Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Пазюра Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Пазюра Н. В. 
Особливості розвитку професійно-технічної освіти в Китаї (остання чверть ХХ століття) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Пазюра; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. - К., 2008. - 22 c. - укp.

Досліджено особливості розвитку професійно-технічної освіти у Китайській Народній Республіці (КНР) в останній чверті XX ст. за умов зародження ринкової економіки. На підставі вивчення літературних джерел, українських і китайських документів і матеріалів, а також документів міжнародних організацій охарактеризовано національні чинники підготовки виробничого персоналу як пріоритети державної політики у проведенні освітніх реформ. Розкрито особливості розвитку системи підготовки кваліфікованих робітників КНР на різних історичних етапах. Розглянуто механізми реформування професійно-технічної освіти та її трансформації у систему професійної освіти. Виявлено й охарактеризовано особливості системи професійної підготовки за умов ринкової економіки КНР. З'ясовано подібне та відмінне у розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників у КНР й Україні. Обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо можливостей творчого використання прогресивних ідей китайського досвіду за умов модернізації системи професійно-технічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(5КИТ)64 + Ч464(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пазюра Н. В. 
Інноваційні стратегії у внутрішньофірмовій підготовці виробничого персоналу в світі / Н. В. Пазюра // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 284-292. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено інноваційні стратегії у внутрішньофірмовій підготовці виробничого персоналу у світі, які є важливою умовою неперервного професійного навчання в "економіці знань". Розглянуто найбільш ефективні форми та методи професійної підготовки в компаніях, охарактеризовано неформальні методи підготовки на робочому місці, шляхи подальшого розвитку професійного навчання на виробництві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-640.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пазюра Н. 
Гендерні особливості підготовки фахівців у Китаї / Н. Пазюра // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 197-204. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено соціальний статус і роль жінок Китаю в розбудові економіки країни, пріоритетні сфери виробництва, де спостережено активну роль жінок у здобутті професійно-технічної підготовки, вплив одержаної кваліфікації на підвищення матеріального добробуту жінок.

Определены социальный статус и роль женщин Китая в развитии экономики страны, приоритетные сферы производства, в которых наблюдается активная роль женщин в получении профессионально-технической подготовки, влияние полученной квалификации на повышение материального благосостояния женщин.

The social status and role of Chinese women in state economics development are determined. The main spheres of the industry in which Chinese women take active part, the state policy in providing equal access to technical and vocational education and influence of the qualification on women's well-being are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(5КИТ)42 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пазюра Н. В. 
Особливості розвитку освіти дорослих у Китаї / Н. В. Пазюра // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 2. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Вивчено історичні зміни назви освіти дорослих, починаючи з 1949 р. Розкрито мету та завдання освіти дорослих, розташування навчальних закладів у містах та селах. Розглянуто особливості управління і фінансування, участі в розвитку освіти комерційних або промислових департаментів. Акцентовано увагу на системі диверсифікованої за формою вищої освіти дорослих та програмах самоосвіти. Визначено принципи та тенденції розвитку освіти дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(5КИТ)6 + Ч444(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пазюра Н. В. 
Теорія і практика внутрішньофірмової підготовки виробничого персоналу в Японії та Південній Кореї : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Пазюра; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2014. - 43 c. - укp.

Досліджено внутрішньофірмову підготовку виробничого персоналу в Японії і Південній Кореї. Розкрито вплив філософських, культурологічних концепцій та соціальних чинників на розвиток внутрішньофірмової підготовки персоналу підприємств. Виявлено особливості професійного розвитку працівників компаній у Японії і Південній Кореї за умов внутрішнього ринку праці. Обгрунтовано зумовленість ефективності професійного навчання на підприємствах відповідною законодавчою базою, що забезпечує неперервний розвиток людських ресурсів, запровадження дієвих фінансових механізмів заохочення соціальних партнерів до підвищення професійного рівня економічно активного населення, створення національних систем кваліфікації для контролю якості підготовки на національному та галузевому рівнях. Здійснено порівняльний аналіз форм організації програм професійної підготовки різних категорій працівників в Японії і Південній Кореї, досліджено організаційно-педагогічну діяльність соціальних партнерів у професійній підготовці виробничого персоналу. Розкрито методичні засади внутрішньофірмової підготовки, використання інтерактивних технологій навчання, діяльності педагогічного персоналу для навчання на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(5ЯПО) + Ч464(5КОР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пазюра Н. В. 
Освітні тенденції в країнах східної Азії в умовах переходу до інформаційного суспільства / Н. В. Пазюра // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 47. - С. 88-94. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Вивчено досвіду країн Східної Азії щодо трансформації освітніх систем за умов переходу до нової економічної формації - інформаційного суспільства наприкінці ХХ - початку ХХІ ст. Досліджено основні тенденції процесу модернізації та адаптації методів, форм і змісту навчання з використанням інноваційних педагогічних технологій відповідно до нових вимог інформаційного суспільства.

В статье рассматриваются трансформационные процессы в образовательных системах стран Юго-Восточной Азии в условиях их перехода к новой экономической формации Ц информационному обществу в конце ХХ ЦЦ начале ХХІ столетия. Исследуются основные тенденции в процессе модернизации и адаптации методов обучения и содержания образования согласно новым требованиям информационного общества.

The article is devoted to the study of Asia and the Pacific region countries in the process of transition to the new stage of economic development Ц Knowledge Society in 20thЦ21st century. It considers main trends in modernization and adaptation of methods, forms of teaching according to the requirements of the knowledge society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(55)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пазюра Н. 
Форми та методи неформальної професійної підготовки виробничого персоналу на підприємствах Японії / Н. Пазюра // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 173-179. - Бібліогр.: с.179 (16 назв) - укp.

Проаналізовано підходи науковців до вирішення питання неформальної підготовки виробничого персоналу як ефективної альтернативи традиційним формам професійного розвитку людських ресурсів. Виявлено особливості та важливі умови набуття працівниками професійних знань та вмінь. Охарактеризовано поширені в японських компаніях форми та методи професійної підготовки на робочому місці.

Проанализированы подходы ученых к решению вопроса неформальной подготовки производственного персонала как эффективной альтернативы традиционным формам профессионального развития человеческих ресурсов. Выявлены особенности и важные условия приобретения работниками профессиональных знаний и умений. Охарактеризованы распространеные в японских компаниях формы и методы профессиональной подготовки на рабочем месте.

Approaches to addressing scientists informal training of production personnel as an effective alternative to traditional forms of professional development of human resources. The features and important conditions for the acquisition of professional knowledge workers and skills. Characterized by the prevalence of Japanese companies in the forms and methods of training in the workplace.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(5ЯПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пазюра Н. В. 
Організаційно-педагогічні умови реалізації професійного навчання виробничого персоналу Японії і Південної Кореї зовнішніми провайдерами підготовки / Н. В. Пазюра // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 296-308. - Бібліогр.: с. 308 910 назв) - укp.

Статтю присвячено питанню організаційно-педагогічних умов забезпечення професійної підготовки виробничого персоналу компаній Японії та Південної Кореї за допомогою зовнішніх провайдерів. Проводено аналіз типу організацій, які виконують функцію навчання економічно активного населення та формують інфраструктуру ринку освітніх послуг. Представлено загальну характеристику типів програм підготовки для різних груп слухачів.

Статья посвящена проблеме обеспечения профессиональной подготовкой производственного персонала компаний Японии и Южной Кореи с помощью внешних провайдеров. Автор проводит анализ типов организаций, которые выполняют функцию обучения экономически активного населения и формируют инфраструктуру рынка образовательных услуг. Представлена общая характеристика типов программ подготовки для разных типов слушателей.

Industry as the main consumer of qualified labor force and an important factor of economic development forms more strict demands for qualitative characteristics of personnel. Escalation of competition on the world markets makes it essential to accumulate and develop human resources able to produce new and competitive goods and services, solve the current problems of production process independently and in a creative way.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(5ЯПО) + Ч464(5КОР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пазюра Н. 
Психолого-педагогічні аспекти внутрішньофірмової підготовки виробничого персоналу / Н. Пазюра // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 3. - С. 177-187. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито сутність та особливості професійної підготовки персоналу на виробництві, охарактеризовано психолого-педагогічні аспекти внутрішньофірмової підготовки, виявлено сприятливі умови для оволодіння працівниками важливими для компанії компетенціями та для їх використання на робочому місці. Відмічено мотивацію працівників до постійного вдосконалення професійного рівня як важливий психологічний аспект професійної підготовки. З’ясовано, що корпоративна підготовка все більше висвітлюється як критичний чинник продуктивності підприємств, зниження рівня плинності робочої сили, створення сильного внутрішнього ринку праці. На підставі праць проаналізовано, що увага придається інтеграції основної ролі компанії з функцією розвитку працюючого в ній виробничого персоналу. Зроблено висновок про важливість умов робочого місця, завдяки яким навички, набуті під час внутрішньо фірмової підготовки, найбільш повно використовуються у роботі, а також чинників, які сприяють або знеохочують працівників від використання набутих знань і вмінь.

Раскрыта сущность и особенности профессиональной подготовки персонала на производстве, охарактеризованы психолого-педагогические аспекты внутрифирменной подготовки, обнаружено благоприятные условия для овладения работниками важными для компании компетенциями и для их использования на рабочем месте. Отмечено мотивацию работников к постоянному совершенствованию профессионального уровня как важный психологический аспект профессиональной подготовки. Выяснено, что корпоративная подготовка все больше освещается как критический фактор производительности предприятий, снижение уровня текучести рабочей силы, создание сильного внутреннего рынка труда. На основании работ проанализированы, что внимание придается интеграции основной роли компании с функцией развития работающего в ней производственного персонала. Сделан вывод о важности условий рабочего места, благодаря которым навыки, приобретенные во время внутренне фирменной подготовки, наиболее полно используются в работе, а также факторов, способствующих поощрять или отбивать охоту в работников от использования приобретенных знаний и умений.

Revealed the essence and peculiarities of professional training of personnel in the workplace, described the psychological and pedagogical aspects of in-house training, found favorable conditions for mastering important for company staff competencies and for their use in the workplace. Marked the motivation of employees to continuous improvement of the professional level as an important psychological aspect of training. Found that corporate training is increasingly highlighted as a critical factor in the performance of enterprises, reducing labor turnover, creating a strong domestic labor market. Analyzed that attention is giving for integrating the primary role of working with the function of personnel development. Summed up the importance of workplace conditions that make the skills acquired during the training inside the firm best used at work, as well as factors that promote or discourage employees from using the acquired knowledge and skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-640.01 + Ю940

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Нариси з соціокультурної історії українського історієписання: субдисциплінарні напрями : [колект. монографія] / О. Удод, Я. Верменич, О. Ковалевська, О. Ясь; ред.: В. Смолій; НАН України, Ін-т історії України. - Київ : Генеза, 2018. - 286, [1] c. - Бібліогр.: с. 235-275 - укp.

Розглянуто становлення, конституювання й інституціоналізацію субдисциплінарних напрямів у розрізі інтердисциплінарних трансферів і міждисциплінарних впливів. Висвітлено субдисциплінарні перетворення та конфігурації інтелектуальної історії, регіональної історії та візуальних студій. Проаналізовано багатоманітну взаємодію історичної науки з медійною та публічною сферами сучасного суспільства як потенційними площинами субдисциплінарних метаморфоз. Подано огляди історії субдисциплін, зокрема, провідних тенденцій, концептуальних пропозицій, міждисциплінарних сполучень та інтердисциплінарних обмінів, основних пізнавальних ситуацій, дослідницьких практик і стратегій учених-фундаторів напрямів та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС66253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ничкало Н. 
Методологія задачного підходу в підготовці авіаційних інженерів / Н. Ничкало, Н. Муранова, Н. Пазюра // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 2. - С. 73-82. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано методологію проєктно-задачного підходу, в якому концентрується увага на формування умінь у студентів створювати навчальні проєкти теоретичного, теоретико-прикладного та прикладного характеру, проєктувати системи завдань, набуваючи професійні компетенції професійної діяльності. Результати пілотного експерименту показали, що в студентів зростає рівень професійних компетентностей. У дослідженні використовувалися методи: аналіз, синтез, порівняння, дерево цілей, діагностика, моделювання та проєктування задачного підходу в навчальний процес, розробка завдань, спостереження, бесіда, пілотний етап педагогічного експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гунько Л. О. 
Підготовка магістрів іноземної мови та прикладної лінгвістики: досвід Китаю = The Training of the Master's of Foreign Language and Applied Linguistics: Chinese Experience : монографія / Л. О. Гунько; ред.: Н. В. Пазюра; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. - Київ : Друкарський дім, 2021. - 232 c. - Бібліогр.: с. 163-194 - укp. - chi.

Досліджено проблеми професійної підготовки магістрів іноземної мови та прикладної лінгвістики в КНР. Простежено генезу й обгрунтовано авторську періодизацію становлення прикладної лінгвістики КНР. Розкрито змістові організаційні та методологічні особливості професійної підготовки магістрів іноземної мови та прикладної лінгвістики в університетах Китаю. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз професійної підготовки магістрів прикладної лінгвістики у закладах вищої освіти Китаю та України. Обгрунтовано можливості творчої реалізації конструктивних ідей китайського досвіду в системі вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш11 р31(5КИТ)13 + Ш12-913(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Нариси з соціокультурної історії українського історієписання: субдисциплінарні напрями 2 : [колект. монографія] / О. А. Удод, С. М. Блащук, Я. В. Верменич, О. О. Ковалевська, О. В. Ясь; ред.: В. А. Смолій. - Київ : Генеза, 2019. - 287 c. - Бібліогр.: с. 222-275 - укp.

Розглянуто становлення і конституювання низки субдисциплінарних напрямів - локальної історії, соціальної історії, економічної історії, публічної історії та історії права. Висвітлено основні періоди, провідні тенденції, домінуючі практики, а також ролі визначних учених у формуванні певного субдисциплінарного сегмента. Проаналізовано інтердисциплінарні й міждисциплінарні трансфери, концептуальні пропозиції, дослідницькі стратегії, пізнавальні ситуації та понятійний апарат. Ідея субдисциплінарності продукує такі очевидні смисли як похідність, вторинність або навіть підпорядкованість чи субординацію у координатах звичної дисциплінарної мережі науки. Субдисципліни або субдисциплінарні напрями розглянуто як самобутні відгалуження, бічні, додаткові, альтернативні "гілки" чи "паростки", та навіть як незвичайні та колоритні "острівці" у просторі дисциплінарного знання. Зазначено, що новації особливо добре проступають у царині соціогуманітаристики. Недаремно від другої половини XX ст. означенням "нова" маркують найрізноманітніші сегменти й напрями історієписання - нова політична культурна, нова інтелектуальна, нова соціальна, нова економічна історія і які продукують не вторинні, а інноваційні смисли.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС69422 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського