Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кращенко Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Кращенко Ю. П. 
Виховання лідерських якостей майбутніх учителів у Полтавському молодіжному проекті «Школа місцевого і студентського самоврядування «Лідер майбутнього»» / Ю. П. Кращенко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 398-404. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито сутність та функції Полтавського молодіжного проекту "Школа місцевого і студентського самоврядування "Лідер майбутнього"". Уточнено ознаки соціальних проектів, котрі виконують слухачі цієї школи. Доведено її ефективність для виховання лідерських якостей майбутніх учителів.

Раскрыта сущность и функции Полтавского молодежного проекта "Школа местного и студенческого самоуправления "Лидер будущего"". Уточнены признаки социальных проектов, которые выполняют слушатели этой школы. Доказана ее эффективность для воспитания лидерских качеств будущих учителей.

Described the essence and function of Poltava Youth Project «School of local and student government «Leader of the Future». Refined features of social projects that serve the students of the School. The efficiency of School of leadership skills been proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.431 + Ч489.511.352.21

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кращенко Ю. 
Протиріччя розвитку студентського самоврядування / Ю. Кращенко // Вища шк.. - 2011. - № 5/6. - С. 117-123. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток системи студентського самоврядування - рушійної прогресивної сили молоді, що грунтується на природних феноменах саморегуляції та самоорганізації з усіма протиріччями і проблемами. Розкрито психологічні, теоретико-методичні, юридичні, економічні, педагогічні та організаційні протиріччя. Зроблено такі висновки: ключовою умовою становлення студентського самоврядування є утвердження демократичних партнерських суб'єкт-суб'єктних взаємовідносин на рівні "викладач - студент, ректорат - студентське самоврядування"; надання студентському самоврядуванню ресурсів (матеріальних, організаційних); усунення дублювання функцій студентського самоврядування та студентських профспілок шляхом ліквідації останніх.

Проанализировано развитие системы студенческого самоуправления - движущей прогрессивной силы молодежи, основанное на природных феноменах саморегуляции и самоорганизации со всеми противоречиями и проблемами. Раскрыты психологические, теоретико-методические, юридические, экономические, педагогические и организационные противоречия. Сделаны следующие выводы: ключевым условием становления студенческого самоуправления является утверждение демократических партнерских субъект-субъектных взаимоотношений на уровне "преподаватель - студент, ректорат - студенческое самоуправление"; предоставление студенческому самоуправлению ресурсов (материальных, организационных); устранение дублирования функций студенческого самоуправления и студенческих профсоюзов путем ликвидации последних.

Analyzed the development of student self-government - the driving force of progressive young people, based on the natural phenomena of self-regulation and self-organization with all the contradictions and problems. Disclosed psychological, theoreticalmethodological, legal, economic, educational and institutional contradictions. The following conclusions: - a key condition for the formation of the student government is promoting democratic partner of subject-subject relationship to the level of "teacher - student, the rector - student government"; the provision of student self-management of resources (material, organizational); eliminating duplication of functions of student government and student unions by eliminating the latter.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кращенко Ю. 
Виховання лідерських якостей у професійній підготовці вчителя / Ю. Кращенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 70-77. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розкрито потенціал системи студентського самоврядування ВНЗ у вихованні педагогів-лідерів. Відзначено, що студентське самоврядування Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка - згуртована система виховного впливу майбутніх учителів один на одного. Констатовано, що навички, здобуті у діяльності студентського самоврядування сприяють подальшому розвитку вміння спілкуватися з колегами по роботі, учнями, батьками, представниками влади та громадськості. Виокремлено риси лідера сучасної освіти. Проведене емпіричне дослідження виявило: більшість респондентів вважають, що лідерські якості найдинамічніше розвиваються в активістів студентського самоврядування і лише 16 % студентів зазначають, що викладачі на заняттях виховують педагогів-лідерів. Зазначено, що пріоритет у лідерстві належить позааудиторним видам діяльності.

Раскрыт потенциал системы студенческого самоуправления ВУЗ в воспитании педагогов-лидеров. Отмечено, что студенческое самоуправление Полтавского национального педагогического университета имени В.Г. Короленко - сплоченная система воспитательного воздействия будущих учителей друг на друга. Констатировано, что навыки, полученные в деятельности студенческого самоуправления способствуют дальнейшему развитию умения общаться с коллегами по работе, учащимися, родителями, представителями власти и общественности. Опраделены черты лидера современного образования. Проведенное эмпирическое исследование показало: большинство респондентов считают, что лидерские качества динамично развиваются у активистов студенческого самоуправления и только 16 % студентов отмечают, что именно преподаватели на занятиях воспитывают педагогов-лидеров. Отмечено, что приоритет в лидерстве принадлежит внеаудиторным видам деятельности.

Revealed the capacity of the student government higher education institution in the education of teachers-leaders. It is noted that the student government of Poltava National Pedagogical University named after VG Korolenko - a close-knit system of educational impact of future teachers at each other. Recorded that the skills gained in student government activities contribute to the further development of the ability to communicate with colleagues, students, parents, government officials and the public. Marked features of the leader of modern education. Conducted an empirical study showed that most respondents believe that the leadership in the rapidly developing student self-government activists, and only 16% of students say that teachers in the classroom teachers educate leaders. It was stated that the priority in the lead belongs to extracurricular activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кращенко Ю. П. 
Виховання лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. П. Кращенко; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні основи виховання лідерських якостей студентів ВНЗ. Визначено зміст понять "система студентського самоврядування", "виховання лідерських якостей майбутніх учителів", уточнено поняття "лідер" та "лідерство". Розкрито сутність та особливості функціонування системи студентського самоврядування педагогічного ВНЗ. Розглянуто критерії, показники та виявлено рівні вихованості лідерських якостей студентів педагогічних ВНЗ. Розроблено та апробовано методику виховання лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування, яка передбачає реалізацію молодіжного проекту "Школа місцевого і студентського самоврядування "Лідер майбутнього".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.431

Шифр НБУВ: РА394016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Марина Вікторівна Гриньова : біобібліогр. покажч. / упоряд.: Ю. П. Кращенко, І. М. Лесунова, А. В. Ткаченко; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - 2-ге вид., допов. - Полтава : ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2016. - 214 c. - (Науковці ун-ту). - укp.

Висвітлено життя та діяльність доктора педагогічних наук, професора кафедри педагогічної майстерності та менеджменту ім. І. А. Зязюна, декана природничого факультету Полтавського національного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка, заслуженого працівника освіти України, лауреата Державної премії України в галузі науки і техніки М. В. Гриньової. Подано наукові праці ученого впродовж 35-ти років науково-педагогічної діяльності (1981 - 2016 рр.) - монографії, навчально-методичні посібники, підручники, концепції, програми, статті, вміщені в наукових збірниках, матеріали наукових конференцій та публікації в періодичній пресі з проблем педагогіки середньої та вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Гриньова М.В. я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гриньова М. В. 
Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 4. - С. 57-63. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Узагальнено розгляд проблеми самоврядування в контексті макаренківської спадщини в такому вимірі: організація первинних колективів вихованців за виробничим принципом (загони, а не шкільні групи); самоврядування грунтується не лише на виборності, але й на призначенні; існування такого виборно-призначеного самоврядування не як надбудови над фактичним управлінням дорослих, а як дійового керівництва колонії, що діє за двома напрямами: як колективний орган і через уповноважених цього органу; виховання організаторських навичок у всіх колоністів через систему зведених загонів із тимчасовими командирами; відкрите визнання права колективу; дисципліна, пов'язана з повагою до вихованця і його роботи. Акцентовано увагу на вимогах до змісту діяльності органів самоврядування: адміністрація установи в жодному разі не підміняє органів самоврядування; кожне рішення органів самоврядування неодмінно має бути виконано невідкладно та бездоганно; якщо адміністрація вважає за неможливе виконання помилкового рішення того чи іншого органу самоврядування, вона має апелювати до загальних зборів; головним методом роботи адміністрації має бути вплив у самих органах самоврядування; робота в органах самоврядування не повинна віднімати у вихованців забагато часу; облік роботи всіх органів самоврядування має бути точно визначений, і всі їхні рішення слід записувати. Співвіднесено ідеї А.С. Макаренка з сучасним інститутом кураторів (наставників) академічних груп ВНЗ, зокрема розглянуто студентське самоврядування як особливу форму ініціативної, самостійної громадської діяльності студентів, спрямованої на вирішення важливих питань життєдіяльності ВНЗ, розвиток соціальної активності та лідерських якостей майбутніх фахівців.

Рассмотрена проблема самоуправления в контексте наследия Макаренко в таком измерении: организация первичных коллективов воспитанников по производственному принципу (отряды, а не школьные группы); самоуправление основывается не только на выборности, но и на назначении; существование такого самоуправления не как надстройки над фактическим управлением взрослых, а как действенного руководства колонии. Акцентировано внимание на требованиях к содержанию деятельности органов самоуправления: администрация учреждения ни в коем случае не подменяет органы самоуправления; каждое решение органов самоуправления непременно должно быть выполнено безотлагательно и безупречно; если администрация считает невозможным выполнение ошибочного решения того или иного органа самоуправления, она должна апеллировать к общему собранию; главным методом работы администрации должно быть влияние в самих органах самоуправления; работа в органах самоуправления не должна отнимать у воспитанников много времени; учет работы всех органов самоуправления должен быть точно определен, и все их решения следует записывать. Соотнесены идеи А.С. Макаренко с современным институтом кураторов (наставников) академических групп ВУЗ, в частности рассмотрено студенческое самоуправление как особая форма инициативной, самостоятельной общественной деятельности студентов, направленной на решение важных вопросов жизнедеятельности ВУЗ, развитие социальной активности и лидерских качеств будущих специалистов.

The current state of the law of Ukraine “On higher education" executioin according to the case of student self-governmentin the context of pedagogical ideas of the outstanding pedagogy A. Makarenko are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Громадський сектор та студентське самоврядування як складова розвитку українського суспільства : зб. матеріалів III Міжнар. наук.-практ. студент. конф., Тернопіль, 16-18 трав. 2014 р. / упоряд.: К. Г. Соцький, А. В. Назарчук, А. В. Осадчий, М. Р. Бучко, Г. М. Горба, О. О. Гоменюк, А. О. Ігнатович, Ю. П. Кращенко; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, "Національний студентський союз", Всеукраїнська молодіжна громадська організація, "Громадський сектор та студентське самоврядування як складова розвитку українського суспільства", Міжнародна науково-практична студентська конференція. - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. - 111 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 я431(4УКР) + С5*425(4УКР) я431(4УКР) + С5*333.641*18:С5*421.251 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855801 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського