3. |
Пагута М. Бар’єри у професійній діяльності вчителя трудового навчання у процесі реалізації проектної технології / М. Пагута, Р. Бориславський // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 93-98. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Подано загальну характеристику основних психолого-педагогічних бар’єрів (утруднень), які виникають перед учителями освітньої галузі “Технології” у процесі реалізації ними проектно-технологічного підходу на уроках трудового навчання; подано їх загальну характеристику та визначено шляхи їх подолання. Зазначено, що для належної підготовки майбутнього педагога до подолання психолого-педагогічних бар’єрів у ході реалізації проектної технології трудового навчання важливо, щоб у сферу професійних компетентностей майбутнього учителя освітньої галузі “Технології” поряд із методичною, технічною, технологічною, адаптаційною та інтегративною компетентностями обов’язково була включена проектно-технологічна, яка виявляється як вміння керування учнівськими творчими проектами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
4. |
Пагута М. Розвиток фахового шкільництва на Закарпатті у міжвоєнний період / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 96–100. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Проаналізовано розвиток мережі фахового шкільництва на Закарпатті. Наведено статистичні дані щодо кількості та типів таких закладів. Виокремлено позитивні особливості розвитку фахового шкільництва на Закарпатті впродовж означеного періоду. Проведено паралелі із сучасним станом розвитку вітчизняного фахового шкільництва та на основі історичного досвіду сформульовано рекомендації щодо удосконалення функціонування професійних навчальних закладів сучасної України. Проанализировано развитие сети профессиональных школ на Закарпатье. Приведены статистические данные по количеству и типам таких учреждений. Проведены параллели с современным состоянием развития отечественного профессионального образования и на основе исторического опыта. Сформулированы рекомендации по совершенствованию функционирования профессиональных учебных заведений современной Украины. The article analyzes the development of the network of vocational schools in Transcarpathia. The statistical data on the number and types of such institutions is given. A parallel with the current state of development of national vocational education is drawn and the recommendations to improve the functioning of vocational schools of modern Ukraine on the basis of historical experience are made. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
5. |
Пагута М. Вимоги до вчителя та його підготовки крізь призму педагогічних поглядів Августина Волошина / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 41–44. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Висвітлено педагогічні погляди Августина Волошина – відомого церковно-релігійного, культурно-освітнього та громадсько-політичного діяча Карпатської України. Вказано на доробок педагога у сфері підручникотворення та органгізації українського шкільництва на Закарпатті. На основі аналізу праць А. Волошина визначено вимоги до педагога та розглянуто шляхи удосконалення його підготовки. Визначено внесок громадського й освітнього діяча не лише у відкриття українських народних шкіл на Закарпатті, але й у підготовку вчителів для роботи у них. Виокремлено вимоги до вчителів, покликаних навчати й виховувати майбутнє покоління, від якого залежить подальший розвиток суспільства, освіти і культури. Освещены педагогические взгляды Августина Волошина - известного церковно-религиозного, культурно-образовательного и общественно-политического деятеля Карпатской Украины. Указано на наследие педагога в сфере создания учебников и организации украинских школ на Закарпатье. На основе анализа работ А. Волошина определены требования к педагогу и рассмотрены пути совершенствования его подготовки. Определен его вклад не только в открытие украинских народных школ в Закарпатье, но и в подготовке учителей для работы в них. Изложены требования к учителям, призванным обучать и воспитывать будущее поколение, от которого зависит дальнейшее развитие общества, образования и культуры. The article highlights the pedagogical views of Augustyn Voloshyn, famous religious, cultural, educational and public political figure of Carpathian Ukraine. The improvements in teacher organizations and textbook education in Ukrainian Transcarpathia are noted. Teacher’s requirements and indicated ways to improve their training based on the analysis of Voloshyn’s works are analyzed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Э377.109(44КР)-3-028
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
|