Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Макущенко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Макущенко І. В. 
Інваспорт як напрямок розвитку руху "Спорт для всіх" серед осіб з особливими потребами / І. В. Макущенко, В. А. Новиков, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 216-218. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання, що стосується використання регіонального досвіду щодо використання інноваційних форм фізичного виховання. Показано доцільність впровадження систематичних фізкультурно-оздоровчих заходів для інвалідів, а також значущість одержаних знань у професійній підготовці майбутніх фахівців у галузі фізичної культури та спорту.

Рассмотрен вопрос, касающийся использования регионального опыта использования инновационных форм физического воспитания. Показана целесообразность внедрения систематических физкультурно-оздоровительных мероприятий для инвалидов, а также значимость полученных знаний в профессиональной подготовке будущих специалистов в сфере физической культуры и спорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.27 + Р354.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Макущенко І. В. 
Рухливо-пізнавальні ігри як ефективний компонент фізичного виховання в діяльності центрів "Спорт для всіх" у школах / І. В. Макущенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 4. - С. 72-76. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто доцільність застосування методу навчання у русі на принципах ігрової діяльності в навчальній та позакласній роботі як ефективного компонента в діяльності центрів "Спорт для всіх" у школах. До основних методичних складнощів в організації занять і уроків слід віднести зниження психомоторної активності дітей. Розширення рухової активності та впровадження у процес навчання нових рекреаційних технологій сприятиме не тільки збереженню психосоматичного потенціалу дитини та й гармонізує його подальший розвиток.

Рассмотрена целесообразность применения метода обучения в движении на принципах игровой деятельности в учебной и внеклассной работе как эффективного компонента в деятельности центров "Спорт для всех" в школе. К основной методической сложности в организации занятий и уроков следует отнести снижение психомоторной активности детей. Расширение двигательной активности и внедрение в процесс обучения новых рекреационных технологий будет оказывать содействие сохранению психосоматического потенциала ребенка и гармонизирует его дальнейшее развитие.

The reasonability of applying the method of training in the movement on principles of game activity in class and extracurricular work as an effective component of centers` work лSports for all» at school is examined in the article. To the basic methodical complexity in architecture of occupations and lessons it is necessary to refer decrease of psychomotor activity of children. Dilating of a motor performance and introduction in process of learning of new recreational technologies will assist conservation of psychosomatic potential of the child and harmonizes his further development.


Ключ. слова: рух ДСпорт для всіхФ, діти дошкільного та молодшого шкільного віку, інтеграція, рухові і пізнавальні процеси
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пристинська Т. Н. 
Статико-динамічна коригуюча гімнастика як ефективний засіб виховання культури рухів у дітей старшого дошкільного віку / Т. Н. Пристинська, І. В. Макущенко, О. С. Вітрук, Т. І. Сичова, А. Д. Ярохно // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто досвід застосування статико-динамічної коригувальної гімнастики як ефективного засобу розвитку та інтеграції рухових і пізнавальних процесів у фізичному вихованні дітей. Наведено аргументи щодо доцільність використання принципів біомеханіки з позицій здоров'я зберігаючих технологій. Осмислення результатів теоретичного об|рунтування викладених аспектів дає змогу зазначити можливість більш широкого використання знань про особливості рухової діяльності дітей. Набуті знання можуть бути використані для розробки оптимального обсягу рухової активності дітей в режимі валеологічних та фізкультурно-оздоровчих заходів.

Представлен опыт использования статико-динамической гимнастики как эффективного средства развития и интеграции двигательных и познавательных процессов в физическом воспитании детей. Приводятся аргументы целесообразности использования принципов биомеханики с позиций здоровьесберегающих технологий. Осмысление результатов теоретического обоснования изложенных аспектов дает возможность указать возможность более широкого использования знаний об особенностях двигательной деятельности детей. Приобретенные знания могут быть использованы для разработки оптимального объема двигательной активности детей в режиме валеологических и физкультурно-оздоровительных мероприятий.

The experience of application the static Ц dynamical gymnastics as effective means of development and integration of motion and cognitive processes at physical training of children is illustrated in the article. The arguments at reasonability of applying the biochemical principles from a perspective of health protecting technologies are given as well. The judgement of results of a theoretical justification of explained aspects enables to specify an opportunity of wider use of knowledge of habits of motorial activity of children. The got knowledge can be used for development of optimum volume of a motor performance of children in a condition valeological and sports-improving provisions.


Ключ. слова: старший дошкільний вік, інтеграція, рухові і пізнавальні процеси, валеобіомеханіка, культура рухів, коригуюча гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч511.483 + Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пристинський В. М. 
Здоров'язбережувальні технології в організації спортивно-масової і фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та підлітками : навч.-метод. посіб. / В. М. Пристинський, І. В. Макущенко, А. В. Осіпцов. - Маріуполь : ППНС, 2017. - 224 c. - Бібліогр.: с. 195-198 - укp.

Описано педагогічні технології, які дозволяють учнівській молоді поглибити знання про здоров'я і здоровий спосіб життя. Розкрито вплив ігрової діяльності на розвиток учнів і оптимізацію рухової активності. Наведено практичні рекомендації з організації та методики проведення сюжетних рухливо-пізнавальних ігор, сценарії проведення інформаційно-просвітницьких, фізкультурно-оздоровчих і спортивно-масових заходів, які допоможуть педагогам-організаторам, учителям загальноосвітніх навчально-виховних закладів у розробці авторських програм з розвитку пізнавальної активності учнів щодо формування валеологічного світогляду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.5 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810638 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського