Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Нищак І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Нищак І. Д. 
Комп'ютерна графіка : навч. посіб. / І. Д. Нищак, В. В. Моштук; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2007. - 352 c. - Бібліогр.: с. 351-352. - укp.

Викладено основні поняття та принципи роботи з растровими та векторними зображеннями на персональному комп'ютері, особливості систем автоматизованого проектування (САПР). Розглянуто відеосистему компь'ютера, основні поняття теорії кольору, адитивну та субтрактивну колірні моделі, прикладні системи та фундаментальні інструменти растрової графіки, способи створення й обробки зображень засобами графічних редакторів Adobe Photoshop 6.0 та Corel Draw 10.

Изложены основные понятия и принципы работы с растровыми и векторными изображениями на персональном компьютере, особенности систем автоматизированного проектирования (САПР). Рассмотрены видеосистема компьютера, основные понятия теории цвета, адитивная и субтрактивная цветовые модели, прикладные системы и фундаментальные инструменты растровой графики, способы создания и обработки изображений средствами графических редакторов Adobe Photoshop 6.0 и Corel Draw 10.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.631я73-1

Шифр НБУВ: ВА687130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нищак І. Д. 
Інформаційні технології як засіб розвитку технічного мислення майбутніх учителів трудового навчання у процесі графічної підготовки : монографія / І. Д. Нищак; МОНМС України, Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2011. - 158 c. - Бібліогр.: 208 назв - укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми розвитку технічного мислення (ТМ) особистості. З'ясовано вплив інформаційних технологій на розвиток ТМ студентів у процесі графічної підготовки. Проведено аналіз комп'ютерних програмних засобів у контексті розвитку ТМ особистості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного розвитку ТМ студентів засобами інформаційних технологій на заняттях з креслення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ю945.32-513 + Ж6 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нищак І. Д. 
Розвиток технічного мислення майбутніх учителів трудового навчання у процесі графічної підготовки засобами інформаційних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І. Д. Нищак; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Розкрито вплив інформаційних технологій (ІТ) на розвиток технічного мислення студентів у процесі графічної підготовки. Проведено аналіз комп'ютерних програмних засобів і встановлено, що найбільш ефективним є використання програм навчально-розвивального (частково моделювального) типу. Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено педагогічні умови розвитку технічного мислення студентів на заняттях із креслення засобами інформаційних технологій, зокрема, системне застосування ІТ і узгодженість з традиційною методикою навчання кресленню, використання програмних засобів навчально-розвивального спрямування (частково моделювальних), що відповідають основним психолого-педагогічним і дидактичним вимогам, комплексне та послідовне застосування ІТ на усіх етапах графічної підготовки, психолого-педагогічна готовність викладача до використання ІТ, його високий рівень володіння комп'ютерною технікою та відповідним програмним забезпеченням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нищак І. Д. 
Створення та використання електронних графічних завдань з креслення (на прикладі теми «Прості розрізи») / І. Д. Нищак // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 69-76. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Подано загальну характеристику комп’ютерного педагогічного програмного засобу з креслення, що містить електронні графічні завдання з теми «Прості розрізи». Описано основні можливості програми та її значення для графічної підготовки майбутніх учителів технологій за умов комп’ютерно-орієнтованого навчання.

Представлена общая характеристика компьютерного педагогического программного средства по черчению, которое содержит электронные графические задания по теме «Простые разрезы». Описаны основные возможности программы и ее значение для графической подготовки будущих учителей технологий в условиях компьютерно-ориентированного обучения.

The article presents a general description of computer educational software tool in drawing that contains electronic graphic tasks problem on topic „Simple cuts». The basic features of the programme and its importance for graphics technology training of teachers in conditions of computer-based training have been described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Оршанський Л. В. 
Компютерні технології як засіб розвитку конструкторських здібностей студентів (на прикладі конструювання струбцини) / Л. В. Оршанський, І. Д. Нищак // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58. - С. 433-440. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Подано загальну характеристику комп’ютерних технологій з позиції ефективного розвитку конструкторських здібностей особистості. Розкрито основні можливості САПР «Компас» для конструювання об’єктів практичної діяльності студентів на заняттях у навчальних майстернях.

Представлена общая характеристика компьютерных технологий с позиции эффективного развития конструкторских способностей личности. Раскрыты основные возможности САПР «Компас» для конструирования объектов практической деятельности студентов на занятиях в учебных мастерских.

Presented general description of computer technology from the point of view of effective development of individual skills development. We reveal the basic features of CAD «Compass» for constructing objects of practical activities of students in the classroom in educational workshops.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Оршанський Л. В. 
Сутнісно-логічний аналіз професійної компетентності майбутнього інженера-педагога / Л. В. Оршанський, І. Д. Нищак // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 168-173. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З’ясовано сутність поняття «професійна компетентність інженера-педагога», а також висвітлено її структурні компоненти та функції.

Выяснена сущность понятия «профессиональная компетентность инженера-педагога». Раскрыты ее структурные компоненты и функции.

Elucidated the essence of the term “professional competence of engineer-teacher”. Shows its structural components and function.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нищак І.  
Базова інженерно-графічна підготовка вчителя технологій (на прикладі нарисної геометрії, креслення, комп'ютерної графіки) / І. Нищак // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 95-98. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено зміст та структуру базових інженерно-графічних дисциплін (нарисна геометрія, креслення, комп’ютерна графіка) у процесі фахової підготовки вчителя технологій. З’ясовано їх освітньо-професійне значення та вплив на процес формування графічної компетентності майбутнього фахівця. Сформульовано висновок про те, що процес вивчення базових інженерно-графічних дисциплін (нарисної геометрії, креслення, комп’ютерної графіки) майбутніми учителями технологій має бути спрямований на формування інженерно-графічної компетентності фахівця, що на достатньому рівні володіє проектними технологіями й здатен до успішного вирішення професійних інженерно-графічних завдань.

Исследованы содержание и структура базовых инженерно-графических дисциплин (начертательная геометрия, черчение, компьютерная графика) в процессе профессиональной подготовки учителя технологии. Выяснено их образовательно-профессиональное значение и влияние на процесс формирования графической компетентности будущего специалиста.

The article attempts to explore the content and structure of the basic engineering graphics disciplines (descriptive geometry, drawing, computer graphics) in the professional training of teachers of technologies. Found out their educational and professional significance and influence on the formation of future professional competence graphics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Нищак І. Д. 
Методична система навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій : монографія / І. Д. Нищак; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич : Ред.-вид. від. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка, 2016. - 263 c. - Бібліогр.: с. 225-263 - укp.

Розкрито сутність і значення інженерно-графічної підготовки для професійного становлення майбутніх учителів технологій. На основі теоретико-методологічного аналізу проблеми обгрунтовано концепцію та розроблено модель методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін, досліджено педагогічні умови її ефективної реалізації. Охарактеризовано структуру та зміст інженерно-графічної підготовки студентів. Виявлено ефективні форми та методи навчання інженерно-графічних дисциплін. З'ясовано можливості інформаційних технологій як сучасного засобу реалізації методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805521 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нищак І. Д. 
Інженерно-графічні знання, уміння та навички вчителя технологій: квінтесенція понять / І. Д. Нищак // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 365-370. - Бібліогр.: с. 370 (13 назв) - укp.

Здійснено спробу розкрити сутність понять "інженерно-графічне знання", "інженерно-графічні уміння", "інженерно-графічні навички" вчителя технологій. Розглянуто: інженерно-графічне знання як результат сприйняття, усвідомлення й узагальнення геометричних, креслярсько-графічних, технічних та інших понять, елементів графічної мови та як достатню теоретичну основу для успішного розв’язання інженерно-графічних задач; інженерно-графічні вміння як свідоме володіння системою практичних дій, необхідних для цілеспрямованої інженерно-графічної діяльності, що регулюються наявними знаннями і навичками; інженерно-графічні навички як вдосконалені вміння інженерно-графічної діяльності, що реалізуються на рівні несвідомого контролю й забезпечують досягнення найкращого результату з найменшим розумовим напруженням.

Сделана попытка раскрыть сущность понятий "инженерно-графическое знание", "инженерно-графические умения", "инженерно-графические навыки" учителя технологии. Рассмотрены: инженерно-графическое знание как результат восприятия, осознания и обобщения геометрических, чертежно-графических, технических и других понятий, элементов графического языка и теоретическая основа успешного решения инженерно-графических задач; инженерно-графические умения как сознательное владение системой практических действий, необходимых для целенаправленной инженерно-графической деятельности, регулируемых имеющимися знаниями и навыками; инженерно-графические навыки как усовершенствованные умения инженерно-графической деятельности, реализуемые на уровне бессознательного контроля и обеспечивающие достижения наилучшего результата с наименьшим умственным напряжением.

Attempt to discover the essence of the main for engineering and graphic preparation of teacher of technology concepts “engineering and graphics knowledge”, “engineering and graphics skills” of teacher of technology. Engineering and graphic knowledge is defined as the result of perception, understanding and synthesis of geometric, drawings and graphics, technical and other terms, elements of graphic language in the process of learning and cognitive and production of practical human activity, is a sufficient theoretical basis for the successful solution of engineering graphics tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Нищак І. Д. 
Методична система навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / І. Д. Нищак; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 42 c. - укp.

Досліджено теоретичні основи формування інженерно-графічних знань й умінь та виявлено вплив інженерно-графічної підготовки на розвиток професійно важливих якостей вчителя технологій. На основі теоретико-методологічного аналізу обгрунтовано концепцію та розроблено структурно-функціональну модель методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій, а також визначено педагогічні умови ефективної реалізації запропонованої моделі. Аргументовано структуру та зміст інженерно-графічної підготовки студентів, виявлено ефективні форми та методи навчання інженерно-графічних дисциплін. Досліджено дидактичні можливості інформаційних технологій як сучасного засобу навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій. Розроблено авторський педагогічний програмний засіб - електронний навчально-методичний комплекс "Графіка". Визначено критерії, показники й охарактеризовано рівні інженерно-графічної підготовки студентів. Експериментально перевірено ефективність розробленої методичної системи навчання інженерно-графічних дисциплін майбутніх учителів технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА427308 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського