Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Коновал О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Коновал О. А. 
Лекції з класичної та релятивістської електродинаміки : навч. посіб. / О. А. Коновал; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2006. - 202 c. - Бібліогр.: с. 202. - укp.

Висвітлено проблеми обгрунтування й інтерпретації рівнянь Максвела в локальній і інтегральній формах, розглянуто наслідки та приклади їх використання. Розкрито основні положення релятивістської електродинаміки. Увагу приділено якісним і фізичним аспектам електродинамічних явищ, способам означення одиниці магнітної індукції, особливостям поляризації діелектриків, електромагнітному полю в хвильовій зоні, відносності електричного та магнітного полів, інваріантам магнітного поля.

Освещены проблемы обоснования и интерпретации уравнений Максвелла в локальной и интегральной формах, рассмотрены последствия и примеры их применения. Раскрыты основные положения релятивистской электродинамики. Уделено внимание качественным и физическим аспектам электродинамических явлений, способам определения единицы магнитной индукции, особенностям поляризаии диэлектриков, электромагнитному полю в волновой зоне, относительности электрического и магнитного полей, инвариантам магнитного поля.


Індекс рубрикатора НБУВ: В313 я73-2 + В315 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коновал О. А. 
Теоретичні та методичні основи вивчення електродинаміки на засадах теорії відносності : монографія / О. А. Коновал; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2009. - 345 c. - Бібліогр.: с. 329-345. - укp.

Наведено результати наукового й онтодидактичного аналізу електродинаміки та спеціальної теорії відносності. Висвітлено теоретичні та методичні основи вивчення властивостей магнітного поля стаціонарних і квазістаціонарних струмів на засадах теорії відносності. Проаналізовано історію становлення та розвитку релятивістських ідей у процесі вивчення деяких нестаціонарних електромагнітних явищ, досліджено формування уявлень про єдність електричного та магнітного полів. Розглянуто релятивістські ефекти, які використовуються для опису взаємодії провідників з квазістаціонарними струмами. Проаналізовано способи обгрунтування рівнянь Максвелла. Зроблено висновок, що фундаментальні експериментальні закони електродинаміки є наслідком принципів теорії відносності та закону Кулона. Запропоновано нову наукову систему інтерпретації фундаментальних законів електродинаміки, на базі якої сформовано методику викладання даної дисципліни на засадах генералізації знань навколо принципу відносності та поняття електромагнітного поля.

Изложены результаты научного и онтодидактического анализа электродинамики и специальной теории относительности. Освещены теоретические и методические основы изучения свойств магнитного поля стационарных и квазистационарных токов на основе теории относительности. Проанализирована история становления и развития релятивистских идей в процессе изучения некоторых нестационарных электромагнитных явлений, исследовано формирование представлений о единстве электрического и магнитного полей. Рассмотрены релятивистские эффекты, используемые при описании взаимодействия проводников с квазистационарными токами. Проанализированы способы обоснования уравнений Максвелла. Сделан вывод, что фундаментальные экспериментальные законы электродинамики являются последствием принципов теории относительности и закона Кулона. Разработана новая научная система интерпретации фундаментальных законов электродинамики, на базе которой создана методика преподавания данной дисциплины на основе генерализации знаний, связанных с принципом относительности и понятием электромагнитного поля.


Індекс рубрикатора НБУВ: В313,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коновал О. М. 
Генетичний поліморфізм свиней породи велика біла за молекулярними і цитогенетичними маркерами : автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.22 / О. М. Коновал; Ін-т харч. біотехнології і геноміки НАН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П65-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коновал О. А. 
Теоретичні і методичні засади вивчення електродинаміки як релятивістської теорії у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. А. Коновал; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 44 c. - укp.

Вперше показано, що закон Біо-Савара, закон Ампера, закон електромагнітної індукції, вираз для сили Лорентца й інші є наслідками принципу відносності, принципу суперпозиції та закону Кулона. Розроблено методичну концепцію вивчення законів і властивостей електромагнітного поля постійних і квазістаціонарних струмів у контексті теорії відносності та з дотриманням принципів фундаментальності та наочності та компетентісного, дедуктивного, проблемного та задачного підходів щодо вивчення класичної електродинаміки. Експериментальне впровадження даної методики у практику навчання класичної електродинаміки студентів вищих педагогічних НЗ позитивно впливає на мотиваційні, когнітивні, діяльнісні, особистісні й оцінно-рефлексивні характеристики якості підготовки майбутніх вчителів фізики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В313 р(4УКР)3-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рашидов А. Н. 
Ідентифікація алельних варіантів генів молочної продуктивності великої рогатої худоби за допомогою полімеразної ланцюгової реакції з використанням методу антипраймера / А. Н. Рашидов, В. Г. Спиридонов, О. М. Коновал, М. Д. Мельничук // Цитология и генетика. - 2010. - 44, № 5. - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Представлено два незалежних підходи щодо проведення полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) в реальному часі для SNP детекції генів каппа-казеїну та ацил-КоА-діацилгліцерол ацилтрансферази I у великої рогатої худоби. Проаналізовано зразки від 296 корів молочних порід української селекції. За геном каппа-казеїну одержано наступні частоти генотипів: АА - 0,58, АВ - 0,34, ВВ - 0,08, а за геном ацил-КоА-діацилгліцерол ацилтрансферази I: АА - 0,7, АК - 0,26, КК - 0,04. Показано високу ефективність антипраймерної методики. Термін проведення антипраймерної ПЛР у реальному часі займає лише 2 - 2,5 год та дозволяє повністю ідентифікувати невідомий алельний варіант досліджуваних генів.


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-3 + Р60-64 + Е60*446.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Казачков І. В. 
Моделювання розповсюдження струменів розплаву коріуму в басейні аварійного відведення теплоти під час тяжких аварій на АЕС / І. В. Казачков, О. В. Коновал // Ядер. фізика та енергетика. - 2012. - 13, № 1. - С. 46-55. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Розглянуто важливу для безпеки АЕС проблему моделювання розповсюдження струменів розплаву коріуму в басейні охолоджувача, що виникає під час розробки пасивних систем захисту від тяжких аварій. Розроблено нелінійну математичну модель струменя в підреакторному басейні однієї з перспективних пасивних систем захисту та надано результати її аналізу та дослідження. Проведений аналіз та результати числового моделювання надали змогу встановити цікаві закономірності системи, що можуть бути корисними як науковцям, так і інженерам-конструкторам пасивних систем захисту від тяжких аварій. Показано можливість нелінійного режиму, схожого на біфуркаційний, за якого струмінь на деякій глибині басейну різко розширюється, внаслідок чого швидко зупиняється та розпадається на краплі в басейні охолоджувача.


Індекс рубрикатора НБУВ: В253.320.44 + З47-046 с116

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Туркот Т. І. 
Педагогіка та психологія вищої школи : навч. посіб. для студ. магістратури спец. "Екологія та охорона навколишнього середовища" / Т. І. Туркот, О. А. Коновал. - Херсон : Олді-плюс, 2013. - 465 c. - укp.

Викладено загальні засади педагогіки та психології вищої школи, закономірності, принципи, форми, методи, зміст вищої екологічної освіти. Проаналізовано традиційні та інноваційні технології навчання в сучасному ВНЗ, соціально-психологічні особливості сучасного студентсва та можливості їх урахування в навчально-виховному процесі. З сучасних позицій розкрито вимоги до педагогічної культури викладача, його лекторської майстерності та деякі аспекти екології людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 я73 + Б1 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Макаров А. С. 
Вплив складу водно-спиртових дисперсійних середовищ на електрокінетичні і реологічні властивості композиційних водовугільних суспензій / А. С. Макаров, Р. Є. Кліщенко, О. А. Коновал // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2013. - № 3. - С. 127-131. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - одержання седиментаційно стійких водовугільних суспензій з використанням відходів спиртового виробництва - сивушного масла, а також органовмісних стічних вод. Досліджено вплив водно-спиртових дисперсійних середовищ і модифікації поверхні вугілля різного ступеня метаморфізму під дією аніонних поліелектролітів на електрокінетичні та реологічні властивості водовугільних суспензій. Диспергування вугілля проведено в планетарному кульовому млині, одержані результати досліджено за допомогою електрохімічних методів і віскозиметрії. За одержаними результатами визначено вплив складу водно-спиртових дисперсійних середовищ, виготовлених на основі антрациту та бурого вугілля, і встановлено, що аніонні поліелектроліти у водно-спиртових дисперсних середовищах досить ефективно модифікують поверхню вугільних частинок. Унаслідок утворення тривимірної просторової структурної сітки, за рахунок просторово орієнтованих молекул поліелектролітів, одержано седиментаційно та агрегативно стійкі водовугільні суспензії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г661-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Коновал О. А. 
Компетентнісний підхід при вивченні класичної електродинаміки / О. А. Коновал // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 314-321. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання компетентнісного підходу під час вивчення класичної електродинаміки. Досліджено поняття «компетентність» і «компетенція». Проаналізовано професійну компетентність педагога. Описано особливості проведення дослідження рівня викладання розділів електродинаміки вчителями шкіл м. Кривий Ріг та Криворізького району. Визначено основні труднощі, які відчувають педагоги під час викладання цього курсу. Запропоновано вдосконалити побудову навчального процесу з класичної електродинаміки з урахуванням вихідних фундаментальних фізичних дисциплін й перебудувати зміст розділу «Класична електродинаміка» курсу теоретичної фізики для студентів ВНЗ на засадах генералізації знань навколо принципу відносності та поняття електромагнітного поля.

Обоснована целесообразность использования компетентностного подхода во время изучения классической электродинамики. Исследованы понятия «компетентность» и «компетенция». Проанализирована профессиональная компетентность педагога. Описаны особенности проведения исследования уровня преподавания разделов электродинамики учителями школ города Кривой Рог и Криворожского района. Определены основные трудности, которые испытывают педагоги во время преподавания этого курса. Предложено усовершенствовать построение учебного процесса по классической электродинамике с учетом выходных фундаментальных физических дисциплин и перестроить содержание раздела «Классическая электродинамика» курса теоретической физики для студентов ВУЗ на основе генерализации знаний по теории относительности и понятия электромагнитного поля.


Індекс рубрикатора НБУВ: З2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Коновал О. А. 
Поєднання інтелектуального та емоційного розвитку студентів у процесі навчання електродинаміки у вищому педагогічному навчальному закладі / О. А. Коновал // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 476-484. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито ефективність поєднання інтелектуального та емоційно вмотивованого розвитку студентів у рамках запропонованої та впровадженої автором інноваційної концепції побудови змісту й методики навчання електродинаміки на послідовно релятивістських засадах з орієнтацією на посилення ролі дедукції як методу наукового пізнання, використання проблемного навчання та комп’ютерного моделювання у процесі навчання електродинаміки у вищому педагогічному навчальному закладі.

Раскрыта эффективность сочетания интеллектуального и эмоционально мотивированного развития студентов в рамках предложенной и внедренной автором инновационной концепции построения содержания и методики обучения электродинамике на последовательно релятивистских основах с ориентацией на усиление роли дедукции как метода научного познания, использование проблемного обучения и компьютерного моделирования в процессе обучения электродинамике в высшем педагогическом учебном заведении.


Індекс рубрикатора НБУВ: В313 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Коновал О. М. 
Генетична структура української популяції свиней породи велика біла за геном естроген-рецептора / О. М. Коновал, С. О. Костенко, В. Г. Спиридонов, С. Д. Мельничук, І. П. Григорюк // Доп. НАН України. - 2008. - № 3. - С. 149-151. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П65-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Крупський О. П. 
Теорія і практика професійного становлення особистості в соціокультурному просторі : монографія / О. П. Крупський, О. О. Лаврентьєва, Т. О. Дороніна, О. А. Коновал, О. В. Малихін; ред.: О.О. Лаврентьєва, О. П. Крупський, Є.В. Намлієв; Дніпропетр. гуманітар. ін-т. - Дніпропетровськ : Акцент, 2014. - 358 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади становлення й розвитку особистості в просторі культури. Проаналізовано культуротворчу функцію сучасного юнацтва у просторі взаємодії людини та культури. Досліджено ментальний образ особистісної надійності у студентської молоді. Викладено аспекти складової культури особистості: наукові розвідки щодо обгрунтування змісту, структури, функцій. Висвітлено передумови становлення ергономічної культури в Україні. Розкрито зміст і структуру інтелектуальної культури. Визначено фактори активізації етнокультурної освіти й виховання молоді. Викладено методику формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя. Визначено шляхи формування професійної культури майбутніх менеджерів у системі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.155

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Коновал О. А. 
Властивості та комп'ютерне моделювання електромагнітного поля рівномірно рухомої зарядженої частинки / О. А. Коновал // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 8. - С. 69-77. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Запропоновано методику навчання електродинаміки, яка основана на значно меншому числі незалежних вихідних принципів (закон Кулона, принцип відносності і принцип суперпозиції). В основу покладено опис та аналіз взаємодії рухомих заряджених частинок.


Індекс рубрикатора НБУВ: В33 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Єчкало Ю. В. 
Деякі шляхи удосконалення методики викладання шкільного курсу фізики / Ю. В. Єчкало, О. А. Коновал, І. О. Теплицький // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 14. - С. 72-75. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено методичні аспекти застосування комп'ютерного моделювання у процесі вивчення фізики.

Рассмотрены методические аспекты применения компьютерного моделирования при изучении физики.

The article highlights the methodology of employing computer modeling in teaching physics.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4Укр)21-3

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коновал О. А. 
Комп'ютерне моделювання як засіб підтримки самостійної роботи студентів при вивченні теоретичної фізики / О. А. Коновал, Т. І. Туркот // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 17. - С. 56-67. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Показано переваги процесу самостійного навчання з використанням комп'ютерних дидактичних засобів, схарактеризовано дидактичні можливості комп'ютерних навчальних програм щодо моделювання фізичних процесів при вивченні теоретичної фізики. Запропоновано приклади завдань для самостійної роботи студентів з електродинаміки з використанням програми "Компонент".


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коновал О. А. 
Навчально-методичний комплекс як сучасний дидактичний засіб управління самостійною роботою студентів у вивченні фізики / О. А. Коновал // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 68-76. - Бібліогр.: с. 76 - укp.

Проаналізовано сучасну типологію дидактичних засобів навчання. З’ясовано підходи до конструювання сучасних дидактичних засобів організації та управління самостійною роботою студентів у вивченні фізики. Розкрито призначення компонентів навчально-методичних комплексів, що мають забезпечити ефективну підтримку самостійної роботи студентів. Наголошено, що у процесі вивчення фізики у педагогічних ВНЗ пріоритетним є створення спеціальних НМК – відкритої системи дидактичних засобів, що постійно оновлюється й функціонально є модельним описом педагогічної системи, яка склалася під час викладання базових дисциплін.

Проанализирована современная типология дидактических средств обучения. Установлены подходы к конструированию современных средств организации и управления самостоятельной работой студентов в изучении физики. Раскрыто назначение компонентов учебно-методических комплексов, которые должны обеспечить эффективную поддержку самостоятельной работы студентов. Подчёркнуто, что в процессе изучения физики в педагогических ВУЗ приоритетным является создание специальных УМК – открытой системы дидактических средств, которые постоянно обновляются и функционально являются модельным описанием педагогической системы, сложившейся во время преподавания базовых дисциплин.

Modern typology of didactic means of teaching is analyzed. The article determines approaches to developing the modern means of organizing and managing students’ independent physics learning. The purpose of the educational and methodical complex’s components aimed to provide efficient support of students’ independent learning is defined. It is highlighted, that creating special educational and methodical complexes is a priority of the physics teaching in pedagogical universities; these complexes should become open systems of constantly updated didactic means, functionally representing the model of educational system, developed in the course of teaching core disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коновал О. А. 
Нові теоретико-методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення спеціальної теорії відносності / О. А. Коновал, Т. І. Туркот // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 256-265. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Окреслено дидактичні принципи процесу організації самостійної роботи студентів. Запропоновано засоби удосконалення самостійної роботи студентів на засадах принципів бінарності, альтернативності, синергетизму, інтеграції, індивідуально-диференційованого підходу, розвитку педагогічної рефлексії, забезпечення оптимального взаємозв’язку з інформаційно-освітнім середовищем ВНЗ. Висвітлено логіку та особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів фізики у процесі вивчення спеціальної теорії відносності.

Определены дидактические принципы процесса организации самостоятельной работы студентов. Предложены средства совершенствования самостоятельной работы студентов на основе принципов бинарности, альтернативности, синергетизма, интеграции, индивидуально-дифференцированного подхода, развития педагогической рефлексии, обеспечения оптимальной взаимосвязи с информационно-образовательной средой ВУЗ. Освещены логика и особенности организации самостоятельной работы будущих учителей физики при изучении специальной теории относительности.

Didactic principles of organizing the students’ independent learning are outlined. The article suggests means of enhancing the students’ independent learning based on the principles of binarity, alternativeness, synergy, integration, individually differentiated approach, developing pedagogical reflection and ensuring optimal interconnections with the information-educational environment of the university. Logic and specific features of organizing the future physics teachers’ independent learning during studying special theory of relativity are covered.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Коновал О. А. 
Поліваріантність у самостійному дослідженні студентами суперечностей спеціальної теорії відносності як засіб розвитку критичного мислення / О. А. Коновал, Т. І. Туркот // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 201-207. - Бібліогр.: с. 207 (10 назв) - укp.

Обґрунтовано необхідність формування критичного мислення майбутніх учителів фізики. Пропонується опис методики його формування у процесі самостійного дослідження студентами парадоксів спеціальної теорії відносності. Поліваріантність вивчення феномена "парадокс близнюків" розглянуто як засіб розвитку критичного мислення студентів-фізиків.

Обоснована необходимость формирования критического мышления будущих учителей физики. Предложено описание методики ее формирования в процессе самостоятельного исследования студентами противоречий специальной теории относительности. Вариативность изучения феномена "парадокс близнецов" рассмотрена как средство развития критического мышления студентов-физиков.

The necessity of forming of the critical thinking of future teachers of physics is grounded in the article. Description of methodology of his forming is assumed in the process of independent research by the students of contradictions of the special theory of relativity. Variantness of study of the phenomenon the “paradox of twins” is examined as means of development of the critical thinking of students-physicists.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Балабай Р. М. 
Фотонні та електронні властивості латеральних гетероструктур на основі функціоналізованого графена під дією статичного тиску / Р. М. Балабай, О. А. Коновал, А. Г. Соломенко // Сенсор. електроніка і мікросистем. технології. - 2018. - 15, № 3. - С. 58-73. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

За допомогою методів функціоналу електронної густини та псевдопотенціалу із перших принципів одержано просторові розподіли густини валентних електронів, розподіли електронних станів у валентній зоні та зонах провідності, діелектричні матриці та макроскопічні відносні проникності латеральних гетероструктур на основі функціоналізованого графена як фотонного кристалу під дією статичного тиску.


Індекс рубрикатора НБУВ: В371.213 + В371.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Видові особливості поліморфізму та геномної нестабільності свині свійської (Sus scrofa) і великої рогатої худоби (Bos taurus) за цито- та ДНК маркерами : [колект. монографія] / С. О. Костенко, П. П. Джус, О. М. Коновал, О. В. Сидоренко, Л. Ф. Стародуб, М. В. Драгулян. - Київ : Компринт, 2017. - 243 c. - Бібліогр.: с. 157-208 - укp.

Викладено результати досліджень за 2006 - 2017 рр. Описано видові особливості поліморфізму та геномної нестабільності Sus scrofa і Bos taurus за цито- та ДНК маркерами. Подано класифікацію генетичних маркерів, історичний аспект їх використання в ролі молекулярних інструментів для виявлення функційної мінливості геномів на різних рівнях їх структурної організації. Окреслено перспективи у вивченні генетичних маркерів, що детермінують здоров'я свійських тварин. Проведено моніторинг соматичного мутагенезу у великої рогатої худоби та свиней. Оцінено вплив генотоксичних факторів на цитогенетичні показники соматичного мутагенезу у S. scrofa та В. taurus ссавців і поліморфізм популяцій за генами господарсько-корисних ознак. Проведено порівняльний аналіз родин великої білої, української м'ясної та уельської порід свиней.


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-3 + П65-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820258 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського