Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Лисиця Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Лисиця Н. М. 
Сучасна реклама: проблема довіри / Н. М. Лисиця // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи. - 2000. - № 462. - С. 40-44. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Довіру до реклами сформовано за умов включення деяких фундаментальних етапів: сприйняття реклами як "своєї" інформації, наявності конфлікту, використання гумору. Наведено декілька засобів формування довіри до реклами: "спалювання мостів", використання інших людей, "підвищення ставок". Відзначено, що ефективні прийоми з точки зору створення довірчої реклами можливі у випадку вивчення повсякденності як проблеми, а не як явища.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бондаренко Л. М. 
Розробка сценаріїв розвитку Харківського регіону : Препр. доп. ХОДА / Л. М. Бондаренко, Н. М. Внукова, Н. М. Лисиця, Л. О. Лімонова, В. І. Лямець; Харк. облдержадмін, Голов. упр. економіки, Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2001. - 27 c. - (Сер. Стратегія розв. Харк. регіону; Ч. 4). - Бібліогр.: с. 26-27. - укp.

Розглянуто перспективи економічного розвитку Харківського регіону. Висвітлено особливості розробки контрастних сценаріїв. Наведено розроблену ієрархічну модель оцінок логічно можливих варіантів інтенсифікації промисловості, а також оцінку їх пріоритетності за оптимальним комплексним критерієм можливостей або загроз.

Рассмотрены перспективы экономического развития Харьковского региона. Показаны особенности разработки контрастных сценариев. Приведена разработанная иерархичная модель оценки приоритетов логически возможных сценариев развития региона. С использованием оптимального комплексного критерия возможностей или угроз осуществлена оценка приоритетности развития данного региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р94320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пономаренко В. С. 
Економічні та соціальні аспекти управління інвестиційною діяльністю / В. С. Пономаренко, В. М. Гриньова, Н. М. Лисиця, О. М. Ястремська. - Х. : ХДЕУ, 2003. - 180 c. - Бібліогр.: 160 назв. - укp.

Розглянуто питання методологічного та методичного забезпечення управління інвестиційною діяльністю на макро- та мезорівнях, концепцію регіональної інвестиційної політики. Досліджено тенденції розвитку інвестиційних процесів в Україні та визначено чинники впливу на них. Охарактеризовано інвестиційну діяльність як соціальний інститут, запропоновано моделі взаємодії партнерів у процесі здійснення капіталовкладень.

Рассмотрены вопросы методологического и методического обеспечения управления инвестиционной деятельностью на макро- и мезоуровнях, концепция региональной инвестиционной политики. Исследованы тенденции развития инвестиционных процессов в Украине и определены факторы влияния на них. Охарактеризована инвестиционная деятельность как социальный институт, предложены модели взаимодействия партнёров в процессе осуществления капиталовложений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Піддубний І. О. 
Міжнародний менеджмент : Навч. посіб. / І. О. Піддубний, І. Е. Астахова, Л. М. Бондаренко, Н. М. Лисиця, А. І. Піддубна; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ВД "Інжек", 2006. - 252 c. - (Навч. вид.). - Бібліогр.: с. 249-250. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади та методико-практичний інструментарій управління міжнародним бізнесом з урахуванням традицій вітчизняної науково-педагогічної школи, потреб і специфіки української економіки. Розглянуто міжнародний менеджмент (ММ) як парадигму управління сучасним міжнародним бізнесом. Визначено функції ММ, зокрема, мотивації, комунікації та спілкування, контролю та звітності, прийняття рішень. Охарактеризовано зовнішнє та соціокультурне середовище ММ.

Освещены теоретико-методологические основы и методико-практический инструментарий управления международным бизнесом с учетом традиций отечественной научно-педагогической школы, потребностей и специфики украинской экономики. Рассмотрен международный менеджмент (ММ) как парадигма управления современным международным бизнесом. Определены функции ММ, в частности, мотивации, коммуникации и общения, контроля и отчетности, принятия решений. Охарактеризована внешняя и социокультурная среда ММ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-212.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лисиця Н. М. 
Соціально-економічні аспекти розвитку рекламної діяльності : моногр. / Н. М. Лисиця, Я. О. Полякова. - Х. : Вид-во ХНЕУ, 2007. - 232 c. - Бібліогр.: с. 204-230. - укp.

Висвітлено теоретичні та прикладні проблеми соціально-економічного розвитку рекламної діяльності в Україні. Зазначено, що рекламна діяльність, як окрема структура, впливає на розвиток соціальних інститутів сучасного українського суспільства та сприяє визначенню стратегій економічних відносин на підприємствах країни, що розробляють маркетингові програми та використовують рекламу для просування продукції. Запропоновано методики та моделі оцінки ефективності рекламної діяльності. На підставі використання математичних методів, результатів маркетингових досліджень визначено можливості прогнозування рекламної діяльності підприємства.

Освещены теоретические и прикладные проблемы социально-экономического развития рекламной деятельности в Украине. Указано, что рекламная деятельность, как отдельная структура, влияет на развитие социальных институтов современного украинского общества и способствует определению стратегий экономических отношений на украинских предприятиях, которые разрабатывают маркетинговые программы и используют рекламу для продвижения продукции. Предложены методики и модели оценки эффективности рекламной деятельности. На основе использования математических методов, результатов маркетинговых исследований определены возможности прогнозирования рекламной деятельности предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лисиця Н. Р. 
Міжнародний бізнес: теорія і практика : монографія / Н. Р. Лисиця, Я. О. Полякова, Л. В. Базалієва, Л. І. Піддубна, Ю. О. Семікоп. - Х. : ХНЕУ, 2008. - 140 c. - Бібліогр.: с. 130-138. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку міжнародного рекламного бізнесу, охарактеризовано стан соціального інституту реклами в епоху трансформації. Зроблено висновок, що динамічний розвиток міжнародного бізнесу обумовлює необхідність формування конкурентної системи стратегічного управління підприємством на міжнародному ринку. Визначено економічну сутність і структуру інтелектального капіталу підприємства, розглянуто етапи та специфіку його формування та функціонування. Описано інформаційно-аналітичні моделі управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Показано економічні переваги розвинутих країн, які визначають тенденції розвитку міжнародного бізнесу.

Проанализированы тенденции развития международного рекламного бизнеса, охарактеризовано современное состояние социального института рекламы в эпоху трансформации. Сделан вывод, что динамическое развитие международного бизнеса обуславливает необходимость формирования конкурентной системы стратегического управления предприятием на международном рынке. Раскрыты экономическая сущность и структура интеллектуального капитала предприятия, рассмотрены этапы и специфика его формирования и функционирования. Описаны интеллектуально-аналитические модели управления международной конкурентоспособностью предприятия. Показаны экономические преимущества развитых стран, которые определяют тенденции развития международного бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-131 + У582.90-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лисиця Н. М. 
Реклама як соціальний інститут : Автореф. дис... д-ра соціол. наук : 22.00.03 / Н. М. Лисиця; Ун-т внутр. справ. - Х., 1999. - 35 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено розгляду реклами як соціального інституту сучасного українського суспільства. Пропонується комплексний і багаторівневий аналіз соціального інституту реклами, проаналізовані його явні і латентні функції, аналізуються дисфункції реклами. Розглядаються можливості впливу реклами на соціальні інститути суспільства, які сформувалися раніше, та на узагальненого споживача. Розроблено соціологічну модель прогнозування реклами і визначення її ефективності на основі дослідження рекламної акупунктури: цінностей, потреб, мотивів. Емоційний потенціал реклами розглядається як стимул до спілкування з узагальненим споживачем у процесі формування нових та підтримки старих потреб. Соціолінгвістика реклами використовується для вивчення соціології реклами. Вивчаються особливості інституціональної рефлексивності української реклами і визначаються напрямки її розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Самчук Л. І. 
Розвиток кооперативної діяльності освітянських бібліотек україни з формування електронних каталогів [Електронний ресурс] / Л. І. Самчук, Н. В. Лисиця. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 17 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/658/498

Розвиток сучасних інформаційних технологій, у першу чергу Інтернет-технологій, зумовлює необхідність суттєвих змін у роботі бібліотек, спрямованих на оптимізацію їх роботи. Одним із найперспективніших напрямків є об'єднання бібліотек у корпорації з метою спільної скоординованої обробки масивів інформації, що дозволяє уникнути дублювання в роботі та досягти більшого результату з меншими витратами часу та зусиль. Зроблено огляд стану діяльності бібліотечних консорціумів, асоціацій, корпорацій зарубіжних країн (США, країн Європи, СНД тощо), висвітлено досвід становлення вітчизняних бібліотечних об'єднань, зокрема освітянських бібліотек України на базі Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського.

Развитие современных информационных технологий, в первую очередь Интернет-технологий, обуславливает необходимость существенных изменений в работе библиотек, направленных на оптимизацию их работы. Одним из наиболее перспективных направлений является объединение библиотек в корпорации с целью совместной скоординированной обработки массивов информации, что позволяет избежать дублирования в работе и добиться большего результата с меньшими затратами времени и усилий. Сделан обзор состояния деятельности библиотечных консорциумов, ассоциаций, корпораций зарубежных стран (США, стран Европы, СНГ и т. д.), освещен опыт становления отечественных библиотечных объединений, в частности образовательных библиотек Украины на базе Государственной научно-педагогической библиотеки Украины имени В. А. Сухомлинского.

The development of modern information technologies, especially Internet technologies, requires significant changes in the work of libraries, aimed at optimizing their performance. One of the most promising areas is an association of libraries in the corporation for joint coordinated information array processing to avoid duplication and achieve greater results with less time and effort. This article provides an overview of the activities of foreign countries (USA, Europe, CIS, etc.) library consortia,associations, corporations, highlights the experience of becoming national library associations, in particular of the educational library of Ukraine on the basis of the V. Sukhomlynskyi State Scientific and Pedagogical Library of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4/8) л5 + Ч734(4УКР)758.9:Ч30 + Ч737-568

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лисиця Н. М. 
Соціологія реклами : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н. М. Лисиця, Ю. В. Бєлікова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2012. - 207, [8] c. - Бібліогр.: с. 155-170 - укp.

Розглянуто соціологію реклами як науку, її об'єкт, предмет та місце в системі соціологічних знань. Проаналізовано етапи розвитку рекламної діяльності та її структуру. Охарактеризовано методи збору даних у соціологічних дослідженнях. Наведено основні види якісних і кількісних досліджень, показано можливості контент-аналізу в дослідженні реклами. Увагу приділено соціологічному аналізу поведінки споживачів, формуванню стратегії та практики споживання, психології мас і психології міжособистісного спілкування, соціології довіри та емоцій, що тісно пов'язані з рекламою. Розглянуто проблеми змін, розвитку інституту реклами в сучасному суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676*148:С5 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Яків Феофанович Чепіга (Зеленкевич) - видатний педагог, психолог, громадський діяч : біобібліогр. покажч. / ред.: П. І. Рогова, Л. О. Пономаренко; упоряд.: Н. М. Лисиця, Л. М. Айвазова, Н. М. Бублик; НАПН України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О. Сухомлинського. - К. : Нілан, 2013. - 135, [4] c. - (Серія "Видатні педагоги світу"; вип. 9). - укp.

Висвітлено основні етапи життя та наукової діяльності українського вченого, педагога, психолога, громадського діяча, фундатора української національної школи, талановитого методиста Я. Ф. Чепіги (Зеленкевича). Подано бібліографію його праць, а також досліджень, присвячених життю й діяльності вченого, що вийшли на традиційних та електронних носіях упродовж 1909 - 2013 рр. (усього 566 бібліографічних записів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-8 Чепіга, Я. Ф.

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО32516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лисиця Н. М. 
Інформаційне забезпечення та прогнозування розвитку партнерських відносин машинобудівних підприємств / Н. М. Лисиця, М. І. Ус // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 125-130. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - визначення інформаційного забезпечення партнерства, розробку на цій основі моделі інформаційної системи підтримки формування та розвитку партнерських відносин машинобудівних підприємств з можливістю подальшого прогнозування результатів розвитку відносин з партнерами. При аналізі, систематизації та узагальненні наукових праць вітчизняних і зарубіжних вчених визначено складові інформаційного забезпечення, необхідного для розвитку партнерства підприємств. Моделювання з використанням марківських ланцюгів дозволило здійснити прогнозування результатів розвитку відносин машинобудівних підприємств з партнерами. У результаті дослідження визначено чотири основні етапи збору та аналізу інформації щодо партнерів і перебіг відносин, що дозволяють одержати дані, необхідні для визначення ефективності та доцільності розвитку партнерських відносин за допомогою інформаційної системи "підприємство - партнер", яка була розроблена на основі системи прийняття рішень аналізу даних. Крім того, надано рекомендації з використання прогнозування ймовірностей розвитку відносин за допомогою марківських процесів. Вони можуть мати практичну цінність для вітчизняних машинобудівних підприємств, оскільки допомагають в плануванні заходів щодо підвищення ефективності відносин чи навіть припинення відносин у разі визначення високої частки неефективності їх розвитку. Перспективним напрямком подальших досліджень є моделювання та складання програми розвитку відносин, зокрема розгляд питань щодо розподілу ресурсів і витрат за напрямками розвитку відносин з партнерами на основі використання методів оптимізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1 в611.219.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Орлов П. А. 
Сучасний маркетинг: аналіз та перспективи розвитку / П. А. Орлов, Н. М. Лисиця, Г. О. Холодний, Т. І. Притиченко, С. І. Косенков; ред.: П. А. Орлов. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. - 210 c. - Бібліогр.: с. 194-209 - укp.

Охарактеризовано сучасний стан розвитку маркетингу та соціальної відповідальності суб'єктів господарювання. Розглянуто маркетинговий аспект теорії та практики бізнес-планування. Обгрунтовано перспективи використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств. Подано інформацію про розвиток методів позиціонування продуктів на ринках. Приділено увагу новим рекламним тактикам у маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лисиця Н. М. 
Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій / Н. М. Лисиця, Н. В. Бєлікова, М. В. Мартиненко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 393-400. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто особливості брендингу у стратегуванні соціально-економічного розвитку територій. Розкрито сутність та особливості використання основних елементів брендингу в смисловому полі стратегування соціально-економічного розвитку територій; здійснено аналіз використання елементів брендингу в стратегіях соціально-економічного розвитку міст і регіонів різних країн світу; запропоновано логічну схему адаптації брендингу до потреб стратегування соціально-економічного розвитку територій; проведено фокус-групові інтервію з мешканцями м. Харкова; запропоновано потенційний контент ("ключову лексику") для стратегування пріоритетів розвитку м. Харкова. До "ключової лексики", за результатами опитування мешканців м. Харкова, належать: активний спосіб життя, інноваційність; гордість, турбота, впевненість, цілеспрямованість, радість, спокій, яскравість, надія; розвиток, динамічність, професійна і особиста самореалізація; розвинена інфраструктура, історія і культура, пам'ятники архітектури, парки, широкі вулиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР-2Х)0-96 + У049(4УКР-4ХАР-2Х)60

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського