Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Курінна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Миронюк В. І. 
Вплив азиду та саліцилгідроксамату на дихання iChlamydomonas snowiae/i Printz. та iDunaliella salina/i Teod / В. І. Миронюк, С. М. Курінна // Укр. ботан. журн. - 2000. - 57, № 3. - С. 302-305. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Ключ. слова: одноклітинні водорості, цитохромний та альтернативний шлях дихання, азид натрію, саліцилгідроксамова кислота
Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.281.2

Шифр НБУВ: Ж22024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Богуш А. М. 
Діти і соціум: особливості соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Моногр. / А. М. Богуш, Л. О. Варяниця, Н. В. Гавриш, С. М. Курінна, І. П. Печенко; Н.-д. центр з проб. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України, Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2006. - 368 c. - укp.

Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень різних аспектів вивчення проблеми дітей і дитинства, зокрема, їх соціалізації. Розкрито категоріальні та характерологічні ознаки сучасної субкультури дітей на початкових етапах соціалізації - у дошкільному та молодшому шкільному віці. Описано методики діагностування та розкрито особливості процесу соціалізації дітей даного віку - мешканців міст і сіл, представників різних соціальних груп населення. Висвітлено технології соціально-виховної роботи у різних типах освітніх закладів.

Приведены результаты теоретических и експериментальных исследований различных аспектов изучения проблемы детей и детства, в частности, их социализации. Раскрыты категориальные и характерологические признаки современной субкультуры детей на начальных этапах социализации - в дошкольном и младшем школьном возрасте. Описаны методы диагностирования и раскрыты особенности процесса социализации детей данного возраста - жителей городов и сел, представителей разных социальных групп населения. Освещены технологии социально-воспитательной рабты в разных типах учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ч421.350.0 + С5*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Курінна С. М. 
Особливості соціалізації дітей шести - семи років в різних умовах життєдіяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / С. М. Курінна; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Вивчено та науково обгрунтовано особливості соціалізації дітей віком 6 - 7-ми років за різних умов життєдіяльності. Визначено критерії, охарактеризовано рівні соціально-комунікативної компетентності шестиліток, які виховувались за різних умов. Удосконалено сутність та зміст понять "соціалізація", "соціальне середовище", "соціально-комунікативна компетентність", "соціальний досвід" стосовно дітей віком 6 - 7-ми років. Визначено педагогічні умови ефективного формування соціально-комунікативної компетентності дошкільнят у різних соціальних інститутах. Розроблено методику соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Курінна С. М. 
Теоретичні аспекти соціально-педагогічної роботи в дитячому будинку / С. М. Курінна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 29-37. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено теоретичний аналіз деяких аспектів соціально-педагогічної роботи в дитячому будинку, а саме: специфіки соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування; загальних і специфічних технологій соціально-педагогічної діяльності соціальних педагогів; головних методичних моделей соціально-педагогічної роботи в дитячому будинку. Висвітлено провідний метод соціально-педагогічної роботи - супроводження та підтримки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч414(4УКР)715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Курінна С. М. 
Система соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в процесі трансформації дитячих будинків : монографія / С. М. Курінна; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ : Друк. двір, 2012. - 323 c. - Бібліогр.: с. 264-316 - укp.

Висвітлено проблеми соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами за умов дитячого будинку. Розглянуто дитячий будинок як інституційний центр соціально-педагогічної роботи з вирішення проблем його вихованців, який розвивається шляхом трансформації від закладу інтернатного до закладу сімейного типу та сприяє процесу адекватної соціалізації дітей-сиріт і відповідає запитам сучасного цивілізованого громадянського суспільства. Викладено методологічні підходи до конструювання системи роботи з сиротами за умов трансформації інституту дитячих будинків. Увагу приділено соціально-педагогічним проблемам дітей, які виховуються поза сім'єю. Запропоновано принципово новий концептуальний підхід до вирішення проблеми соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в період трансформації інституту дитячих будинків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Курінна С. 
Роль різних соціальних інститутів у становленні особистості дитини дошкільного віку / С. Курінна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 134-137. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Подано теоретичний аналіз соціальних інститутів, які беруть активну участь у становленні особистості дитини дошкільного віку та відіграють значну роль у підготовці дитини до школи.

Подан теоретический анализ социальных институтов, которые принимают активное участие в становлении личности ребёнка дошкольного возраста и играют значительную роль в подготовке ребёнка к школе.

In article the theoretical analysis of social institutes is submitted which accept active participation in formation of person in child of preschool age and play a significant role in preparation of the child for school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Курінна С. М. 
Роль соціального педагога дитячого будинку в процесі соціалізації його мешканців / С. М. Курінна // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто дефініцію "соціальний педагог", розкрито сутнісні характеристики соціального педагога дитячого будинку з позиції його ролі як інтегратора різних суспільних впливів на соціалізацію дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Курінна С. М. 
Теорія та методика соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в умовах дитячого будинку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / С. М. Курінна; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2014. - 40 c. - укp.

Вивчено актуальну проблему соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами за умов дитячого будинку. Визначено понятійно-категоріальний апарат дослідження. Розкрито сутність понять "дитинство", "сирітство", "соціальне сирітство", "соціально-виховний простір дитячого будинку", "соціально-педагогічна підтримка дітей-сиріт" та ін. Охарактеризовано психовікові та соціальні особливості дітей-сиріт, особливості їх соціалізації за умов дитячого будинку. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади функціонування дитячого будинку за умов реформування закладів інтернатного типу. Розкрито особливості трансформації дитячих будинків за сучасних соціокультурних умов, зокрема ідеї замісної сімейної турботи як альтернативи державної опіки дітей-сиріт, сутність та основні напрямки соціально-педагогічної роботи в дитячому будинку та її нормативно-правове забезпечення. Розкрито роль та функції соціального педагога в організації соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами за умов дитячого будинку. Розроблено теоретико-методологічні засади та модель багаторівневої системи соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами за умов трансформації інституту дитячих будинків. Експериментально перевірено ефективність цієй моделі та розроблено методичне забезпечення її впровадження в практику дитячих будинків України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Аматьєва О. 
Ресурсний центр факультету дошкільної освіти та практичної психології як засіб удосконалення підготовки фахівців / О. Аматьєва, С. Курінна, М. Головко // Рідна шк.. - 2014. - № 3. - С. 41-45. - укp.

Охарактеризовано діяльність факультету дошкільної освіти Донбаського державного педагогічного університету як регіонального центру освіти, науки та культури. Значну увагу приділено студентській науковій, навчальній і культурно-виховній роботі. Розкрито принципи здійснення самоврядування студентів на факультеті дошкільної освіти. Проаналізовано практичну складову підготовки студентів факультету дошкільної освіти до майбутньої професійної діяльності. Наведено приклади застосування методів популяризації педагогічних знань і створення позитивної громадської думки щодо діяльності факультету та педагогічної діяльності. Визначено мету створення ресурсного центру на базі факультету, його структуру й основні напрямки діяльності, а також прогнози впливу діяльності центру на якість вищої освіти.

Охарактеризована деятельность факультета дошкольного образования Донбасского государственного педагогического университета как регионального центра образования, науки и культуры. Значительное внимание уделено студенческой научной, учебной и культурно-воспитательной работе. Раскрыты принципы осуществления самоуправления студентов на факультете дошкольного образования. Проанализирована практическая составляющая подготовки студентов факультета дошкольного образования к будущей профессиональной деятельности. Приведены примеры применения методов популяризации педагогических знаний и создания позитивного общественного мнения о деятельности факультета и педагогической деятельности. Определены цели создания ресурсного центра на базе факультета, его структура и основные направления деятельности, а также прогнозы влияния деятельности центра на качество высшего образования.

Сharacterized is the activity of the Faculty of Preschool Education Donbass State Pedagogical University as a regional center for education, science and culture. Special attention is paid to the student's scientific, educational, cultural and educational work. Revealed are the principles of self-government students at the Faculty of preschool education. Analyzed is the practical component of training students of pre-school education to future careers. Exemplified are the application and popularization of pedagogical knowledge and the creation of positive public opinion about the activities of faculty and teaching activities. Determined is the goal of creating a resource centre at the Department, its structure and main activities, and forecasts the impact of the center on the quality of higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ДОН)718

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського