Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Огієнко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Огієнко О. І. 
Андрагогічний підхід у неперервній освіті дорослих : метод. рек. / О. І. Огієнко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2007. - 39 c. - Бібліогр.: с. 38. - укp.

Висвітлено проблеми здійснення неперервної освіти в контексті самореалізації дорослої людини з урахуванням її вікових особливостей. Проаналізовано етапи становлення андрагогіки як науки, можливості застосування андрагогічного підходу у навчанні дорослої людини. Описано андрагогічні принципи та моделі навчання.

Освещены проблемы осуществления непрерывного образования в контексте самореализации взрослого человека с учетом его возрастных особенностей. Проанализированы этапы становления андрагогики как науки, возможности применения андрагогического подхода в обучении взрослого человека. Описаны андрагогические принципы и модели обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207р

Шифр НБУВ: Р110133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Огієнко О. В. 
Земства Правобережної України 1904 - 1917 років: досвід соціально-економічної та культурно-просвітницької діяльності : Моногр. / О. В. Огієнко; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 144 c. - Бібліогр.: с. 126-140. - укp.

Висвітлено важливу та малодосліджену сторінку історії розвитку місцевого самоврядування України - господарську та культурно-просвітницьку діяльність земських установ Правобережної України у 1904 - 1917 рр. Визначено політичні й організаційно-правові особливості функціонування земств. На підставі грунтовного опрацювання статистичного та фактичного матеріалу об'єктивно розкрито здобутки та недоліки їх практичної діяльності.

Освещена важная и малоисследованная страница истории развития местного самоуправления Украины - хозяйственная и культурно-просветительская деятельность земских учреждений Правобережной Украины в 1904 - 1917 гг. Определены политические и организационно-правовые особенности функционирования земств. На основе основательной переработки статистического и фактического материала объективно раскрыты достижения и недостатки их практической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР43)52-536.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Огієнко О. І. 
Педагогічна практика : Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / О. І. Огієнко, Л. В. Пшенична, М. П. Кононенко, Н. В. Кубракова, Н. А. Пріла, Н. Г. Осьмук, М. О. Лазарєв, Л. Ю. Рощупкіна; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2004. - 175 c. - укp.

Викладено методику педагогічного діагностування школярів різних вікових груп, наведено рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи в школах.

Изложена методика педагогического диагностирования школьников разных возрастных групп, приведены рекомендации относительно эффективной учебной и внеучебной работы в школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69я73

Шифр НБУВ: В348661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Огієнко О. І. 
Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах : монографія / О. І. Огієнко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - Суми : Еллада-S, 2008. - 444 c. - Бібліогр.: с. 386-435. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських державах у контексті реалізації концепції освіти дорослих впродовж життя. Висвітлено теоретико-методологічні й андрагонічні засади, визначено періодизацію становлення та розвитку освіти дорослих у цих країнах. Наведено рекомендації щодо використання прогресивних ідей скандинавського досвіду в розбудові освіти дорослих в Україні.

Проанализированы тенденции развития образования взрослых в скандинавских государствах в контексте реализации концепции образования взрослых в течение жизни. Освещены теоретико-методологические и андрагонические основы, определена периодизация становления и развития образования взрослых в этих странах. Даны рекомендации по использованию прогрессивных идей скандинавского опыта при организации образования взрослых в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(411) + Ч443(411)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Огієнко О. І. 
Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах (друга половина XX століття) : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. І. Огієнко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2009. - 44 c. - укp.

Розглянуто методологічні засади, національні, загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили розвиток освіти дорослих у скандинавських країнах у другій половині XX ст. Проведено історико-педагогічний аналіз еволюції освіти дорослих у даних країнах. Розглянуто процес формування феномену скандинавської освіти дорослих. Обгрунтовано періодизацію її розвитку, виокремлено й обгрунтовано загальні тенденції та особливості у різні історичні періоди. Обгрунтовано структурні та функціональні трансформації освіти дорослих у скандинавських країнах у другій половині XX ст. Досліджено основні складові функціонування систем освіти дорослих. Проаналізовано підходи до розвитку педагогіки у дорослих у скандинавському освітньому просторі. Визначено перспективні напрями, суперечності, закономірності та провідні тенденції, що характеризують розвиток скандинавської освіти дорослих у другій половині XX ст. Наведено рекомендації щодо особливостей використання скандинавського досвіду в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(441) + Ч443(411)63/64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Огієнко О. В. 
Земства Правобережної України: організаційно-правовий статус та соціальні функції (1904 - 1917 рр.) : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / О. В. Огієнко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано політику царської влади щодо органів земського самоврядування українського Правобережжя. Простежено урядові заходи законодавчого та практичного характеру щодо запобігання переваги поляків-католиків у земських органах. Проаналізовано склад та обов'язки управління земським господарством Правобережної України 1904 - 1911 рр. Визначено практичні заходи земств організаційного плану з розширення представницької бази та соціальних обов'язків власних структурних підрозділів. Охарактеризовано державно-правовий та організаційний статус самоврядних земських органів Київської, Волинської та Подільської губерній у 1911 - 1917 рр. Розглянуто особливості фінансового становища та бюджетної політики правобережних земств. Висвітлено основні напрямки, форми, методи й ефективність реалізації ними своїх соціально-економічних і соціально-культурних функцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР34)52-536.2 + Х2(4УКР-9ПРА)52-523.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Авшенюк Н. М. 
Модернізація педагогічної освіти в європейському та євроатлантичному освітньому просторі : монографія / Н. М. Авшенюк, В. О. Кудін, О. І. Огієнко, Н. О. Постригач, Л. П. Пуховська; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Педагогічна думка, 2011. - 232 c. - Бібліогр.: с. 203-216. - укp.

Вперше у вітчизняній педагогіці висвітлено проблеми модернізації педагогічної освіти в країнах ЄС як складової формування європейського простору вищої освіти та науки на початку XXI ст. Зазначено, що розвиток професійної підготовки вчителів у цих країнах зумовлений специфічними внутрішніми політичними, економічноми та національними традиціями, а також різноманітними зовнішніми тенденціями глобалізації, інтернаціоналізації, інтеграції. Розглянуто процеси утвердження європейських вимірів якості педагогічної освіти та запровадження компетентнісного підходу до підготовки педагогічного персоналу, утвердження спільних вимог до навчальних планів і програм професійного розвитку вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Огієнко О. І. 
Теоретичні засади освіти людей похилого віку / О. І. Огієнко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 2. - С. 93-97. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Виявлено провідні чинники розвитку освіти людей похилого віку та розкрито її значення на сучасному етапі розвитку суспільства. Визначено та обгрунтовано теоретичні засади освіти людей третього віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Огієнко О. І. 
Підготовка сучасного вчителя: інформаційно-технологічне забезпечення : монографія / О. І. Огієнко, Т. Г. Калюжна, Ю. С. Красильник, Л. О. Мільто, Ю. Л. Радченко; ред.: О. І. Огієнко; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Імекс, 2013. - 223 c. - укp.

Висвітлено результати комплексної науково-дослідної роботи відділу інноваційних педагогічних технологій Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України. Обгрунтовано сутність інформаційно-технологічного забезпечення професійної підготовки майбутнього вчителя за умов коледжу та університету. Визначено теоретичні засади та специфіку застосування дистанційної форми навчання. Увагу приділено проблемам використання сучасних інформаційних технологій у професійній підготовці вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Огієнко О. 
Інноваційний потенціал модульних технологій, що базуються на компетенція, у професійній освіті / О. Огієнко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 62-70. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено й обгрунтовано інноваційний потенціал модульних технологій (МТ), що базуються на компетенціях, як важливий компонент компетентнісно-модульного підходу в професійній освіті. Проаналізовано досвід європейських країн з використання зазначених МТ і програм. Виявлено, що інноваційний потенціал МТ, які базуються на компетенціях, забезпечується: особливістю сучасного суспільного й економічного розвитку суспільства, відповідністю концепції освіти впродовж життя, зорієнтованістю на результат, що є значущим для ринку праці - на компетенції (як інтегрована сукупність знань, умінь, відносин і досвіду), можливостями створювати навчальне середовище, що імітує реальне трудове середовище; індивідуалізацією освітньої траєкторії тощо. Відзначено, що шведські експерти говорять про зниження якості загальної освіти за умов запровадження технологій, що базуються на компетенціях. Перспективним для майбутніх досліджень названо вивчення механізму оцінювання в технологіях, що базуються на компетенціях.

Определен и обоснован инновационный потенциал модульных технологий (МТ), базирующихся на компетенциях, как важный компонент компетентностно-модульного подхода в профессиональном образовании. Проанализирован опыт европейских стран в использовании указанных МТ и программ. Выявлено, что инновационный потенциал МТ, обеспечивается: особенностью современного общественного и экономического развития общества, соответствием концепции образования на протяжении жизни, ориентированностью на результат, значимый для рынка труда - на компетенции (как совокупность знаний, умений, отношений и опыта), возможностями создавать учебную среду, имитирующую реальную трудовую среду; индивидуализацией образовательной траектории. Отмечено, что шведские эксперты говорят о снижении качества общего образования при внедрении технологий, основанных на компетенциях. Перспективным для будущих исследований названо изучение механизма оценки в технологиях, основанных на компетенциях.

The article considers essential characteristics of the competence-module approach, analyzes foreign experience of the module competences-based technologies usage, grounds peculiarities of module competences-based technologies and programs, and definestheir innovative potential.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.01 + Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Огієнко О. І. 
Реформування вищої освіти Німеччини у 90-х роках ХХ - початку ХХІ століття / О. І. Огієнко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 252-259. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено особливості реформування вищої освіти Німеччини у контексті створення єдиного європейського освітнього простору.

Исследовано особенности реформирования высшего образования Германии в контексте создания единого европейского образовательного пространства.

Investigated features of the reform of higher education in Germany in the context of creating a single European educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Нім)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Огієнко О. І. 
Педагогіка дорослих чи андрагогіка? Скандинавський контекст / О. І. Огієнко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42. - С. 46-50. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено роль та місця андрагогіки у скандинавському вимірі, досліджено становлення та розвиток скандинавської концепції навчання дорослих. На підставі аналізу скандинавської педагогічної літератури виділено основні етапи розвитку педагогіки дорослих; особливу увагу приділено розумінню та місцю андрагогіки в системі наук.

Определена роль и место андрагогики в скандинавском измерении, исследовано становление и развитие скандинавской концепции обучения взрослых. На основании анализа скандинавской педагогической литературы выделены основные этапы развития педагогики взрослых; особое внимание уделено пониманию и месту андрагогики в системе наук.

In the article the role and place andragogy in the Scandinavian context are defined, formation and development of the Scandinavian concept of adult learning is investigated. On the basis of the Scandinavian pedagogic literature analysis the main stages of the adult education development are singled out; the peculiar attention is given to the understanding and place of Andragogy in the system of sciences.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(411)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 берез. 2015 р., Суми. Т. 1 / ред.: А. А. Сбруєва, С. Б. Кузікова, О. І. Огієнко, О. Ю. Щербина-Яковлева; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т педагогіки, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Суми, 2015. - 391 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади підготовки майбутніх учителів до інноваційно-педагогічної діяльності в сучасних ВНЗ України. Показано вплив ідеології прагматизму на освітньо-виховні ідеали та цінності американського суспільства кінця ХІХ - початку ХХ ст. проаналізовано структуру та зміст хореографічно-педагогічної освіти в Російській Федерації. Приділено увагу студентоцентризму педагогічної манери О. Потебні в контексті розвитку вищої освіти в Україні. Викладено офіційні вимоги до професійної компетентності дошкільних педагогів у країнах Західної Європи. З'ясовано особливості та тенденції сучасної німецької лінгводидактики. Досліджено упровадження методу коучингу у процесі формування основ індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх викладачів ВНЗ. Вивчено азіанізацію англійської мови у ВНЗ. Охарактеризовано психолого-педагогічні чинники мотивації до професійної діяльності студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ. Виявлено роль мистецтва в контексті гендерної соціалізації особистості студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355694/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 берез. 2015 р., Суми. Т. 2 / ред.: А. А. Сбруєва, С. Б. Кузікова, О. І. Огієнко, О. Ю. Щербина-Яковлева; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т педагогіки, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Суми, 2015. - 335 c. - укp.

Розроблено методику формування комунікативної компетентності в майбутніх обліковців із реєстрації бухгалтерських даних. Оптимізовано процес самореалізації творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-філолога та українознавця. Розглянуто проектну діяльність як вид інтерактивних технологій. Охарактеризовано освітній фандрейзинг як інноваційну складову управління сучасним університетом. Запропоновано модель змістово-технологічного забезпечення формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів ДНЗ. Приділено увагу використанню комплексу мистецтв студентами під час проходження практики в початковій школі. Вивчено перспективи здійснення соціального виховання дітей позбавлених батьківського піклування в українській педагогічній практиці. Обгрунтовано принципи та підходи до впровадження інклюзивної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355694/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : зб. наук. ст. : у 2 ч. Ч. 2 / ред.: М. А. Бойченко, С. М. Грицай, О. В. Зосименко, І. Л. Кєжковска, С. М. Коваленко, Д. В. Кудінов, А. К. Минбаєва, Г. Л. Єфремова, О. І. Огієнко, А. А. Сбруєва, Л. О. Сущенко; "Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка", міжнар. наук.-прак. конф. - Суми, 2018. - 324 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - пол. - англ.

