Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Лисак І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Лисак І. В. Співпраця сім'ї та школи в процесі фізичного виховання школярів / І. В. Лисак // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2011. - № 4. - С. 207-211. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто питання сім'ї, яка здатна сформувати свідоме ставлення дитини до проблеми підтримки здоров'я за допомогою таких компонентів, як: приклад батьків та інших членів сім'ї, сприятливий психоемоційний клімат, наявність сімейних традицій активного відпочинку (туризм, сімейні свята, рухливі ігри), підтримки здоров'я (загартування, заняття фізичними вправами і спортом); дотримання оптимального режиму дня, харчування, рухової активності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Лисак І. В. Дослідження рівня фізичної підготовленості школярів сьомих класів загальноосвітніх шкіл з різним підходом до організації фізичного виховання / І. В. Лисак // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2012. - № 5, ч. 1. - С. 12-15. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Визначено та проаналізовано рівень фізичної підготовленості учнів середнього шкільного віку. Досліджувані показники швидкості, спритності, гнучкості, сили та швидкісно-силової якостей підлітків порівняно із нормативними для цього віку та результатами, які були одержані в школах, де працюють за різними програмами на уроках фізичної культури. Охарактеризовано кореляційні зв'язки між показниками фізичної підготовленості школярів для використання їх у подальших дослідженнях. Встановлено, що учні школи, де на заняттях з фізичної культури враховуються інтереси та потреби школярів, мають кращі результати практично в усіх рухових тестах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Лисак І. В. Потребово-мотиваційний підхід до формування програм фізичної культури для учнів середніх класів : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / І. В. Лисак; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - К., 2013. - 19 c. - укp.Висвітлено питання впливу потребово-мотиваційного підходу до організації фізичного виховання у школі на вирішення комплексу оздоровчих, освітніх і виховних завдань. Це дозволило виділити лімітувальні чинники, які впливають на позитивний ефект від впровадження нових програм фізичної культури для учнів V - IX класів. Досліджено динаміку особливостей фізичного розвитку та підготовленості дітей середнього шкільного віку протягом навчального року в контексті різного наповнення програм фізичної культури. Обгрунтовано ефективність потребово-мотиваційного підходу у державній програмі "Фізичної культури для учнів середніх класів загальноосвітніх навчальних закладів", що доведено підвищенням фізичної підготовленості, зростанням функціональних можливостей серцево-судинної та дихальної системи у школярів VII - VIII класів порівняльної групи в кінці навчального року. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398897 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Лисак І. С. Проблема ненасилля у контексті модернізації сучасного українського суспільства : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / І. С. Лисак; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав-Хмельницький, 2018. - 17 c. - укp.Досліджено проблеми ненасилля в контексті модернізації сучасного українського суспільства. Уточнено поняття ненасилля в системі категорій соціальної філософії та з'ясовано основні функції цінностей ненасилля у сучасному світі. Здійснено спробу співвіднести та узгодити етичні й соціально-філософські теоретико-методологічні моделі ненасилля та сформувати цілісне уявлення про вияви даних парадигм у житті суспільства. Виявлено вплив концепції ненасилля на актуалізацію ідеї толерантності та аргументовано, що впровадження в суспільстві ідеалів ненасилля фактично є однією з важливих умов подальшого існування людства в умовах глобалізації та поширення цінностей домінуючої цивілізації на всю планету. Розкрито специфіку ненасилля в контексті модернізації сучасного українського суспільства та переосмислено принцип ненасилля як взірець міжособистісних відносин, виховання особистості, розвитку суспільства з урахуванням національних особливостей та традицій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА433918 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|