Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Кулагін Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кулагін Д. О. 
Підвищення ефективності роботи тягової електропередачі дизель-поїздів ДЕЛ-02 : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / Д. О. Кулагін; ДП "Держ. н.-д. центр залізн. трансп. України". - К., 2011. - 18 c. - укp.

Набула подальшого розвитку теорія систем керування тяговими електропередачами на основі зменшення впливу варіації параметрів механічних та електричних частин, зменшення впливу дії пружних зв'язків між елементами тягової електропередачі на роботу системи, нормування динамічних характеристик руху дизель-поїзда (ДП), нової модернізованої структурної схеми тягової електропередачі, що дозволило підвищити ефективність роботи ДП. Удосконалено подвійний регулятор струму за рахунок врахування в його передаточній функції варіації параметрів контурів тягової електропередачі, що дозволило зменшити вплив температурних коливань на якість перехідних характеристик керування ДП. Вперше синтезовано регулятор частоти для системи керування автономним інвертором напруги, побудованої на основі подвійного регулятора струму, який враховує наявні пружні зв'язки між елементами тягової електропередачі ДП. Розроблено новий задатчик руху поїзда, що дозволяє нормувати значення прискорення, ривка та швидкості руху ДП за звичайних та аварійних режимів, з одночасним керуванням перехідними процесами електричних контурів тягової електропередачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Андрієнко П. Д. 
Порівняльний аналіз регуляторів системи керування струмом тягового частотно-керованого електропривода дизель-поїзда / П. Д. Андрієнко, Д. О. Кулагін, О. С. Качур // Електромашинобуд. та електрообладн. - 2010. - Вип. 75. - С. 32-35. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено результати імітаційного моделювання роботи тягового електропривода дизель-поїзда ДЕЛ-02 з використанням модернізованої системи керування автономним інвертором напруги з цифровим модальним регулятором активної складової струму.

Приведены результаты имитационного моделирования работы тягового электропривода дизель-поезда ДЭЛ-02 с использованием модернизированной системы управления автономным инвертором напряжения с цифровым модальным регулятором активной составляющей тока.

The results of imitation design working of hauling electromechanic drive of diesel-train DEL-02 are resulted with the use of modernized control system by the autonomous negator of tension at a management with the digital modal regulator of active constituent of current.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кулагін Д. В. 
Спін-хвильова електродинаміка гіротропних магнітних середовищ в постійному зовнішньому електричному полі : автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.11 / Д. В. Кулагін; Донец. фіз.-техн. ін-т ім. О. О. Галкіна НАН України. - Донецьк, 2010. - 20 c. - укp.

Вивчено вплив анізотропної квадратичної магнітооптичної взаємодії на властивості поляритонів у низці напівобмежених гіротропних магнітних структур, що знаходяться у постійному зовнішньому електричному полі та межують з немагнітним середовищем. Показано, що зовнішнє електричне поле індукує невзаємність спектра об'ємних магнітних поляритонів ТМ і ТЕ типу вже в необмеженому гіротропному магнітному середовищі. Виявлено аномалії за умов локалізації, відбиття та проходження об'ємної електромагнітної хвилі крізь межу розподілу "гіротропний магнетик - немагнітний діелектрик".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В331,022 + В377,022 + В372.314.3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ніколенко М. О. 
Вирішення проблем екології застосуванням пневматичної кріпі для управління гірничим тиском / М. О. Ніколенко, Є. О. Воробйов, Д. І. Кулагін // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2009. - № 1. - С. 181-185. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На базі аналізу стану використання на шахтах ЦРД, способів управління гірничим тиском в очисних виробках тонких крутих пластів розглянуто вірогідність використання для цих цілей пневматичних кострів замість дерев'яних, за умов існуючих в Україні цін на матеріали їх виготовлення. Наведено розрахунки екологічних та економічних показників використання пневмокострів, результати яких значно перевищують показники використання дерев'яних кострів, що показує доцільність відновлення виготовлення пневмокострів.


Індекс рубрикатора НБУВ: И141

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кулагін Д. О. 
Розробка моделі модернізованого частотно-керованого тягового електропривода зі змінним алгоритмом керування дизель-поїзда ДЕЛ-02 / Д. О. Кулагін, О. С. Качур, П. Д. Андрієнко // Електротехніка та електроенергетика. - 2010. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розроблено модель системи асинхронного електропривода дизель-поїзда з додатковим внутрішнім зворотнім зв'язком за частотою поля двигуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кулагін Д. О. 
Врахування дії пружних зв'язків на роботу тягової електропередачі автономного локомотива / Д. О. Кулагін, П. Д. Андрієнко // Електротехн. та комп'ют. системи. - 2012. - № 5. - С. 16-21. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Наведено результати синтезу регулятора частоти системи автоматичного керування тяговим інвертором дизель-поїзда ДЕЛ-02 з урахуванням дії пружних зв'язків на основі методу поліномів.

Приведены результаты синтеза регулятора частоты системы автоматического управления тяговым инвертором дизель-поезда ДЕЛ-02 с учетом действия упругих связей на основе метода полиномов.

Results of the synthesis of frequency regulator of the system of automatic control of traction inverter diesel-train DEL-02 are given. Action of the elastic ties is considered on the basis of the method of polynomials.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кулагін Д. О. 
Дослідження роботи тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02 при збуреннях в електричних колах / Д. О. Кулагін, П. Д. Андрієнко // Електротехніка та електроенергетика. - 2012. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено дослідження роботи тягової електропередачі дизель-поїзда ДЕЛ-02 за появи збурень в електричних колах тягового інвертора. Показано, що вмикання системи опалення, кондиціонування, компресорів і т. ін. збурюючі чинники не призводять до значних відхилень в колах тягової електропередачі дизель-поїзда.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кулагін Д. О. 
Стан та тенденції розробки передач дизельного рухомого складу / Д. О. Кулагін // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд.. - 2013. - № 1. - С. 132-135. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Кулагін Д. О. 
Аналіз режимів роботи модернізованої тягової електропередачі автономного локомотива / Д. О. Кулагін, П. Д. Андрієнко, Д. С. Андрієнко // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 3. - С. 615-616. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Досліджено роботу тягової електропередачі на основі модернізованої системи автоматичного керування для режимів розгону, усталеного руху та гальмування дизель-потягу за моментом опору, що залежить від швидкості руху, та обмеженні за коефіцієнтом зчеплення колісної пари з рейками. Проведено математичне моделювання та проаналізовано одержані перехідні процеси.


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кулагін Д. О. 
Розробка елементів системи керування тяговою передачею дизель-потяга ДЕЛ-02 / Д. О. Кулагін // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2012. - Вип. 1. - С. 77-80. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено недоліки існуючих регуляторів струму та частоти, а також розглянуто методи їх синтезу. Розроблено регулятори системи керування тяговою передачею дизель-потяга ДЕЛ-02 за допомогою методу поліномів, що дозволять одержати систему автоматичного керування з оптимальними параметрами. Проведено порівняльний аналіз розрахованого (пропонованого) регулятора і відомого класичного подвійного регулятора струму.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кулагін Д. О. 
Спосіб апроксимації кривої намагнічування тягового асинхронного двигуна / Д. О. Кулагін // Електротехніка та електроенергетика. - 2013. - № 2. - С. 66-70. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проведено дослідження способу аналітичної апроксимації кривої намагнічування тягового асинхронного двигуна тягової електропередачі моторвагонного поїзда за допомогою функції Бріллюена.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кулагін Д. О. 
Особливості задачі раціонального керування модулем вектора потокозчеплення тягового асинхронного двигуна дизель-поїздів / Д. О. Кулагін // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд.. - 2013. - № 2. - С. 156-160. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Кулагін Д. О. 
Проектування систем керування тяговими електропередачами моторвагонних поїздів : монографія / Д. О. Кулагін. - Бердянськ : Ткачук О. В., 2014. - 153 c. - Бібліогр.: с. 130-148 - укp.

Охарактеризовано стан розвитку тягових передач дизель-поїздів. Наведено математичний опис елементів тягової електропередачі дизель-поїзда. Досліджено елементи системи автоматичного керування тяговою електропередачею. Розкрито особливості програмної реалізації мікропроцесорної системи керування модернізованою тяговою електропередачею. Проаналізовано режими роботи тягової електропередачі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кулагін Д. О. 
Визначення динамічних індуктивностей асинхронного двигуна з урахуванням процесів насичення / Д. О. Кулагін // Електротехніка та електроенергетика. - 2014. - № 1. - С. 55-60. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Встановлено математичну залежність між динамічними індуктивностями асинхронної машини та параметрами насичення, що є необхідним при оптимізації енергетичних характеристик в залежності від навантаження на електропривод під час роботи зі зниженим значенням модуля вектора потокозчеплення ротора. Проведене дослідження виконано в загальному вигляді, що дозволяє використовувати його результати для асинхронних двигунів різних серій.


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.632

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кулагін Д. О. 
Врахування впливу насичення магнітних кіл на механічні характеристики тягових асинхронних двигунів / Д. О. Кулагін // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2014. - Вип. 1. - С. 147-153. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено дію тангенціальної та радіальної динамічної індуктивностей на властивості тягових асинхронних двигунів. Показано можливості використання методу динамічних індуктивностей під час побудови математичної моделі тягового асинхронного двигуна. Мета роботи - врахування впливу процесів насичення магнітних кіл на характеристики тягових асинхронних машин. Використано метод динамічних індуктивностей, який поєднано з використанням системного дослідження властивостей тягового асинхронного двигуна, на основі чого створено аналітичну модель магнітних кіл асинхронного тягового двигуна, в якій враховано дію тангенціальної і радіальної динамічної індуктивностей. Обгрунтовано використання методу динамічних індуктивностей під час побудови математичної моделі тягового асинхронного двигуна. Створена математична модель дозволяє враховувати зміну магнітного стану тягового асинхронного двигуна, що є необхідним для побудови адекватних систем керування приводами і систем автоведення тягового електрорухомого поїзда.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кулагін Д. О. 
Математична модель тягового асинхронного двигуна з урахуванням насичення / Д. О. Кулагін // Техн. електродинаміка. - 2014. - № 6. - С. 49-55. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На основі методу динамічних індуктивностей створено математичну модель асинхронного тягового двигуна, в якій враховано дію тангенціальної та радіальної динамічної індуктивностей. Використання даного методу дозволило врахувати насичення головного магнітного шляху, насичення шляхів потоків розсіювання, взаємоіндукцію між контурами машини з урахуванням процесів насичення, а також сумісне насичення робочим потоком та потоками розсіювання для режимів, що характеризуються значною величиною робочого потоку та великими значеннями струмів контурів машини. Записано в (d, q) системі координат рівняння кіл асинхронного тягового двигуна з урахуванням насичення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кулагін Д. О. 
Математична модель тягового асинхронного двигуна з урахуванням насичення магнітних кіл / Д. О. Кулагін // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2014. - № 6. - С. 103-110. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - розробка математичної моделі тягової асинхронної машини в (d,q) системі координат з урахуванням насичення магнітних кіл. Використано метод динамічних індуктивностей, який поєднано з використанням системного дослідження властивостей тягового асинхронного двигуна (ТАД). Створено аналітичну модель магнітних кіл асинхронного тягового двигуна (АТД), в якій враховано дію тангенціальної та радіальної динамічних індуктивностей. На підставі цього побудовано тензор динамічних індуктивностей насиченої машини, за яким записано в (d,q) системі координат рівняння роторних і статорних кіл АТД з урахуванням насичення. Обгрунтовано використання методу динамічних індуктивностей під час побудови математичної моделі ТАД, що надало можливість врахувати насичення головного магнітного шляху для режимів з широким діапазоном зміни потоку взаємоіндукції між статором і ротором, насичення шляхів потоків розсіювання для режимів, що характеризуються значними струмами контурів машини, взаємоіндукцію, зумовлену процесами насичення між взаємно перпендикулярними контурами машини, а також сумісне насичення робочим потоком і потоками розсіювання для режимів, що характеризуються значною величиною робочого потоку та великими значеннями струмів контурів машини. Дані режими є характерними для тягових асинхронних машин з огляду на режими роботи тягового електрорухомого складу залізниць. Враховано зміну магнітного стану ТАД, що є актуальною задачею з огляду на таку зміну в широкому діапазоні робочих режимів тягового електрорухомого складу залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-042.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кулагін Д. О. 
Закон розподілу потокозчеплення тягового асинхронного двигуна в часі для задачі корегування графіка руху поїзда / Д. О. Кулагін // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 5. - С. 20-22. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто математичний опис задачі визначення закону розподілу потокозчеплення тягового асинхронного двигуна у часі для випадку корегування графіка руху моторвагонного поїзда. Проведено математичну постановку алгоритму керування тяговим асинхронним двигуном для раціонального подолання відхилення від графіка руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кулагін Д. О. 
Визначення рівняння екстремалі маршрутної карти для управління параметрами руху тягового рухомого складу / Д. О. Кулагін // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд.. - 2014. - № 1. - С. 132-134. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проведено математичну постановку способу визначення геометричного місця точок, що визначають екстремаль маршрутної карти руху тягової одиниці рухомого складу, на основі якої можлива побудова системи автоведення рухомого складу за певними раціональними чи оптимальними алгоритмами керування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кулагін Д. О. 
Інноваційні технології підвищення ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів на залізничному транспорті / Д. О. Кулагін // Енергетика: економіка, технології, екол.. - 2014. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Показано вплив використання раціональних режимів роботи поїздів, що визначає ступінь використання потужності та сили тяги, надійність і економічність за конкретних експлуатаційних умов, надає змогу досягти оптимальних витрат первинних енергетичних ресурсів. Досягнення оптимальних експлуатаційних характеристик, поряд з економією енергоресурсів, досягається вдосконалюванням режимів водіння поїздів, раціональним використанням паливно-енергетичних ресурсів на тягу поїздів. Мета роботи - аналіз технологій підвищення ефективності використання енергетичних ресурсів на рухомому складі залізниць. В результаті проведеного дослідження виявлено, що основними елементами економії енергетичних ресурсів під час експлуатації рухомого складу залізниць є використання максимальної можливої сили тяги, реалізація високих значень коефіцієнта зчеплення, раціональне використання запасів кінетичної енергії для подолання підйомів, правильний вибір швидкості початку гальмування, уміле регулювання сили тяги з застосуванням ослаблення збудження тягових двигунів за оптимального температурного режиму обмоток електричних машин і дизеля.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007 + О22-011.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22833 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського