Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Мокрогуз О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Мокрогуз О. П. Методика застосування мультимедійних презентацій у навчанні історії старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Мокрогуз; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.Проаналізовано фактори ефективного використання мультимедіа у навчальному процесі, що грунтуються на психолого-педагогічних дослідженнях впливу складових мультимедіа на психічні процеси та розвиток когнітивних можливостей учнів, рівень обробки інформації та засвоєння навчального змісту, висвітлено сучасний стан проблеми у практиці загальноосвітніх шкіл України. Визначено понятійний апарат дослідження, подано загальну характеристику мультимедіа як дидактичного засобу в контексті його значення у навчальному процесі. Визначено місце мульмедійної презентації в системі дидактичних засобів навчання, узагальнено досвід використання мульмедійної презентації на уроках історії. Обгрунтовано ергономічні та методичні умови застосування мультимедійних презентацій та основні підходи до їх застосування. Доведено ефективність методики застосування мульмедійних презентацій, побудованої на основі системного, діяльнісного, компетентнісного підходів. Описано зміст і організацію роботи учнів на уроках історії з використанням мультимедійних презентацій. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2 + Ч421.215.71
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА379134 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Мокрогуз О. Мультимедійні засоби на уроках у масовій практиці навчання історії / О. Мокрогуз // Нова пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 96-99. - Бібліогр.: 9назв. - укp.Висвітлено проблеми ефективного застосування засобів мультимедіа у навчанні та охарактеризовано основні групи педагогічних програмних засобів навчання з історії. Проаналізовано результати анкетування вчителів історії щодо виявлення рівня їх готовності до використання електронних засобів навчання та з’ясування методичних умов застосування мультимедіа. На прикладі мультимедійних презентацій, які виготовили вчителі, виокремлено низку технологічних та методичних недоліків більшості презентацій. Констатовано, що аналіз можливостей електронних засобів навчання дозволив визначити методичні умови застосування мультимедіа у ході навчального процесу. Освещены проблемы эффективного применения мультимедиа в обучении и охарактеризованы основные группы педагогических программных средств обучения истории. Проанализированы результаты анкетирования учителей истории по выявлению уровня их готовности к использованию электронных средств обучения и выяснению методических условий применения мультимедиа. На примере мультимедийных презентаций, которые изготовили учителя, выделен ряд технологических и методических недостатков большинства презентаций. Констатировано, что анализ возможностей электронных средств обучения позволил определить методические условия применения мультимедиа в ходе учебного процесса. The article deals with the problem of effective use of e-learning. Types of e-learning in history are characterized. Analyzed questionnaires for history teachers on the use of e-learning and presentation made by the teachers. The methodological conditions of use of multimedia are determined. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + Т.р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|