1. |
Палій С. М. Проблеми повернення вітчизняної педагогіки до християнських цінностей / С. М. Палій // Пед. пошук. - 2008. - № 4. - С. 56-60. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Проаналізовано головні проблеми відродження національної освіти на основі християнської моралі. Наголошено на актуальності і своєчасності запровадження на сучасному етапі освітньо-культурного розвитку України курсів духовно-морального спрямування в загальноосвітніх навчальних закладах, навчальні програми до яких побудовано на основі "Національної програми виховання дітей та учнівської молоді в Україні". Розглянуто науково-методологічні та освітньо-пізнавальні принципи національної християнської педагогіки: структурності, доступності, послідовності, любові до ближнього, індивідуалізації, демократичності, оптимізації, достовірності та аргументованості, диференційованості, історико-етнічної ідентичності. Висвітлено досвід деяких областей України щодо формування в молоді правил та принципів християнської етики спілкування і стосунків між людьми, звичаїв доброчесного життя, вибору правильної орієнтації в різних життєвих ситуаціях. Проанализированы главные проблемы возрождения национального образования на основе христианской морали. Отмечена актуальность и своевременность внедрения на современном этапе образовательно-культурного развития Украины курсов духовно-морального направления в общеобразовательных учебных заведениях, учебные программы к которым построены на основе "Национальной программы воспитания детей и учащейся молодежи в Украине". Рассмотрены научно-методологические и образовательно-познавательные принципы национальной христианской педагогики: структурности, доступности, последовательности, любви к ближнему, индивидуализации, демократичности, оптимизации достоверности и аргументированности, дифференцированности, историко-этнической идентичности. Освещен опыт некоторых областей Украины по формированию у молодежи правил и принципов христианской этики общения и отношений между людьми, обычаев добродетельной жизни, выбора правильной ориентации в различных жизненных ситуациях. Analyzed the main problems of the revival of the national education based on Christian morality. Noting the pertinence and timeliness of implementation at the present stage of educational and cultural development of Ukraine's course of spiritual and moral direction in the secondary schools, education programs that are based on through the National Education Program for children and students in Ukraine.Consider the scientific and methodological and educational and cognitive principles of the national Christian pedagogy: structural, accessibility, consistency, love of neighbor, personalization, democracy, optimization, reliability and validity, differentiation, historical and ethnic identity. Highlighted the experience of some regions of Ukraine for young people to the rules and principles of Christian ethics of communication and human relations, customs, virtuous life, choosing the proper orientation in various life situations, etc. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Э211.733
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Палій С. В. Хмарні механізми формування інформаційно-організаційного середовища довузівської підготовки студентів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / С. В. Палій; Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. - Київ, 2014. - 20, [1] c. - укp.Вирішено задачу дистанційної довузівської підготовки та соціальної адаптації іноземців шляхом хмарного формування інформаційно-організаційного середовища, в якому буде здійснюватися первісний етап підготовки. Проведено когнітивний аналіз процесу довузівської підготовки іноземців і визначено фактори, що потребують покращення. З метою надання їм позитивного імпульсу, запропоновано введення додаткових факторів. Проведено огляд і класифікацію існуючих систем дистанційного навчання та хмарних систем машинного перекладу. Розроблено методичне забезпечення й організаційну структуру інформаційно-організаційного середовища підготовки іноземців. Набули подальшого розвитку методи проактивної мотивації користувачів навчальних середовищ. Розроблено концептуальну модель інформаційно-організаційного середовища підготовки іноземців. Розроблено методи та моделі інформаційних технологій інформаційно-організаційного середовища підготовки та соціальної адаптації іноземців. Індекс рубрикатора НБУВ: Х484(4УКР)48 + Ч481 в2:З97
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА406099 Пошук видання у каталогах НБУВ
|