Розкрито теоретичні та практичні питання основ розвитку інноваційних процесів, досліджено особливості впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Проаналізовано розвиток соціально-психологічного потенціалу особистості за умов інноваційних змін в освіті. Наведено ретроспективний погляд на інновації в навчально-виховному процесі та управлінні, культурологічні, етнологічні та філософські засади освітніх інновацій. Охарактеризовано розвиток особистісно-професійної компетентності за умови післядипломної освіти та вплив інноваційних процесів на управління освітою в сучасному світі та розвиток суспільства. Сформовано основи виховної діяльності майбутніх учителів початкової школи. Досліджено національне виховання як засіб формування духовного світу студента. Розглянуто особистісно-орієнтоване навчання як методичну основу реалізації принципу гуманізму нової української школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357591/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Огієнко О. С. 
Палеогеографічні обстановки формування верхньочетвертинних відкладів в Західному секторі Антарктики за даними діатомового аналізу : автореф. дис. ... канд. геол. наук : 04.00.01 / О. С. Огієнко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.

Висвітлено результати дослідження змін палеогеографічних обстановок в пізньому плестоцені та голоцені в районі розташування Української антарктичної станції "Академік Вернадський" у західній Антарктиці. Проаналізовано залежність видового складу та екологічної структури діатомових комплексів з поверхневих морських відкладів північно-західної частини Антарктичного півострова від морфоструктурних зон шельфу, що дає змогу зробити біофаціальну характеристику досліджуваних комплексів за кременевим мікрофітопланктоном. На підставі результатів аналізу палеофаціальних умов формування діатомових комплексів установлено гідрологічні умови в межах дослідженої акваторії під час формування поверхневого шару морських відкладів. Для північної, найбільш відкритої до океану та чутливої до зміни клімату частини акваторії Антарктичного півострова, простежено послідовні зміни гідрологічних і кліматичних палеоумов у пізньому голоцені. Встановлено, що накопичення осадків відбувалося не раніше за 2 400 років тому (неогляціал). У результаті вивчення кременистих мікрофітофосилій з поверхневих осадків південної частини моря Скоша (Західна Антарктика) зафіксовано перевідкладені стулки середньоміоценових видів, що обумовлено дією морської криги під час останнього піку антарктичного зледеніння. Простежено розвиток палеографічних обстановок, виявлено варіації клімату в пізньому голоцені у південній частині протоки Дрейка та південо-західній частині моря Скоша, що обумовлено здатністю діатомових водоростей формувати екологічні угрупування відповідно до літофаціальних умов дня й характеру водних глибин зберігати цю інформацію у викопних комплексах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д543(007.1)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Учитель: виміри професійного становлення і міжнародної освіти = Teacher: dimensions of professional development and international education : [монографія] / Г. С. Товканець, Н. М. Авшенюк, А. Лещ-Крисяк, Р. Бернатова, Н. О. Герцовська, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. С. Костіна, О. Крушевська, М. І. Кузьма-Качур, М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Т. І. Молнар, Т. М. Мочан, О. І. Огієнко, Н. О. Постригач, О. С. Товканець, О. О. Теренко; ред.: Г. С. Товканець; Мукачів. держ. ун-т. - Київ : МДУ, 2019. - 340 c. - Бібліогр.: с. 315-338 - укp. - англ.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо ролі вчителя у соціумі та педагогічної професії в європейському і міжнародному соціально-економічному просторі. Зосереджено увагу на особливостях підготовки вчителя в умовах європейської інтеграції, пріоритетах особистісно-професійного розвитку педагога. Охарактеризовано особливості професійної підготовки вчителів у країнах Південної Європи у XXI ст. Досліджено практико-орієнтований підхід під час формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Освіта для XXI століття: виклики, проблеми, перспективи : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 жовт. 2019 р., Суми : [у 2 т.]. Т. 1 / ред.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, Т. М. Дегтяренко, С. Б. Кузікова, Г. Ю. Ніколаї, О. І. Огієнко, О. Г. Козлова, С. М. Кондратюк, М. О. Лазарєв, Н. М. Павлущенко, А. О. Поляничко, І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2019. - 211 c. - укp. - англ.

Увагу приділено питанням організаційно-педагогічного забезпечення, стратегічним пріоритетам і формам інноваційного розвитку системи дошкільної, початкової та шкільної освіти в Україні та світі, а також проблемам і перспективам інноваційного розвитку вищої освіти у глобальному та національному вимірах змін. Проведено аналіз альтернативних і варіативних програм навчання та виховання дітей дошкільного віку з розділу "театралізована діяльність". Окреслено сучасні тенденції розвитку екологічного виховання дітей дошкільного віку. Досліджено проблему формування міжособистісних відносин молодших школярів у науковій літературі. Розглянуто характерні особливості та напрями розвитку партнерських відносин американської школи з університетами. Подано інформацію про емоційну культуру як пріоритетний напрям змісту соціально-педагогічної реабілітації вихованців шкіл соціальної реабілітації закритого типу. Окреслено тенденції реформування докторської підготовки в європейському просторі вищої освіти. Описано шляхи оптимізації музично-теоретичної підготовки учнівської молоді в Китаї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358068/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Освіта для XXI століття: виклики, проблеми, перспективи : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 жовт. 2019 р., Суми : [у 2 т.]. Т. 2 / ред.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, Т. М. Дегтяренко, С. Б. Кузікова, Г. Ю. Ніколаї, О. І. Огієнко, О. Г. Козлова, С. М. Кондратюк, М. О. Лазарєв, Н. М. Павлущенко, А. О. Поляничко, І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2019. - 172 c. - укp. - англ.

Розглянуто світовий досвід розвитку дистанційних форм освіти у вітчизняному контексті управління інноваційним розвитком закладу освіти, питання інноваційних технологій професійної підготовки педагогів, освіти обдарованих, інклюзивної освіти в контексті інноваційного розвитку, а також проблеми підготовки соціальних працівників за сучасних умов та освіти дорослих в Україні та світі. Увагу приділено дистанційному навчанню англійського аргументативного письма студентів-правників як предмету методичного дослідження. Визначено роль управлінської культури адміністратора у формуванні іміджу установ культури. Висвітлено особливості підвищення професійного рівня шкільного вчителя у Польщі. Розкрито виховний потенціал закладів загальної середньої освіти щодо розвитку обдарованих учнів. Розглянуто історичні передумови розвитку фізкультурно-оздоровчого та спортивного руху осіб з обмеженими можливостями. Проаналізовано проблему формування компетентності майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми. Висвітлено деякі аспекти розвитку компаративістики в освіті дорослих Греції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358068/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ольштинська О. П. 
Літологічна та мікропалеонтологічна характеристика донних відкладів Stella Creek (західний шельф Антарктичного півострова) / О. П. Ольштинська, С. Б. Шехунова, С. М. Стадніченко, О. С. Огієнко, В. В. Пермяков // Укр. антаркт. журн.. - 2019. - № 2. - С. 13-25. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Мета роботи - комплексні дослідження речовинного, гранулометричного, мінерального, хімічного та мікропалеонтологічного складу донних відкладів, а також аналіз умов седиментації в акваторіях, прилеглих до Української антарктичної станції "Академік Вернадський" (УАС "Академік Вернадський"). Матеріал для дослідження - зразки донних відкладів, відібрані в Stella Creek (протока Стелла) у 2018 р. поблизу УАС "Академік Вернадський". Дослідження речовинного, гранулометричного та мінерального складу порід і рентгеноструктурний аналіз породоутворюючих мінералів проводились з використанням електронно-мікроскопічних методів; для вилучення палеонтологічних решток застосована ультразвукова дезінтеграція порід; визначення таксономічного складу мікроводоростей та їх фотографування проводились у світловому і електронному мікроскопах. У мінеральному складі донних осадків встановлено кварц, плагіоклаз, хлорит, іліт, опал (біогенний), амфіболи, сидерит. Серед теригенних мінералів важкої фракції визначено ільменіт (з пірофанітовим міналом), циркон, монацит. Аутигенні мінерали представлені бактеріоморфними фрамбоїдальними скупченнями мікрокристалів сульфіду заліза, сульфату кальцію та бариту. Серед органічних решток виявлено численні стулки діатомових водоростей. За діатомовими виділено 3 інтервали, які співпадають з шарами осадків, визначеними за гранулометричним складом. Висновки: донні відклади в протоці сформувалися у пізньочетвертинний час в морських холодноводних умовах за низької гідродинамічної активності та слабовираженим льодовиковим розвантаженням з локальними умовами, сприятливими для ранньодіагенетичної біогенної сульфатредукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д543 + Д549(952)344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24597 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського