Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Онипченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Онипченко О. І. 
Навчально-виховна та методична діяльність педагогічних рад освітніх закладів України у другій половині XIX століття : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. І. Онипченко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2003. - 21 c. - укp.

Виявлено передумови виникнення педагогічних рад вітчизняних освітніх закладів другої половини XIX ст., розкрито динаміку становлення та розвитку колегіального органу вчительських колективів, а також визначено мету, зміст, форми та пріоритетні напрями навчально-виховної та методичної діяльності цих колективів. Розглянуто питання стосовно вимог до вчителя, умов використання книги як освітньо-виховного засобу. До наукового обігу введено 77 архівних документів, які розширили відомості з досліджуваної проблеми, зокрема, щодо організації дисципліни на уроці. Висвітлено роль педагогічних рад у проведенні позакласних занять з учнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.412

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Онипченко О. 
Педагогічні ради: історико-педагогічний аспект становлення і розвитку / О. Онипченко // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 72-74. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Праці педагогів і науковців з вивчення діяльності педагогічних рад згруповано за напрямами: педагоги-практики; дослідницький; історико-педагогічний. Висвітлено динаміку виникнення та розвитку педагогічних рад у ХІХ ст. Розкрито їх склад і повноваження. Досліджено внесок у розробку теоретичних засад функціонування педагогічних рад вітчизняних і зарубіжних педагогів минулого. Акцентовано увагу на поглядах М. Пирогова, К. Ушинського, Х. Алчевської, М. Демкова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.412 + Ч33(4УКР)51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Онипченко О. І. 
Педагогічні ради про підготовку вчителів в Україні та за кордоном у другій половині ХІХ століття / О. І. Онипченко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 98-101. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На підставі аналізу архівних джерел висвітлено вплив педагогічних рад жіночих гімназій царської Росії на становлення майбутніх учительських кадрів.

На основании анализа архивных источников освещено влияние педагогических советов женских гимназий царской России на становление будущих учительских кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4Укр) + Ч424(4Рос)735.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Онипченко О. І. 
Статеворольова соціалізація дітей та підлітків в Україні (XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01, 13.00.05 / О. І. Онипченко; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет". - Слов'янськ, 2020. - 40 c. - укp.

Визначено та охарактеризовано три педагогічні моделі соціально-виховної роботи з неповнолітніми правопорушниками в Україні 1917 – 2015 рр. (прагматична модель соціального виховання неповнолітніх правопорушників (1917 – 1938 рр.), стрижнем якої було визнано трудове виховання та професійна освіта неповнолітніх правопорушників; соціоцентрична модель соціального виховання неповнолітніх правопорушників (1939 – 1990 рр.), основою якої стало виховання неповнолітніх правопорушників як активних членів колективу, суспільства; гуманістична модель соціального виховання неповнолітніх правопорушників (1991 – 2015 рр.), що проголосила особистісно-центрований підхід до соціального виховання неповнолітніх правопорушників. Уточнено зміст понять: „соціальне виховання”, „соціалізація”, „правопорушення”, „неповнолітній правопорушник”, „девіантна поведінка”, „делінквентна поведінка”, „профілактика”, „соціальна реабілітація”, „ресоціалізація”, „соціальна адаптація”, „соціальний супровід”, „соціальний патронаж”, „пробація”; соціальні, соціально-педагогічні та індивідуально-психологічні детермінанти поведінки неповнолітніх правопорушників; внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів у розвиток теорії та практики соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні у 1917 – 2015 рр. Набуло подальшого розвитку: узагальнення та типологізація спеціалізованих пенітенціарних установ для неповнолітніх правопорушників, що діяли в Україні досліджуваного періоду (приймальники, розподільники, ізолятори, колектори, напівреформаторії та реформаторії, ремісничі й виправні притулки, основні та допоміжні дитячі будинки, будинки примусових робіт (БУПРи), дитячі виправні та трудові колонії, виправні школи, школи фабрично-заводського учнівства (ФЗУ), школи соціальної реабілітації (ШСР), професійні училища соціальної реабілітації (УСР)); аналіз та систематизація джерельної бази дослідження; узагальнення нормативно-правових засад соціального виховання та кримінальної відповідальності неповнолітніх правопорушників у досліджуваний період. До наукового обігу введено маловідомі та раніше невідомі архівні джерела (61 позиція), наукові документи, історико-педагогічну літературу; невідомі раніше історичні факти, пов’язані з історією розвитку соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні у ХХ – на початку ХХІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*641*332.1 + Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сучасний науково-педагогічний дискурс у вирішенні освітніх проблем : колект. монографія / С. Я. Харченко, В. І. Бабіч, В. Л. Григоренко, В. В. Докучаєва, Л. В. Кальченко, С. В. Коношенко, Н. П. Краснова, О. В. Лісовець, С. О. Омельченко, О. І. Онипченко, Н. О. Островська, Л. Й. Петришин, В. В. Прошкін, О. І. Рассказова, В. І. Степаненко, С. Ю. Сургова, Н. Є. Тимошенко, С. І. Ткачов, Н. О. Ткачова, Н. О. Хміль, Н. О. Шевченко; ред.: С. Я. Харченко; Національна академія педагогічних наук України, Науково-дослідний центр проблем соціальної педагогіки та соціальної роботи, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Талком, 2021. - 466 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні засади реалізації сучасного науково-педагогічного дискурсу у процесі вирішення актуальних освітніх проблем. Розглянуто основні напрями соціально-педагогічних досліджень сучасної соціальної сфери. Окреслено вагомі проблеми професійної освіти та шляхи їх вирішення. Розкрито питання організаційного моделювання системи соціально-педагогічної роботи з превенції соціального сирітства у територіальній громаді міста. Висвітлено сутність і структуру управлінської культури соціального працівника. Розглянуто системно-структурний підхід до обґрунтування соціально-педагогічної технології розвитку соціальності дітей в умовах інклюзивної освіти. Розкрито особливості дистанційного консультування в соціальній роботі з різними категоріями клієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852495 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського