Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Плачинда Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Плачинда Т. С. 
Формування позитивного ставлення студентської молоді до занять фізичною культурою / Т. С. Плачинда // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 47-50. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Показаны данные опроса студентов с целью определения их двигательной активности. Рассмотрена роль преподавателя физического воспитания в формировании положительного отношения у молодежи к занятиям физической культурой.

Наведено дані опитування студентів з метою виявлення їх рухової активності. Розглянуто роль викладача фізичного виховання у формуванні позитивного ставлення у студентської молоді до занять фізичною культурою.

Тhe information about the students' questionairy is shown in the article. The aim of this questionairy was to identify their physical activity. The role of teacher in forming positive attitude among youth towards PT lessons is also examined here.


Ключ. слова: фізичне виховання, студентська молодь, здоровий спосіб життя, рухова активність, ставлення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Плачинда Т. С. 
Педагогічні умови стимулювання активності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до фізкультурної діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. С. Плачинда; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2008. - 20 c. - укp.

З'ясовано сучасний стан проблеми стимулювання активності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до фізкультурної діяльності у теоретичному та практичному аспектах. Розкрито суть поняття "стимулювання активності до фізкультурної діяльності". Визначено критерії та рівні сформованості даної активності. Розроблено систему заходів з метою стимулювання активності студентів до цієї діяльності й експериментально перевірено її ефективність. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, що сприяють активізації студентів до фізкультурної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ю940.1-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Плачинда Т. С. 
Значення особистості викладача для формування у студентської молоді позитивного ставлення до фізкультурної діяльності / Т. С. Плачинда // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 1. - С. 31-34. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему взаємодії викладачів зі студентською молоддю як резерв поліпшення якості навчання у навчальному закладі, активізації навчальної діяльності студентів, розвитку їх пізнавальних і фізкультурних інтересів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430 + Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Плачинда Т. С. 
Формування емоційної стійкості майбутніх пілотів засобами фізичної і психофізіологічної підготовки / Т. С. Плачинда // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2011. - № 2. - С. 172-175. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито поняття "емоційна стійкість". Розглянуто роль емоційної стійкості під час польотів. Звернено увагу на фізичну підготовку у формуванні психофізіологічних якостей майбутніх пілотів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7 + Ю941.3-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Плачинда Т. С. 
Забезпечення якості професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів в умовах євроінтеграції : навч.-метод. посіб. / Т. С. Плачинда. - Кіровоград : Полімед-Сервіс, 2013. - 144 c. - Бібліогр.: с. 109-123 - укp.

Подано матеріал психолого-педагогічних засад щодо забезпечення якості професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів. Наведено загальні підходи побудови професіограми майбутніх авіафахівців за сучасних умов професійного навчання. Проаналізовано професійну підготовку авіаційних спеціалістів цивільної авіації за кордоном.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Плачинда Т. 
Формування вмінь самоконтролю під час професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів / Т. Плачинда // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 111-115. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що формування в майбутніх авіаційних спеціалістів навичок самоконтролю є важливим елементом їх професійного становлення як фахівців авіаційної галузі. Наведено етапи формування в майбутніх авіафахівців умінь самоконтролю та необхідне дидактичне забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Плачинда Т. С. 
Теоретичні і методичні засади забезпечення якості професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів в умовах євроінтеграції : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. С. Плачинда; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2015. - 40 c. - укp.

Науково обгрунтовано теоретичні та методичні основи, концепцію забезпечення якості професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів за умов євроінтеграції, що експериментально перевірено й упроваджено в практику льотних навчальних закладів. Вивчено зарубіжну систему авіаційної освіти, що відповідає вимогам Європейської агенції з безпеки польотів і Міжнародної організації цивільної авіації (ІСАО). Узагальнено досвід підготовки майбутніх авіафахівців інших країн, таких як США, країн Євросоюзу, країн ближнього зарубіжжя та південно-східних країн, з метою застосування їх позитивної практики у процесі професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладах України. На основі аналізу провідних наукових ідей і концептуальних підходів, доробку вітчизняних і зарубіжних учених різних галузей суспільного знання досліджено генезу якості професійної підготовки та сучасний стан цієї проблеми. Охарактеризовано теоретичні засади та запропоновано змістове наповнення наукових категорій, які описують сутність і структуру забезпечення якості професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів. На підставі виокремлених закономірностей, принципів та організаційно-педагогічних умов теоретично обгрунтовано та розроблено модель реалізації педагогічної системи забезпечення якості професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів за умов євроінтеграції. Експериментально перевірено ефективність розробленої моделі реалізації педагогічної системи забезпечення якості професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів за умов євроінтеграції, а також результативність навчально-методичного супроводу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Інноваційні освітні технології: світовий вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти = Innovative educational technologies: world and domestic experience of us in the system of continuing education : колект. монографія / ред.: Л. В. Барановська, Л. І. Морська, Е. В. Лузік, В. А. Семиченко, В. О. Рахманов, О. М. Семеног, В. І. Ковальчук, Т. С. Плачинда, Є. Харадзе, Т. Фудерер, Д. Лутць; Національний авіаційний університет, Жешувський університет, Краківський педагогічний університет, Загребський університет, Тбіліський державний університет імені Іване Джавахішвілі, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Льотна академія Національного авіаційного університету, Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, Національний університет "Львівська політехніка", Сумський державний педагогічний інститут імені А. С. Макаренка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Білоцерківський національний аграрний університет, Українська інженерно-педагогічна академія, Комунальний заклад вищої освіти "Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського". - Київ : Білоцерківдрук, 2022. - 340 c. - укp. - англ.

Запропоновано матеріали, які висвітлюють досвід вітчизняних і закордонних учених з використання інноваційних освітніх технологій у системі неперервної освіти. Обгрунтовано історичні, теоретичні та методичні засади запровадження інновацій у підготовці фахівців різних освітніх рівнів. Приділено увагу аналізові, уточненню дефініцій ключових понять із зазначеної проблеми, уведенню нових інноваційно-освітніх, інноваційно-технологічних термінів до наукового обігу. Запропоновано досвід використання інноваційних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів, фахівців цивільної авіації, військових льотчиків, інженерів, працівників соціономічної сфери. Наведено наукові положення, практичні та методичні рекомендації учених стосовно розвитку критичного мислення здобувачів вищої освіти, формування в них цифрової компетентності, академічної та мовленнєвої культури дослідника, фахівця; створення індивідуальної освітньої траєкторії в умовах освітньо-інформаційного середовища закладу вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Плачинда Т. 
Формування етикету наукового спілкування у науковців-початківців / Т. Плачинда // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : зб. наук. пр. - 2023. - Вип. 42. - С. 94-106. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему формування мовленнєвого етикету науковця, зокрема етикету наукового спілкування, у дослідників-початківців, які здобувають вищу освіту на другому (магістерському) та третьому (освітньо-науковому) рівнях. Актуальність дослідження зумовлена тим, що для науковців-початківців надважливо володіти компетенціями наукового мовлення, наукового мовленнєвого етикету, корпоративної культури тощо, оскільки саме ці навички під час науково-дослідної роботи допоможуть ефективній комунікації у наукових колах і представленню власних напрацювань та результатів дослідження найбільш якісно. Мета статті - аналіз проблеми формування у науковців-початківців культури наукового мовлення для успішної презентації результатів науково-дослідної діяльності та розвитку вмінь мовленнєвого етикету для успішної комунікації в обраній галузі. Під час наукового пошуку були використані такі методи дослідження: теоретичні (аналізу та синтезу, узагальнення та систематизації інформації наукових джерел з метою з'ясування стану опрацювання порушеної проблеми в педагогічній теорії і практиці), емпіричні (бесіди, опитування, спостереження, аналіз педагогічного досвіду - для розкриття особливостей формування етикету наукового спілкування у здобувачів вищої освіти (науковців-початківців)). Зазначено, що дисципліни, які вивчають здобувачі вищої освіти зазначених рівнів у Херсонському державному аграрно-економічному університеті, а саме: "Філософія науки" та "Філософія науки та академічна етика", спрямовані на оволодіння необхідними компетентностями для провадження якісної й ефективної наукової діяльності. Розкрито якості вченого як творчої особистості, яка володіє певним рівнем комунікативної компетентності, вимоги професійної етики, загальні етичні принципи вченого тощо. Зроблено висновок, що входження до наукового співтовариства для дослідників-початківців є важливим етапом їх професійного розвитку, тому вони мають бути готовими до ефективного спілкування під час науково-дослідної діяльності. Саме на викладачів ЗВО покладається ідповідальність щодо формування етикету наукового спілкування у науковців-початківців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Теоретичні і прикладні напрямки розвитку туризму та рекреації в регіонах України : матеріали VII міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 70-річчю утворення Льот. акад., 1-2 квіт. 2021 р. / ред.: О. О. Чумак, С. В. Неділько, О. В. Колотуха, Г. П. Лещенко, О. А. Любіцева, О. Д. Наровлянський, С. М. Неділько, Т. С. Плачинда, Б. Р. Стецюк, Ф. П. Топольний, В. В. Яворська; Український державний центр національно-патріотичного виховання, краєзнавства і туризму учнівської молоді, Кіровоградська обласна державна адміністрація, Національний авіаційний університет, Криворізький державний педагогічний університет, Федерація спортивного туризму України, "Теоретичні і прикладні напрямки розвитку туризму та рекреації в регіонах України", міжнародна науково-практична конференція. - Дніпро : Середняк Т. К., 2021. - 505 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

У матеріалах конференції розглядаються питання взаємодії двох потужних мобільних сфер світової економіки - туризму та авіації, географічні аспекти туризму та рекреації, економічні проблеми розвитку туризму, менеджмент та маркетинг в туризмі, психолого-педагогічні та правові аспекти туризму та рекреації, підготовка фахівців з туризму, питання щодо теоретичні, методичні та організаційні основи спортивного туризму та активної рекреації, екологічні аспекти туризму та рекреації, наукові засади краєзнавчого туризму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.30 я431(0) + У9(4УКР)424.353.2 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866582 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського