Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Мамічева О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Мамічева О. В. 
Корекція затримки психічного розвитку засобами фізичного виховання : навч. посіб. / О. В. Мамічева. - Слов`янськ, 2009. - 184 c. - укp.

Висвітлено питання організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку (ЗПР) в системі спеціальних освітніх закладів. Проаналізовано особливості фізичного та соціально-психологічного розвитку дітей дошкільного віку. Розглянуто порушення психомоторики, рівні фізичного розвитку та прояви психічних функцій у дітей із ЗПР. З'ясовано причини виникнення ЗПР, наведено її класифікацію. Розкрито взаємозв'язок рухової активності та психічного розвитку дітей. Запропоновано методику проведення корекційних занять з дітьми із ЗПР з використанням засобів фізичного виховання.

Освещены вопросы организации коррекционно-развивающей работы с детьми с задержкой психического развития (ЗПР) в системе специальных образовательных учреждений. Проанализированы особенности физического и социально-психологического развития детей дошкольного возраста. Рассмотрены нарушения психомоторики, уровни физического развития и проявление психических функций у детей с ЗПР. Установлены причины возникновения ЗПР, дана ее классификация. Раскрыта взаимосвязь двигательной активности и психического развития детей. Разработана методика проведения коррекционных занятий с детьми с ЗПР с использованием средств физического воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 я73 + Ч435.241.6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мамічева О. В. 
Психологічні особливості формування навичок самообслуговування в учнів молодших класів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08 / О. В. Мамічева; Ін-т дефектології АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Досліджено проблему психологічної особливості формування у розумово відсталих учнів навичок самообслуговування. З'ясовано психологічний зміст навичок самообслуговування, визначено механізми їх становлення, показники сформованості у молодших розумово відсталих учнів. Розроблено спеціальну систему корекційно-розвивальної роботи, спрямованої на формування в учнів допоміжної школи навичок самообслуговування, з урахуванням психологічних особливостей цього процесу, а також обгрунтовано умови їх формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4-734-355 + Ч435.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мамічева О. В. 
Психологічні основи розвитку педагогічних здібностей викладачів гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.01 / О. В. Мамічева; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова МОН України. - О., 2010. - 34 c. - укp.

Обгрунтовано психологічні засади розвитку предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного профілю, охарактеризовано їх основні складові. Визначено компоненти та показники предметно-педагогічних здібностей викладачів ВНЗ за предметами. Розкрито психологічні особливості розвитку показників предметно-педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного профілю у порівнянні з викладачами негуманітарного профілю. Встановлено індивідульно-психологічні властивості викладачів гуманітарного та негуманітарного профілів, проаналізовано їх зв'язок з предметно-педагогічними здібностями. Визначено основні детермінанти розвитку предметно-педагогічних здібностей викладчів ВНЗ гуманітарного профілю. Розроблено структуру предметно-педагогічних здібностей викладачів гуманітарного та негуманітарного профілів для кожного з предметів, виділено їх спільні характеристики. Запропоновано модель розвитку предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного та негуманітарного профілів, визначено механізм їх розвитку. Встановлено взаємозв'язок розвитку педагогічних здібностей залежно від індивідуально-психологічних особливостей, стилю педагогічної діяльності та стажу викладачів ВНЗ гуманітарного та негуманітарного профілю. Розроблено діагностичний комплекс визначення предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного та негуманітарного профілів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мамічева О. В. 
Теоретико-методологічні основи розвитку предметно-педагогічних здібностей викладачів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю : [монографія] / О. В. Мамічева; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2009. - 274 c. - Бібліогр.: с. 231-269. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи дослідження педагогічних здібностей викладачів ВНЗ у сучасній педагогічній науці. Подано теоретичне обгрунтування та розкрито сутність концепції розвитку предметно-педагогічних здібностей викладачів ВНЗ в залежності від їх індивідуально-психологічних властивостей. Розглянуто структуру та механізм психологічних основ розвитку педагогічних і предметно-педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного циклу та вплив їх індивідуальних властивостей, індивідуального стилю, стажу професійної діяльності на розвиток педагогічних здібностей на підставі взаємозв'язку між цими показниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421.203 + Ч314.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749524 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мамічева О. В. 
Розвиток індивідуальності викладачів вищих навчальних закладів у процесі професійної діяльності / О. В. Мамічева // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 17. - С. 83-89. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати вивчення педагогічних здібностей викладачів та їх розгляд як системи, що формується у процесі професійної діяльності особистості. Індивідуальність розглянуто у цьому випадку як цілісну характеристику людини, що містить індивідуальні властивості особистості, які перебувають між собою у певній залежності. Вивчення індивідуальних властивостей особистості викладачів гуманітарних дисциплін припускає проведення порівняльного аналізу з викладачами навчальних дисциплін іншої предметної спрямованості, які були об'єднані у гуманітарний і негуманітарний блоки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мамічева О. В. 
Професійне становлення та динаміка розвитку предметно-педагогічних здібностей викладача ВНЗ / О. В. Мамічева // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2009. - 14, вип. 18. - С. 99-108. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблему вивчення професіоналізації, яка спрямована на вивчення самого процесу професійного становлення людини, на психологічні зміни, що відбуваються з нею у ході професійного становлення, і дослідження, спрямовані на розробку способів і засобів управління даними процесами у межах професійної орієнтації, професійного відбору та професійного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9-724 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мамічева О. 
Корекція пізнавальних психічних процесів у дітей з затримкою психічного розвитку засобами фізичного виховання / О. Мамічева // Дефектологія. - 2008. - № 2. - С. 23-27. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено можливості корекції психічного розвитку з ЗПР засобами фізичного виховання. Розглянуто дані щодо кінетики сформованості уваги, пам'яті та мислення у старших дошкільників. Доведено позитивний вплив використання цілеспрямованої коригувальної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мамічева О. В. 
Спеціальна психологічна допомога в комплексному супроводі розвитку дитини з соціально-особистісними проблемами в системі освіти / О. В. Мамічева // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, Вип. 22, ч. 2. - С. 258-264. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано систему психолого-педагогічної та медико-соціальної допомоги дітям, особливо в ранньому віці, коли така підтримка є надзвичайно важливою та перспективною з точки зору подолання наявного відхилення, що обумовлює створення служби спеціальної психологічної допомоги в системі освіти, яка на відміну від служби практичної психології освіти орієнтована на рішення проблем дітей, що мають відхилення в розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю98 + Ю948.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мамічева О. 
Корекційна педагогіка: досягнення та проблеми / О. Мамічева, В. Липа // Рідна шк.. - 2014. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Показано особливості формування дефектологічного відділення в Слов’янському державному педагогічному інституті. Охарактеризовано феномен «слов’янської» школи олігофренопедагогіки та її фундатора А. І Капустіна. Розкрито особливості формування та діяльності Народного університету дефектологічних знань при Донецькому обласному управлінні освіти. Висвітлено сучасний стан діяльності факультету корекційної педагогіки, зокрема науково-дослідницької роботи співробітників. Особливу увагу приділено розкриттю сутності феномену професійної стійкості особистості дефектолога. Виокремлено рівні професійної стійкості дефектолога: активна, формальна й оманлива. Розглянуто складові професійної стійкості: Я-концепцію самосвідомості, саморозвиток, стресостійкість, соціально-психологічну толерантність. Визначено характеристики професійної стійкості особистості дефектолога та блоки якостей професійної стійкості.

Показаны особенности формирования дефектологического отделения в Славянском государственном педагогическом институте. Охарактеризован феномен «славянской» школы олигофренопедагогики и ее основателя А. И Капустина. Раскрыты особенности формирования и деятельности Народного университета дефектологических знаний при Донецком областном управлении образования. Освещено современное состояние деятельности факультета коррекционной педагогики, в частности научно-исследовательской работы сотрудников. Особое внимание уделено раскрытию сущности феномена профессиональной устойчивости личности дефектолога. Выделены уровни профессиональной устойчивости дефектолога: активная, формальная и обманчивая. Рассмотрены составляющие профессиональной устойчивости: Я-концепция самосознания, саморазвитие, стрессоустойчивость, социально-психологическая толерантность. Определены характеристики профессиональной устойчивости личности дефектолога и блоки качеств профессиональной устойчивости.

Shown are the features of the formation of mental retardation offices in Slavonic State Pedagogical Institute. Characterized is the phenomenon of "Slavic" pedagogy of mental retardation school and its founder and A. Kapustin. Disclosed are the features and formation of the People's University retardation knowledge of Donetsk Regional Department of Education. Elucidated is the modern state of the Faculty of Special Education, in particular for research staff. Particular attention is paid to the disclosure of the phenomenon of resistance of the individual professional pathologists. Pointed out is level of professional resilience pathologists: active, formal and deceptive. Considered are the components of professional resistance: self-concept self-consciousness, self, stress, social and psychological tolerance. Formed are the characteristics of professional stability of the pathologists’ individuality and blocks as a professional stability.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мамічева О. 
До проблеми поведінки дошкільників з порушеннями психофізичного розвитку / О. Мамічева, Е. Панасенко, Х. Бурцева // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття “діти з порушеннями психофізичного розвитку”. Досліджено медико-психологічні аспекти цієї проблематики. Охарактеризовано види порушень розвитку дітей с психофізичними вадами, висвітлено проблеми розвитку для всіх категорій таких дітей. Виокремлено медикобіологічний чинник як деструктивний фактор розвитку поведінки дошкільника. Визначено прояви поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку.

Раскрыто содержание понятия "дети с нарушениями психофизического развития". Охарактеризованы виды нарушений развития детей с психофизическими недостатками, представлены медико-психологические аспекты проблемы развития для всех категорий таких детей. Выделены медикобиологические факторы как деструктивный фактор развития поведения дошкильника. Определены проявления поведения детей дошкольного возраста с нарушениями психофизического развития.

The content of the concept of "children with psychophysical development" characterized infringements of children with mental and physical disabilities, presented problems for all categories of children with mental and physical development. Thesis there is determined medykobiolohichnyy factor as destructive factor in the development of behavior of children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали [III міжрегіон.] наук.- практ. конф. (кат. психотехнологій : тези доп.), 26 жовт. 2019 р. / ред.: Т. Б. Хомуленко, А. М. Большакова, І. В. Гордієнко-Митрофанова, Т. М. Єльчанінова, В. О. Крамченкова, С. Б. Кузікова, М. А. Кузнєцов, Л. М. Лисенко, С. Д. Максименко, О. В. Мамічева, В. Г. Панок, Н. В. Підбуцька, К. В. Седих, С. К. Шандрук; Товариство психологів України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Асоціація професійних психологів Харкова, Міжрегіональна громадська організація сприяння розвитку символдрами, Всеукраїнська арт-терапевтична асоціація. - Харків : Діса плюс, 2019. - 235, [12] c. - укp.

Вміщено Каталог психотехнологій новітніх авторських розробок розвивальних, психокорекційних, діагностичних, тренінгових програм, методик, технік тощо. Наведено результати сучасних досліджень у галузях теоретичної та прикладної психології. Описано особистісні детермінанти розладів харчової поведінки. Досліджено категорію невизначеності в дослідженнях життєвого простору особистості. Проаналізовано психологічні особливості поведінки лідерів у конфліктних ситуаціях. Розроблено методику діагностики особливостей завзятості у навчальній діяльності студентів і школярів. Розкрито роль сімейно-родинної прив'язаності у становленні особистості молодшого школяра. Увагу приділено розвитку комунікативної компетентності майбутніх психологів. Акцентовано на булінгу в освітньому просторі: реаліях сьогодення. Проаналізовано взаємозв'язок гніву, агресивності й індивідуально-психологічних особливостей особистості студенток-психологинь. Розглянуто психологічне становлення соціальної креативності майбутніх психологів як невід'ємну частину професійної підготовки. Висвітлено проблему психологічного благополуччя майбутніх педагогів. Описано психологічні особливості провідних ставлень підлітків з різним рівнем невротизації. Досліджено проблему самотності й усамітнення у сучасному місті. Висвітлено питання розробки алгоритмів діяльності практичних психологів. Розкрито роль організаційно-психологічних факторів в адаптації студентів до навчання у ЗВО. Увагу приділено емоційному вигорянню як психологічній проблемі сучасності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с.я431(4УКР-4ХАР-2Х)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857992 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського