Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Наумов Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Наумов Б. М. 
Поліцентричний метод: перша педагогічна технологія цілісного розвитку особистості / Б. М. Наумов; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : РВП "Оригінал", 1999. - 280 c. - Бібліогр.: 188 назв. - укp.

Теоретично узагальнено фундаментальну проблему інваріантної структури цілісної педагогічної діяльності у середній школі та обгрунтовано новий напрямок її подальшого дослідження. Сформульовано теоретико-методологічну концепцію педагогічної діяльності, яка є основою цілісної технології розвитку особистості учнів у процесі єдності їх виховання та навчання у даній школі. Вперше досліджено склад цілісності педагогічної діяльності як складного ієрархізованого структурно-функціональними зв'язками об'єкта, основою якого є інваріантна структура, яка складається з п'яти віддиференційованих елементів (мети, предмета, змісту, засобів і результату), що охоплюють завершений цикл реалізації практичних дій педагогів у середній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Наумов Б. М. 
Цілісний розвиток людини як фундаментальна цінність поліцентризму / Б. М. Наумов // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 161-162. - укp.

Розглянуто концепцію поліцентризму як найновішу теоретико-методологічну та дослідно-експериментальну систему сучасної педагогіки, функція якої - розробка теоретичних і технологічних основ реалізації повноцінного, повнокровного, цілісного розвитку людини в сучасному суспільстві, зокрема, особистості школяра, студента в педагогічних технологіях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в01

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наумов Б. 
Поліцентр як джерело розвитку школи (підсумки дослідно-експериментальної роботи) / Б. Наумов // Рідна шк.. - 2006. - № 7. - С. 3-6. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розроблено модель поліцентру як перспективного практичного напряму і розвитку сучасних загальноосвітніх шкіл. Викладено основні ідеї її функціонування. Показано систему цілісної педагогічної діяльності в Харківській загальноосвітній школі І - ІІ ступенів № 52, що була створена в процесі запровадження моделі поліцентру й поліцентризму (1998 - 2002 рр.). Розкрито концепцію розвитку, на якій будується модель управління школою. Акцентовано увагу на: плануванні роботи всіх підсистем, організації діяльності складових моделей управління на різних рівнях (адміністративному, педагогічному, учнівському), організації педагогічного супроводу, регулятивній управлінській діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наумов Б. 
Стратегія і тактика цілісного підходу в освіті України (науково-методичне забезпечення) / Б. Наумов // Рідна шк.. - 2007. - № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено ряд актуальних проблем науково-методичного забезпечення цілісного підходу в освіті України XXI ст. Наведено науково-методичне забезпечення цілісної педагогічної діяльності. Проаналізовано систему забезпечення реалізації поліцентричної освіти. Розглянуто й охарактеризовано планування цілісного навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в01 + Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наумов Б. 
До питання про практичну підготовку школярів до життя / Б. Наумов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 64-68. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему кардинальної зміни технології розвитку особистості в сучасній школі. Подано пропозиції та головні завдання щодо цих змін. Відзначено, що виховання та навчання в школі не можна зводити тільки до класно-урочної форми, а необхідно здійснювати як виховальне навчання, так і навчальне виховання у різноманітних видах діяльності та спілкування школярів, тобто у цілісному навчально-виховному процесі організації їх життєдіяльності.

Рассмотрена проблема кардинального изменения технологии развития личности в современной школе. Даны предложения и главные задачи относительно этих изменений. Отмечено, что воспитание и обучение в школе нельзя сводить только к классно-урочной форме, а необходимо осуществлять как воспитывающее обучение, так и обучающее воспитание в различных видах деятельности и общения школьников, т.е. в целостном учебно-воспитательном процессе организации их жизнедеятельности.

The problem of a fundamental change in technology development of the individual in the modern school. The proposals and the main problem with respect to these changes. It was noted that education and training in the school can not be reduced to a class-portion to form, and should be implemented as raising a learning and teaching in the education of the various activities and communication students, ie in the whole educational process in the organization of school life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наумов Б. 
Методологічні питання побудови інноваційної моделі школи-поліцентру / Б. Наумов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 106-111. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Акцентовано увагу на історії вирішення питання щодо побудови школи, удосконалення методів виховання та навчання, яке було в центрі уваги педагогів, науковців протягом не одного століття, починаючи з Київської Русі. Розглянуто основи методологічної моделі масової школи, яка відповідала б сучасним потребам життя. Висвітлено погляди передових педагогів, істориків про цілісні підходи до розвитку особистості. Охарактеризовано діяльність А. С. Макаренка, яка є першим зразком цілісної освіти дітей і підлітків в Україні, прообразом школи-поліцентру. Розкрито сутність такої назви школи. Обгрунтовано необхідність створення нового типу школи ХХІ ст. - поліцентру, школи фізичного та психічного здоров'я, духовності, різноманітної діяльності та гуманного спілкування, творчої активності. Вміщено цілісний навчально-виховний план поліцентру. Відзначено зміни, необхідні в традиційній школі задля нового змісту середньої освіти. Зауважено, що тільки принцип цілісного підходу до особистості школяра дозволяє забезпечити гуманну допомогу, підтримку та сприяння становленню цілісної особистості школяра.

Акцентировано внимание на истории решения вопроса относительно построения школы, совершенствование методов воспитания и обучения, которое было в центре внимания педагогов, ученых на протяжении не одного столетия, начиная с Киевской Руси. Рассмотрены основы методологической модели массовой школы, которая отвечала бы современным потребностям жизни. Отражены взгляды передовых педагогов, историков на целостные подходы к развитию личности. Охарактеризована деятельность А. С. Макаренко, которая является первым образцом целостного образования детей и подростков в Украине, прообразом школы-полицентра. Раскрыта сущность такого названия школы. Обоснована необходимость создания нового типа школы XXI в. - полицентра, школы физического и психического здоровья, духовности, разнообразной деятельности и гуманного общения, творческой активности. Помещен целостный учебно-воспитательный план полицентра. Отмечены изменения, которые необходимы в традиционной школе для нового содержания среднего образования. Отмечено, что только принцип целостного подхода к личности школьника позволяет обеспечить гуманную помощь, поддержку и содействие становлению целостной личности школьника.

The attention to history to address the issue on building schools, improving the methods of education and training, which was the center of attention of educators and scientists for more than one century, from Kevin Rus. The basics of the methodological model of mass school that meets the needs of modern life. Reflect the views of leading educators, historians holistic approach to personal development. Describes the activities Makarenko, which is the first example of a holistic education of children and adolescents in Ukraine, a prototype school politsentra. The essence of the name of the school. The necessity of creating a new type of school XXI century - politsentra, school physical and mental health, spirituality, various activities and humane communication, creativity. Holistic placed the educational plan politsentra. Marked changes that are required in a traditional school for the new content of secondary education. Noted that only the principle of a holistic approach to the individual studentcan provide humanitarian assistance, support, and promotion of a student's total personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наумов Б. М. 
Люди самі вирішують усе! Маніфест цілісного розвитку людини / Б. М. Наумов // Гуманіт. науки. - 2006. - № 1. - С. 4-10. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: А8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Наумов Б. М. 
Революція духу і поліцентризм / Б. М. Наумов // Гуманіт. науки. - 2008. - № 1. - С. 144-148. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Наумов Б. М. 
Яка школа навчить мислити?! (Теорія й практика цілісної педагогіки) / Б. М. Наумов // Гуманіт. науки. - 2009. - № 2. - С. 139-146. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Наумов Б. 
Предмет, склад і функції цілісної педагогічної діяльності / Б. Наумов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 58-62. - укp.

Розглянуто теорію цілісної педагогічної діяльності (ТЦПД) як новий науковий напрям у гуманній, демократичній, моральній педагогіці. Виокремлено ядро ТЦПД, яким є п’ятиелементна структура цілісної практичної діяльності професійних педагогів «ціль – предмет – зміст – засоби – результат». Обгрунтовано методологію ТЦПД, її структуру, склад і функції ТЦПД. Узагальнено передовий педагогічний досвід попередників ТЦПД. Розкрито методи впровадження перших її елементів в практику сучасної загальноосвітньої і вищої педагогічної школи.

Рассмотрена теория целостной педагогической деятельности (ТЦПД) как новое научное направление в гуманной, демократической, моральной педагогике. Выделено ядро ТЦПД как пятиэлементную структуру целостной практической деятельности профессиональных педагогов «цель – предмет – содержание – средства – результат». Обоснованы методология ТЦПД, ее состав и функции. Обобщен передовой педагогический опыт предшественников ТЦПД. Раскрыты методы внедрения первых ее элементов в практику современной общеобразовательной и высшей педагогической школы.

The theory of a holistic educational activities as a new research direction in a humane, democratic, moral pedagogy. Allocated kernel what pyatielementna structure holistic practice of professional educators ' goal – subject – content – means – the result". Reasonably methodology, created the structure, composition and functions. Generalized advanced pedagogical experience predecessors. Implementation methods disclosed its first elements in the practice of modern secondary and higher educational schools .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського