Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Лупаренко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Лупаренко С. Є. 
Психолого-педагогічні основи навчання і виховання молодших школярів у вальдорфській школі / С. Є. Лупаренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 11. - С. 66-72. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено психологічні особливості молодших школярів, основних методів їх навчання та виховання у вальдорфській школі, які спрямовані на формування самостійного емоційного життя дитини, розділення почуттів та волі.

Исследованы психологические особенности младших школьников, раскрываются основные методы их обучения и воспитания в вальдорфской школе, которые направлены на формирование самостоятельной эмоциональной жизни ребенка, разделение жизни чувств и жизни воли.

This article is dedicated to investigation of psychological peculiarities of junior pupils; the main methods of their instruction and education in Waldorf school are spoken about. These methods are directed to forming of independent emotional life of each child, separating of life of feelings and life of will.


Ключ. слова: школяр, педагогіка, виховання, школа, історія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лупаренко С. Є. 
Розвиток пізнавальної активності молодших школярів засобами вальдорфської педагогіки : автореф. дис... канд. пед. наук / С. Є. Лупаренко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність пізнавальної активності молодших школярів, розглянуто сучасні засоби розвитку даної якості. З'ясовано, що характерними особливостями розвитку учнів у даний віковий період є емоційно-образне мислення, мимовільні пам'ять та увага, зацікавленість, потреба активних дій. Визначено специфіку вальдорфських засобів розвитку пізнавальної активності школярів, якими є ритмічна організація та художньо-образне навчання, метод активно-практичних проектів, диференційовані вправи для дітей з різними типами темпераментів й експериментально визначено ефективність технологій їх використання в сучасній школі. Уточнено показники та критерії сформованості пізнавальної активності молодших школярів. Експериментально доведено доцільність й обгрунтовано умови ефективного застосування вальдорфських засобів розвитку даної якості в учнів молодшої школи. Розроблено навчально-методичні матеріали для вчителів початкової школи, студентів і викладачів педагогічних ВНЗ щодо використання вальдорфських засобів розвитку пізнавальної активності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.221 + Ю983.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Здоров'язберігаючі технології навчання: психогігієнічні аспекти впровадження у молодшому шкільному віці : навч.-метод. посіб. для самост. роботи студентів ун-тів і слухачів курсів післядиплом. освіти / уклад.: О. М. Карабан, Л. Б. Ушкварок, С. Є. Лупаренко; Харків. мед. акад. післядиплом. освіти, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Золоті сторінки, 2014. - 220 c. - Бібліогр.: с. 205-220 - укp.

Розкрито вікові психологічні особливості та їх вплив на пізнавальну активність у молодшому шкільному віці. Подано інформацію про навчальну діяльність і психологічні основи навчання. Охарактеризовано здоров'язберігальні технології навчання. Розглянуто Вальдорфські форми та методи навчання як засоби розвитку пізнавальної активності школярів. Увагу приділено технології використання ритмічної організації навчання. Висвітлено роль психогігієни в роботі вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лупаренко С. Є. 
Діяльність церковних і громадських організацій із захисту й розвитку дітей на західноукраїнських землях (1900 - 1930 рр.) / С. Є. Лупаренко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 45. - С. 207-216. - Бібліогр.: 13 назв - укp.

Охарактеризовано напрями діяльності церковних і громадських організацій із захисту та розвитку дітей у Західній Україні у 1900 - 1930 рр. Розкрито гуманістичні погляди на дитину, питання опікування дошкільним вихованням і розгортання мережі дошкільних закладів, опіка бідних, немічних і обездолених дітей, відкриття початкових і середніх шкіл і загалом піклування про освіту дітей.

Охарактеризованы направления деятельности церковных и общественных организаций по защите и развитию детей в Западной Украине в 1900 - 1930 гг. Освещены вопросы заботы о дошкольном образовании и расширении сети дошкольных учреждений, опеки над бедными, немощными и обездоленными детьми, открытии начальных и средних школ, решении вопросов образования детей. Раскрыты гуманистические взгляды на ребенка.

Characterized by activities of church and community organizations for the protection and development of children in Western Ukraine in 1900-1930 gg.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лупаренко С. Є. 
Питання дитинства у вітчизняній науковій думці (1900 – 1918 рр.) / С. Є. Лупаренко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 157-161. - Бібліогр.: 12 назв - укp.

Визначено передумови підвищення інтересу вітчизняних науковців до дослідження дитинства в 1900 – 1918 рр. Розкрито напрямки досліджень дитинства: фізіологічні, психолого-педагогічні, етнографічні.

Определены предпосылки усиления интереса отечественных ученых к исследованию детства в 1900 – 1918 гг. Раскрыты направления исследования детства: физиологические, психолого-педагогические, этнографические.

The preconditions for national scholars’ increased interest in research of childhood issues in 1900–1918 are determined. They are awareness of child and childhood uniqueness by the world community, lack of knowledge of childhood nature, society’s need for educated employees in different industry sectors. Childhood research directions are revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч323(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лупаренко С. Є. 
Питання дитинства у вітчизняній педагогіці ХХ століття: теорія та практика : [монографія] / С. Є. Лупаренко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Бровін О.В., 2015. - 370 c. - Бібліогр.: с. 274-370 - укp.

Висвітлено розвиток поглядів на дитину й дитинство в історії світової наукової думки. Розкрито методологічні підходи до дослідження питань дитинства. Вивчено суть понять "діти" та "дитинство". Охарактеризовано ознаки та причини втрати специфіки дитинства. Обгрунтовано етапи та провідні тенденції розвитку вітчизняної педагогічної думки XX ст. щодо проблеми дитинства. Визначено перспективи впровадження узагальненого досвіду діяльності з соціокультурного забезпечення дітей у сучасну освітню практику.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.121 + Ч311.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лупаренко С. Є. 
Проблема дитинства у вітчизняній педагогічній думці XX століття : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / С. Є. Лупаренко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2016. - 40 c. - укp.

З урахуванням суспільно-політичних, соціально-економічних і педагогічних детермінант здійснено цілісний ретроспективний аналіз розвитку ідей дитинства в Україні впродовж XX ст. Окреслено історіографію проблеми дослідження дитинства. Простежено генезу ідей дитинства та ставлення до дитини у вітчизняній та зарубіжній педагогічній думці. Систематизовано внесок науковців досліджуваного періоду в розвиток проблеми дитинства, а саме: обгрунтування підходів до розуміння суті дитини та її розвитку, визначення мети освіти, вимог до її змісту, розробка освітніх технологій, форм, методів і засобів навчання. Науково обгрунтовано етапи та провідні тенденції розвитку вітчизняної педагогічної думки XX ст. щодо проблеми дитинства: І етап (1899 - 1918 рр.) - підвищення інтересу наукової спільноти та громадськості до питань дитинства; II етап (1919 - 1953 рр.) - становлення та розвиток проблем дитинства на державному рівні; III етап (1954 - 1990 рр.) - розвиток ідеї забезпечення "щасливого дитинства"; IV етап (1991 - 1999 рр.) - домінування ідей національного виховання та самореалізації дитини. Окреслено перспективи впровадження в сучасну освітню практику узагальненого досвіду діяльності з реалізації ідей дитинства в досліджуваний період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сучасна математична освіта: методологія, теорія, практика : колект. монографія / Ю. Д. Бойчук, С. М. Безкоровайна, А. В. Боярська-Хоменко, Н. С. Вагіна, О. В. Водолаженко, І. В. Гавриш, О. Є. Гречаник, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, С. О. Доценко, О. А. Жерновникова, С. Т. Золотухіна, О. М. Іонова, Л. М. Калашнікова, К. Є. Каліна, Л. С. Колгатіна, С. Є. Лупаренко, І. С. Майстрюк, В. Г. Моторіна, Н. О. Ткачова, Є. П. Нелін, А. В. Остапенко, Н. О. Пономарьова, О. В. Попова, О. І. Проскурня, Ю. С. Простакова, Т. В. Рогова, І. Т. Сіра, Я. В. Цись, О. Д. Чібісов, С. М. Чучуменко, Л. А. Штефан, О. Г. Штонда; ред.: О. А. Жерновникова; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Іванченко І. С., 2021. - 249 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Проаналізовано розвиток сучасної математичної освіти за такими напрямами: тенденції розвитку вищої математичної освіти; історія математики та компаративні дослідження; математика в НУШ (базова та профільна школа); інтердисциплінарність у математичній освіті; інноваційні форми, методи та технології в математичній освіті; інтегративність математичного та методичного компонентів підготовки майбутнього вчителя математики; математичні пакети в підготовці та в професійній діяльності сучасного вчителя математики. Висвітлено особливості організації практичних занять та самостійної роботи студентів з математики в університетах України у XIX ст. Досліджено передумови становлення вищої математичної освіти в Україні. Охарактеризовано процес діагностики навчальних можливостей учнів у реалізації технології педагогічної підтримки за умови групової роботи школярів. Увагу приділено особливостям організації педагогічного тестування для визначення навчальних досягнень учнів та студентів. Досліджено психологічні аспекти розвитку критичного мислення. Охарактеризовано застосування математичних пакетів в підготовці та в професійній діяльності сучасного вчителя математики. Висвітлено деякі аспекти використання математичних пакетів при візуалізації розв'язків математичних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського