Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Мартиненко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мартиненко С. М. 
Оцінка капітальних витрат запасів / С. М. Мартиненко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2005. - Вип. 1. - С. 266-275. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Мартиненко С. М. 
Загальна педагогіка : Навч. посіб. / С. М. Мартиненко, Л. Л. Хоружа; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2002. - 175 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Розглянуто основні категорії загальної педагогіки, розкрито її теоретико-методологічні засади. Описано провідні технології навчання й виховання. Висвітлено проблеми педагогічного менеджменту. Значну увагу приділено особистісно-розвивальному характеру навчання і виховання, оптимізації даних процесів, проблемам і суперечностям становлення особистості за сучасних суспільно-економічних умов.

Рассмотрены основные категории общей педагогики, раскрыты ее теоретико-методологические основы. Описаны ведущие технологии обучения и воспитания. Освещены проблемы педагогического менеджмента. Значительное внимание уделено личностно-развивающему характеру обучения и воспитания, оптимизации указанных процессов, проблемам и противоречиям становления личности в современных общественно-экономических условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я73

Шифр НБУВ: ВА630199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мартиненко С. М. 
Діагностична діяльність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика : монографія / С. М. Мартиненко; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2008. - 434 c. - Бібліогр.: с. 348-383. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади та сучасні підходи до професійної підготовки вчителя початкових класів з використанням педагогічної діагностики. Розкрито сутність, зміст і складові поняття "діагностична діяльність учителя". Запропоновано модель системи підготовки майбутнього вчителя до проведення діагностування навчально-виховного процесу на підставі сформованого мотиваційно-ціннісного ставлення, розвитку когнітивних і операційних засад діагностичної діяльності.

Освещены теоретико-методологические основы и современные подходы к профессиональной подготовке учителя начальных классов с использованием педагогической диагностики. Раскрыты сущность, содержание и составляющие понятия "диагностическая деятельность учителя". Предложена модель системы подготовки будущего учителя к проведению диагностирования учебно-воспитательного процесса на основе сформированного мотивационно-ценностного отношения, развития когнитивных и операционных основ диагностической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мартиненко С. М. 
Лекції із загальної педагогіки : навч. посіб. / С. М. Мартиненко, Л. Л. Хоружа; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - 5-те вид., стер. - К., 2008. - 124 c. - Бібліогр.: с. 124. - укp.

Висвітлено методологічні та теоретичні засади організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах. Описано методи педагогічних досліджень, вікові й індивідуальні особливості розвитку дітей, принципи, методи, прийоми та організаційні форми навчання. Розкрито проблеми педагогічного менеджменту, тенденції розвитку освіти та структуру управління вітчизняними освітніми системами.

Освещены методологические и теоретические основы организации учебно-воспитательного процесса в общеобразовательных учебных заведениях. Описаны методы педагогических исследований, возрастные и индивидуальные особенности развития детей, принципы, методы, приемы и организационные формы обучения. Раскрыты проблемы педагогического менеджмента, тенденции развития образования и струтуктура управления отечественными образовательными системами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мартиненко С. М. 
Економічна оцінка логістичної діяльності підприємств / С. М. Мартиненко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 112-121. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Сформовано основи методологічних положень економічної оцінки логістичної діяльності (ЛД) підприємств. Ідентифіковано елементи економічної оцінки ЛД в межах операційної діяльності підприємств. Наведено показники економічної оцінки ефективності ЛД.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Довбиш А. С. 
Інтелектуальна система діагностування онкопатологій / А. С. Довбиш, О. П. Чекалов, С. С. Мартиненко // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2009. - № 3. - С. 78-83. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто у межах інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології синтез інтелектуальної системи підтримки прийняття рішень для діагностування онкопатологій на підставі аналізу морфологічних зображень тканин, одержаних за допомогою методу біопсії. Діагностична система має два канали для розпізнавання образів, що формуються за результатами гістологічного аналізу та зображень тканин пацієнта відповідно. Побудована система забезпечує інваріантність алгоритму до деформацій як гістологічних образів, так і морфологічних зображень тканин, що обумовлено довільними початковими умовами зняття інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р56-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мартиненко С. С. 
Виявлення сигналів на фоні негауссівських завад поліноміальними алгоритмами : Автореф.дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.03 / С. С. Мартиненко; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. - Х., 2003. - 17 c. - укp.

Розглянуто задачі синтезу й аналізу оптимальних алгоритмів виявлення шумоподібних та імпульсних сигналів, які приймаються на фоні негауссівських завад. Встановлено, що синтез поліноміальних виявлячів сигналів здійснюється алгоритмами, оптимальними за критерієм мінімуму верхньої межі імовірностей помилок. Вирішальні правила подано у вигляді стохастичних поліномів кінцевого ступеня. Доведено, що як апріорна інформація використовується моментно-кумулятивний опис сигналу та завади. Одержано та досліджено аналітичні вирази кількості вилученої інформації про розрізнення гіпотез за різних ступенів вирішальних правил. Виявлено, що нелінійні алгоритми мають підвищені точнісні характеристики у порівнянні з існуючими. Побудовано структурні схеми виявлячів сигналів. Наведено кількісні результати ефективності виявлення сигналів на фоні негауссівських завад. Для підтвердження достовірності синтезованих алгоритмів проведено комп'ютерне імітаційне моделювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: З841-017

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мартиненко С. М. 
Організаційно-педагогічні умови функціонування і розвитку середніх закладів освіти для здібних дітей : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С. М. Мартиненко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 1999. - 18 c. - укp. - рус.

Дослідження присвячене актуальній проблемі - організаційно-педагогічним умовам функціонування і розвитку середніх закладів освіти для здібних дітей. Розглядаються історико-теоретичні умови функціонування і розвитку гімназій, ліцеїв, колегіумів, коледжу в системі освіти України, визначаються концептуальні засади їх діяльності, встановлюється місце і роль середніх навчально-виховних закладів для творчої молоді в умовах розбудови національної системи освіти. Звертається увага на принципи фахової діяльності педагога, особливості науково-методичної роботи і системи управління в закладах освіти різних типів для здібних дітей. Розроблено й впроваджено концепцію програми "Творча обдарованість", спрямовану на формування особистості учня в умовах гімназії, ліцею, колегіуму, коледжу; програму створення закладів освіти для здібних дітей в Київській області на 1999-2000 роки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мартиненко С. М. 
Система підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / С. М. Мартиненко; Ін.т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 47 c. - укp.

Досліджено теоретичні засади та сучасні підходи до професійної підготовки вчителів початкових класів з використанням педагогічного діагностування. Науково обгрунтовано суть і структуру поняття "діагностична діяльність учителя", уточнено його предмет, мету, завдання та зміст. Розроблено критерії, показники та рівні оволодіння педагогічною діагностикою, а також проведено відтермінований аналіз, які дозволяють визначити готовність майбутніх учителів початкових класів до здійснення діагностичної діяльності. Побудовано модель системи відповідної підготовки даних студентів, охарактеризовано зміст її мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-змістового компонентів. Експериментально апробовано та доведено ефективність розробленої методики формування готовності вчителів початкових класів до діагностичної діяльності, яка реалізується у процесі вивчення елективних курсів з педагогіки, науково-дослідницької роботи, проходження педагогічної практики. Розвинуто основні дефініції процесу підготовки студентів до даної діяльності. Уточнено систему критеріїв і показників визначення рівнів опанування нею. Створено ресурсне забезпечення діагностичної діяльності вчителя початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дубовський С. В. 
Автоматичне управління сучасними споживачами-регуляторами як засіб забезпечення стабільності частоти в ОЕС України, на рівні вимог UCTE / С. В. Дубовський, Є. А. Ленчевський, С. А. Мартиненко // Пробл. заг. енергетики. - 2009. - № 19. - С. 23-30. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання недоцільності застосування в ОЕС України традиційних методів регулювання частоти, а також проекту щодо встановлення вставок постійного струму ВПС під час вирішення питання об'єднання енергосистем ОЕС України з UCTE. Запропоновано вирішити це питання на базі застосування нового нетрадиційного способу забезпечення стабільності частоти в енергосистемі. При цьому проведено ряд досліджень, направлених на вирішення цього питання.


Індекс рубрикатора НБУВ: З271(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мартиненко С. В. 
Моніторинг та вимірювання процесів систем управління якістю з використанням системи управління ризиками / С. В. Мартиненко, В. П. Поляков, М. В. Мартиненко // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 3. - С. 28-30. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Впровадження систем управління якістю. Моніторинг та вимірювання процесів з метою визначення ступеня їх результативності та ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ільницький Л. Я. 
Напрямлені властивості параболічної антени супутникового телебачення / Л. Я. Ільницький, І. І. Михальчук, С. П. Мартиненко // Електроніка та системи упр. - 2009. - № 4. - С. 149-153. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На базі апертурного методу обрано характеристику напрямленості опромінювача, аналітичний вираз, що описує характеристику напрямленості опромінювача. За характеристикою елемента Гюйгенса як характеристикою напрямленості опромінювача визначено поле випромінювання параболічної антени.


Індекс рубрикатора НБУВ: З845.432-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мартиненко С. С. 
Оброблення та розпізнавання магнітокардіограм / С. С. Мартиненко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2010. - № 1. - С. 16-22. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто метод оброблення та розпізнавання магнітокардіограм у межах інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології, що грунтується на максимізації інформаційної спроможності системи розпізнавання в процесі її навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р343.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Поляченко Ю. В. 
Стан судинного ендотелію та гістологічні зміни м'язової тканини у хворих при хронічній ішемії кінцівок / Ю. В. Поляченко, Р. В. Салютін, Д. Б. Домбровський, С. І. Мартиненко // Клініч. хірургія. - 2011. - № 3. - С. 41-44. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Одним з перспективних напрямків лікування хворих з приводу хронічної ішемії кінцівок є використання клітинних технологій, що зумовлює необхідність проведення досліджень з метою визначення первинних ознак, що характеризують хронічний ішемічний вплив на структуру м'язової тканини та ультраструктуру судинного ендотелію капілярів м'яза. Результати дослідження свідчать про перебудову м'язової тканини під впливом хронічної ішемії: заміщення м'язових волокон сполучною тканиною, спотворення регенерації молодих міонів, обтурацію просвіту капілярів. Крім того, за ішемічного стану відбуваються руйнування енергетичних органел та деструкція ендотеліальних клітин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.862.035

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Забезпечення довговічності робочих органів загортаючих систем посівних машин : монографія / М. І. Черновол, В. М. Сало, Ю. В. Мачок, П. Г. Лузан, С. В. Мартиненко; Кіровогр. нац. техн. ун-т. - Кіровоград : Лисенко В.Ф., 2012. - 147 c. - Бібліогр.: с. 129-144 - укp.

Проведено аналіз причин низької надійності та способів підвищення довговічності різальних елементів сошників посівних машин. Висвітлено теоретичні передумови підвищення довговічності грунторізальних елементів сошників зернових сівалок. Наведено методику експериментальних досліджень. Проведено дослідження довговічності та тягового опору сошників зернових сівалок зі зіщеними полозами. Розкрито техніко-економічну ефективність запропонованої конструкції полозів сошників.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.41-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мартиненко С. М. 
Підготовка фахівців початкової освіти за кредитно-модульною системою організації навчального процесу : зб. навч. прогр. / С. М. Мартиненко, О. В. Матвієнко, В. О. Науменко, С. Г. Дубовик, Г. Л. Бондаренко; ред.: С. М. Мартиненко, О. В. Леонтьєва; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 371 c. - Бібліогр.: с. 359-364 - укp.

Висвітлено основи самоорганізації навчальної діяльності студента у ВНЗ. Досліджено витоки та шляхи розвитку Київського університету ім. Б. Грінченка, особливості студентської діяльності. Надано соціально-психологічну характеристику студентства, відомості про його права та обов'язки. Простежено етапи становлення студентської групи, особливості поведінки її членів. Увагу приділено організації навчання студента у ВНЗ, розкрито шляхи формування успішної команди та забезпечення її ефективної діяльності. Проаналізовано основні компоненти професійно-педагогічної діяльності вчителя початкових класів. Розглянуто педагогічну культуру як частину загальнолюдської культури, визначено її соціальну значущість. Розкрито поняття, сутність педагогічного такту та його основні ознаки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 р30-211 + Ч489.511.290 р30-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мартиненко С. М. 
Психолого-педагогічні аспекти дослідницької діяльності майбутніх вихователів ДНЗ / С. М. Мартиненко, Ю. О. Волинець // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 5. - С. 179-188. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні аспекти та зміст дослідницької діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (ДНЗ). Встановлено сутність і зміст дослідницької діяльності, формування дослідницьких здібностей і вмінь майбутніх вихователів ДНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мартиненко С. М. 
Сучасні підходи до формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 85-89. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні підходи вчених до визначення сутності та змісту комунікативної компетентності вчителя початкової школи, встановлено складові формування комунікативної компетентності вчителя початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мартиненко С. М. 
Професійно-орієнтоване спрямування спецкурсу "Основи педагогічної діагностики вчителя початкової школи" / С. М. Мартиненко // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 253-257. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито зміст, сутність та основні розділи елективного курсу "Основи педагогічної діагностики вчителя початкової школи", який має професійно-орієнтоване спрямування для формування ключових компетенцій. Розкрито мету, завдання, програму навчальної дисципліни, в якій виокремлено теми змістових модулів, критерії оцінювання індивідуального навчально-дослідного завдання. Рекомендовано проект даного спецкурсу для використання викладачами ВНЗ у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, діагностування навчально-пізнавальної діяльності учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мартиненко С. 
Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності / С. Мартиненко, Н. Чернігівська // Вища шк.. - 2010. - № 7/8. - С. 44-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено сутність та складові моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови (ВІМ) до самоосвітньої діяльності (СД), розкрито її компоненти. Виявлено структуру та зміст когнітивного компоненту. Зазначено, що спільною ланкою для компонентів моделі процесу підготовки ВІМ є педагогічна практика, яка за умов ступеневої підготовки виконує освітню, розвивальну, інтегративну, адаптаційну, мотиваційно-пізнавальну, корекційну, конструктивно-організаційну, комунікативну функції. Побудовано матрицю, що відображає включення самоосвітніх знань і навичок до процесу вивчення фахових дисциплін (подано в таблиці). Підсумовано, що формування навичок СД у майбутнього ВІМ найчастіше відбувається у процесі вивчення під час виробничої практики таких дисциплін: "Практика усного та писемного мовлення", "Друга іноземна мова", "Лексикологія", "Історія мови (англійської)" і передбачає оволодіння знаннями про роль СД, її місце в системі педагогічної діяльності, мету, засоби, функції; знаннями про об'єкт, предмет, спрямованість СД, про вимоги до якості самостійної роботи, до складових СД: самоконтроль, самовиховання та самоактуалізацію; знаннями про засоби підготовки та здійснення самоосвітньої діяльності, методи самоаналізу.

Определена сущность и составляющие модели подготовки будущего учителя иностранного языка (УИЯ) к самообразовательной деятельности (СД), раскрыты ее компоненты. Выявлена структура и содержание когнитивного компонента. Отмечено, что общим звеном для компонентов модели процесса подготовки УИЯ является педагогическая практика, выполняющая в условиях многоступенчатой подготовки образовательную, развивающую, интегративную, адаптационную, мотивационно-познавательную, коррекционную, конструктивно-организационную, коммуникативную функции. Построена матрица, отражающая включение самообразовательных знаний и навыков в процесс изучения профессиональных дисциплин (представлена в таблице). Подытожено, что формирование навыков СД у будущего УИЯ зачастую происходит в процессе изучения во время производственной практики таких дисциплин: "Практика устной и письменной речи", "Второй иностранный язык", "Лексикология", "История языка (английского)" и предусматривает овладение знаниями о роли СД, ее месте в системе педагогической деятельности, о цели, средствах, функции; знаниями об объекте, предмете, направленности СД, о требованиях к качеству самостоятельной работы, составляющих СД: самоконтроль, самовоспитание и самоактуализация; знаниями о средствах подготовки и осуществления самообразовательной деятельности, о методах самоанализа.

The essence and the constituent part of the model of preparing a would-be foreign language teacher for self-education have been determined. The structure and contents of the cognitive component have been revealed. The authors arrive at a conclusion that mastering the cognitive component is conditioned by the students' possessing the system of knowledge pertaining self-education activities and the ability to apply it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського