету, який виник у 1158 році. Вміщено матеріали про факультети перших університетів, про універсалізм системи навчання в університетах, який зберігався протягом тривалого часу. Простежено історію вищої школи України. Відзначено, що у наш час обсяг інформації з усіх дисциплін зростає постійно. Розглянуто актуальне питання стану мовної культури в студентському середовищі. Зауважено, що у сучасних університетах технічного профілю немає філософських факультетів. Охарактеризовано поняття "факультет", "кафедра", "студент".

Доказано, что смена названия "институт" на "университет" не затронула сути универсуму системы обучения, понятие универсама рассматривается с исторической позиции как основа гуманизации высшего образования. Отражена история возникновения первых университетов, начиная с первого итальянского университета, который возник в 1158 г. Приведены материалы о факультетах первых университетов, об универсализме системы обучения в университетах, который сохранялся длительное время. Кратко изложена история высшей школы Украины. Отмечено, что в наше время объем информации по всем дисциплинам растет постоянно. Рассмотрены актуальные вопросы состояния языковой культуры в студенческой среде. Отмечено, что в современных университетах технического профиля нет философских факультетов. Охарактеризованы понятия "факультет", "кафедра", "студент".

Рroved that the change of the name "Institute" at the "university" did not affect the essence of supermarket system of education, the concept of the supermarket is seen from a historical position as the basis for the humanization of higher education. Reflects the history of the first universities, beginning with the first Italian university, which began in 1158. Materials placed on the faculties of the first universities of the universalism of teaching in universities, which lasted a long time. Traced the history of higher education in Ukraine. It is noted that in modern times the volume of information in all disciplines is growing constantly. The actual state of matters linguistic culture among the students. It is noticed that in our time in modernuniversities, technical profile no philosophical faculties. Characterized by the term "faculty", "chair", "student".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4/8) + Ч33(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кліменко В. 
Економіка знань в усвідомленні студентів і викладачів вищої школи / В. Кліменко // Вища шк.. - 2011. - № 7/8. - С. 104-109. - укp.

Розглянуто економіку знань як економічну категорію та інтелектуальний товар за умов формування ринку знань. Відзначено актуальність зміни відношення суспільства до моральних цінностей, зокрема меркантилізму як основи економіки знань. Наголошено на проблематичності та актуальності оцінки економіки знань викладачів вищої школи, зокрема професорів. Розглянуто певні аспекти даної проблематики та наголошено на пріоритетові між працею та оплатою, який є не тільки економічною, а й психологічною категорією. Констатовано, що порушення паритету призводить до "психічного вигоряння" та інших деструктивних моментів в психічному житті людини.

Рассмотрена экономика знаний как экономическая категория и интеллектуальный товар в условиях формирования рынка знаний. Отмечена актуальность изменения отношения общества к нравственным ценностям, в частности меркантилизму как основе экономики знаний. Указаны проблематичность и актуальность оценки экономики знаний преподавателей высшей школы, в частности профессоров. Рассмотрены определенные аспекты данной проблематики и отмечен приоритет между трудом и оплатой, который является не только экономической, но и психологической категорией. Констатировано, что нарушение паритета приводит к "психическому выгоранию" и другим деструктивным моментам в психической жизни человека.

The author considers knowledge as economic category and intellectual commodity under the condition of forming the market of knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кліменко В. 
Нариси академіка Олексія Крилова про вищу освіту : рецензия / В. Кліменко // Вища шк.. - 2013. - № 12. - С. 72-79. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано нариси з автобіографічної книги «Мої спогади» академіка О. Крилова. Виходячи з багаторічного лекторського досвіду викладання у ВНЗ, автор висловив своє ставлення та міркування щодо питань підготовки спеціалістів, значення математики для спеціалістів, про навчальні плани, кафедри прикладних наук. Зазначено, що ці думки, які були актуальними наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст., не втратили своєї актуальності для вирішення нинішніх проблем вищої освіти.

Предложены очерки из автобиографической книги «Мои воспоминания» академика А. Крылова. Исходя из многолетнего лекторского опыта преподавания в вузе, автор изложил свое отношение и мнения по вопросам подготовки специалистов, о значении математики для специалистов, об учебных планах, кафедрах прикладных наук. Отмечено, что эти мысли, которые были актуальными в конце XIX – начале ХХ в., не утратили своей актуальности для решения нынешних проблем высшего образования.

In the autobiographical book "My memories" Academician Aleksey Krylov based years of experience lecturers of higher educational institutions expressed his thoughts on training, about the curricula, about departments of applied sciences, which have not lost their relevance today.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4РОС)5/6 + В1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кліменко В. 
Технічна естетика в інженерних дисциплінах для технічних університетів / В. Кліменко // Вища шк.. - 2014. - № 2. - С. 37-43. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено сутність універсалізму вищої освіти та історію впливу універсалістських тенденцій на діяльність відомих XV - XIX ст. Обгрунтовано погляд автора на технічну естетику як на спосіб впровадження універсалізму в сучасну інженерну освіту та як на філософську категорію. Розкрито методологічні особливості викладання технічних дисциплін: структурні (формальні) та функціональні (змістовні), а також проблеми переважання одних підходів над іншими в процесі викладання. Розглянуто технічну естетику як складову загальної теорії та практики естетики. Встановлено органічний зв’язок технічної творчості інженера-конструктора та естетичної вартості кінцевого об’єкта як результату творчого процесу, що є наслідком психологічної активності – уяви та сприйняття автора проекту. Відзначено проблеми вітчизняної технічної освіти: зменшення часу теоретичної підготовки студентів випускних курсів, впровадження прикладних не фахових дисциплін, відсутність в навчальному плані дисциплін, присвячених гуманітарній складовій фундаментального напрямку підготовки. Наведено приклад авторських методик впровадження універсалізму у викладання технічних дисциплін.

Исследованы сущность универсализма высшего образования и историю влияния универсалистских тенденций на деятельность известных учёных XV - XIX вв. Обоснован взгляд автора на техническую эстетику как на способ внедрения универсализма в современное инженерное образование и как на философскую категорию. Раскрыты методологические особенности преподавания технических дисциплин: структурные (формальные) и функциональные (содержательные), а также проблемы, связанные с преобладанием одних подходов над другими в процессе преподавания. Рассмотрена техническая эстетика как составляющая общей теории и практики эстетики. Установлена органическая связь технического творчества инженера-конструктора и эстетической ценности конечного объекта как результата творческого процесса, что является следствием психологической активности - воображения и восприятия автора проекта. Отмечены проблемы отечественной технического образования: уменьшение времени теоретической подготовки студентов выпускных курсов, внедрение прикладных непрофессиональных дисциплин, отсутствие в учебном плане дисциплин, посвященных гуманитарной составляющей фундаментального направления подготовки. Приведен пример авторских методик внедрения универсализма в преподавание технических дисциплин.

Investigated is the essence of universality of higher education and the impact of history on the universalist tendencies of famous XV-XIX centuries. Grounded is the author's view technical aesthetics as a way of introducing universalism in modern engineering education and how the philosophical category. Disclosed are the methodological features of teaching technical subjects: structural (formal) and functional (content), and the prevalence of problem one approach over the other in teaching. Considered is the technical aesthetics as part of the general theory and practice of aesthetics. Established is the organic link established technical creativity design engineer and aesthetic value of the final object as a result of a creative process that is the result of psychological activity - the imagination and perception of the author. Noted are the problems of national technical education: reducing time theoretical training of top class implementation is not applied professional disciplines, the lack of curriculum subjects, the humanitarian component of the fundamental field of training. Exemplified is the way of implementation techniques copyright universalism in teaching technical subjects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кліменко В. 
Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ / В. Кліменко // Вища шк.. - 2014. - № 9. - С. 63-70. - укp.

Пояснено суть світоглядної орієнтації фахової дисципліни відносно циклу дисциплін "будівельні конструкції". Викладено методичні та дидактичні особливості викладання теорії розрахунку технічних систем, де коефіціенти розрахункових формул мали apriori сталі параметри. Наведено приклади впливу ідеології теорії методу граничних станів на уточнення коефіцієнтів порівняно з опором матеріалів. Зауважено інноваційний характер методу граничних станів і методу часткових коефіцієнтів надійності як базових концептів сучасної методології викладання розрахунку конструкцій.

Объяснена суть мировоззренческой ориентации профессиональной дисциплины относительно цикла дисциплин "Строительные конструкции". Изложены методические и дидактические особенности преподавания теории расчета технических систем, где коэффициенты расчетных формул должны иметь apriori постоянные параметры. Приведены примеры влияния идеологии теории метода предельных состояний на уточнение коэффициентов по касающихся сопротивления материалов. Отмечен инновационный характер метода предельных состояний и метода частичных коэффициентов надежности как базовых концептов современной методологии преподавания дисциплины "Расчет конструкций".

Simultaneously with the informational function the ideology of teaching methodology of professional discipline should be brought to students. This will facilitate the formation the technical outlook and increasing the professional level of future specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кліменко В. З. 
Опір матеріалів в розрахунках будівельних конструкцій / В. З. Кліменко // Опір матеріалів і теорія споруд. - 2017. - Вип. 98. - С. 43-55. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н5-028

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29208 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського