Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>A=Королюк С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Основи теорії тяжіння та космології : У 4 ч.: Конспект лекцій. Ч. 1. Спеціальна теорія відносності / уклад.: С. Л. Королюк, О. Д. Валь; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2001. - 66 c. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Викладено спеціальну теорію відносності. Розглянуто питання простору та часу у класичній фізиці, принцип відносності Галілея, розвиток електродинаміки та гіпотезу ефіру, аберацію зірок. Охарактеризовано дослід Майкельсона - Морлі. Проаналізовано перетворення Лоренца. Досліджено кінематичні ефекти спеціальної теорії відносності. Висвітлено закон додавання швидкостей, закон збереження енергії імпульсу, релятивістський другий закон Ньютона. Описано інваріантність фізичних законів відносно перетворень Лоренца.


Індекс рубрикатора НБУВ: В313.33я73-2 + В313.38я73-2

Шифр НБУВ: В344257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Королюк С. В. 
Розрахунок зонної структури, ефективних мас та електронної густини потрійних твердих розчинів заміщення Gasub; ix/i; /subInsub1 - ix/i; /subP / С. В. Королюк, Я. І. Виклюк, В. Г. Дейбук // Укр. фіз. журн. - 2000. - 45, № 3. - С. 318-321. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.223

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Королюк С. В. 
Основи статистичної фізики та термодинаміки : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / С. В. Королюк, С. В. Мельничук, О. Д. Валь. - Чернівці : Кн.-ХХІ, 2004. - 347 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Розглянуто питання термодинаміки та статистичної фізики, висвітлено її основні принципи, властивості великого канонічного розподілу, функцію розподілу за мікростанами у квазікласичному наближенні. Розглянуто закон зростання ентропії ізольованої системи, умови рівноваги однорідної ізольованої системи, термодинамічної рівноваги неізольованої системи, фазової та хімічної рівноваги. Описано класичну теорію теплоємності ідеального газу, квантову теорію теплоємності класичного ідеального газу, елементи кінетичної теорії. Проаналізовано співвідношення для виродженого газу ферміонів та бозонів. Наведено термодинамічні характеристики рівноважного випромінювання, основні характеристики флуктуацій та їх обчислення.

Рассмотрены вопросы термодинамики и статистической физики, освещены её основные принципы, свойства большого канонического распределения, функция распределения по микросостояниям в квазиклассическом приближении. Рассмотрены закон роста энтропии изолированной системы, условия равновесия однородной изолированной системы, термодинамического равновесия неизолированной системы, фазового и химического равновесия. Описаны классическая теория теплоёмкости идеального газа, квантовая теория теплоёмкости классического идеального газа, элементы кинетической теории. Проанализированы соотношения для вырожденного газа фермионов и бозонов. Приведены термодинамические характеристики равновесного излучения, основные характеристики флуктуаций и их исчисления.


Індекс рубрикатора НБУВ: В317я73-1

Шифр НБУВ: ВА656045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Валь О. Д. 
Теорія ймовірностей ...від найпростішого : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. Д. Валь, С. Л. Королюк, С. В. Мельничук. - Чернівці : Кн.-ХХІ, 2004. - 160 c. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Викладено основи теорії ймовірності та математичної статистики. Описано елементи комбінаторики, класичну модель теорії ймовірностей, аксіоматичну ймовірнісну модель, теореми додавання та множення ймовірностей, інтегральну та диференціальну функції розподілу випадкової величини. Наведено числові характеристики випадкових величин та статистичного розподілу.

Изложены основы теории вероятности и математической статистики. Описаны элементы комбинаторики, классическая модель теории вероятностей, аксиоматическая вероятностная модель, теоремы сложения и умножения вероятностей, интегральная и дифференциальная функции распределения случайной величины. Приведены числовые характеристики случайных величин и статистического распределения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В17я73

Шифр НБУВ: ВА656424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Валь О. Д. 
Основи векторного та тензорного аналізу : навч. посіб. / О. Д. Валь, С. Л. Королюк, С. В. Мельничук. - Чернівці : Кн. - ХХІ, 2006. - 228 c. - Бібліогр.: с. 227. - укp.

Викладено засади теорії скалярних і векторних полів і тензорного числення. Наведено інформацію про потік і дивергенцію векторного поля, циркуляцію вектора, потенціальне та соленоїдальне векторні поля, сферичні та циліндричні координати, матрицю ортогонального перетворення, операцію інверсії, принцип Неймана. Розглянуто особливості застосування тензорів для дослідження фізичних властивостей кристалів.

Изложены основы теории скалярных и векторных полей и тензорного исчисления. Приведена информация о потоке и дивергенции векторного поля, циркуляции вектора, потенциальном и соленоидальном векторных полях, сферических и цилиндрических координатах, матрице ортогонального преобразования, операции инверсии, принципе Неймана. Рассмотрены особенности применения тензоров для исследования физических свойств кристаллов.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.14я73

Шифр НБУВ: ВА694801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Валь О. Д. 
Теорія ймовірностей ... від найпростішого : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. Д. Валь, С. Л. Королюк, С. В. Мельничук. - Чернівці : Кн.-ХХІ, 2005. - 160 c. - укp.

Викладено засади теорії імовірності та математичної статистики. Розглянуто елементи комбінаторики, класичну модель теорії імовірностей, аксіоматичну імовірнісну модель. Запропоновано теореми додавання та множення імовірностей, формули Бейєса, Бернуллі, Пуассона, Муавра - Лапласа, однорідні ланцюги Маркова, нерівність Чебишева. Наведено числові характеристики статистичного розподілу. Розкрито зміст понять про вирівнювання статистичних рядів, випадкові величини, деякі види розподілів.

Изложены основы теории вероятности и математической статистики. Рассмотрены элементы комбинаторики, классическая модель теории вероятности, аксиоматическая вероятностная модель. Предложены теоремы сложения и умножения вероятностей, формулы Байеса, Бернулли, Пуассона, Муавра - Лапласа, однородные цепочки Маркова, неравенство Чебышева. Приведены числовые характеристики статистического распределения. Раскрыто содержание понятий о выравнивании статистических рядов, случайных величинах, некоторых видах распределений.


Індекс рубрикатора НБУВ: В17я73

Шифр НБУВ: ВА683246 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Королюк С. Л. 
Генерування електронно-діркових пар у власному напівпровіднику в зовнішньому електричному полі / С. Л. Королюк, І. М. Раренко, С. С. Королюк, О. В. Галочкін // Укр. фіз. журн. - 2003. - 48, № 1. - С. 69-74. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.271.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Королюк С. В. 
Розвиток управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі підвищення кваліфікації : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. В. Королюк; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано структуру та зміст управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). На підставі досліджень виокремлено: основні її компоненти (когнітивно-операційний, особистісний, мотиваційно-ціннісний); види (політичний, правовий, адміністративний, менеджерський, організаційний, соціально-психологічний, інформаційний, комунікативний, економічний); рівні сформованості (високий, середній, низький). Розроблено модель розвитку управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти та виокремлено її основні складові: концептуальну, змістову, технологічну, діагностико-корекційну. Наведено методику проведення експерименту, конкретизовано його зміст і умови, проаналізовано результати дослідження. Сформульовано методичні рекомендації щодо застосування даної моделі в інститутах післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Єфіменко В. І. 
Визначення структурованості знань учнів на основі використання тестових технологій / В. І. Єфіменко, С. С. Королюк, Т. Г. Міщенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 2. - С. 71-76. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему визначення структурованості знань учнів за допомогою тестових технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Безпальчук В. М. 
Моделювання процесу дифузій сферичних включень у твердому тілі з використанням технологій паралельного програмування / В. М. Безпальчук, С. С. Королюк, О. О. Богатирьов // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Приклад. математика. Інформатика. - 2010. - Вип. 172. - С. 5-19. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто підходи та засоби до розпаралелювання тривимірної задачі дифузії. Наведено результати вимірювання часу роботи та прискорення у разі використання технологій ОреnМР та PThreads для багатопроцесорних/багатоядерних систем, а також за умови застосування технології параллельного програмування МРI для обчислювальних кластерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.221-018 + В375.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Клювак О. В. 
Аналіз методів аутентифікації за допомогою банківських карток в Інтернет-платіжних системах / О. В. Клювак, С. С. Королюк, А. А. Засядько // Системи оброб. інформації. - 2012. - Вип. 4, т. 1. - С. 122-127. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано механізми дії технології 3D Secure, протоколу автентифікації KERBEROS та багатофакторної автентифікації в Інтернет-платіжній системі. Обгрунтовано основні недоліки описаних методів та запропоновано шляхи вдосконалення схеми автентифікації під час здійснення транзакцій за допомогою банківських карток.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40-016 + У9(4УКР)262.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Королюк С. 
Професійна компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу як складова його управлінської культури / С. Королюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 89-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено особливості розвитку професійної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) у процесі підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освіти (ІППО). Розкрито сутність поняття "професійна компетентність керівника ЗНЗ". Охарактеризовано змістове забезпечення розвитку професійної компетентності керівників ЗНЗ на курсах підвищення кваліфікації. Визначено систему вправ для розвитку управлінської культури керівників ЗНЗ. Виявлено умови, необхідні для розвитку їх професійної компетентності та управлінської культури в ІППО. Зазначено, що перспективою подальших досліджень є поглиблення роботи з розвитку професійної компетентності керівників ЗНЗ, рівня їх управлінської культури на базі районних (міських) методичних кабінетів спільно з ІППО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Королюк С. 
Адаптивний стиль керівництва як складова управлінської культури керівника освітнього закладу / С. Королюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 3. - С. 89-92. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено особливості та характерні ознаки адаптивного стилю керівництва. Наведено визначення до поняття "стиль керівництва керівника освітнього закладу". Розглянуто й охарактеризовано специфіку та визначено програму формування адаптивного управління. Наведено необхідні умови для застосування адаптивного стилю керівництва. Констатовано, що з метою підвищення ефективності роботи керівник повинен: усвідомити позитивні та негативні риси власного стилю керівництва; навчитися користуватися всіма відомими методами, прийомами та засобами управлінської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Королюк С. В. 
Розвиток соціального партнерства між школою та громадою / С. В. Королюк // Постметодика. - 2008. - № 1. - С. 49-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено питання розвитку соціального партнерства між школою та громадою у сільській місцевості. Розкрито зміст поняття "партнерство", виділено характерні риси партнерства на базі школи. Розкрито значення соціального партнерства у діяльності школи. Описано механізм взаємодії школи із соціальними партнерами та форми партнерства - між школою і владою, школою та батьками. Акцентовано увагу на етапах побудови партнерських стосунків з батьками (знайомство, спільна діяльність, власне партнерство). Охарактеризовано шість видів діяльності батьків і громади в роботі школи. Визначено напрями взаємодії між школою та громадою, наведено способи формування партнерських стосунків між даними структурами. Розглянуто напрями розвитку зв'язків між школою та громадою. Сформульовано цілі взаємодії школи із засобами масової інформації.

Освещен вопрос развития социального партнерства между школой и общественностью в сельской местности. Раскрыто содержание понятия "партнерство", выделены характерные черты партнерства на базе школы, показано значение социального партнерства для школы. Описаны механизмы взаимодействия школы с социальными партнерами и формы партнерства - между школой и властью, школой и родителями. Акцентировано внимание на этапах построения партнерских отношений с родителями (знакомство, совместная деятельность, собственно партнерство). Охарактеризованы шесть видов деятельности родителей и общественности в работе школы. Определены направления взаимодействия между школой и общественностью, рассмотрены способы партнерства между данными структурами. Определены направления развития связей между школой и общественностью. Сформулированы цели взаимодействия школы со средствами массовой информации.

It deals with the question of formation and development of partners' relations of school with parents and community, that will facilitate the improvement of educational services quality, the growth of school image, bringing in of additional human and financial resources for school development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Королюк С. 
Управління знаннями менеджерів шкільного рівня / С. Королюк // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 156-160. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

З метою визначення особливостей управління знаннями менеджерів шкільного рівня узагальнено підходи до визначення сутності понять "управління знаннями", "система управління знаннями". Наведено основні завдання менеджменту знань та показано у вигляді циклічної схеми здійснення управління знаннями в організації. Запропоновано таблицю, що відображає систему управління знаннями менеджерів шкільного рівня на курсах підвищення кваліфікації в інститутах післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період. Конкретизовано вимоги до менеджерів шкільного рівня, виконання яких необхідно для ефективного управління знаннями в навчальних закладах з метою підтримки і розвитку конкурентоздатності організації.

С целью определения особенностей управления знаниями менеджеров школьного уровня обобщены подходы к определению сущности понятий "управление знаниями", "система управления знаниями'. Приведены основные задачи менеджмента знаний и представлено в виде циклической схемы осуществление управления знаниями в организации. Предложена таблица, отражающая систему управления знаниями менеджеров школьного уровня на курсах повышения квалификации в институтах последипломного педагогического образования и в межкурсовой период. Конкретизированы требования к менеджерам школьного уровня, выполнение которых необходимо для эффективного управления знаниями в учебных заведениях с целью поддержки и развития конкурентоспособности организации.

The notions "knowledge management" and 'knowledge management system" have been characterized in the article; the peculiarities of knowledge management of school level have been overviewed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Освітній менеджмент: розвиток компетентності керівника школи в умовах змін / С. В. Королюк, Р. Л. Гавриш, Т. В. Водолазська // Постметодика. - 2012. - № 3. - С. 27-35. - Бібліогр.: 68 назв. - укp.

Представлено навчальну програму «Функціональна підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів», навчально-тематичний план курсів підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ та науково-методичне забезпечення фахової складової програми „Актуальні проблеми теорії і практики управління сучасною школою”. Відмічено, що метою програми є розвиток професійних компетентностей керівників в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом, базованих на сучасних досягненнях науки і практики управління школою.

Представлена учебная программа «Функциональная подготовка руководителей общеобразовательных учебных заведений», учебно-тематический план курсов повышения квалификации руководителей ОУЗ и научно-методическое обеспечение профессиональной составляющей программы "Проблемы теории и практики управления современной школой". Отмечено, что целью программы является развитие профессиональных компетенций руководителей в управлении общеобразовательным учебным заведением, основанных на современных достижениях науки и практики управления школой.

Curriculum is presented "Functional training of heads of educational institutions," The curricula of courses management training GPC and methodological support professional component of the program "Problems of the theory and practice of managing a modern school." It is noted that the purpose of the program is the development of professional competencies leaders in the management of a comprehensive educational institution, based on the latest achievements of science and practice of school management.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Засядько А. А. 
Моделювання максимізації прибутку на основі виробничої функції Кобба-Дугласа / А. А. Засядько, С. С. Королюк // Системи оброб. інформації. - 2017. - Вип. 2. - С. 168-173. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено екстремум функції для оптимізації роботи виробничого підприємства за допомогою виробничої функції Кобба-Дугласа. Одержана залежність максимального значення функції прибутку двохресурсного підприємства від показників цієї функції. Аналіз такої залежності надає можливість оцінити значення цих параметрів, при яких функція прибутку досягне максимуму. Проведено моделювання показників двохфакторної моделі виробництва з метою одержання максимізації прибутку, на основі якого була проведена оцінка числових значень всіх параметрів, що входять в функцію прибутку двохресурсного підприємства. Проведено дослідження чутливості функції прибутку на зміну параметрів, що розглядаються.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-864 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського