Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Лаврентьєва О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Лаврентьєва О. В. 
Виховання у старших підлітків особистісної творчості у позакласній роботі (гуманістичний аспект) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Лаврентьєва; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2002. - 18 c. - укp.

Розроблено науково-педагогічну концепцію, яка визначає теоретико-методологічні засади виховання гуманізму у творчості за сучасних умов. Запропоновано модель високорозвиненої особистості. Визначено рівні даного виду творчості у старших підлітків, їх якісні показники. Розроблено та експериментально перевірено технологію розвитку напрямків особистісної творчості у сфері гуманістичних стсунків, доброчинної позакласної роботи та самовдосконалення школярів. Показано особливості педагогічної діяльності класного керівника, засоби та шляхи залучення старших підлітків до самовиховання. Розкрито якісні зміни, які відбулися завдяки оздоровленню існуючих міжособистісних стосунків у колективах старших підлітків після формуючого експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лаврентьєва О. О. 
Дидактичні умови формування інтелектуальних умінь старшокласників при вивченні науково-природничих дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. О. Лаврентьєва; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2005. - 28 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано дидактичні умови формування інтелектуальних умінь старшокласників на уроках науково-природничих дисциплін. Уточнено зміст поняття "інтелектуальні уміння", конкретизовано їх перелік, структурні компоненти, критерії та рівні сформованості, а також місце, роль і специфічні ознаки, взаємозв'язок з іншими групами умінь. Створено організаційну модель формування інтелектуальних умінь засобами науково-природничих дисциплін і розроблено новий підхід щодо діагностування наявного рівня їх сформованості у старшокласників. Експериментально доведено ефективність запропонованих дидактичних методів і засобів формування інтелектуальних умінь на уроках науково-природничих дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Б.р(4УКР)21-38,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лаврентьєва О. О. 
Питання розвитку методологічної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки / О. О. Лаврентьєва // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 441-448. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто зміст і сутність методологічної культури майбутнього вчителя. Виокремлено підходи до її цілеспрямованого формування та розвитку за умов професійного становлення. Наголошено, що ефективність розвитку методологічної культури майбутнього вчителя залежить від ступеня інтеграції професійно-педагогічної освіти, науково-дослідної роботи студента й педагогічної інноватики і, у такий спосіб, обумовлюється єдністю особистісного й професійного зростання. Запропоновано концепцію розвитку методологічної культури майбутнього вчителя, що застосована на синтезі провідних стратегічних підходів, що забезпечують якісну підготовку сучасного фахівця.

Рассмотрены содержание и суть методологической культуры будущего учителя. Выделены подходы к ее целенаправленному формированию и развитию в условиях профессионального становления. Подчеркнуто, что эффективность развития методологической культуры будущего учителя зависит от степени интеграции профессионально-педагогического образования, научно-исследовательской работы студента и педагогической инноватики, и таким образом, обусловливается единством личностного и профессионального роста. Предложена концепция развития методологической культуры будущего учителя, которая основана на синтезе ведущих стратегических подходов, что обеспечивают качественную подготовку современного специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крупський О. П. 
Теорія і практика професійного становлення особистості в соціокультурному просторі : монографія / О. П. Крупський, О. О. Лаврентьєва, Т. О. Дороніна, О. А. Коновал, О. В. Малихін; ред.: О.О. Лаврентьєва, О. П. Крупський, Є.В. Намлієв; Дніпропетр. гуманітар. ін-т. - Дніпропетровськ : Акцент, 2014. - 358 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади становлення й розвитку особистості в просторі культури. Проаналізовано культуротворчу функцію сучасного юнацтва у просторі взаємодії людини та культури. Досліджено ментальний образ особистісної надійності у студентської молоді. Викладено аспекти складової культури особистості: наукові розвідки щодо обгрунтування змісту, структури, функцій. Висвітлено передумови становлення ергономічної культури в Україні. Розкрито зміст і структуру інтелектуальної культури. Визначено фактори активізації етнокультурної освіти й виховання молоді. Викладено методику формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя. Визначено шляхи формування професійної культури майбутніх менеджерів у системі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.155

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лаврентьєва О. О. 
Розвиток методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки: теоретико-методичний аспект : монографія / О. О. Лаврентьєва; ред.: Л. О. Хомич; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ : КНТ, 2014. - 454, [1] c. - Бібліогр.: с. 391-423 - укp. - англ.

Обгрунтовано теоретичні і методичні засади розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін. Проаналізовано теорію і практику, специфіку та особливості, здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку змісту професійної підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін від тенденцій минулого до сьогодення. Виявлено теоретичні засади дослідження та розроблено компоненти методологічної культури. Розкрито зміст методики і висвітлено систему роботи з її розвитку в майбутнього вчителя природничих дисциплін у процесі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА786023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лаврентьєва О. О. 
Теоретичні і методичні засади розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. О. Лаврентьєва; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2015. - 40 c. - укp.

Розкрито сутність і зміст методологічної культури як складної багаторівневої структури, що може бути охарактеризована через функціонально-морфологічні та структурно-критеріальні компоненти. Визначено її місце в метаструктурі професійно-педагогічної культури та провідні функції в професійно-педагогічній діяльності вчителя природничих дисциплін. Обгрунтовано трактування методологічної культури в широкому та вузькому значеннях відповідно до особливостей методологічної діяльності та її ціннісних настанов у педагога-дослідника й вчителя-практика. Запропоновано концепцію розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін, в основу якої покладено закономірності, загальні та специфічні принципи, а також ціннісно-орієнтаційний, гуманістичний, компетентнісний, культурологічний і системно-діяльнісний підходи. Створено модель, обгрунтовано педагогічні умови та відповідну їм методичну систему, доведено ефективність та результативність запропонованих засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)3-2,022

Шифр НБУВ: РА414326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лаврентьєва О. О. 
Шляхи формування готовності майбутніх учителів до управління самостійною роботою учнів / О. О. Лаврентьєва // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 111-119. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито підходи до управління самостійною роботою як складової професійної компетентності майбутнього вчителя. Виокремлено шляхи формування готовності майбутніх учителів до управління самостійною роботою учнів у процесі професійної підготовки. Подано зміст і структуру цього складного особистісного утворення. Акцентовано увагу на розмаїтті функцій методичного управління у контексті становлення готовності вчителя до управління самостійною робою учнів. Визначено умови, за яких відбувається повноцінне різнобічне формування всіх складових готовності до управління самостійною роботою.

Раскрыты подходы к управлению самостоятельной работой как составляющей профессиональной компетентности будущего учителя. Отделены пути формирования готовности будущих учителей к управлению самостоятельной работой учащихся в процессе профессиональной подготовки. Показаны содержание и структура этого сложного личностного образования. Акцентировано внимание на разнообразии функций методического управления в контексте становления готовности учителя к управлению самостоятельной работой учащихся. Определены условия осуществления полноценного разностороннего формирования всех составляющих готовности к управлению самостоятельной работой.

Approaches to independent learning management as a part of future teachers’ professional competence are covered. Ways of developing future teachers’ readiness for pupils’ independent learning management during the professional training are specified. Substance and structure of this complex personality feature are demonstrated. Special attention is paid to the variety of methodical management functions in the context of developing a teacher’s readiness for pupils’ independent learning management. Article specifies the conditions of providing a full and versatile holistic development of readiness for independent learning management.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267р + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лаврентьєва О. 
Науково-дослідницька діяльність майбутніх учителів у системі вдосконалення методологічної культури / О. Лаврентьєва // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано зміст і характер, спільні та відмінні риси науково-експериментальної та науково-дослідної діяльності (НДД) студентів; розкрито характер, етапи, підходи та напрямки НДД майбутніх учителів; зроблено акцент на активізації НДД майбутніх фахівців з метою формування та розвитку їх методологічної культури в процесі професійної підготовки. Вказано на ряд труднощів, які пов'язані з неоднозначним застосуванням основної термінології, недостатньою поінформованістю про необхідність НДД студентів та її роль у формуванні професіоналізму. Розкрито зміст етапів, підходів і напрямів НДД майбутніх учителів; зроблено акцент на необхідності її активізації з метою формування та розвитку студентської методологічної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Здоров'язбережувальні технології в освітньому середовищі = Health-saving technologies in the educational environment : колект. монографія / Т. К. Андрющенко, Н. А. Беседа, Г. М. Бойко, С. С. Бурсова, Л. Б. Волошко, О. А. Гнізділова, Л. С. Голодюк, М. В. Гриньова, В. Донченко, М. М. Дяченко-Богун, В. О. Жамардій, О. О. Лаврентьєва, Т. І. Мієр, О. О. Момот, Ю. М. Мороз, С. А. Новописьменний, В. В. Оніпко, Л. М. Рибалко, М. М. Яструбов; ред.: Л. М. Рибалко; Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка. - Тернопіль : Осадца В.М., 2019. - 399 c. - укp.

Висвітлено методологічні, теоретичні та методичні основи застосування здоров'язбережувальних технологій у освітньому середовищі. Розкрито особливості застосування здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти різних типів: дошкільних, загальноосвітніх і вищих. Доведено важливість застосування здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі за умов здоров'язбережувального освітнього середовища та фізкультурно-оздоровчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лаврентьєва О. Ю. 
Антеградні ендобіліарні та ендоваскулярні втручання у комплексному лікуванні новоутворень гепатопанкреатобіліарної зони, що ускладнені механічною жовтяницею : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.03 / О. Ю. Лаврентьєва; Харківська медична академія післядипломної освіти. - Харків, 2019. - 23 c. - укp.

За допомогою морфологічних досліджень одержано нові наукові дані про відмінність некротично-репаративних процесів в осередках печінки, що відбуваються після емболізації сегментарних артерій на тлі жовчної гіпертензії або без неї. Ця відмінність полягає в тому, що при механічній жовтяниці (МЖ) як у тканинах пухлини, так і в межуючій із нею паренхімі печінки некротичні процеси більш виражені, а процеси репарації гепатоцитів навпаки - проходять у більш тривалі терміни, що знижує функціональні резерви печінки, але збільшує протипухлинний ефект. Удосконалено наукові дані про показники функціонального стану печінки, при яких сегментарну хіміоемболізацію можна виконати безпечно. Науково доведено, що після проведеного рентгенхірургічного втручання спостерігається значне зниження основних біохімічних показників ендогенної інтоксикації, зокрема продуктів ліпідної пероксидації (МДА, ДК, NH3) і молекул середньої маси. Вдосконалено показання до комплексного етапного хірургічного лікування злоякісних новоутворень гепатопанкреатобіліарної зони, що ускладнені МЖ, із використанням рентгенхірургічних катетерних технологій з розробкою нових методик холангіодренування й удосконалення існуючих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.435 + Р569.436 + Р413.5-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Інтервенційна радіологія в онкохірургії : монографія / Ю. В. Авдосьєв, В. В. Акінфєєв, І. В. Альтман, І. В. Белозьоров, В. В. Бойко, Д. Б. Болюх, А. А. Бондар, Т. О. Грішина, Я. І. Іващик, О. М. Козаченко, В. А. Кондратюк, Р. Ю. Кравченко, О. М. Кудревич, О. Ю. Лаврентьєва, Л. В. Лузан, О. М. Лузан, С. П. Одарченко, О. Л. Сергійчук, Р. М. Смачило, А. Л. Сочнева, С. В. Сушков, Г. М. Урсол, Р. В. Фесенко, Д. В. Щеглов; ред.: Ю. В. Авдосьєв, І. В. Белозьоров; Національна академія медичних наук України, Державна установа "Інститут загальної та невідкладної хірургії ім. В. Т. Зайцева НАМН України", Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова, Харківська медична академія післядипломної освіти. - Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2020. - 438, [1] c. - укp.

Зазначено, що монографія є першою в Україні, у якій наведено аналіз сучасної літератури та власні дані з діагностики та лікування хворих із злоякісними пухлинами різної локалізації за допомогою найчастіше використовуваних методів інтервенційної радіології, зокрема рентгенохірургічних втручань. Наголошено, що методи інтервенційної радіології мають важливе значення як у самостійному паліативному лікуванні злоякісних новоутворень, так і в комбінованому підході із застосуванням інших методів лікування, які значно розширюють можливості надання невідкладної та планової хірургічної допомоги онкологічним хворим, що в кінцевому підсумку істотно поліпшує безпосередні та віддалені результати лікування. Охарактеризовано рентгенендоваскулярні методи лікування злоякісних пухлин. Подано інформацію про методи локальної деструкції пухлин легень, внутрішньоартеріальні методи лікування раку нирки, можливості рентгенохірургічного паліативного лікування хворих після усунення механічної жовтяниці пухлинного генезу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р56-59 + Р56-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС70023 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського