Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Лавренко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Завірюха Л. А. 
Етика ділового спілкування : Навч.-метод. комплекс матеріалів на допомогу студ. / Л. А. Завірюха, О. В Лавренко; Ін-т муніцип. менеджменту та бізнесу. - К., 1998. - 110 c. - укp.

Розглядаються особливості ділового спілкування, його стратегія і тактика, труднощі і бар'єри спілкування, соціально-психологічні механізми впливу, діловий етикет. Висвітлюються шляхи становлення культури спілкування. Підкреслюється, що культура ділового спілкування набуває чинності за умови дотримання його учасниками норм етики, етикету, загальнолюдських цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю715.9р(4УКР)3-3 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Москаленко В. В. 
Виховання підлітків: скаутський рух (соціально-психологічний аспект) : Навч. посіб. / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко, Н. О. Никифоренко; Донец. ін-т упр. - Донецьк: Комп'ютер Норд, 2003. - 186 c. - укp.

З використанням досвіду роботи українських скаутських організацій висвітлено виховний вплив ігрових груп скаутського типу, а також особливості становлення особистості підлітків. Наведено соціально-психологічну характеристику даних груп, розглянутих як необхідну форму включення підлітків у "світ людини" в процесі його соціалізації.

С учетом опыта работы украинских скаутских организаций освещены воспитательное влияние игровых групп скаутского типа, а также особенности становления личности подростков. Приведена социально-психологическая характеристика данных групп, которые рассматриваются как необходимая форма включения подростков в "мир человека" в процессе его социализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.72 я73 + Ю983.402.2 я73 + Ч421.331.2 я73 + Ч422(4УКР)3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лавренко О.  
Діалектика моралі і політики / О. Лавренко // Соц. психологія. - 2007. - Спец. вип. - С. 30-36. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто аспекти діалектичної взаємодії політики та моралі як необхідних явищ суспільного буття, відмінності між ними та їх органічний зв'язок, специфічні характеристики та функції. Звернуто увагу на глибоке історичне коріння проблеми взаємовідносин моралі й політики. Надано різні точки зору соціально-політичної думки щодо співвідношення моралі та політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю703.1 + С5*687.7 + С5*666

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лавренко О. 
Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / О. Лавренко // Рідна шк.. - 2012. - № 7. - С. 54-57. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано важливість формування у сучасних підлітків соціальної активності шляхом створення сприятливого педагогічного середовища. Зазначено, що під керівництвом В. О. Сухомлинського у Павлиській школі було створено таке соціальне середовище, яке суттєво впливало на формування особистості учнів, їх соціалізацію. Висвітлено досвід роботи з педагогічного проектування навчально-виховного процесу Артемівського НВК "Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 11 ім. Артема - багатопрофільний ліцей", під час якого було створено методичний кейс технологій, прийомів, методів, ідей, засобів, які допомагають класним керівникам у роботі з розвитку соціальної компетентності учнів. Зосереджено увагу на такій частині педагогічного процесу як учнівське самоврядування, яким керують педагоги на основі соціальних, правових і етичних принципів. Окреслено його структуру на загальношкільному та класному рівнях. Наголошено на важливості застосування проектного підходу в діяльності учнівського самоврядування, що сприяє вихованню у школярів здатності ефективно розв'язувати проблеми, що виникають в реальних життєвих ситуаціях, розвитку лідерського потенціалу дітей та юнацтва. Зазначено, що в основу виховної роботи щодо формування соціально активної особистості має бути покладено особистісно-розвивальний підхід, спрямований на соціалізацію учнів та розвиток їх потенційних можливостей.

Доказана важность формирования у современных подростков социальной активности путем создания благоприятной педагогической среды. Указано, что под руководством В. А. Сухомлинского в Павлышской школе было создана такая социальная среда, которая существенно влияла на формирование личности учащихся, их социализацию. Освещен опыт работы педагогического проектирования учебно-воспитательного процесса Артемовского УВК "Общеобразовательная школа I - III ступеней № 11 им. Артема - многопрофильный лицей", во время которого был создан методический кейс технологий, приемов, методов, идей, средств, которые помогают классным руководителям в работе по развитию социальной компетентности учащихся. Сосредоточено внимание на такой части педагогического процесса как ученическое самоуправление, которым руководят педагоги на основе социальных, правовых и этических принципов. Определена его структура на общешкольном и классном уровнях. Отмечена важность применения проектного подхода в деятельности ученического самоуправления, который способствует воспитанию у школьников способности эффективно решать проблемы, возникающие в реальных жизненных ситуациях, развитию лидерского потенциала детей и юношества. Указано, что в основу воспитательной работы по формированию социально активной личности должен быть положен личностно-развивающий подход, направленный на социализацию учащихся и развитие их потенциальных возможностей.

The article emphasizes the importance of education of social activity of modern teenagers. An experience of pedagogical designing educational process, in which a significant role given to the activities of pupils’ self government bodies is offered. Noted that in the basis for educational work on the formation of a socially active personality should be put personal-developing approach aimed on the socialization of pupils and development their potential abilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лавренко О. В. 
Економічні настановлення як чинник становлення суб'єкта економічної соціалізації / О. В. Лавренко // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 3. - С. 211-219. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Подано загальнотеоретичний аналіз вивчення економічних настановлень на основі суб'єктного підходу до вивчення особистості, який ставить своїм завданням вивчення особистості "зсередини", з боку суб'єкта. Розглянуто різновиди економічних настановлень, частковий випадок соціальних настановлень особистості, які виявляються у ставленні індивіда до економічних цінностей (гроші, багатство, робота тощо). Визначають чотири типи економічних настановлень: амбіційний оптимізм, приховано-тривожний, мрійно-заощадливий, раціонально-тривожний типи економічної свідомості, кожному з яких відповідає певна мотивація, як показали дослідження І. Білоконя. Завдяки соціальним настановленням відбувається процес економічної соціалізації особистості у структурі яких можна виділити: базові настановлення - система переконань (ядро особистості), які формуються в дитинстві, систематизуються у підлітковому віці (систематизація закінчується в 20 - 30 років), а потім не змінюються і виконують регулятивну функцію; периферійні - ситуативні, можуть змінюватись в залежності від соціальної ситуації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1:У + У010.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Говорун Т. В. 
Соціально-психологічні проблеми становлення суб'єкта економічної соціалізації : монографія / Т. В. Говорун, Н. М. Дембицька, І. К. Зубіашвілі, Л. М. Карамушка, О. В. Лавренко; ред.: В. В. Москаленко; НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка . - К. : Імекс-ЛТД, 2012. - 205 с. - Бібліогр.: с. 194-205 - укp.

Розкрито соціально-психологічнк сутність суб'єктності економічної соціалізації особистості. Показано, що вона реалізується в результаті екстріоризації та інтеріоризації тих нових структур, які утворюють економіко-психологічний простір в якому кожен із партнерів взаємодії виявляє і реалізує себе як суб'єкта економічної діяльності. На основі емпіричного дослідження розкриваються такі соціально-психологічні характеристики суб'єкта економічної соціалізації, як ставлення до власності, до грошей. Досліджено економічну культуру студентської молоді як суб'єкта складової економічної соціалізації. Приділено значну увагу аналізу характеристик окремих компонентів економічної соціалізації молоді. Показано, що особливості конфігурації цих компонентів детермінують процес становлення економічного суб'єкта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1:У + У01,11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лавренко О. В. 
Моральна регуляція економічної поведінки особистості / О. В. Лавренко // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1. - С. 113-119. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто поняття моралі, моральності особистості, моральної регуляції, моральної норми, чинники, що впливають на економічну поведінку особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю752.1:У

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Соціально-психологічні аспекти професійної діяльності фахівця соціокультурної сфери : колект. монографія / В. О. Моляко, М. М. Бриль, Н. А. Ваганова, І. К. Зубіашвілі, І. О. Канюка, О. В. Костюченко, Г. М. Кот, О. В. Лавренко, О. О. Олійник, О. Ю. Пилипчук, Л. Є. Просандєєва, Л. В. Романюк, О. П. Сергєєнкова, М. В. Шепельова; ред.: Л. Є. Просандєєва; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : КНУКІМ, 2019. - 333 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Висвітлено соціально-психологічні аспекти професійної діяльності фахівця соціокультурної сфери. Визначено та проаналізовано основні соціально-психологічні передумови формування його особистості, зокрема: психолого-педагогічній супровід фахової підготовки в умовах навчально-виховного процесу; саморозвиток як провідний елемент ціннісної культури; система власної компетентності у контексті з мінливих запитів суспільства; економіко-моральне самовизначення та монетарна культура; здатність до професійної рефлексії та індивідуальності. До важливих складових професійного становлення і розвитку фахівця авторами віднесено: художню творчість, творчу перцептивну діяльність, креативність тощо. Репрезентовано науково-методичні засади управління процесом фахової підготовки особистості. Визначено соціально-психологічні особливості становлення фахівця. Досліджено творчу перцептивну діяльність суб’єкта у сучасному інформаційному просторі. Проаналізовано соціально-психологічні особливості медіа-освіти дитини засобами медійної студії.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 р3 + С5*332.1 + Ю949.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС70658 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського