Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Пендзей І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Пендзей І. В. 
Соціально-економічні і політичні перетворення в Угорщині (1988 - 1990 рр.) (продовж.) / І. В. Пендзей // Вісн. Прикарпат. ун-ту. Сер. Історія. - 2005. - Вип. 9. - С. 80-89. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Peculiarities of social and political life of Hungary in the period of transition are characterized by: total criticism of the Communist past, attempts of Khortyzm rehabilitation, activation of nationalistic elements, struggle against the Soviet influence, for calling off Soviet troops from the territory of the country.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4ВЕН)64-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пендзей І. 
Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918 - 1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей // Вища шк.. - 2012. - № 11. - С. 25-35. - укp.

Розкрито особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Вміщено розрахунок балів (за 100-бальною шкалою) і їх відповідності п’ятибальній системі оцінювання знань. Надано методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критерії їх оцінювання. Констатовано, що впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу – одне із пріоритетних завдань ВНЗ, що спонукає і мобілізує чинник ефективності праці професорсько-викладацького корпусу ВНЗ і студентів як суб’єктів навчально-виховного процесу.

Раскрыты особенности кредитно-модульной системы организации учебного процесса, в частности 100-балльной шкалы оценивания знаний. Помещен расчет баллов (по 100-балльной шкале) и их соответствие пятибалльной системе оценивания знаний. Предоставлены методические рекомендации для выполнения модульных контрольных работ, индивидуальных учебно-исследовательских заданий и критерии их оценивания. Констатировано, что внедрение кредитно-модульной системы организации учебного процесса - одна из приоритетных задач ВУЗ, которая побуждает и мобилизует фактор эффективности труда профессорско-преподавательского корпуса ВУЗ и студентов как субъектов учебно-воспитательного процесса.

The features of credit-modular system of educational process, including a 100-point scale assessment of knowledge. Put calculation points (100-point scale) and their respective five-point system of knowledge assessment. Provided guidelines for runningunit tests, individual teaching and research assignments and the criteria for their evaluation. Stated that the introduction of credit-modular system of educational process - one of the priorities of universities, encourages and mobilizes labor efficiency factor of the faculty and student body of universities as agents of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + Т.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пендзей І. 
Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей // Вища освіта України. - 2010. - № 4. - С. 39-47. - укp.

Проаналізовано проблеми викладання і вивчення студентами новітньої історії країн Західної Європи й Америки, рівень вимог Болонської системи у навчально-виховному процесі, стан видання підручників. Констатовано відсутність повноцінної історіографічної бази, необхідної для якісного оволодіння студентами знань з навчальної дисципліни. Запропоновано шляхи розв'язання проблем викладання новітньої історії: створення електронного підручника, відродження системи міжбібліотечного абонементу (МБА), запровадження його електронного варіанту, створення спеціалізованих науково-дослідних Інституту США та Канади, Німеччини та Франції тощо. Підкреслено актуальність проблеми українізації вищої історичної освіти. Акцентовано увагу на реформуванні шкільництва в контексті модернізації вищої освіти, підготовці професорсько-викладацького складу.

Проанализированы проблемы преподавания и изучения студентами новейшей истории стран Западной Европы и Америки, уровень требований Болонской системы в учебно-воспитательном процессе. Констатировано отсутствие полноценной историографической базы, необходимой для качественного овладения студентами знаний по учебной дисциплине. Предложены пути решения проблем преподавания новейшей истории: возрождение системы межбиблиотечного абонемента (МБА), введение его электронного варианта, создание электронного учебника, создание специализированных научно-исследовательских Институтов США и Канады, Германии и Франции. Подчеркнута актуальность украинизации высшего исторического образования в Украине. Акцентировано внимание на реформировании школьного образования в контексте модернизации высшего образования, подготовке профессорско-преподавательского состава.

This article analyzes the problems of teaching and learning by students the modern history of Western Europe and America, the application of the Bologna system in the educational process, the ways of their solving are proposed - the creation of an electronic book, electronic interlibrary loan (ILL), the increase of the Ukrainian historiographical basis, the establishment of a state program creation of specialized research establishments - the Institute of the USA and Canada, Germany, France and others.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пендзей І. В. 
О. Ю. Карпенко та радянська історіографія ЗУНР / І. В. Пендзей // Укр. іст. журн.. - 2015. - № 3. - С. 137-153. - укp.

З'ясовано основні відмінності між поглядами історика О. Ю. Карпенка, висловлюваними ним у своїх працях, і тиражованими офіційною радянською історіографією 1950 - 1960-х рр. кліше, пов'язаними з трактуванням характеру революційного руху на Східній Галичині в листопаді 1918 р. та створенням Західноукраїнської Народної Республіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)-8 + Т1(4СОЮ)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Олександр Карпенко - історик Української революції : до 100-річчя від Дня народж. / С. Адамович, Т. Бевз, В. Великочий, О. Вівчаренко, М. Вітенко, М. Гуйванюк, Л. Дрогомирецька, О. Дутчак, О. Єгрешій, О. Жерноклеєв, Ю. Кобець, Л. Кобута, С. Кобута, С. Кобута, П. Козловський, А. Королько, О. Кравчук, М. Кугутяк, М. Литвин, О. Марущенко, А. Міщук, М. Міщук, М. Мовна, І. Патер, І. Пендзей, П. Сіреджук, І. Соляр, І. Райківський, Л. Шологон, В. Яремчук; ред.: М. Кугутяк, І. Райківський, С. Кобута; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2022. - 359 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - пол.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)6-8 Карпенко О. Ю. я434 + Т3(4УКР)611-411 я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862723 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського