Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Михнюк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Михнюк М. І. 
Організація модульного курсового професійно-технічного навчання і підвищення кваліфікації робітників будівельного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. І. Михнюк; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Розкрито суть курсового професійно-технічного навчання та підвищення кваліфікації робітників будівельного профілю на модульній основі. Здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку даного навчання та підвищення кваліфікації в Україні. Теоретично обгрунтовано підготовку кваліфікованих робітників будівельного профілю. Здійснено розробку інтегрованих програм курсового професійно-технічного навчання та підвищення кваліфікації робітників з професії "Штукатур" (II - VI розрядів), системи дидактичних модулів, їх комплексно-методичного забезпечення за репродуктивними, евристичним і творчим рівнями, а також підготовлено методичні рекомендації для їх запровадження до навчального процесу професійно-технічного навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Свистун В. І. 
Педагогічні засади організації професійного навчання на виробництві : монографія / В. І. Свистун, Л. Д. Герганов, А. М. Михайличенко, М. І. Михнюк, В. Б. Байдулін, В. М. Аніщенко, М. О. Мілохіна; ред.: В. О. Радкевич; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 255 c. - укp.

Розглянуто підприємство як об'єкт дослідження, його призначення у суспільстві й організацію виробництва. Наведено структуру виробництва та показано в ній місце трудових ресурсів та їх роль у ефективній діяльності підприємства. Сформульовано концепцію "життєвого циклу товару" та пов'язаного з ним життєвого циклу технології, професії та кваліфікації робітників. Ця концепція диктує необхідність своєчасного та безперервного підвищення кваліфікації робітничого персоналу, який зможе ефективно працювати за умов модернізованого виробництва. Проведено аналіз комплексної підготовки виробництва, у процесі якої формуються вимоги до робітничого персоналу. Висвітлено різні варіанти забезпечення виробництва робітничим персоналом. Визначено місце професійної та професійно-технічної освіти у загальній системі освіти України. Показано, що їх взаємоузгоджений розвиток впродовж більш, ніж століття, став тією рушійною силою, що змогла в свій час, за порівняно короткий термін, за складних умов досягнути значних успіхів в індустріалізації країни, у космічній галузі та інших галузях науки та техніки. Розглянуто основні компоненти дидактичних систем. Показано, що модульна система містить всі складові дидактичних систем. Визначено шляхи подолання некомпетентності виробничого персоналу. Запропоновано взаємодію підприємств і навчальних закладів за сучасних умов, спрямовану на підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників. Розглянуто сучасні тенденції професійного навчання таких робітників за умов виробництва. Процес одержання визначеного рівня професійного навчання розглянуто як навчальний пр

оцес. Проведено аналіз різних підходів до управління навчальним процесом, наведених у педагогічній літературі та показано, що всі вони базуються на класичній теорії та практиці управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Михнюк М. 
Наступність формування професійних знань, умінь і навичок у ЗНЗ та ПТНЗ / М. Михнюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 98-99. - укp.

Проаналізовано структуру уроків праці й уроків виробничого навчання. На прикладі вивчення розділу обробки металів досліджено формування загально трудових умінь і навичок. Зроблено висновок, що для досягнення позитивних результатів у професійному становленні майбутніх фахівців виробничих сфер необхідно формувати у них поетапну професійну майстерність на уроках трудового навчання, а також під час виробничого навчання у ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч461.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Михнюк М. І. 
Формування професійної компетентності майстра виробничого навчання під час стажування / М. І. Михнюк // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 2. - С. 31-33. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Акцентовано увагу на стажуванні як формі навчання, яка забезпечує майстру виробничого навчання якісне підвищення професійно-кваліфікаційного рівня з відповідної робітничої професії. Визначено організаційно-педагогічні умови, принципи процесу стажування та чинники, від яких залежить зміст стажування. Розкрито важливе значення особливостей змісту програми та термінів стажування, вибору методів навчання та його результатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.428

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Михнюк М. 
Здійснення професійної підготовки кваліфікованих робітників на основі особистісно орієнтованого підходу / М. Михнюк // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 111-114. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особистісно орієнтоване навчання, форми та методи інноваційної особистісно орієнтованої діяльності. Означено вимоги до проектування змісту професійного навчання майбутніх кваліфікованих робітників з урахуванням їх потреб. Розглянуто інтерактивні педагогічні технології, які запроваджуються у професійну підготовку кваліфікованих робітників. Проаналізовано умови ефективності навчальної роботи в малих групах.

Рассмотрены личностно ориентированное обучение, формы и методы инновационной личностно ориентированной деятельности. Определены требования к проектированию содержания профессионального обучения будущих квалифицированных рабочих с учетом их потребностей. Рассмотрены интерактивные педагогические технологии, которые внедряются в профессиональную подготовку квалифицированных рабочих. Проанализированы условия эффективности учебной работы в малых группах.

The person oriented learning, forms and methods of innovative person oriented activities are considered. The requirements for design of the content of professional training for qualified workers according to their needs are described. The interactive pedagogies technologies were introduced in professional training of qualified workers are considered. The conditions of effectiveness of training in small groups are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.223.7

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Будівництво   
6.

Михнюк М. 
Методика застосування ігрових технологій у розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю / М. Михнюк // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 66-70. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано особливості застосування ігрових технологій навчання для підвищення кваліфікації викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю в міжкурсовий період, з метою вдосконалення їх професійно-педагогічної діяльності та розвитку їх професійної культури.

Рассмотрена методика игровых технологий, применяемых в межкурсовой период повышения квалификации преподавателей специальных дисциплин строительного профиля с целью совершенствования их профессионально педагогической деятельности.

The method of gaming technology used in mizhkursovyy period for teachers of special subjects building structure in order to improve their professional and educational activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Михнюк М. І. 
Розвиток професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю : монографія / М. І. Михнюк; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Кіровоград : Імекс, 2015. - 367 c. - Бібліогр.: с. 324-362 - укp.

Проаналізовано проблеми розвитку та структуру професійної культури педагогічних працівників. Охарактеризовано сучасний стан розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю, визначено термінологічні поля дослідження, перспективні напрями подальшого розвитку фахівців. Досліджено теоретико-методологічні засади розвитку професійної культури таких викладачів. Викладено теоретичні основи розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю. Розроблено цілісну методичну систему професійно-педагогічного вдосконалення викладачів, розвитку їх професійної культури із урахуванням вимог функціональних компонентів діяльності, що складається з обгрунтування цілей, проектування змісту, методики розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю у міжкурсовий період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р3 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Будівництво   
8.

Михнюк М. І. 
Теоретичні і методичні основи розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. І. Михнюк; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Київ, 2016. - 36 c. - укp.

Визначено суть і структуру професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю (БФ), обгрунтовано концепцію та методологічні підходи до її розвитку. Розроблено модель розвитку професійної культури цих фахівців і визначено критерії, показники та рівні розвиненості професійно-педагогічних знань, умінь, професійно важливих якостей особистості педагога. Обгрунтовано методичну систему розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін БФ у міжкурсовий період підвищення кваліфікації. Узагальнено експериментальні дані, які доводять правомірність висновків щодо результативності впровадженої методичної системи, спрямованої на вдосконалення, самовдосконалення та саморозвиток професійно-педагогічних знань, умінь, професійно важливих якостей викладачів спеціальних дисциплін БФ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА423097 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського