Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ороновська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Ороновська Л. Д. 
Педагогічні умови прилучення молодших школярів до духовних цінностей на уроках музики : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. Д. Ороновська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2006. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано суть механізму виховання в молодших школярів духовних цінностей на уроках музики, який передбачає врахування домінувальної ролі емоційної сфери у сприйнятті творів мистецтва, рівня пізнавальних можливостей і творчих здібностей учнів цього віку з метою розвитку духовних потреб і почуттів, набуття елементарних навичок сприйняття мистецтва і знань про духовні цінності, формування творчої активності, а також для реалізації духовних сил і задатків. Визначено педагогічні умови реалізації даного механізму, а саме: інтеграцію міжпредметних і міжхудожніх знань, умінь і навичок, організацію навчально-виховного процесу на уроках музики з використанням аксіологічного й особистісно-діяльнісного підходів, стимулювання потреби творчої самореалізації молодших школярів у різних видах музичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Щ31 р(4УКР)22-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ороновська Л. Д. 
Становлення духовних цінностей особистості: теоретичний аспект проблеми / Л. Д. Ороновська // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 86-94. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено сутність поняття духовності як системи цінностей, завдяки якій формується унікальна людська сутність. Виділено основні групи концепцій цінностей. Визначено компоненти у структурі духовності: моральний, пізнавальний, естетичний. Обгрунтовано єдність моральних, естетичних, пізнавальних цінностей, оскільки вони є складовими єдиного цілісного духовного світовідношення. Зроблено висновок, що духовні цінності як орієнтири, що відіграють роль ідеалу, з'ясовують світовідношення особистості та регулюють її поведінку.

Освещена суть понятия духовности как системы ценностей, благодаря которой формируется уникальная человеческая сущность. Выделены основные группы концепций личности. Определены компоненты в структуре духовности: моральный, познавательный, эстетический. Обосновано единство моральных, эстетических, познавательных ценностей, поскольку они являются составляющими единого целостного, духовного мироотношения. Сделан вывод, что духовные ценности, как ориентиры, которые играют роль идеала, определяют мироотношения личности и регулируют ее поведение.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю217.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ороновська Л. 
Розвиток сучасного хорового виконавства (на прикладі дитячої хорової школи “Зоринка”, м. Тернопіль) / Л. Ороновська, Г. Олексін // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 96-100. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Продемонстровано розвиток сучасного дитячого хорового виконавства (на прикладі дитячої хорової школи “Зоринка”, м. Тернопіль). Увагу приділено історичному огляду зародження та методиці розвитку дитячого голосу у хоровій школі “Зоринка”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР)-68 + Щ314.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ороновська Л. 
Динаміка дитячого хорового руху в контексті культурно-мистецького життя України ІІ половини ХХ ст / Л. Ороновська // Молодь і ринок. - 2012. - № 10. - С. 76-81. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлено особливості розвитку дитячого хорового виконавства в контексті суспільно-політичного та культурно-мистецького життя України другої половини XX ст., узагальнено основні принципи організації музично-естетичного виховання учнівської молоді. Проаналізовано форми концертно-хорового виконавства, вивчено репертуар найяскравіших дитячих хорових колективів досліджуваного періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.38 + Щ31 г(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ороновська Л. 
Дитяча хорова освіта та проблеми її висвітлення в педагогічній періодиці кінця ХІХ - початку ХХ століття / Л. Ороновська, А. Ороновський // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 77-82. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Відзначено занепад вітчизняного морального та естетичного виховання, недоліки в популяризації високої музичної культури та у вихованні підростаючого покоління. Запропоновано дослідження теорій та методик викладання хорового співу у кінці ХІХ - на початку ХХ ст. на основі аналізу періодичних видань з педагогіки. Проаналізовано основні тенденції розвитку викладання хорового мистецтва у вказаний період та ставлення педагогів до феномену шкільного хору. Досліджено використання хорового співу для формування емоційної культури учнів як одного зі способів гармонійного розвитку дитини. Виокремлено духовну спрямованість навчання хоровому співу наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. Розкрито сутність лікувальної доцільності впровадження навчання хоровому співу серед учнів, зокрема для корекції мовленнєвих навичок та розумового розвитку. Виявлено недоліки в організації хорової справи, зокрема брак науково-методичних розробок викладання хорового співу.

Отмечен упадок отечественного нравственного и эстетического воспитания, недостатки в популяризации высокой музыкальной культуре, воспитании подрастающего поколения. Предложены исследования теорий и методик преподавания хорового пения в конце XIX - начале ХХ в. на основе анализа периодических изданий по педагогике. Проанализированы основные тенденции развития преподавания хорового искусства в указанный период и отношение педагогов к феномену школьного хора. Исследовано использование хорового пения для формирования эмоциональной культуры учащихся как одного из способов гармоничного развития ребенка. Выделена духовная направленность обучения хоровому пению в конце XIX - начале ХХ в. Раскрыта сущность лечебной целесообразности внедрения обучения хоровому пению среди учащихся, в частности для коррекции речевых навыков и умственного развития. Выявлены недостатки в организации хорового дела, в частности недостаток научно-методических разработок преподавания хорового пения.

Marked is the decline in domestic moral and aesthetic education, deficiencies in the promotion of high musical culture and education of the younger generation. Proposed are the studies of the theories and methods of teaching choral singing in the late nineteenth - early twentieth century by analyzing periodicals pedagogy. Analyzed are the basic trends in the development of teaching choral art during this period and the ratio of teachers to the phenomenon of school choir. Investigated is the use of choirs to form the emotional culture of the students as a way of harmonious development. Determined is the spiritual direction of teaching choral singing in the late XIX - early XX century. Disclosed is the essence of medical feasibility study introduction choral singing among students, in particular for correcting speech skills and cognitive development. Revealed are the shortcomings in the choir of the case, including the lack of research and teaching materials teaching choral singing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ороновська Л. 
Творчий пошук у формуванні музично-педагогічних суджень і переконань в професійній підготовці вчителя музичного мистецтва / Л. Ороновська, Н. Палій // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 36–39. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зовсім в новому сенсі розглянуто пошук як механізм орієнтації, виділено та охарактеризовано його як один із важливих інструментів в руках майбутнього учителя музики, музичного мистецтва. Виокремлено завдання професійного характеру, які повинні бути сформовані у майбутнього учителя музики: повага і вияв власної індивідуальності, формування бережного авторських вмінь, апробація свого музичного судження, розуміння міри своєї відповідальності по відношенню до своїх майбутніх учнів, кожний з яких — це єдина і неповторна особистість незалежно від віку, рівня підготовки та природної обдарованості. Підкреслено тезу стосовно інтегративного характеру творчого пошуку і професійному розвитку майбутнього педагога-музиканта, який звертається до музики і до музичної педагогіки як до безперервно розвивальної цілісності.

Совсем в новом смысловом поле рассмотрен поиск как механизм ориентации, который выделен и охарактеризован как один из важных инструментов в руках будущего учителя музыки, музыкального искусства. Изложены задачи профессионального характера, которые должны быть сформированы у будущего учителя музыки: уважение и проявление собственной индивидуальности, формирование авторских умений, апробация своего музыкального суждения, понимание меры своей ответственности по отношению к своим будущим ученикам, каждый из которых это единственная и неповторимая личность независимо от возраста, уровня подготовки и природной одаренности. Подчеркнут тезис об интегративном характере творческого поиска и профессиональном развитии будущего педагога-музыканта, который обращается к музыке и к музыкальной педагогике как к непрерывно развивающейся целостности.

The article is devoted to the development of the concept of the creative search for the music teacher and musicarts as an orientation mechanism in the perception of personal opinion and formation of pedagogical conditions of its transmission through interpersonal interaction between a teacher and a forming personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського