Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Костюченко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Чикалов В. С. 
Магнитный датчик появления начала охлажденного проката на холодильнике мелкосортного стана / В. С. Чикалов, М. И. Костюченко, Д. П. Блохин, В. А. Чигринский, Ю. П. Карпинский, Н. И. Рябенко // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 1998. - № 3. - С. 114-115. - рус.

Описан магнитный датчик, используемый в подсистеме сброса "по началу полосы" АСУ порезки и укладки арматурных стержней, охлажденных ниже 650 °C.


Ключ. слова: арматурная сталь, термоупрочнение, холодильник, разброс полос, магнитный датчик
Індекс рубрикатора НБУВ: К621.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шабатин В. С. 
Регіональна інженерна геологія та інженерна геологія України : підруч. / В. С. Шабатин, М. М. Костюченко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 127 c. - Бібліогр.: с. 124-125. - укp.

Висвітлено теоретичні положення регіональної інженерної геології. На підставі прийнятої схеми інженерно-геологічного районування України наведено інженерно-геологічну характеристику конкретних територіальних одиниць, зокрема, Українського щита, Дніпровсько-Донецького, Воронезького, Донецького, Причорноморського, Передкарпатського, Карпатського регіонів і регіону гірського Криму. Запропоновано класифікацію геологічних тіл у регіональній інженерній геології.

Освещены теоретические положения региональной инженерной геологии. На основе принятой схемы инженерно-геологического районирования Украины приведена инженерно-геологическая характеристика конкретных территориальных единиц, в частности, Украинского щита, Днепровско-Донецкого, Воронежского, Донецкого, Причерноморского, Предкарпатского, Карпатского регионов и региона горного Крыма. Предложена классификация геологических тел в региональной инженерной геологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д49 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Костюченко М. П. 
Методика оцінювання якості засвоєння слухачами навчального матеріалу з охорони праці / М. П. Костюченко // Пробл. охорони праці в Україні. - 2002. - Вип. 5. - С. 75-80. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Викладено теоретичні й емпіричні результати досліджень, які проводилися в рамках педагогічної кваліметрії з тестового оцінювання рівнів знань і вмінь слухачів з питань охорони праці. Запропоновано методику комп'ютерного оцінювання особистісних знань і вмінь, яка базується на процедурах квантифікації, тестування та використанні 100-значної шкали. Рекомендовано проведення попереднього вступного, проміжного та підсумкового тестування слухачів, яке завершується усним опитуванням відповідно до Типового положення про навчання з питань охорони праці (ДНАОП 0.00-4.12-99).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)248р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шеремет В. А. 
Термомеханическое упрочнение арматурной стали, полученной методом прокатки-разделения / В. А. Шеремет, М. И. Костюченко, И. Н. Смияненко, Е. В. Приходько // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2002. - № 6. - С. 55-57. - Библиогр.: 15 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: К621.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Худик В. Т. 
Формирование температуры самоотпуска в некоторых арматурных сталях / В. Т. Худик, И. А. Гунькин, М. И. Костюченко, И. И. Журавлев // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2004. - № 3. - С. 74-77. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приведены результаты исследований влияния температуры самоотпуска термомеханически упрочненного в потоке стана арматурного проката на его сдаточные механические свойства. Исследованы стали марок Ст3пс, Ст5пс и 35ГС. Проанализированы неоднородности механических свойств арматурного проката в мотках массой 500 кг.


Ключ. слова: арматурный прокат, термомеханическое упрочнение, механические свойства
Індекс рубрикатора НБУВ: К222.235.204.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шеремет В. А. 
Электромагнитный контроль процесса термоупрочнения проката крупных сечений / В. А. Шеремет, М. А. Бабенко, А. В. Кекух, М. И. Костюченко, А. Н. Кокшаров, Г. А. Кузнецов, В. Н. Куваев, В. А. Чигринский, Д. А. Иванов, Ю. П. Карпинский // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2004. - № 6. - С. 102-105. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Описаны результаты внедрения системы электромагнитного контроля процесса термоупрочнения арматурного проката с использованием микропроцессорного индикатора магнитной фазы на стане 250-5 комбината "Криворожсталь" в условиях массового производства профилей N 25, 28, 32 класса А500.


Ключ. слова: контроль, арматурный прокат, термоупрочнение, магнитная фаза
Індекс рубрикатора НБУВ: К651.001.2-7с3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Файнштейн В. Г. 
Опыт разработки и внедрения цифровой системы управления главными электроприводами прокатных станов СПЦ-2 "Криворожстали" / В. Г. Файнштейн, В. А. Цветнов, Е. А. Модло, В. З. Сванидзе, М. И. Костюченко, В. Н. Квашин, Д. П. Блохин // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2005. - № 2. - С. 98-100. - рус.

Приведены результаты эксплуатации цифровой системы управления главными электроприводами прокатных станов. Показаны результаты испытательной эксплуатации в технологическом режиме.


Ключ. слова: прокат, цифровая система, диагностика, удобство настройки, надежность
Індекс рубрикатора НБУВ: К621-52-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Костюченко М. П. 
Проектування інтегрованого змісту технічних дисциплін модульного навчання у професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. П. Костюченко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Наведено нове вирішення проблеми щодо суперечності між виокремленістю й автономністю змісту навчальних дисциплін професійної підготовки учнів ПТНЗ і реальною діяльністю кваліфікованого робітника, що має інтегрований характер. Запропоновано часткову та повну відмову від предметної системи навчання та перехід до інноваційних предметно-модульної та модульної систем професійного навчання (ПМСН і МСН), ступінь інтеграції змісту яких відповідає предметно-модульним і проблемно-модульним інтегративним професійним курсам. Розроблено концепцію проектування динамічної структури професійної підготовки й інтегрованого змісту технічних дисциплін для модульного навчання професії у ПТНЗ. Проведено експериментальне дослідження ефективності та результативності модульного навчання учнів інтегрованого змісту технічних дисциплін. Розроблено дві методики у межах ПМСН і МСН проектування навчально-програмної документації й інтегрованого змісту навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.290 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Костюченко М. П. 
Дидактичне проектування в системі навчання охорони праці / М. П. Костюченко, В. Г. Здановський // Пробл. охорони праці в Україні. - 2011. - Вип. 21. - С. 125-136. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади проектування мети та змісту викладання тематичних питань з охорони праці в вищому навчальному закладі. Висвітлено дві методики дидактичного проектування - низхідного (структурного) проектування та висхідного (об'єктно-орієнтованого) проектування. Побудовано орієнтований граф взаємозв'язку елементів навчальних знань, які описують схему занулення електроустановки. Розглянуто нечітке відношення, як результат аналізу безпечності виробничих ситуацій за взаємодії електромонтера з аварійною електроустановкою.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Костюченко М. П. 
Проектування паралельних структур навчальних знань з охорони праці методом ієрархічної декомпозиції / М. П. Костюченко // Вісті Донец. гірн. ін-ту. - 2011. - № 2. - С. 3-10. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто методологію низхідного проектування навчального матеріалу на основі теорії знань. Розроблено паралельні структури навчальних знань з охорони праці за трьома рівнями складності, які забезпечують диференційований підхід у навчанні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Костюченко М. П. 
Проектування ієрархії цілей професійної підготовки кваліфікованих робітників / М. П. Костюченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 42-55. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічні цілі професійної підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ. Розглянуто модель "дерева цілей" та підходи до розробки цілей занять. Введено поняття "ситуаційна мета заняття", виділено ознаки цієї мети за умов визначеності, стохастичності та нечіткості.

Проанализированы педагогические цели профессиональной подготовки квалифицированных рабочих в ПТУЗ. Рассмотрена модель "дерева целей" и подходы к разработке целей занятий. Вводится понятие "ситуационная цель занятия", выделены признаки этой цели в условиях определенности, стохастичности и нечеткости.

The area of pedagogical goals of qualified worker professional training at vocational technical educational establishments is being analyzed. The model УGoal TreeФ is being considered as well as approaches to developing goals of classes. The concept Уclass situational goalФ is introduced, the features of this goal are determined in conditions of certainty, stochasticity and uncertainty.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Костюченко М. 
Реформування структури кваліфікацій на основі стандартів компетентності у професійній освіті / М. Костюченко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 139-152. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

У контексті вирішення проблеми реформування структури кваліфікацій на основі стандартів компетентності у професійній освіті розкрито сутність базових понять "кваліфікація", "рівень кваліфікації", "компетентність", визначено й обгрунтовано нове поняття "діапазони рівнів професійної компетентності". Розроблено концепцію компетентності, що базується на модульно-компетентнісному підході, і наведено методику кількісного оцінювання рівня професійної компетентності педагогічного працівника на основі використання 100-значної інтервальної шкали, "жорстких" і "м'яких" моделей тестування, методу факторизації та процедур кваліфікаційного випробування. У графічному вигляді розглянуто ієрархічну структуру діяльності та професійної компетентності педагогічного працівника. Обгрунтовано необхідність переходу від застосування традиційного критерію якості підготовки фахівців у вигляді професійних знань, умінь і навичок до інтегрального оціночного критерію - професійної компетентності.

Для решения проблемы реформирования структуры квалификаций на основе стандартов компетентности в профессиональном образовании раскрыта сущность базовых понятий "квалификация", "уровень квалификации", "компетентность", введено понятие "диапазоны уровней профессиональной компетентности". Разработана концепция компетентности, базирующаяся на модульно-компетентностном подходе, и приведена методика количественного оценивания уровня профессиональной компетентности педагогического работника на основе использования 100-знаковой интервальной шкалы, "жестких" и "мягких" моделей тестирования, метода факторизации и процедур квалификационного испытания. Графически представлена иерархическая структура деятельности и профессиональной компетентности педагогического работника. Обоснована необходимость перехода от применения традиционного критерия качества подготовки специалистов в виде профессиональных знаний, умений и навыков к интегральному оценочному критерию - профессиональной компетентности.

The author enlightens a new approach to the concept-terminological system of the conception of competence through the development of the essence of basic concepts and the introduction of a new world model, and offers the method of quantitative estimation of a level of professional competence of pedagogical workers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Костюченко М. 
Аналіз методів навчання у контексті концепції динамічних дидактичних структур / М. Костюченко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 9-18. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Висвітлено основні ознаки та формально узагальнену структуру методів навчання на основі інноваційної авторської концепції динамічних дидактичних структур (ДДС). Актуальність встановлення основних ознак і структури методів навчання обгрунтовано суперечністю між методиками та технологіями. Уточнено терміни "методика навчання", "метод навчання", "прийом навчання", "педагогічні прийоми", "прийоми учіння". Концепцію ДДС наведено як таку, що дозволяє враховувати складність та невизначеність дидактичних об'єктів, їх розмірності, стохастичної поведінки та таким чином відійти від традиційних спрощених, детермінованих та переважно не адекватних дійсності моделей процесу навчання. Резюмовано, що узагальнена структура методів навчання надає можливість здійснювати адекватні процедури проектування технологій професійного навчання за схемою: парадигма освіти-педагогічна теорія-cистема навчання-методика навчання-технологія професійного навчання-верифікація технології -навчальний процес.

Отражены основные признаки и формально обобщенная структура методов обучения на основе инновационной авторской концепции динамических дидактических структур (ДДС). Актуальность определения основных признаков и структуры методов обучения обоснована противоречием между методиками и технологиями. Уточнены термины "методика обучения", "метод обучения", "прием обучения", "педагогические приемы", "приемы учения". Концепция ДДС представлена как такая, которая позволяет учитывать сложность и неопределенность дидактических объектов, их размерности, стохастического поведения и таким образом уйти от традиционных упрощенных, детерминированных и преимущественно не адекватных действительности моделей процесса обучения. Резюмировано, что обобщенная структура методов обучения дает возможность осуществлять адекватные процедуры проектирования технологий профессионального обучения по схеме: парадигма образования-педагогическая теория-система обучения-методика обучения-технология профессионального обучения-верификация технологии-учебный процесс.

The author considers basic signs and a formal generalized structure of training methods on the basis of the innovative conception of dynamic didactic structures.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сілаєва І. 
Наступність змісту допрофесійної та професійної підготовки в контексті компетентнісного підходу / І. Сілаєва, М. Костюченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6. - С. 94-99. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто питання стандартизації профільної компетентності для учнів загальноосвітніх шкіл і професійної компетентності учнів ПТНЗ. Акцентовано увагу на необхідності впровадження в освіті інноваційної концепції професійної підготовки - концепції кінцевого результату або концепції компетентності. Охарактеризовано особливості трьох періодів першого концентру трудового навчання учнів у V - VI, VII - IX, та X - XI класах ЗНЗ, в яких діяльність учнів носить квазіпрофесійний (нібито професійний) характер і дозволяє реалізувати наступність змісту трудового навчання, та четвертий період другого концентру, пов'язаний власне з навчально-професійною та професійною діяльністю учнів у ПТНЗ, що має кінцеву мету професійного становлення кваліфікованого робітника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203 + Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Костюченко М. 
Школа для майбутнього. Система розвивального навчання Д.Б.Ельконіна - В.В.Давидова / М. Костюченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 5. - С. 59-63. - укp.

Розкрито сутність системи розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова, зокрема її завдання, мету, головні мотиви навчання, роль вчителя у цьому процесі, метод роботи на уроці. Зазначено, що система розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова - це інноваційна педагогічна технологія випереджувального психологічного та інтелектуального розвитку особистості дитини, що передбачає зовсім іншу, відмінну від прийнятої, педагогічну діяльність, основа якої - проектування умов (ситуацій) для самостійних дій учня, для його розвитку. Наголошено, що система дає можливість формувати, розвивати інтерес, логічне, абстрактне, образне, критичне мислення, зорову, слухову пам'ять, увагу. Висловлено надію, що за умови цілеспрямованої роботи адміністрації школи з педагогічним колективом, уведення системи розвивального навчання в середню та старші ланки , можна буде розробити цілісну модель школи розвитку - школи для майбутнього.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Костюченко М. 
Основні напрями підвищення кваліфікації педагогів профтехосвіти / М. Костюченко // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 2. - С. 36-37. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто процес підготовки кваліфікованих робітників, який унеможливлюється без підвищення кваліфікації викладачів спеціальних і загальнотехнічних дисциплін, а також майстрів виробничого навчання. Відзначено, що післядипломна освіта педагогічних працівників ПТНЗ повинна відповідати вимогам міжнародних стандартів якості, задовольняти потреби всіх споживачів освітніх послуг - особистості, навчального професійного закладу, суспільства, держави. Результати підвищення кваліфікації повинні стимулювати у педагогічних працівників творчу пошуково-методичну діяльність, спрямовану на розуміння змін, що відбуваються в економічному та соціальному житті суспільства, створюють широке інформаційне поле, яке сприятиме формуванню в учнів інтегрованого знання про виробничі технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Костюченко М. П. 
Модель формування розвиваючих цілей занять професійної підготовки кваліфікованих робітників / М. П. Костюченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 65-78. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Розроблено вербальну модель формування розвивальних цілей занять професійної підготовки кваліфікованих робітників. Модель включає такі рівні засвоєння діяльності: перцептивний, знайомства, репродукції, повторного відтворювання дій, нормативного повторного відтворювання дій, евристичний, творчий та їх результати.

Разработана вербальная модель формирования развивающих целей занятий профессиональной подготовки квалифицированных рабочих. Модель включает такие уровни усвоения деятельности: перцептивный, знакомств, репродукции, повторного воссоздания действий, нормативного повторного воссоздания действий, эвристический, творческий и их результаты.

A verbal model is developed forming developing goals of professional training classes. The model comprises such levels of mastering activities: perceptive acquaintance, reproduction, iteration of actions, normative iteration of actions, heuristic, creative and their results.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Костюченко М. П. 
Дослідження проблеми квантифікації й оцінювання / М. П. Костюченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 77-89. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні засади оцінювання особистих знань студентів. Розроблено модель оцінювання особистих знань на основі концепції квантифікації.

Рассмотрены теоретические и методологические основы оценки личных знаний студентов. Разработана модель оценки личных знаний на основе концепции квантификации.

In the article theoretical and methodological basis of evaluation of students’ personal knowledge are considered. The model of evaluation of the personal knowledge on the basis of quantificational conception was developed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Костюченко М. П. 
Змістовно-статистичний аналіз результатів самооцінювання фахових знань педагогічними працівниками ПТНЗ електроенергетичного профілю / М. П. Костюченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 48-64. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Розглянуто методику змістовного та статистичного аналізу результатів самооцінювання персональних фахових знань. Показано, що самооцінювання знань є детерміновано-стохастичним процесом реконструкції латентних образних і понятійних структур пам'яті людини. Результати самооцінювання знань однорідної сукупності респондентів мають схожість за ймовірністю до нормального закону.

Рассмотрена методика содержательного и статистического анализа результатов самооценки персональных профессиональных знаний. Показано, что самооценка знаний является детерминированно-стохастическим процессом реконструкции латентных образных и понятийных структур памяти человека. Результаты самооценки знаний однородной совокупности респондентов имеют сходимость по вероятности к нормальному закону.

The article considers methodology of content and statistical analyzing the results of self-appraisal of personal professional knowledge. As it is shown a self-appraisal of knowledge is a determinated stochastic process of reconstructing latent image and content structure in human memory. Results of knowledge self-appraisal by homogeneous set of respondents have a convergence in probability to normal law.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.42 + З1/7 р(4УКР)2-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Костюченко М. В. 
Культура міжособистісних взаємин сучасного юнацтва: підходи до розуміння / М. В. Костюченко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 76-78. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито особливості культури міжособистісних взаємин юнацтва на сучасному етапі розбудови та становлення системи освіти.

Раскрыты особенности культуры межличностных отношений на современном этапе становления системы образования.

The article focuses on the culture of interpersonal relations at the present stage of developing the system of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського