1. |
Косигіна О. В. Психологічні особливості особистості та подружніх стосунків жінок, що взяли повторний шлюб : автореф. дис... канд. психол. наук / О. В. Косигіна; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2008. - 20 c. - укp.Одержано дані щодо впливу стилів подружньої прив'язаності на успішність повторного шлюбу. Виявлено функціональні та дисфункційні стилі подружньої взаємодії. Показано роль трансгенераційних чинників і сімейної історії "за жіночою лінією" у побудові подружньої комунікації жінок у повторному шлюбі. Одержано дані щодо комунікативних і особистісних чинників, що сприяють задоволеності повторним шлюбом у жінок та відмови від дисфункційних сценаріїв подружньої взаємодії у повторному шлюбі. Розвинуто теоретичний аспект щодо типології ранніх психічних травм і способів їх подолання у контексті забезпечення успішності повторного шлюбу, а також щодо рольових шлюбних очікувань і образів подружнього партнера в жінок як чинника успішності повторного шлюбу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.31 + Ю956-70
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА356688 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Косигіна О. В. Педагогічна взаємодія суб’єктів системи післядипломної освіти: зміст і специфіка / О. В. Косигіна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 215-224. - Бібліогр.: с. 224 (10 назв) - укp.Представлено аналіз особливостей педагогічної взаємодії у системі післядипломної освіти. З’ясовано, що ця система освіти передбачає власну специфіку педагогічної взаємодії, яка є частиною, з одного боку, взаємодії суб’єктів освітнього простору, з іншого - частиною системи післядипломної освіти як особливої інституції в системі неперервної освіти. Представлен анализ особенностей педагогического взаимодействия в системе последипломного образования. Обосновано, что эта система образования предусматривает собственную специфику педагогического образования, являющуюся частью, с одной стороны, взаимодействия субъектов образовательного пространства, с другой – частью системы последипломного образования как особенной институции в системе непрерывного образования. The article analyzes peculiarities of the pedagogical cooperation in the system of the post-graduate education. It is found out that this educational system foresees the own specificity of the pedagogical cooperation, which is a part, on the one hand, of subjects' cooperation of the educational area, on the other hand – a part of the system of the post-graduate education as a special institution in the system of life-long education. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ
|