Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Оржеховська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Оржеховська О. 
Холістична концепція здоров'я у британській школі: перспективи для України / О. Оржеховська // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 1. - С. 41-48. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Висвітлено холістичну концепцію здоров'я, яка покладена в основу цілісного підходу до формування здорового способу життя учнів у Школах сприяння здоров'ю Великої Британії. Розкрито напрями та критерії цілісного підходу до формування здорового способу життя, яким має відповідати робота школи сприяння здоров'ю. Зазначено, що в Україні зроблені певні кроки у напрямі розвитку фізично здорового способу життя школярів.

Освещена холистическая концепция здоровья, которая положена в основу целостного подхода к формированию здорового образа жизни учащихся в Школах содействия здоровью в Великобритании. Представлены направления и критерии целостного подхода к формированию здорового образа жизни, которым должна соответствовать работа школы содействия здоровью. Отмечено, что в Украине сделаны определенные шаги в направлении развития физически здорового способа жизни школьников.

Lighted holistic concept of health , which is the basis for a holistic approach to a healthy lifestyle to schools to promote the health of the UK. Directions and criteria presented a holistic approach to a healthy lifestyle , which should correspond to the work of the school health promotion . Noted that Ukraine has made some steps towards the development of a physically healthy lifestyle schoolchildren.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч424(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оржеховська О. 
Компетентнісна зорієнтованість курикулуму Великої Британії щодо формування здорового способу життя школярів / О. Оржеховська // Порівнял.-пед. студії. - 2014. - № 1. - С. 30-36. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано питання компетентнісної зорієнтованості курикулуму Великої Британії як механізму формування здорового способу життя школярів. Розглянуто проблеми цілісності курикулуму. Досліджено цілі курикулуму щодо формування здорового способу життя школярів. Розкрито сутність українського підходу до цілісності забезпечення процесу та змісту навчання. Висвітлено проблему формування здорового способу життя школярів у курикулумі Великої Британії у контексті компетентнісного підходу.

Освещены вопросы компетентностной ориентированности куррикулума Великобритании как механизма формирования здорового образа жизни школьников. Рассмотрены проблемы целостности куррикулума. Исследованы цели куррикулума по формированию здорового образа жизни школьников. Раскрыта сущность украинского подхода к целостности обеспечения процесса и содержания обучения.

The questions centered curriculum competency UK as a mechanism for promoting healthy lifestyles of students. Problems integrity of the curriculum. Researched curriculum goals for a healthy lifestyle of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ВЕЛ) к1 + Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Оржеховська О. 
Механізми забезпечення якості шкільної освіти в Норвегії / О. Оржеховська // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 102-108. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто деякі механізми забезпечення якості шкільної освіти в Норвегії. Висвітлено наступність і безперервність системи забезпечення якості освіти. Досліджено етапи запровадження Національного курикулуму, модернізацією якого став "Національний курикулум для підтримки знань". Висвітлено напрями підвищення якості середньої освіти, зокрема: запровадження навчання, заснованого на результаті (outcome-based learning), компетентнісно-зорієнтованого. Викладено чотири головні елементи: основний курикулум (The Core Curriculum); рамка для забезпечення якості освіти (The Quality Framework); предметний курикулум (The subject curricula) та рамка розподілу кількості годин на опанування певного предмета. Зазначено, що наступність навчального матеріалу регулюється загальною частиною основного Курикулуму (Core Curriculum) Національного Курикулуму; другим напрямом загальної частини курикулуму є розвиток "Творчих початків", до якого входять духовний і фізичний розвиток дитини Норвегії, "Робота" - третій напрям курикулуму, який предбачає закладання основ виробничої та громадської діяльності; останній напрям – "Природа і середовище" – вимагає від учнів усвідомлення екологічних проблем. На основі узагальнення результатів дослідження, констатовано, що освітня політика в Україні щодо забезпечення якості освіти та технологій її реалізації корелюються з європейськими реаліями та норвезькими, зокрема. Виокремлено перспективні складові у "Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти": наступність між ступенями шкільної освіти та забезпечення перспективності змісту освіти та вимог щодо його засвоєння учнями. Проаналізовано систему підготовки та оцінювання роботи вчителів Норвегії та Україні, а саме: в Україні існує розвинена система оцінювання якості роботи вчителів – атестація педагогічних працівників, положення якої затверджено Постановою Кабінету Міністрів України; особливістю Норвегії є потужна фінансова підтримка з боку держави, яка спрямовується на підвищення професійного рівня вчителів, ключовими ідеями якої є неперервність та міжгалузева співпраця.

Рассмотрены некоторые механизмы обеспечения качества школьного образования в Норвегии. Освещена преемственность и непрерывность системы обеспечения качества образования. Исследованы этапы внедрения Национального куррикулума, модернизацией которого стал "Национальный курикулум для поддержания знаний". Выделены направления повышения качества среднего образования, в частности: введение обучения, основанного на компетентно-ориентированном принципе. Изложены четыре главных элемента этой программы: основной куррикулум (The Core Curriculum); рамка для обеспечения качества образования (The Quality Framework); предметный куррикулум (The subject curricula) и рамка распределения количества часов на овладение определенным предметом. Указано, что преемственность учебного материала регулируется общей частью основного Куррикулума (Core Curriculum) Национального Куррикулума; вторым направлением является развитие "Творческих начал", в которое входят духовное и физическое развитие ребенка Норвегии, "Работа" – третье направление куррикулума, который предполагает знание основ производственной и общественной деятельности; последнее направление - "Природа и среда" - требует от учеников осознания экологических проблем. На основании обобщения результатов исследования, констатировано, что образовательная политика в Украине по обеспечению качества образования и технологий реализации коррелируется с европейскими реалиями и норвежскими, в частности. Выделены перспективные составляющие в "Государственном стандарте базового и полного общего среднего образования": преемственность между уровнями школьного образования и обеспечения перспективности содержания образования и требований для его усвоения учащимися. Проанализирована система подготовки и оценки работы учителей Норвегии и Украины, а именно: в Украине существует развитая система оценки качества работы учителей – аттестация педагогических работников, положения которой утверждены Постановлением Кабинета Министров Украины; особенность Норвегии - мощная финансовая поддержка со стороны государства, которая направляется на повышение профессионального уровня учителей, ключевыми идеями которой являются непрерывность и межотраслевое сотрудничество.

The article highlights some of the mechanisms for quality school education provision in Norway: the National Quality Assessment System components and non-system ones. At the state school level there has been an introduction of a national program for after-school activities, lowering the school starting age to six years, three-year upper secondary education for all and a pedagogically more coherent educational system. The article analyzes the consistency and continuity of quality assurance provision – the general part of the curriculum and the respective legislation, the systems for preparing and assessing teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НОР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського