Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Покришень Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Покришень Д. А. 
Програмно-педагогічне забезпечення міжпредметних зв'язків інформатики з математикою і фізикою у навчанні майбутніх інженерів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Д. А. Покришень; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано доцільність і необхідність використання міжпредметних зв'язків інформатики з математикою та фізикою у навчальному процесі майбутніх інженерів. Розроблено окремі компоненти методичної системи навчання інформатики на підставі міжпредметних зв'язків інформатики з фізичними та математичними дисциплінами, спрямованої на формування інформаційної культури, компетентностей з інформаційних і комунікаційних технологій. Запропоновано методику створення й оцінювання дидактичного матеріалу у відповідності до кредитно-модульної системи. Встановлено, що використання такої методичної системи поглиблює розуміння студентами навчального матеріалу, посилює мотивацію до навчання, активізує навчальну діяльність, розширює теоретичну базу знань, посилює прикладну спрямованість результатів навчання інформатики у технічному ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Покришень Д. А. 
ІКТ для розв'язування системи нерівностей [Електронний ресурс] / Д. А. Покришень, Є. Ю. Носенко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/613/472

Досліджено вплив інформаційно-комунікаційних технологій навчання на розвиток творчого мислення, використання учнями і студентами евристичного методу у процесі вивчення курсу математики й інформатики. Вивчення різних програмних засобів на заняттях з інформатики дає змогу одночасно поєднувати вивчення або повторення матеріалу з інших дисциплін (математика, фізика та інші). Розглянуто з коротким описом декілька програмних продуктів різних виробників з різною методичною направленістю. Наведено приклади використання математичних задач у вивченні інформатики за допомогою програмних продуктів GRAN 1, WolframAlpha, Microsoft Mathematics 4.0.

Исследовано влияние информационно-коммуникативных технологий обучения на развитие творческого мышления, использование учащимися и студентами эвристического метода при изучении курса математики и информатики. Изучение различных программных средств на занятиях по информатике позволяет одновременно совмещать изучение или повторение материала по другим дисциплинам (математика, физика и другие). Рассмотрены с кратким описанием несколько программных продуктов разных производителей с различной методической направленностью. Приведены примеры использования математических задач при изучении информатики с помощью программных продуктов GRAN 1, WolframAlpha, Microsoft Mathematics 4.0.

About the effect of ICT on the development of teaching creative thinking, the usage of the heuristic method in the study of mathematics and computer science by pupils and students. The study of various software tools in lessons of informatics allows to combine simultaneously the learning or revise of material on other disciplines (mathematics, physics, etc.). Several software products from different vendors with different methodological orientation are examined with a brief description. Examples of the usage of mathematical problems in the study of informatics using the software GRAN 1, WolframAlpha, Microsoft Mathematics 4.0 are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3-3 + В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крєпкий Ю. О. 
Функціональний і структурний аналіз інформаційної системи обліку науково-педагогічних працівників [Електронний ресурс] / Ю. О. Крєпкий, Д. А. Покришень. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/623/485

Наведено приклад реалізації інформаційної системи "Штатний формуляр" для обліку педагогічних працівників ВНЗ. Наведено її структурний і функціональний аналіз, показано можливості використання для формування звітів, що подаються на ліцензійну або акредитаційну експертизу. Сформовані дані з ІС "Штатний формуляр", можна експортувати у Microsoft Word або Excel.

Приведён пример реализации информационной системы "Штатный формуляр" для учета педагогических работников ВУЗ. Проведён ее структурный и функциональный анализ, показаны возможности использования для формирования отчетов, представляемых на лицензионную или аккредитационную экспертизу. Сформированные данные из ИС "Штатный формуляр", можно экспортировать в Microsoft Word или Excel.

This article is an example of information system "Regular Form" for the account of higher education pedagogical staff. Its structural and functional analysis is carried out as well as it is shown possibilities of itsuse for reports formation represented on licensing or accreditation examination. Formed data from IS "Regular Form" can be exported in Microsoft Word or Excel.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч245

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Покришень Д.А. 
Науково-методичні та технологічні вимоги до інформаційних систем галузі освіти [Електронний ресурс] / Д.А. Покришень. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/698/534

Розглянуто приклади розроблених інформаційних систем для галузі освіти (ІСО), таких, як "Електронный деканат" (Free Dean's Office) для СДО Moodle, "Слухачі ЦІППО". Визначено психологічні аспекти діяльності користувача під час роботи з ІСО, науково-методичні й технологічні особливості їх побудови. Розроблено принципову схему функціонування та роботи ІСО для ІППО, показано схему руху навчально-тематичного плану відділами інституту. Сформульовано основні критерії, які необхідно враховувати під час побудови або вибору ІСО для навчального закладу. Підготовлено науково-методичний фундамент розробки та впровадження власної ІСО.

Рассмотрены примеры разработанных информационных систем для отрасли образования (ИСО), таких, как "Электронный деканат" (Free Dean's Office) для СДО Moodle, "Слушатели ЦИППО". Определены психологические аспекты деятельности пользователя при работе с ИСО, научно-методические и технологические особенности построения ИСО. Разработана принципиальная схема функционирования и работы ИСО для ИППО, показана схема движения учебно-тематического плана по отделам института. Сформулированы основные критерии, которые необходимо учитывать при построении или выборе ИСО для учебного заведения. Подготовлен научно-методический фундамент разработки и внедрения собственной ИСО.

In the article there are considered: examples of developed information systems for education such as "Еlectronic Dean" (Free Dean's Office) for LMS Moodle, "Students TSIPPO"; defined psychological aspects of the user when working with ISO, scientific and methodological and technological features of ISO; a schematic diagram of the functioning and work for ISO-service Teacher Training, the circuit of movement training and thematic plan for the Department of the Institute; the basic criteria that must be considered when building or choosing ISO for school; laid scientific and methodological foundation for the development and implementation of their own ISO.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Покришень Д. А. 
Дистанційна форма навчання в післядипломній педагогічній освіті [Електронний ресурс] / Д. А. Покришень. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 21 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/721/563

Розглянуто основні моменти впровадження та функціонування дистанційної форми навчання в інституті післядипломної педагогічної освіти. Крім переваг, також наведено недоліки дистанційної освіти для інституту та слухачів, які проходять курси за дистанційною формою. Запропоновано шляхи розв'язання проблемних питань дистанційної освіти. Визначено основних учасників дистанційного навчання (тьютор, автор, тьютор-методист, слухач, технічний працівник). Наведено приклад структури, функціонування та взаємозв'язку відділу дистанційного навчання з іншими відділами і кафедрами за умов післядипломної освіти.

Рассмотрены основные моменты внедрения и функционирования дистанционной формы обучения в институте последипломного педагогического образования. Помимо преимуществ также приведены недостатки дистанционного образования для института и слушателей, которые проходят курсы по дистанционной форме. Предложены пути решения проблемных вопросов дистанционного образования. Определены основные участники дистанционного обучения (тьютор, автор, тьютор-методист, слушатель, технический работник). Приведен пример структуры, функционирования и взаимосвязи отдела дистанционного обучения с другими отделами и кафедрами в условиях последипломного образования.

In the article there are discussed the main points of the implementation and operation of distance learning at the Institute of Postgraduate Education. Apart from the advantages there are also disadvantages of distance education for the institute and the students who take courses by distance form. The ways of solving the problems of distance education are proposed. Identified the key participants learning (tutor, author, tutor-Methodist, listener technician). A sample structure, function and relationship of learning with other divisions and departments in postgraduate education is proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Покришень Д. 
Творчі дослідницькі завдання з інформаційних технологій / Д. Покришень // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 30-33. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто шляхи розвитку творчих здібностей із використанням інформаційних технологій засобами програмування; наведено приклади творчих дослідницьких завдань та критерії їх оцінювання. Проаналізовано структурні компоненти блогу “Розвиток творчої дитини”: сайти підтримки творчості, інтернет-ресурси з інформатики, спеціалізовані інтернет-сайти дитячої літератури, освітньо-інформаційні ресурси, інтернет-сайти бібліотек та електронних бібліотек, інтернет-сайти музеїв та картинних галерей України. Визначено критерії оцінювання: історія розвитку технології, її актуальність, можливі сфери застосування, графічно-схематичне зображення побудови мережі, огляд апаратного та програмного забезпечення технології, таблиця приблизної вартості побудови мережі, порівняння цієї технології з альтернативними, перспективи використання та висновки. Виокремлено основні напрями використання дослідницьких завдань, які розроблено для студентів третього курсу підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр” за напрямом 0502 “Менеджмент” під час розрахунково-графічної роботи з нормативної дисципліни “Комп’ютерні мережі і телекомунікації“.

Рассмотрены пути развития творческих способностей с использованием информационных технологий средствами программирования; приведены примеры творческих исследовательских задач и критерии их оценивания. Проанализированы структурные компоненты блога "Развитие творческой ребенка": сайты поддержки творчества, интернет-ресурсы по информатике, специализированные интернет-сайты детской литературы, образовательно-информационные ресурсы, интернет-сайты библиотек и электронных библиотек, интернет-сайты музеев и картинных галерей Украины. Определены критерии оценки: история развития технологии, ее актуальность, возможные сферы применения, графически-схематическое изображение построения сети, обзор аппаратного и программного обеспечения технологии, таблица приблизительной стоимости построения сети, сравнение данной технологии с альтернативными, перспективы использования и выводы. Выделены основные направления использования исследовательских задач, разработанных для студентов третьего курса подготовки специалистов образовательно-квалификационного уровня "Бакалавр" по направлению 0502 "Менеджмент" при расчетно-графической работе по нормативной дисциплине "Компьютерные сети и телекоммуникации". Констатирована необходимость переосмысления целей и содержания методических систем обучения информационным дисциплинам в средней и высшей школе.

Problem diagnosis and creative development of the child remains today. The solution which is possible due to creative research tasks of interest between students and the achievements of modern computer technology, redirection of thinking to release creativity and generate new ideas. To achieve this target student annual republican Olympiads, various competitions and tournaments. But their methodology and criteria of evaluation did not reveal and demonstrate creativity. A research problem in information technologies and their evaluation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + З970.4р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Покришень Д. О. 
Обгрунтування використання високочастотної струминної вентиляції легень під час ендоскопічних мікрохірургічних втручань з приводу паралітичного стенозу гортані : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.30 / Д. О. Покришень; Харків. мед. акад. післядиплом. освіти. - Харків, 2015. - 23 c. - укp.

Дослідження присвячено підвищенню ефективності анестезіологічного забезпечення ендоскопічних мікрохірургічних втручань у хворих за паралітичного стенозу гортані шляхом обгрунтування використання високочастотної підскладкової струминної вентиляції легень. Обгрунтовано використання цієї методики респіраторної підтримки, яка дозволяє уникати виконання превентивної трахеостомії у вказаних хворих. Проаналізовано 88 загальних анестезій у хворих, які прооперовані з приводу паралітичного стенозу гортані з використанням різних методів респіраторної підтримки. Розроблено методику забезпечення респіраторної підтримки під час ендоскопічних втручань з приводу паралітичного стенозу гортані, яка передбачає використання двопросвітного катетера для проведення високочастотної підскладкової струминної вентиляції легень та дозволяє уникати виконання превентивної трахеостомії, що дозволяє скоротити час перебування вказаних пацієнтів в операційній, зменшити тривалість госпіталізації, знизити трудове навантаження на середній медичний персонал.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р685.266.405.2 + Р685.246

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Методи респіраторної підтримки під час ендоскопічних мікрохірургічних втручань з приводу паралітичного стенозу гортані / Д. О. Покришень, Б. І. Павлик, Д. І. Безбах, С. О. Дубров // Журн. вуш., нос. і горл. хвороб. - 2015. - № 2. - С. 47-52. - укp.

Вивчено вплив різних методик респіраторної підтримки, застосованих під час ендоскопічної хордоаритеноїдотомії, на якість та результати хірургічного втручання з приводу паралітичного стенозу гортані (ПСГ). Виконання планової превентивної трахеостомії у хворих на ПСГ призводить до збільшення тривалості госпіталізації та часу перебування хворого в операційній, а також часто обумовлює необхідність повторного стаціонарного лікування. Інтубація трахеї трубками малих розмірів може ускладнювати виконання оперативних прийомів під час ендоскопічної хордоаритеноїдотомії, а також асоціюється з необхідністю трахеостомії в ранньому післяопераційному періоді. Підскладкова високочастотна струмінна вентиляція є надійним методом респіраторної підтримки, який забезпечує належну оксигенацію артеріальної крові та елімінацію вуглекислого газу. Наявність катетера для струмінної вентиляції в дихальних шляхах пацієнта не створює перешкод для виконання оперативних прийомів під час ендоскопічної латерофіксації голосової складки за паралітичного стенозу гортані.

Изучено влияние различных методик респираторной поддержки, применяемых при эндоскопической хордоаритеноидотомии на качество и результаты хирургического вмешательства по поводу паралитического стеноза гортани (ПСГ). Выполнение плановой превентивной трахеостомии у больных ПСГ приводит к увеличению продолжительности госпитализации и времени пребывания больного в операционной, а также часто обусловливает необходимость повторного стационарного лечения. Интубация трахеи трубками малых размеров может затруднять выполнение оперативных приемов при эндоскопической хордоаритеноидотомии, а также ассоциируется с необходимостью трахеостомии в раннем послеоперационном периоде. Подскладочная высокочастотная струйная вентиляция является надежным методом респираторной поддержки, который обеспечивает надлежащую оксигенацию артериальной крови и элиминацию углекислого газа. Наличие катетера для струйной вентиляции в дыхательных путях пациента не создает препятствий для выполнения оперативных приемов при эндоскопической латерофиксации голосовой складки при паралитическом стенозе гортани.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р685.266.405.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж20806 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського