Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Мойсеєва С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Мойсеєва С. Г. 
Менеджмент післядипломної освіти вчителя як чинник формування економіки знань / С. Г. Мойсеєва // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2009. - Вип. 152. - С. 173-180. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто процес підвищення кваліфікації вчителів та управління даним процесом з урахуванням основних рис економіки знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р7 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мойсеєва С. Г. 
Підвищення кваліфікації: потреби вчителя і можливості сучасної системи / С. Г. Мойсеєва // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 37-41. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми підвищення кваліфікації вчителів, пов'язані з переходом до нових світових стандартів освіти, що базуються на основних принципах і напрямках розвитку Болонського процесу, а саме, задоволенні потреб кожного вчителя, забезпеченні мобільності його навчання, визначенні власної траєкторії розвитку, зарахуванні кредитних одиниць обласними інститутами післядипломної освіти та трансферах освітньої діяльності педагогів у кредити до заліку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) п2 + Ч441.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мойсеєва С. Г. 
Підготовка молоді до наукової діяльності в галузі економічних дисциплін / С. Г. Мойсеєва // Пед. вісн.. - 2010. - № 4. - С. 29-30. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні, методологічні основи науково-дослідницької роботи в галузі економічних дисциплін через участь старшокласників у дослідженнях Малої академії наук, відзначено актуальність вирішення проблеми ведення цієї роботи учнями навчальних закладів невеликих міст, селищ міського типу. Акцентовано увагу на необхідності вибору наукового керівника з напряму економічної тематики конкретної наукової роботи. На основі розгляду тематики робіт проаналізовано етапи написання дослідницьких робіт, конкретизовано вимоги до їх написання та захисту, доведено значення формування навичок володіння методологією дослідження, новітніми технологіями в процесі написання науково-дослідницьких робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + У. р20-268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мойсеєва С. Г. 
Шкільна географічна освіта у новому навчальному році: нагальні проблеми і шляхи їх вирішення / С. Г. Мойсеєва // Пед. вісн.. - 2009. - № 3. - С. 37-40. - укp.

Висвітлено діяльність щодо вивчення географії і економіки в ЗНЗ Черкаської області у 2009/2010 навчальному році. Розглянуто досягнення, недоліки; надано рекомендації учителям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8,0 р(4УКР)2-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мойсеєва С. 
Підвищення кваліфікації вчителів у кредитно-трансферній системі навчання / С. Мойсеєва // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 8-11. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему підвищення кваліфікації вчителів, зумовлену переходом української освіти до світових освітніх стандартів, які грунтуються на основних принципах та напрямах розвитку Болонського процесу (а саме - взаєморозрахуванні кредитних одиниць обласними інститутами післядипломної освіти та трансферах освітньої діяльності педагогів у кредити до заліку). Наголошено на об'єктивному зростанні потреби у дедалі більшій індивідуалізації навчального процесу (НП). Обгрунтовано модель підвищення кваліфікації вчителів за кредитно-трансферною системою навчання. Стверджено, що завданням закладів післядипломної освіти є напрацювання адекватних принципів побудови НП, післякурсової роботи у міжатестаційний період вчителя, який би відповідав загальноєвропейським принципам побудови НП. Розкрито переваги кредитно-трансферної системи навчання у системі післядипломної освіти.

Рассмотрена проблема повышения квалификации учителей, обусловленная переходом украинского образования на мировые образовательные стандарты, которые базируются на основных принципах и направлениях развития Болонского процесса (а именно - взаиморасчете кредитных единиц областными институтами последипломного образования и трансферах образовательной деятельности педагогов в кредиты в зачет). Отмечен объективный рост потребности в растущей индивидуализации учебного процесса (УП). Обоснована модель повышения квалификации учителей по кредитно-трансферной системе обучения. Утверждается, что задача учреждений последипломного образования - наработка адекватных принципов построения УП, послекурсовой работы в межаттестационный период учителя, который бы отвечал общеевропейским принципам построения УП. Раскрыты преимущества кредитно-трансферной системы обучения в системе последипломного образования.

The article deals with the problems of increasing teachers qualification, related to passing to the new world standards of education, which are basic principles and directions of development of Bolon process, namely, taking into account of credit units by the regional instituted of post-graduate education and transfers of educational activity of teachers in credits to the test.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мойсеєва С. Г. 
Географія формує глобальне мислення / С. Г. Мойсеєва // Пед. вісн.. - 2012. - № 3. - С. 40-41. - укp.

Розглянуто проблеми шкільної географічної освіти, які треба вирішувати вчителю протягом навчального року. Зосереджено увагу на виконанні завдань Програми підвищення якості природничо-математичної освіти, розробленої з метою створення механізму стійкого інноваційного її розвитку в Черкаській області та застосування у шкільній практиці. Виокремлено питання ефективності курсів економічної географії, запровадження профільної географічної освіти, відсутності у більшості навчальних закладів області факультативних географічних курсів, зокрема курсу "Рідний край. Черкащина". Наголошено на актуальності факультативного курсу "Географія країн – членів Європейського Союзу", методичний комплекс для якого отримав Почесний диплом на ІІІ Всеукраїнській виставці-презентації "Інноваційні технології навчання". Запропоновано методичним об'єднанням вчителів географії проаналізувати стан географічної освіти в районах та виробити систему заходів щодо покращання ситуації, а також звернути особливу увагу на формування стійкої мотивації учнів до знань з географії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мойсеєва С. Г. 
Шляхами економічної компетентності та фінансової грамотності / С. Г. Мойсеєва // Пед. вісн.. - 2012. - № 3. - С. 41-42. - укp.

Розглянуто стан шкільної економічної освіти в Черкаській області. Зазначено, що структура вивчення економіки склалася тут на основі багаторічного досвіду викладання курсу у навчальних закладах різного типу. Розкрито систему викладання означеного предмету в початковій, основній та старшій школі. Виокремлено питання запровадження курсів за вибором з конкретних напрямів економіки, за допомогою яких відбувається трансформація наукових знань учнів у практичний досвід. Перераховано економічні курси, які відносяться до варіативної частини профільної школи. Розкрито здобутки учасників навчальних курсів "Фінансова грамотність" та "Основи споживчих знань". Відзначено вчителів, які створили в поточному навчальному році презентації, методичні та дидактичні матеріали. Звернуто увагу на навчальні заклади області з економічним спрямуванням, які втратили свої позиції в цій сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4УКР-4ЧЕК)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мойсеєва С. Г. 
Шляхи формування економічних компетенцій школярів / С. Г. Мойсеєва // Пед. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 35-36. - укp.

Доведено необхідність викладання економіки в системі загальної середньої освіти. Визначено мету та завдання впровадження обов’язкового вивчення економіки в школі. Виявлено риси успішної особистості, які формуються на основі економічного виховання. Зосереджено увагу на методичному та інформаційному забезпеченні процесу викладання основ економічних знань у школі в 2013 - 2014 навчальному році. Розглянуто особливості профільного та складові варіативного навчання економіки в X - XI класах. Висловлено рекомендації з впровадження курсу «Основи споживчих знань» для забезпечення споживчої освіти в Україні як головної форми пристосування людини до швидкої зміни умов життя. Підведено підсумки проведення Всеукраїнського конкурсу «Молодь тестує якість». Висвітлено результати вдосконалення педагогічної майстерності вчителів економіки Черкаської області. Проаналізовано перспективи роботи польського гуманітарного проекту «Шкільна академія підприємництва» в Україні.

Доказана необходимость преподавания экономики в системе общего среднего образования. Определены цели и задачи внедрения обязательного изучения экономики в школе. Выявлены черты успешной личности, которые формируются на основе экономического воспитания. Сосредоточено внимание на методическом и информационном обеспечении процесса преподавания основ экономических знаний в школе 2013 - 2014 учебном году. Рассмотрены особенности профильного и составляющие вариативного изучения экономики в X - XI классах. Высказаны рекомендации по внедрению курса «Основы потребительских знаний» для обеспечения потребительского образования в Украине как главной формы приспособления человека к быстрой смене условий жизни. Подведены итоги проведения Всеукраинского конкурса «Молодежь тестирует качество». Представлены результаты совершенствования педагогического мастерства среди учителей экономики Черкасской области. Проанализированы перспективы работы польского гуманитарного проекта «Школьная академия предпринимательства» в Украине.

Proved is the necessity of teaching economics in general secondary education. Defined are the goals and objectives of the introduction of compulsory study of economics in school. Found are the successful personality traits, which are formed on the basis of economic education. Attention is concentrated on methodological and information support of teaching the basics of economics in schools in 2013 - 2014 school years. Considered are the features of the profile and variable components of teaching economics in grades X -XI. Given are the recommendations on the implementation of the course "Consumer essentials" for consumer worlds in Ukraine as the main form of human adaptation to rapidly changing conditions. Summed up are the results of a nationwide contest "Youth tests quality". Elucidated are results improving pedagogical skills of teachers of economics, Cherkassy region. Analyzed are the prospects of the Polish Humanitarian Project "School Academy of Entrepreneurship" in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мойсеєва С. Г. 
Оновлений зміст географічної освіти та підвищення її пріоритетності / С. Г. Мойсеєва // Пед. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 32-34. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обґрунтовано зростання ролі географічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Визначено складові шкільних курсів природознавства та географії та інтегративний характер географічного знання. Розкрито основні завдання оновленої географічної освіти та її мету: набуття учнями природоохоронних компетентностей та основ раціонального природокористування. Висвітлено особливості впровадження інноваційних програм викладання географії в школі. Зосереджено увагу на вибірковому курсі «Зелений пакет», розробленому у рамках міжнародного освітнього проекту «Зелений пакет». Подано інформацію про доступні інформаційно-наукові та методичні ресурси, призначені для учителів географії. Сформовано уявлення про польові дослідження з географії та їх призначення в процесі викладання дисципліни. Проінформовано про участь вчителів географії Черкаської області у розробці програм для профільної школи та її результати.

Обосновано возрастание роли географического образования в современных условиях развития общества. Определены составляющие школьных курсов естествознания и географии и интегративный характер географического знания. Раскрыты основные задачи обновленного географического образования и его цели: приобретение учащимися природоохранных компетенций и основ рационального природопользования. Освещены особенности внедрения инновационных программ преподавания географии в школе. Сосредоточено внимание на выборочном курсе «Зеленый пакет», разработанном в рамках международного образовательного проекта «Зеленый пакет». Предоставлена информация о доступных информационно-научных и методических ресурсах, предназначенных для учителей географии. Сформировано представление о полевых исследованиях по географии и их значении в процессе преподавания географии. Проинформировано об участии учителей географии Черкасской области в разработке программ для профильной школы и ее результаты.

Substantiated is the growing role of geographical education in today's society development. Determined are the composition of school science courses and integrative nature of geography and geographic knowledge. Covered are the basic tasks of the revised geographic education and its purpose: the acquisition by students of environmental competencies and foundations of environmental management. Elucidated are the specific features of the implementation of innovative programs teaching of geography in schools. Attention is concentrated on selective course "Green Pack", developed in the framework of international educational project "Green Pack". Given is the information about available information and scientific and methodological resources to teachers of geography. Formed are the ideas about fieldwork in geography and their purpose in teaching geography. Informed is about the participation of teachers of geography Cherkassy region in the development of programs for specialized schools and its results.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського