Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Копетчук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Копетчук В. А. 
Професійна спрямованість навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. А. Копетчук; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Розроблено науково-теоретичні основи забезпечення професійно спрямованого навчання, наведено критеріальну характеристику та визначено особливості організації викладання природничо-математичних предметів у медичному коледжі, розкрито сутність базових понять дослідження. Створено модель професійно спрямованого навчання, яку використано у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі. Визначено структуру, мотивацію, ціннісні орієнтації, дидактичні компоненти й етапи професійно спрямованого навчання. Обгрунтовано умови успішної реалізації запропонованої моделі, якими є цілісний підхід до організації процесу забезпечення професійної спрямованості, варіативність організаційних форм навчальної діяльності та самовдосконалення студентів медичних коледжів. Встановлено критерії та показники рівнів сформованості професійної спрямованості у навчанні студентів медичних коледжів. Удосконалено комплекс педагогічної діагностики рівня професійно спрямованих предметів природничо-математичного циклу. Експериментально підтверджено, що успішній реалізації професійно спрямованого навчання сприяє комплексний підхід щодо вивчення професійних і природничо-математичних предметів студентами медичного коледжу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р2-3 + Б.р(4УКР)р2-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Копетчук В. А. 
Професійна спрямованість навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі : монографія / В. А. Копетчук. - Житомир : Полісся, 2010. - 170 c. - Бібліогр.: 295 назв. - укp.

Висвітлено історико-педагогічний аспект проблеми професійної спрямованості навчання (ПСН) у закордонній та вітчизняній педагогіці. Розкрито науково-теоретичні основи забезпечення ПСН. Особливу увагу приділено організаційно-педагогічним основам ПСН предметів природничо-математичного циклу (ПМЦ) у медичних коледжах (МК), зокрема, діагностики стану забезпечення ПСН предметів ПМЦ у практиці роботи МК, особливостям організації їх викладання, моделі ПСН предметів ПМЦ у МК, організації та методиці проведення педагогічного дослідження.

Освещен историко-педагогический аспект проблемы профессиональной направленности обучения (ПНО) в зарубежной и отечественной педагогике. Раскрыты научно-теоретические основы обеспечения ПНО. Внимание уделено организационно-педагогическим основам ПНО предметов природоведческо-математического цикла (ПМЦ) в медицинских колледжах (МК), в частности, диагностики состояния обеспечения ПНО предметов ПМЦ в практике работы МК, особенностям организации их преподавания, моделе ПНО предметов ПМЦ в МК, организации и методике проведения педагогического исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р2-3 + Б.р2-3,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Березюк О. С. 
Дидактичний процес моделювання педагогічних ситуацій в умовах особистісно зорієнтованого навчання / О. С. Березюк, В. А. Копетчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 19. - С. 54-57. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутнього вчителя до спілкування з учнями за умов особистісно зорієнтованого навчання засобом моделювання педагогічних ситуацій.

Рассмотрена проблема подготовки будущего учителя к общению с учениками в условиях личностно ориентированного обучения способом моделирования педагогических ситуаций.

The article deals with the problems of future teachers preparations for communication with pupils in the conditions of person-oriented teaching by means of modeling pedagogical situations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Копетчук В. А. 
Педагогічні умови професійного спрямування природничо-математичних предметів у медичному коледжі / В. А. Копетчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25. - С. 243-245. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійного спрямування навчальних предметів природничо-математичного циклу відповідно до майбутньої спеціальності студентів медичного коледжу.

Рассмотрена проблема профессиональной ориентации учебных предметов естественно-математического цикла соответственно будущей специальности студентов медицинского колледжа.

The article deals with the problem of professional orientation of teaching subjects of the natural-mathematical character according to the future speciality of the medical college students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)7-3 + В.р(4УКР)7-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Копетчук В. А. 
Сутність професійної спрямованості навчання в медичних коледжах / В. А. Копетчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 36. - С. 162-165. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто різноманітні підходи до професійної спрямованості навчання студентів ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації взагалі, та медичних зокрема. Сформульовано концептуальні положення стосовно професійної спрямованості навчання. Висвітлено різні підходи до визначення професійного навчання.

Рассмотрены различные подходы к профессиональной ориентации обучения студентов ВУЗ І - ІІ уровней акредитации вообще, и медицинских в частности. Сформулированы концептуальные положения относительно профессиональной направленности обучения. Освещены разные подходы к определению профессионального обучения.

The article enlightens different approaches to the professional direction of training students in higher educational establishments of I-II accreditation levels in general, and medical in particular. The conceptual regulations as to the education professional orientation are formulated. The different approaches to the professional training definition are enlighted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Копетчук В. А. 
Модель професійної спрямованості навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі / В. А. Копетчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 39. - С. 122-127. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто доцільність і важливість дослідження професійної спрямованості навчання у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації шляхом побудови моделі професійної спрямованості навчання студентів медичного коледжу стосовно предметів природничо-математичного циклу. Сформульовано та обгрунтовано структурно-функціональні компоненти визначеної моделі.

Рассмотрена целесообразность и важность исследования профессиональной направленности обучения в ВУЗ I - II уровня аккредитации путём построения модели профессиональной направленности обучения студентов медицинского колледжа применительно к предметам естественно-математического цикла. Сформулированы и обоснованы структурно-функциональные компоненты исследованной модели.

The article deals with the expediency and importance of the professional bent research in the higher educational institutions of I-II accreditation level by building a model of a professional bent of education of medical collеge students concerning natural and mathematical subjects. The article formulates and substantiates the structural and functional components of the model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Копетчук В. А. 
Особливості організації викладання предметів природничо математичного циклу в медичних навчальних закладах / В. А. Копетчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 50. - С. 104-108. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації викладання предметів природничо-математичного циклу у медичних ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Проведено аналіз програм з предметів даного циклу та особливостей їх викладання, висвітлено недоліки існуючих програм та шляхи їх усунення для покращання професійної підготовки студентів медичних коледжів.

Рассмотрены особенности организации преподавания предметов естественно-математического цикла в медицинских ВУЗ І - ІІ уровня аккредитации. Проведён анализ программ по предметам данного цикла и особенностям преподавания, освещены недостатки существующих программ и пути их устранения для улучшения профессиональной подготовки студентов медицинских колледжей.

The article deals with the natural and mathematical subjects teaching organization specifics in I-II accreditation level higher medical educational institutions. The analysis of curriculum on mentioned above subjects and their teaching specifics was done in order to show their defects and the ways to deal with them, so that the professional training of students in medical colleges can be improved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)2-3

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського