Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (38)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Коберник О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Коберник О. М. 
Навчально-виховний процес у сільській загальноосвітній школі: сутність, проектування, організація / О. М. Коберник. - К. : Знання, 1998. - 274 c. - Бібліогр.: 281 назв. - укp.

Розглядається проектування навчально-виховного процесу як педагогічна проблема, система проектування та її структурні компоненти, аналіз результатів психолого-педагогічної діагностики розвитку учнів сільської школи, педагогічне моделювання і організація діяльності та спілкування учнів. Обгрунтовується об'єктивна необхідність проектування навчально-виховного процесу як умови і засобу забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до виховання підростаючого покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.2 + Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коберник О. М. 
Організація життєдіяльності учнів сільської школи / О. М. Коберник. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 92 c. - Бібліогр.: 62 назв. - укp.

В роботі розкривається суть педагогічного моделювання і зміст організації основних видів життєдіяльності сільських школярів: фізично-оздоровчої, предметно-перетворювальної, навчально-пізнавальної, соціально-комунікативної і оцінно-орієнтаційної. Розглянута методика проведення групових творчих справ учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.44 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Психолого-педагогічна діагностика розвитку учнів та колективу школи : Навч.-метод. посіб. для вчителів, студ. пед. навч. закл. / уклад.: О. В. Киричук, О. М. Коберник; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 106 c. - Бібліогр.: 101 назв. - укp.

Розглядаються загальні основи психолого-педагогічної діагностики як початкового етапу проектування навчально-виховного процесу. Розкривається сутність, мета, види та вимоги, що ставляться до діагностики розвитку і вихованості учнів. Обгрунтовуються індикатори життєвої активності школярів, технологія діагностування в загальноосвітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч30 в2|Ю9 + Ю984.030.2-2 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коберник О. М. 
Теорія і методика психолого-педагогічного проектування виховного процесу в школі : Навч.-метод. посіб. / О. М. Коберник; ред.: О. В. Киричук; М-во освіти і науки України. - К. : Науковий світ, 2001. - 182 c. - Бібліогр.: с.153-163. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічне проектування виховного процесу як умову та засіб забезпечення особистісно-розвивального підходу до виховання підростаючого покоління. Визначено зміст, мету, принципи та об'єкти проектування, виокремлено структурні компоненти системи психолого-педагогічного проектування, обгрунтовано індикатори фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку учнів, розкрито технологію проектування виховного процесу в загальноосвітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3 я73 + Ю984.01 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Теорія і методика трудового навчання : Прогр. для пед. навч. закл. / уклад.: О. М. Коберник; Наук.-метод. центр вищ. освіти. - К. : Наук. світ, 2005. - 52 c. - Бібліогр.: 73 назв. - укp.

Висвітлено основи теорії трудової підготовки. Проаналізовано загальні питання методики трудового навчання на основі сучасних наукових досліджень. Розглянуто особливості методики вивчення технічних і обслуговуючих видів праці.

Освещены основы теории трудовой подготовки. Проанализированы общие вопросы методики трудового обучения на основе современных научных исследований. Рассмотрены особенности методики изучения технических и обслуживающих видов труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 р30-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коберник О. М. 
Співпраця вчителя з батьками / О. М. Коберник, Л. К. Мотрич; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 133 c. - Бібліогр.: 73 назв. - укp.

Розкрито сучасні проблеми сімейного виховання, виявлено фактори, що негативно впливають на рівень педагогічної культури батьків. Визначено шляхи та засоби формування педагогічної культури батьків, гармонізації стосунків учителя із батьками.

Раскрыты современные проблемы семейного воспитания, выявлены факторы, которые отрицательно влияют на уровень педагогической культуры родителей. Определены пути и средства формирования педагогической культуры родителей, гармонизации отношений учителя с родителями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51р2

Шифр НБУВ: ВА623776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Біда О. А. 
Сільська початкова школа в контексті реформування системи освіти в Україні : Моногр. / О. А. Біда, Г. П. Волошина, О. М. Коберник, Г. І. Коберник, О. А. Комар; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 220 c. - Бібліогр.: с. 213-220. - укp.

Розглянуто історію становлення і розвитку сільської школи в Україні, визначено соціально-економічні умови її функціонування. Висвітлено результати діагностики фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку вихованців сільської загальноосвітньої школи. Наведено інноваційні технології організації навчально-виховного процесу у ній.

Рассмотрены история становления и развития сельской школы на Украине, а также социально-экономические условия ее функционирования. Освещены результаты диагностики физического, психического, социального и духовного равития воспитанников сельской общеобразовательной школы. Приведены инновационные технологии организации в ней учебно-воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Десятов Т. М. 
Наука управління загальноосвітнім навчальним закладом : Навч. посіб. / Т. М. Десятов, О. М. Коберник, Б. Л. Тевлін, Н. М. Чепурна. - Х. : Вид. група "Основа", 2003. - 240 c. - (Упр. шк.). - укp.

Розглянуто наукові засади управління загальноосвітнім навчальним закладом, а також функції, принципи та методи управління. Описано систему внутрішньошкільного керівництва та контролю, наведено методику аналізу стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів. Розкрито теоретичні аспекти ефективного планування роботи даних закладів.

Рассмотрены научные основы управления общеобразовательным учебным заведением, а также функции, принципы и методы управления. Описана система внутришкольного руководства и контроля, приведена методика анализа преподавания и уровня научных достижений учеников. Раскрыты теоретические аспекты эффективного планирования работы данных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41я7

Шифр НБУВ: ВА655368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бербец В. В. 
Проектно-технологічна діяльність учнів на уроках трудового навчання: теорія і методика : Моногр. / В. В. Бербец, Т. М. Бербец, Н. В. Дубова, О. М. Коберник, Т. В. Кравченко, О. Б. Мелентьєв, В. В. Харитонова, Л. М. Хоменко, С. М. Ящук. - К. : Наук. світ, 2003. - 172 c. - Бібліогр.: 182 назв. - укp.

Розкрито сутність проектно-технологічної системи трудового навчання, зміст, структуру та основні етапи проектно-технологічної діяльності. Висвітлено історію становлення і розвитку методу проектів у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії і практиці. Визначено особливості здійснення особистісно орієнтованого підходу за умов виконання творчих проектів. Описано методику організації проектно-технологічної діяльності у процесі вивчення учнями модулів навчальної програми з трудового навчання в V - IX класах загальноосвітніх навчальних закладів.

Раскрыты сущность проектно-технологической системы трудового обучения, содержание, структура и основные этапы проектно-технологической деятельности. Освещена история становления и развития метода проектов в отечественной и зарубежной педагогической теории и практике. Определены особенности осуществления личностно-ориентированного подхода в условиях выполнения творческих проектов. Описана методика организации проектно-технологической деятельности в процессе изучения учениками модулей учебной программы по трудовому обучению в V - IX классах общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ж6р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Коберник О. М. 
Управління виховним процесом у загальноосвітньому навчальному закладі : Моногр. / О. М. Коберник. - К. : Наук. світ, 2003. - 230 c. - Бібліогр.: 315 назв. - укp.

Розкрито теоретичні основи управління виховним процесом: сутність, підходи, принципи. Проаналізовано основні функції управління виховною діяльністю у загальноосвітньому навчальному закладі, його здійснення на засадах психолого-педагогічного проектування. Описано модель організації життєдіяльності школярів, особливості методичної роботи та вивчення педагогічного досвіду в сфері виховання.

Раскрыты теоретические основы управления воспитательным процессом: сущность, подходы, принципы. Проанализированы ведущие функции управления воспитательной деятельностью в общеобразовательном учебном заведении, его осуществление на основах психолого-педагогического проектирования. Описаны модель организации жизнедеятельности школьников, особенности методической работы и изучения педагогического опыта в сфере воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гетта В. Г. 
Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні : навч.-метод. посіб. / В. Г. Гетта, Р. С. Гуревич, О. М. Коберник, А. І. Терещук, Г. В. Терещук. - Умань : СПД Жовтий, 2008. - 212 c. - укp.

Розкрито сутність інноваційних педагогічних технологій, розглянуто історію їх становлення та розвитку у світі та в Україні. Наведено загальну характеристику й обгрунтовано можливості використання на уроках трудового навчання сучасних інноваційних технологій - інформаційно-комунікативних, інтерактивних, а також методу проектів, системи проблемних ситуацій, індивідуалізації та диференціації навчальних завдань. Розглянуто різні види програмованого навчання, визначено його основні вимоги, принципи, специфічні властивості та ефективність у порівнянні з іншими педагогічними технологіями. Обгрунтовано шляхи оптимізації навчально-трудової діяльності учнів у процесі вивчення технічних та обслуговуючих видів праці.

Раскрыта сущность инновационных педагогических технологий, рассмотрена история их становления и развития в мире и в Украине. Дана общая характеристика современных инновационных технологий - информационно-коммуникативных, интерактивных, а также метода проектов, системы проблемных ситуаций, индивидуализации и дифференциации учебных заданий. Рассмотрены различные виды программированного обучения, определены его основные требования, принципы, специфичекие свойства и эффективность в сравнении с другими педагогическими технологиями. Обоснованы пути оптимизации учебно-трудовой деятельности учащихся в процессе изучения технических и обслуживающих видов труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бербец В. В. 
Методика трудового навчання: проектно-технологічний підхід : навч. посіб. / В. В. Бербец, Н. В. Дубова, О. М. Коберник, Т. В. Кравченко, В. К. Сидоренко, А. І. Терещук. - Умань : СПД Жовтий, 2008. - 216 c. - Бібліогр.: с. 207-212. - укp.

Розкрито сутність проектної технології як моделі особистісно орієнтованого процесу трудового навчання. Обгрунтовано теоретико-методичні засади організації проектно-технологічної діяльності учнів основної школи. Висвітлено сучасні вимоги до проведення уроків трудового навчання відповідно до нового змісту освітньої галузі "Технологія".

Раскрыта сущность проектной технологии как модели личностно ориентированного процесса трудового обучения. Обоснованы теоретико-методические основы организации проектно-технологической деятельности учеников основной школы. Освещены современные требования к проведению уроков трудового обучения в соответствии с новым содержанием образовательной области "Технология".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266я73

Шифр НБУВ: ВА698573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Білецька І. О. 
Методи і засоби особистісно орієнтованого виховання : навч.-метод. посіб. / І. О. Білецька, О. М. Коберник. - Умань : СПД Жовтий, 2009. - 148 c. - Бібліогр.: с. 127-134. - укp.

Розглянуто сучасні наукові підходи щодо тлумачення сутності методів і засобів виховання та розробки їх класифікації. Наведено загальну характеристику традиційних методів виховання, визначено їх ефективність і проаналізовано особливості застосування. Обгрунтовано метод розв'язання моральних задач як інноваційну модель особистісно зорієнтованого виховного процесу. Висвітлено питання організації та розкрито виховний потенціал фізично-оздоровчої, навчально-пізнавальної, предметно-перетворювальної, соціально-комунікативної й оцінно-орієнтаційної діяльності учнів загальноосвітнього навчального закладу.

Рассмотрены современные научные подходы к толкованию сущности методов и средств воспитания, а также разработки их классификации. Дана общая характеристика традиционных методов воспитания, проанализированы особенности применения и определена их эффективность. Обоснован метод решения моральных задач как инновационная модель личностно ориентированного воспитательного процесса. Освещены вопросы организации и раскрыт воспитательный потенциал физическо-оздоровительной, учебно-познавательной, предметно-преобразующей, социально-коммуникативной и оценочно-ориентационной деятельности учащихся общеобразовательного учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Андрощук І. П. 
Технологічна підготовка старшокласників сільських загальноосвітніх навчальних закладів: теорія і методика : монографія / І. П. Андрощук, О. М. Коберник. - Умань : Жовтий, 2008. - 240 c. - Бібліогр.: с. 159-175. - укp.

Розкрито вплив сучасного агропромислового виробництва на зміст і характер технологічної підготовки учнів сільських загальноосвітніх навчальних закладів. Виявлено особливості технологічної підготовки за умов профільного навчання. Охарактеризовано стан технологічної освіти в українській і зарубіжній старшій школі. Обгрунтовано моделі технологічної освіти в сільській школі. Запропоновано модульний підхід до визначення змісту технологічної підготовки сільських старшокласників і методику впровадження інноваційних технологій у викладання профільного навчання.

Раскрыто влияние современного агропромышленного производства на содержание и характер технологической подготовки учеников сельских общеобразовательных учебных заведений. Выявлены особенности технологической подготовки в условиях профильного обучения. Охарактеризовано состояние технологического образования в украинской и зарубежной старшей школе. Обоснованы модели технологического образования в сельской школе. Предложены модульный подход к определению содержания технологической подготовки сельских старшеклассников и методика внедрения инновационных технологий в преподавание профильного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коберник О. М. 
Психолого-педагогічне проектування виховного процесу в сільській загальноосвітній школі : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.07 / О. М. Коберник; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 34 c. - укp.

Обгрунтовано об'єктивну необхідність психолого-педагогічного проектування виховного процесу в загальноосвітній школі як умови та засобу забезпечення особистісно-розвивального підходу у вихованні підростаючого покоління. Визначено сутність, місце, роль, принципи та об'єкти психолого-педагогічного проектування, особливості проектування й організації виховного процесу в сільській загальноосвітній школі. Розкрито систему психолого-педагогічного проектування, основними структурними компонентами якої є психолого-педагогічна діагностика вихідного стану об'єкта педагогічної діяльності, визначення та обгрунтування педагогічних способів впливу на процес досягнення бажаного стану об'єкта з конкретизацією педагогічних завдань, прогнозування динаміки активності об'єкта педагогічного управління та його динаміки, визначення етапів контрольної діагностики, моделювання, планування й організація діяльності об'єкта, моніторинг динаміки активності об'єкта педагогічного управління, поточне регулювання та корекція шляхів управління виховним процесом, підсумкова діагностика рівня розвитку об'єкта, співставлення його з прогнозованим, розробка проекту для нового етапу його розвитку. На основі розроблених індикаторів подано показники фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку учнів сільської школи. Обгрунтовано модель психолого-педагогічної діагностики та життєдіяльності вихованців у сільській загальноосвітній школі, на основі результатів дослідно-експериментальної роботи доведено ефективність виховного процесу, що здійснюється за заздалегідь розробленим проектом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.343

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коберник О. М. 
Інноваційні технології навчання та виховання : навч. посіб. / О. М. Коберник, О. В. Бялик. - Умань, 2010. - 209 c. - укp.

Розкрито сутність та етапи впровадження інноваційних педагогічних технологій (ПТ) у професійній діяльності. Висвітлено вітчизняний та закордонний досвід інноваційної діяльності, описано сучасні системи та технології навчання й виховання. Викладено науково-теоретичні підходи вітчизняних педагогів до розробки нових ПТ за умов класно-урочної системи. Увагу приділено проектній технології, інтерактивним технологіям навчання, інноваційним технологіям особистісно орієнтованого виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коберник О. М. 
Проектна технологія: теорія, історія, практика : монографія / О. М. Коберник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О. О., 2012. - 228 c. - Бібліогр.: с. 215-227 - укp.

На основі аналізу історичного розвитку зарубіжної та вітчизняної педагогічної науки розкрито генезис становлення методу проектів. Обгрунтовано сутність педагогічного проектування та проектної технології, визначено загальні підходи до етапів проектування. Розкрито методику використання проектної технології у навчальній та виховній діяльності, на уроках трудового навчання та в позаурочний час. Обгрунтовано соціально-психологічні бар'єри та теоретико-методичні засади їх подолання на шляху застосування проектної технології в професійній діяльності педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29 + Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Капелюшна Т. В. 
Технологічна освіта в середніх навчальних закладах США : монографія / Т. В. Капелюшна, О. М. Коберник; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : Жовтий О.О., 2012. - 152 c. - Бібліогр.: с. 116-131 - укp.

Розкрито провідні тенденції розвитку технологічної освіти в середніх навчальних закладах США. Проаналізовано американський досвід технологічної підготовки учнів, зокрема в розробці стандартів і впровадженні проектної технології, який доцільно використовувати для модернізації технологічної освіти в Україні. Запропоновано рекомендації щодо творчого використання американського прогресивного педагогічного досвіду у галузі технологічної освіти в Україні на державному та місцевому рівнях. Зазначено, що встановлення взаємодії сім'ї та школи, громади, учасників навчального процесу, підприємств, ВНЗ, науково-дослідних центрів, місцевих органів влади тощо у процесі технологічної підготовки учнів є необхідною умовою та гарним прикладом наслідування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч424(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини : 2013 р., Умань. Ч. 1 / ред.: М. Т. Мартинюк, Н. С. Побірченко, О. М. Коберник, В. Г. Кузь, Д. І. Пащенко, Т. М. Тищенко. - Умань, 2013. - 375 c. - укp.

Надано провідні теоретичні підходи до проблеми формування громадянської компетентності майбутніх фахівців туристичної індустрії. Наведено педагогічну модель формування у студентів ВНЗ умінь і навичок концептуального моделювання навчальної інформації. Розкрито проблеми впровадження навчальних курсів духовно-морального спрямування у системі сучасної української освіти. Висвітлено особливості імплементації аспектів православної педагогіки в контексті підготовки фахівців у ВНЗ (культурологічний аспект). Досліджено особливості впливу ефективності навчання у Вальдорфських школах Німеччини на професійне становлення її випускників. Розглянуто сутність інноваційного управління як професійної діяльності майбутнього керівника НЗ. Надано підходи до оцінювання функціональної ефективності підручників з історії для ЗОШ. Увагу приділено інтерактивним технологіям полікультурного виховання студентів юридичних спеціальностей засобами іноземних мов. Висвітлено історичні витоки та сучасний стан проблем розвитку соціальності учнів з інвалідністю у системі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354600/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Коберник О. М. 
Теоретико-методологічні підходи до обґрунтування концепції технологічної освіти / О. М. Коберник // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 14-21. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до характеристики дефініцій поняття «концепція» в сучасній науці. Обґрунтовано сутність концепції технологічної освіти як системи вихідних теоретичних положень, які є фундаментом для визначення задуму, мети, цілей та сукупності заходів, необхідних для реалізації зазначених положень, побудови стратегії технологічної підготовки учнів, пріоритетів розвитку особистості та визначення параметрів оцінки і відстеження результатів формування технологічної культури школяра. Розкрито теоретико-методологічні підходи, покладені в основу концепції технологічної освіти.

Рассмотрены разные подходы к характеристике дефиниций понятия «концепция» в современной науке. Обоснована сущность концепции технологического образования как системы исходных теоретических положений, которые являются фундаментом для определения замысла, цели, задач и совокупности мероприятий, необходимых для реализации отмеченных положений, построения стратегии технологической подготовки учащихся, приоритетов развития личности школьника, определения параметров оценки и отслеживания результатов формирования их технологической культуры. Раскрыты теоретико-методологические подходы, положенные в основу концепции технологического образования.

Different approaches to the characteristic of the definition «conception» in modern science are considered, the essence of technological education conception as a systems of basic theoretical positions, which are foundation for determination of intention, aims and circle of measures, necessary for realization noted positions, construction of strategy of technological preparation of students, priorities of development of personality of schoolboy and determination of parameters of estimation and watching of results of forming of technological culture of a pupil, is grounded. The theoretical and methodological approaches are revealed, set in basis of the technological education concept.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського