Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Мацєжинський В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Мацєжинський В. -Л. 
Преса Галичини другої половини ХІХ ст. - 1914 р.: генеза, характеристика видань, національні особливості / В. -Л. Мацєжинський // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2003. - Вип. 11. - С. 20-35. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4Укр)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Мацєжинський В. Л. 
Public relations в перехідний період / В. Л. Мацєжинський. - Л. : Піраміда, 2006. - 276 c. - Бібліогр.: с. 262-275. - укp.

Розглянуто сутність, функції, завдання, сферу діяльності public relations, показано її місце в структурі організації. Увагу приділено оцінці стратегії інтегрованої маркетингової комунікації, класифікації криз, антикризовому плануванню, організації public relations у банках, плануванню та видам спонсорства.

Рассмотрены сущность, функции, задачи, сфера деятельности public relations, показано ее место в структуре организации. Уделено внимание оценке стратегии интегрированной маркетинговой коммуникации, классификации кризисов, антикризисному планированию, организации public relations в банках, планированию и видам спонсорства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21 + У9(4)212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710626 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мацєжинський В. Л. 
Реклама в пресі Польського Королівства і Східної Галичини (друга половина XIX - початок ХХ ст.) : Автореф. дис... д-ра іст. наук : 07.00.02 / В. Л. Мацєжинський; НАН України. Ін-т українознав. ім. І.Крип'якевича. - Л., 2004. - 33 c. - укp.

Досліджено розвиток реклами у пресі Королівства Польського та Східної Галичини другої половини XIX - початку XX ст., еволюцію її форм та вплив на неї періодики інших європейських держав та Америки. Розглянуто процес становлення та розвитку даної реклами, визначено її статус у контексті економічного життя та соціальної структури Королівства Польського та Східної Галичини. Охарактеризовано форми реклами, участь у рекламному ринку представників окремих галузей економіки. Рекламну акцію у пресі розглянуто у контексті впливу на неї політичних, національних та релігійних чинників. З'ясовано функції та зміст реклами, наведено характеристику її замовників, визначено ідеологічні елементи у текстах рекламних оголошень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.164 + Ч612.3(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мацєжинський В. Л. 
Розвиток реклами у польській пресі ХIХ - початку ХХ ст. (на прикладі Королівства Польського та Галичини) / В. Л. Мацєжинський // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2012. - Вип. 32. - С. 174-180. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено появу та розвиток комерційної реклами у польській пресі другої половини ХVIII - початку ХХ ст. Проаналізовано зміст і види рекламних оголошень та комерційних анонсів у пресових виданнях на польських територіях під владою Російської імперії, Пруссії та Австро-Угорщини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч612.3(4ПОЛ)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69253 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського